ENSKA-PERJANTAI
tiedättekö mitä, mä oon niin LOPPU, etten enää tiedä mitä ajattelisin tai tekisin. kp33/32-34
Eilen siis se lukuajan SISÄLLÄ tullut haamu iltapäivällä (aamupvällä en ole ihan varma oliko sallituissa rajoissa vai myöhemmin ilmaantunut haamu), ja nämä apteekin omalla testillä.
Tänään kiiruhdin yön pantattuani (olikin pitkä yö) vessaan tekemään samaisen testin. Ihmettelin ensinnäkin miksi se mokoma ei meinaa kastua kun odottelin - meni se 5 minuuttia ennenkuin testi oli edes kastunut...eikä siihen tullut kuin YKSI viiva, ei edes haamua :( *itkee.
Voiko se nyt enää miksikään plussaksi edes muuttua...mieskin eilen saunassa totesi ettei pidä nyt nuolaista ennenkuin tipahtaa - oikeessa oli.
Voiko mä nyt hittovie vetää ne allergialääkkeet ja litran kahvia ja painua ratsastamaan iahn ilman mitään huolta...ja samaan syssyyn paastota koko päivän että kilot karisee kun en edes vauvamasua saa.
Anteeksi vuodatus...on vaan niin hiton paha olla...tänään tulis postissa kai aiemmin tilatut herkät aconit, uskaltaako niihin edes koskea tän jälkeen..
Tappert - itkee vaan
Kommentit (46)
Aloitettiin näköjään ihan samaan aikaan päivän pinot...
Tappert: Jospa siinä testissä tänään oli jotain vikaa? En ole mikään kokenut testailija mutta ehkä se plussa on ollut aika heikko, kun raskaus on vasta ihan alussa. Uskon, että siitä se vielä vahvistuu! Eihän ne haaleatkaan viivat voi tyhjästä tulla?!?!
Mutta tiedän kyllä sun tunteen. Itsekin välillä olen sillä linjalla että pessimisti ei pety koskaan.
Tsemppiä jännäilyn keskelle!
Voi Tappert, voimia ja jaksamista! Mä en tiedä enempää kuin säkään tuosta varmasta tuloksesta, mutta periksi tuon takia ei saa antaa! Uskon - ja tiedän omasta kokemuksesta - miten kamalalta toi epävarmuus tuntuu (luulen yhä olevani raskaana, vaikka test pari päivää sitten näytti negaa - kp nyt 42/täysin epäsäännöllinen). Mitä jos antaisit tän tilanteen nyt vaan olla ja ajan kulua, katsotaan ens viikolla miten homma tästä kehittyy. Kyllä sä vielä lapsen saat, oon ihan varma! Malta nyt vaan odottaa. Sitä paitsi - nyt on ihanat ilmat ja viikonloppu edessä! Koita rentoutua ja nauttia kesästä, tehdä jotain oikeasti kivaa (jep, ratsastus on loistava vaihtoehto! :) Onks sulla oma hevonen?)
Viipuli: Joo, Jyväskylästä ollaan, ja samaa vuosikertaa kuin säkin :) Ja tenttiin lukemisesta päätellen säkin oot opiskelija... Mikä sun alaa on? Mä luen tota tilasto- ja kansantaloustiedettä JY:ssa, ja kesä menee (menneiden häähässäköitten lisäksi) ihan vaan opiskellessa - jaan tenttiin lukemisen tuskan kanssasi... ;) Mutta tsemppiä, toivottavasti vkl ei tarvi stressata!
Jeps, mutta nyt menoks ja matkaan. Lähdetään anoppilassa etelässä käymään, ja sillä reissulla nyt vkl taitaa mennä. Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille, ja paljon plussaonnea testaajille! :)
Killa;
ehkä se testi oli viallinen (tosi epätoivosta), iahn normisti sen tein mutta vaan eka ruutu kastu ja värjäyty, meni liki se 5 min, ennenkun aloin varovasti käännellä testiä et se loppukin kastuis, siis se jumiutu siihen keskelle (Apteekin oma tämäkin). Mut se testi-ikkuna kastu ensin, joten olis nyt luullu että siihen olis se viivakin tullut, kontrolli-akkunaan tuli kyllä melkein heti.
