ENSKA-PERJANTAI
tiedättekö mitä, mä oon niin LOPPU, etten enää tiedä mitä ajattelisin tai tekisin. kp33/32-34
Eilen siis se lukuajan SISÄLLÄ tullut haamu iltapäivällä (aamupvällä en ole ihan varma oliko sallituissa rajoissa vai myöhemmin ilmaantunut haamu), ja nämä apteekin omalla testillä.
Tänään kiiruhdin yön pantattuani (olikin pitkä yö) vessaan tekemään samaisen testin. Ihmettelin ensinnäkin miksi se mokoma ei meinaa kastua kun odottelin - meni se 5 minuuttia ennenkuin testi oli edes kastunut...eikä siihen tullut kuin YKSI viiva, ei edes haamua :( *itkee.
Voiko se nyt enää miksikään plussaksi edes muuttua...mieskin eilen saunassa totesi ettei pidä nyt nuolaista ennenkuin tipahtaa - oikeessa oli.
Voiko mä nyt hittovie vetää ne allergialääkkeet ja litran kahvia ja painua ratsastamaan iahn ilman mitään huolta...ja samaan syssyyn paastota koko päivän että kilot karisee kun en edes vauvamasua saa.
Anteeksi vuodatus...on vaan niin hiton paha olla...tänään tulis postissa kai aiemmin tilatut herkät aconit, uskaltaako niihin edes koskea tän jälkeen..
Tappert - itkee vaan
Kommentit (46)
käyn aina välillä lukemassa kuulumisianne ja joka kerta toivon sydämestäni, että saisin plussauutisia lukea. Tämä vk-puolen enskajengi on kyllä ihan ainutlaatuisen mahtavaa porukkaa!!!
Tappertille pitää heti sanoa, että siinä yhdessä testissä taisi olla joku vika jos se ei kastunut?!? Ja toiseksi, kyllä haamu on plussa, ja sitä raskaushormonia voi käsittääkseni olla vielä jonkun aikaa aika vähän...eli ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA!!!!!!!
Viipulille myös ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ONNEA ihan hirmuisesti, taisit tosiaan aavistaa jo hyvissä ajoin että on tärpännyt! Se on se äidinvaisto... :)
Kaikille muille ihan hirmuisesti jaksamista yritykseen, ja hyvän onnen tuulia! Nauttikaa kesäkeleistä!!!
Makkara & NapeNakki rv8+4
Killa; mä en aio uskoa ennenkuin saan johonkin testiin KUNNON viivat, pieni toivo elää taas, mutta ihan varma en uskalla olla. Tän aamunen pudotti niin pahasti etten ihan helpolla usko.
JOS sitten kuitenkin (mä muuten täytän tän koko ketjun omilla löpinöilläni) olis plussa, niin tietääkö joku, vaikuttaako se mihinkään muiltaosin kuin tuohon tupakointiin ja alkoholiin? Kai ne sitten neuvolassa kertoo joskus kun sinne asti pääsis, mutta täytyykö jotain huomioida ennen sitä?
Ilmeisesti se nosteleminenkin on ihan sallittua koko raskauden ajan, kunhan kuulostelee itseään? Mietin vaan kun on aika riskialtista tuo lomittajan työ kun kyykitään siellä suurten ja arvaamattomien lehmien välissä, ja toisinaan joutuu kantelemaan ~40kg;n rehusäkkejä yms...
Tietoa kaivataan...jos se nyt olisi ajankohtaista *tuhahtelee epäilevänä*
Tappert taas kerran
[color=#000080]TUHANNESTI ONNEA MOLEMMILLE PLUSSISTA!!!! =D Mä oon ton makkaran tavoin täällä ' vakoilemassa' kun ei toi perjantaisiivous innosta =) Tulkaa piakkoin tonne o-puolelle!! =)
Kaikille muillekin vanhoille tutuille täällä oikein paljon tsemppiä ja plussatuulia!!!
t. poppis rv11+2
Mahtava perjantaipäivä, kun plussaviivoja vaan satelee!! Tappertille ja Viipullille siis molemmille miljoona kiloa onnea nyt ja jatkoon!!