Jossain jutussa sanottiin että testi voi näyttää heikon plussa jos munasolu vaan matkalla hipaisee kohdun seinämää, mutta ei kiinnity...onpa tyhmä solu kun hipaisee kerta toisen jälkeen pari viikkoa oviksen jälkeen - luulis jo surkastuneen pois.
En oikein tiedä mitä ajatella, parempi kai vaan mennä sinne tallille ja unohtaa koko juttu. Joku kyseli heposesta, ei ole omaa pollea, ehkä sitten joskus. Kerran viikkoon yritän käydä että pysyis tuo alaselkä kondiksessa.
Kirjuutetaanko muutamia oikein kivoja juttuja tähänkin ketjuun ettei mene surkutteluksi;
+ aurinko paistaa ja linnut on hereillä
+ koira herätti aamulla lipaisten poskea kielellään, tahtoi kainaloon
- näitä en viitsi edes laittaa
Tappert - teen vielä sen saamarin aconin jos tulevat postissa, jos ei niin olkoot ainakin ens viikkoon.
Negahan se oli täälläkin ja muutenkin tunne että menkat alkaa just.. kiva lähteä lomareissulle :( Voi persesuti sanon minä!!!!
Noh.. en ehdi tämän enempää kirjoitella, kun pitäisi olla jo matkalla ja täällä minä istun tukka pystys masennuksis.. kirjoittelen reissun jälkeen taas..
Pahoittelut Tappertille ja parempaa onnea muille!
T. Juli kp 34/28-35
Olipas ikäviä uutisia palstalla:( Oli pakko herätä näin aikaisin, kun jännitti, onko testaajia liikenteessä näin aamulla. Suuret pahoittelut Tappertille ja Julille negoista:( Tyhmiä testejä teillä, kun eivät näytä plussaa! Voisikohan siinä Tappertin testissä olla jotain vikaa...toivotaan peukut pystyssä, että testi oli viallinen ja uusi testi näyttäisi kahta kaunista viivaa! *isot jaksuhalaukset teille Juli ja Tappert*...toisten epäonni vetää kyllä vähän sanattomaksi tämän tytön:(
miauuu: Kiva, kun kävit vielä vilkuttamassa eilen yöpulinoissa ja kiitos plussapölyistä!
Kiira: Pahoittelut tädistä:( *halaa*
Cerbera: Tervetuloa Ensikkoihin:)! Tämä on ihana ja kannustava porukka!
Simpsura: Olipas mukava sattuma, että ollaan molemmat Jklästä, samanikäisiä ja molemmat vielä opiskellaan:)! Kivaa! Mä opiskelen yliopistolla luokanopettajaksi (kolmas/neljäs vuosi lähtee syksyllä käyntiin)! Ja tentit on mullakin siis riesana näin kesäaikaan. Pakko yrittää saada jotain opintoja kesänkin aikana suoritettua, jotta saa sitten myös opintotukea. Ja onhan se mukava, kun opinnot etenevät myös kesällä:) Onko sulla vielä kauan opiskeluja jäljellä?
Oma napa: Tänään aion testata...iiks! Testaan vasta sitten kun mies herää eli ehkä joskus 10-12 aikoihin:) Apuva, nyt kyllä tätä tyttöä jännittää niiiiin paljon, ettei meinaa housuissansa pysyä! Toivottavasti Onnetar olisi puolellani! En halua joutua pettymään...mutta eihän sitä koskaan tiedä, miten käy! Iiks...sieltä kuitenkin tulee nega, kun olen näin toiveikkaalla mielellä.
~Viipuli~
Nyt ottaa niin paljon päähän että:
kirjotin äsken superhyper kivan viestin, oikein mukavan pitkän stoorin ja kun painan OK, koko viesti KATOAA!!! >:(
En jaksa kirjottaa nyt, tuun vaan pahemmalle tuulelle kun on jo tarpeeks ärsyttävää istua toimistossa mädäntymässä.... :F
t. vihainen mary kp20/28
sori raivoaminen. ymmärrätte kyllä.
Tappertille ja Julille negapahoittelut ja halaukset päälle! Tappert, jospa vielä herkemmällä testillä testaisit, ehkä se kuitenkin on plussa! Pidän peukkuja =).
Viipuli, bdbdbdbd että saat plussan! Tulehan sitten heti kertomaan tänne =). Jännittävää!
Emma kp 14/34
Uusi enska änkee sekaan pulisemaan:) Jos siis vain käy?
Eilen toki torstain pinoon kirjottelin loppuun jotain...
Minä täällä piinailen ja vauvan vaatteita ompelen! Ja kuume kasvaa..mutta minkäs teet. :)
bdbdbd
Voi Tappert! *rutistus* Toivoin niin kovasti sitä vahvaa plussaa sinulle heti aamusta. Testi kuulostaa hieman omituiselta, joten ehkä sitä kannattaisi vielä varmistaa jollain toisella, varsinkin jos ne tilaamasti testit tulevat tänään. Pidän peukkuja ja toivon parasta, kuten varmasti kaikki muutkin. Palaathan heti kertomaan, mikäli on uutta kerrottavaa.
Unohdin eilen kokonaan tervetulotoivotukset kaikille uusille enskoille. Olette löytäneet mukavan joukon, joiden kanssa hössöttää ja höpöttää ja joskus murehtiakin. Täällä on kaikki tunteet sallittuja.
Juliaanalle lohturutistus negasta. Samoin Kiiralle.
Viipuli: bd bd bd!!! Kerrothan sitten heti, miten kävi.
Killa: Tein sen päätöksen, mitä eilen mietit eli meillä ovistestit viettävät myös lomaa. Kyllähän sitä näin lomalla ehtii/jaksaa pupuilla ilman testaamistakin. Oma tilanne on tietty se, etten tiedä tapahtuuko ovista kuin " silloin tällöin sattumalta" , mutta päätin yrittää jättää kaikenlaisen stressaamisen muuhun ajankohtaan. Nyt vaan eletään tätä kesää ja nautitaan elämästä, tai ainakin yritetään.
Miauu: On kiva aina lukea yöpulinoita, kun juttua riittää. Luen viestit vasta aamulla/myöhemmin, koska usein iltaisin on muuta puuhaa. Toivotaan, että lämmöt pysyvät koholla ja saat yöpulinoida meille hyviä uutisia jonkin ajan kuluttua.
Tuiskutiusku: Oma vyöhyketerapiani maksaa 47¿/kerta. Hoitokerta kestää 75 min. Keväällä kävin " tökittävänä" kerran kuussa. Lystillä on hintaa, mutta eipä täällä mikään ilmaista ole. Itselläni ei rahaa kulu tupakkaan, ei alkomahooliin eikä muuhunkaan pippaloimiseen, joten käytän sen summan sitten itseni hoitamiseen tällä tavoin. En tiedä, onko sattumaa vai mitä, mutta toukokuussa en ehtinyt vyöhyketerapiaan ja heti kierto pompsahti ties mihin. Muina kuukausina kun siellä ehdin käymään, pysyi kierto normaalina ja oviskin tapahtui -ainakin sen kerran (verikoe paljasti). Saa nyt sitten nähdä, mitä syksyllä tapahtuu. Terapeutti suositteli 10 kerran tiivistä hoitojaksoa, koska säännöllisyydellä on suuri merkitys.
Palaillaan päivän mittaan!
-desejo
Voi paska Tappert! Muista kuitenkin, että toivoa ei saa menettää ennenkun se muija tulee kyläilemään (toisinaan ei edes silloin!).
Joku kyseli eilen taustaani ja tässä lyhyesti tarinani kaikille uusille tiedoksi:
Pillerit olen jättänyt pois jo joulukuussa 2004. Siitä lähtien olen kuumeillut enemmän ja vähemmän kokoajan. Mies vaan ei sitten loppujen lopuksi halunnut lisää perhettä ja suhde kariutui pitkien keskustelujen jälkeen omaan mahdottomuuteensa.
Olin sitten tovin aikaa sinkku-Enska, mutta nyt musta tuntuu (en uskalla vielä olla varma), että suhteeni alkaa olla sillä mallilla, että vauva-kuumeeni saa taas päästä valloilleen.