-b
(Edelleen tuohtuneena aamulla kirjoittamani tekstin katoamisesta)
ONNEAONNEAONNEA KASAPÄIN VIIPULI! Pikkuisia tarrasukkia ja isot klöntit vauvaliimaa sinne päin! *onnenrutistus*
Tappert myös, varovaiset onnenhalaukset. On se niin epävarmaa...pari päivää korkeintaan niin johan se kallistuu vahvemmin siihen plussaan. Ei se haamu muuten sua piinais ja kummittelis :)
Cerbera, tervetulloo vain. Kattelinki juu, että olit eiliseenkin pinoon kirjotellu. Mäkin suht koht uutukainen tapaus täällä ja tuttu tunne, että ei kaikki jutut ihan aukee, no worries ;) Sä olit testaamaan rupeemassa ens viikolla? Sama täällä! :)
G: Oma juttu tää palstailu, miehelle kyllä selittäny täältä kaikkea ja näyttänyt näitä keskustelujuttuja et " Hei kato nyt miten tosi mielenkiintosta" . Mies ei tajua palstaslangia ollenkaan mitä yritän hänelle selittää.
Toinen galluppi koski päivän plussia ja miinuksia:
+aurinko paistaa ja on lämmin
+saan tänään tohtori sykerö dvd-boxin
+ei enää töitä tänään ku reilu tunti
-en pääse aurinkoon enkä lämpimääm täältä fucking toimistosta
-töitä on koko heinäkuu ja en saa lomaa ku 2pvä elokuussa.
-päähän särkee ja kuumottaa ja vatsa on turvonnu pallo :/
ON: nothing actually, kp20/28. Ensviikon loppupuolella testailen... Menkat pitäis alkaa lauantaina, joten nyt kaikki mahdolliset poppaskonstit käyttöön (shamaani-tanssi?) ettei tätiä kuulu kuin ehkä vasta sitten reilun vuoden päästä ;)
Oon kehittäny jo ties mitä mukamas raskausoireita; vatsa turvottaa, päähän särkee, kuumottaa, on herkkä olo...jne :))
Aattelin tässä kun kuitenkin jo paria päivää ennen menkkojen alkamista testailisin, niin mistä noita herkkiä testejä saa? Tilata netistä? Eikös se nimi ollut Acon tms.?
piinailijat, liittykää plussanneiden joukkoon mars-mars.
plussanneet, vielä iso onnittelu ja tsempitys että kaikki menee hyvin.
tädin vieralun yllättäneet, pahoittelut ja " uutta matoa koukkuun" , niinkuin joku täällä joskus vähän aikaa sitten totesi.
Ja kaikille enskoille tasavertaisesti plussapölytykset!
suonette että liityn tähän mukavan tuntuiseen porukkaan..olen paljon lukenut tätä pinoa ja mukavaa porukkaa täällä näyttää olevan, kaikki kannustatte toisianne...!!!!!:)
itse:
ollaan pupuiltu hyvinkin ahkerasti 02/06 lähtien ja muutama " melkein" tärppi.. nyt on sitte jännät paikat kp26/29-32. täytyy testailla tossa sunnuntaina tai sitte viimeistää tiistaina, ellei menkat ole vielä alkanu :)
Hyvää viikonloppua kaikille, ja ONNEA PLUSSANNEILLE!!! :)
T ninnuliina87
Kiitos kaikille ihanille Enskoille onnitteluista, vauvaliimoista ja tarrasukista:)! Olette parhaita! On tätä vielä aika mahdotonta taas todeksi uskoa...leijun ihan pilvissä:)! Oli jo ihan pakko kertoa ilouutinen omille vanhemmilleni ja sisaruksilleni sekä yhdelle hyvälle ystävälleni, jolla on myös vauvayritys käynnissä...olivat huippuonnellisia:)!
Huomenna lähdetään miehen vanhempien mökille ja ajateltiin myös heille kertoa. Ostin sellaisen käsintehdyn " Mummola" -ovikyltin, joka annetaan huomenna illalla lahjapaketissa miehen vanhemmille! Heidän ilmeensä on varmaan näkemisen arvoiset, sillä heillä ei ole aavistustakaan siitä, että me olemme yrittäneet saada omaa vauvelia aluille!
Juhannustaiat siis tepsivät (ovis sattui juuri juhannukseksi). Jos ja kun kaikki menee hyvin, niin maaliskuussa meille syntyy sitten oma taikahippunen:)! Laskettu aika sattuisi samalle päivälle kuin, milloin oma äitinikin on syntynyt:)!
Miehen kanssa tavattiin toisemme lähes päivälleen 2 vuotta sitten eli tämän parempaa yhdessäolon 2-vuotislahjaa en olisi voinut toivoa!!
Näin tämän oli tarkoituskin mennä. Tämä lapsonen meille on tarkoitettu syntymään. :)
~Viipuli ja Sintti~
PS. Tappertille myös varovaiset onnittelut plussasta:)!!! Toivotaan, että viiva vahvistuu!!! Olisi mukava saada tuttua seuraa mukaan tuonne o-puolelle!