Nyt täytyy lähteä aurinkoa katselemaan pihalle, joten palaillaan taas hyvät ystävät!
Toivottavasti jo tänään saadaan lisää plussia!!
Oon@
[color=blue] " Katsokaa jälkiä" , sanoi Puh. " Kahden seuraan on liittynyt kolmas" . [/color]
Tein äsken testin ja plussahan se oli kuin olikin:)!!! Koko tämän kierron ajan on tuntunut omituisen toiveikkaalta ja ollut olo, että nyt kasvaa masussa pikkuinen! Keskenmenon jälkeen ehti siis tulla yhdet menkat ja sitten tärppäsi uudemman kerran! Nyt täytyy sanoa, että tällä tytöllä on ollut kyllä roppakaupalla tuuria mukana tässä kierrossa! Toivottavasti tämä pikkuihme jaksaa pysytellä masussa aina maaliskuuhun saakka:)! En uskalla vielä kyllä liikaa innostua, sillä koskaan ei tiedä, mitä käy...ja vähän tuo edellinen keskenmenokin mietityttää. No mutta nyt iloitsen tästä hetkestä täysin rinnoin ja olen onnellinen:)! Mieskin on ihan innoissaan!
Syksystä ' 05 asti on yritystä meillä ollut...toivottavasti tämä plussa antaa myös edes hieman toivoa niille Ensikkoisille, jotka ovat vähän pitemmän aikaa joutuneet yrittämään!
Puhallan teille kaikille plussapölyä ja haluan teidät mukaani plussajunaan!
~ Onnellinen Viipuli ja pikku Sintti :) ~
Onnea miljoona kiloa sinulle ja miehellesi!!! *onnenrutistus* Toivotaan kaiken menevän hyvin ja masun kasvavan suureksi ja mahtavaksi. Puhaltele sitä plussatuulta tänne kuumeilupuolelle jatkossakin...
-onnellinen desejo-
Ihana kuulla iloisia uutisia! Ja paljon paljon vauvaliimaa pikku-sintille! Tässähän tulee itsellekkin heti malttamaton olo vaikka vasta on meneillään kp 8/~36. Täytyy muittenkin siis ottaa vinkistä vaarin ja pysytellä toiveikkaina, niin eiköhän saada lisää plussia.
Aurinkoa kaikille ympäri Suomea!
-KM-
Siis minultakin onnea Viipulille!:)
Olen uusi täällä, enkä ole aikaisemmin kertonut mitään itsestäni, siispä nyt on sen aika. Olemme jättäneet ehkäisyn pois vasta toukokuussa, mutta jostainhan se on aloitettava, eikö. Vauvakuumetta olen potenut jo vuosia ja mieheni yhtä kauan ja viimein uskalsimme aloittaa yrityksen.:)
Ihanaa, ensimmäiset potkuhousut tuli juuri valmiiksi ja voi, ne on sitten niin pikkuiset! Voih...Tiedän, onhan se aika aikaista mitään vaatteita tehdä, kun ei ole mitän varmaa. Vasta maanantaina on aikomus tehdä tälle yritykselle testi *jännittää*
Mutta nyt kokkailemaan ja ompelemaan!
OIKEIN PALJON ONNEA VIIPULI PLUSSASTA, jotenkin mulla oli sun viestien perusteella sellanen olo, että sulla on nyt tärpännyt, niin kuin itsekin uskoit niin ja oikeassa olit. Lähetän täältä Jyväskylästä sulle tosi ison kasan vauvaliimaa ja tarrasukkia, että pikkuinen pysyisi matkassa mukana loppuuna asti.
Tappert: Voi rähmä noitten testien kanssa. Voi olla että se testi oli viallinen tai sitä hormonia ei ole tarpeeksi erittynyt vielä tota testiä varten. Teehän uusi herkkä testi. =) Toivottavasti ne saamasi haamut vahvistuu.
Juliaana: Pahoittelut negasta, kaikihan o mahdollista nin kauan kun täti ei oo kurvannut paikalle. =)
Cerbera: Tervetuloa mukaan aivan mahtavaan porukkaan kirjoittelemaan.
ON: kp18/28-? Ei mitään uutta tänne, pupuiltu on ahkerasti ja toivottavasti se oviskin olis tapahtunut ja olis vihdosta viimein tärpännyt, mutta aika näyttää onko näin tapahtunut vai tuleeko sitten vaan pitkä kierto muuten, sillä en syö tässä kierrossa terolueja tasaamaan kiertoa.
Kaikille kasa plussapölyä ja aurinkoista loppupäivää!
TAPPERT: ;( *halaus*
taidan kyllä kompata Desejoa tuosta testin outoudesta, kannattenee vielä varmistaa toisella testillä, kun tuntuu siltä.
Halaukset myös Julille ja Kiiralle..
Ja toisaalta onnitteluhalaus VIIPULI!! Juhannuksessa oli sitä taikaa? :)
Vilkutukset kaikille teille ihanille!
-Aqua kp 28/28-38 ja taaskin ilman oireita suuntaan tai toiseen, mutta silti pienesti toiveikas..
tervetuloa uutuus-enskat, parhaan poppoon ootte löytänyt!
VIIPULI!! Mahtavaa!! Onnea sulle ja isosti tarrasukkia ja vauvaliimaa ja kaikkea muuta matkaan!! Hyvä että jotain positiivista :)
KIIRA ja JULIAANA; harmi että oli nega - aina yhtä ikävää.
ja nyt sitten vielä kerran omaa napaa joka on ihan kummallinen - kertokaas tästä mielipiteenne;
Posti toi tullessaan outoja testejä (muistelin tilanneeni aconeita) , jotain Advanced Ultra HCG testejä ovat, mutta sama 10mlU kuin aconissakin, ja varmuus 99,98 (aika paljon luvattu).
No, tein testin ihan piruuttani, Otin ihan aikaakin :) ja 7min kuluessa (5-10min on tuossa se määritetty aika) tikkuun ilmestyi taas kerran punertava haamu, tai no, eikai se haamu ole jos näyttää ihan viivalta? Kuitenkin, punertava, tasainen, selkeä viiva, joskin niin hailakka, että jollen tietäisi millä kohdalla se on, niin käden mitan päästä en ehkä erottaisi.
Miten tuota hormonia voi olla vieläkin mukamas noin vähän? Miten 10-herkkyyden testi näyttää haaleamman viivan kuin apteekin testi joka on kai 25mlU? Onko mun kaikissa testeissä vikaa? Olenko itse hullu ja näen viivoja missä sattuu, vai onko ne siinä tosiaan?
Tappert - yhä vain ihan hukassa viivoineen
[color=EE30A7]Kyllä se vaan on uskottava, että plussan sait! Ei noita viivoja ja haamuja muuten tikkuun tule! Onnea matkaan! Tää antaa toivoa, että jos vaikka joskus toi onni omallekin kohdalle osuisi! :)
[color=27408B]Viipuli: onnea!!! Ja nyt sellaiset tarrasukat matkaan mukaan, että kyytiläinen pysyy takuuvarmasti kyydissä seuraavat 9 kuukautta!!! Tuossa ei nyt varmasti auta ottaa kuin päivä kerrallaan, mutta onneksi on kyllä tosi epätodennäköistä, että menisi kesken kahdesti peräkkäin!
[color=EE30A7]Juli: pahoittelut! :(
[color=27408B]Cerbera: tietysti käy eli tervetuloa joukkoon mukavimpaan! :)
[color=EE30A7]Oona: kivaa, että löytyi tuleville lapsille isäehdokas! :)
[color=27408B]Onkos Naksu yhtään maisemissa? Ja Jessis?
Itkuhan tässä pääsi tältä lomalaiselta, joka heti herättyään rynnisti lukemaan plussauutisia! :( Toi ei voi olla todellista, koska kyllä se sun eilinen haamu on jo plussa! Millä sä testasit tän? Ehkä sun pitäisi vielä kuitenkin testata herkällä testillä, jos tää ei ollut?! Jos tää oli viallinen, kun se noin hitaasti kastui?! Voi kun harmittaa ihan kamalasti sun puolesta! Vaan en kyllä suostu uskomaan, että sulla ei olisi tärpännyt! :( *halaa lujaa*