Viipuli; Me kanssa ollaan ajateltu että jos saadaan meille oma käärö alulle niin hommataan sellanen " mummola" kyltti oveen molempien vanhemmille.
Hitto mua sapettaa kun mies on n.300 km:n päässä töissä ja meidän pupuilut on aika vähäistä näin viikolla, mutta viikonloppuna onki sitte tosi terhekkaita simoja:D Onneksi viime vkl oli oviksen aikaa, että saapas nähdä kuinka meidän käy.
Toivotan tervetulleeksi uuden höpisijän:)
Plussiahan ihan satelee :-)
Onnea Viipuli!
Ja Tappertille vielä varovaiset onnittelut, mutta kyllä mun mielestä tuo vaikuttas ihka oikealta plussalta. Varmasti se nega tuossa välissä on johtunut viallisesta testistä, jos ei edes kunnolla kastu.
Molemmille siis kasoittain vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan :-)
Muutama uusikin on ilmoittautunut mukaan. Tervetuloa!
Glup:
+ perjantai
+ lämmintä
+ hieman etova olo päällä
- hieman etova olo päällä -> maukkaat kahvipullat ei meinaa pysyä sisällä
- ihan vielä ei pääse kotiin
Omaan napaan ei uutta, paitsi miehen kanssa ristittiin masukki rusinaksi. Tämä on niin uutta, että ihan pölmistyneenä mietitään kaikkea mahdollista. Päähän ei tahdo muuta edes mahtua. Netistä etsin vain tietoja, milloin viimeistään pitää ilmoittautua neuvolaan, mitä ruokia kannattaa välttää jne. 6. rv alkoi tänään.
Mukavaa ja plussarikasta viikonloppua.
~Nektar ja rusina~
voi vitalis VIIPULI ja TAPPERT!!!! iiik, nyt se plussa on oikeesti tärähtänyt teitin testitikkuun ja masuun!!!, ihan kyyneleet silmiin tuli kun luin teitin kirjotuksia :) eli siis ihan mielettömän isot onnitteluhalit molemmille ihanille!! nyt vaan toivotaan masuasukkien pysyvän matkassa ja kyllä ne nyt pysyy...ihan fiiliksissä tää naukukin täällä!!!!!
harvoin ehin tälleen päivällä nettiin mutta jotenkin vaisto sano että käypä kurkkaamassa....ja kyllä kannatti, teiän lussat antaa tällekin kovasti toivoa!
surullista että negojakin tuli monille, mutta liian varhain testattu nega antaa vielä toivoa...plussasäteitä ainakin Julille ja jaksuhaleja !!!
uusille tervetuloo, palaan vielä lisää kommentoimaan myöhemmin!!!
viel kerran JIPPIII jippii JIPPII Viipuliseni ja Tappertilainen!!!
jipiiiiloinen ja hyppelevä nauku :)
mutta Juli kun oli testannut negan niin siis vielä on toivoa lussasta, eli extralussat sinne ja muillekin jotka testas negan mut viel toivoo onpi!!!
kyl tää nauku nyt sekoilee täysillä..
Huh huh, olipa se taas viikko. Kerkesin pikaisesti ennen töistä lähtöä käydä lukasemassa pinon läpi, mutta kyyti tuli ennen ku kirjottamaan kerkesin, siispä kotona heti kone päälle ja sormet naputtelemaan.
Viipulille: Onnittelut plussasta, paljon vaaviliimaa ja tarrasukkia maha-asukille. Saitte ihana vuosipäivälahjan :). Päivitetäänks heti la?
Tappert: Eiköhän se aamun testi ollut vaan viallinen ja masussa asukki matkassa. Onnittelut :) Kerrohan sitten ku la päivitetään pinoon :)
Julille: Voihan harmistus sen negan kanssa..
cerbera & Ninnuliina Tervetuloa joukkoon mukaan, hyvän porukan oot löytänyt. Kävisikkö laittamassa esittelyn tohon meidän esittelypinoon löytyy nimellä ♥~♥~♥ ENSIKOT 6.7.2007, Onnea Nektar ♥~♥~♥. Kävin sen nostamassa, päivitän sen sitten sinne.
Oona: tervetuloa takaisin, kävisikkö laittamassa myöskin esittelyn tohon esittelypinoon. Esittely oli varmaan aikaisemmin siellä, mutta esittelypinossa tehtiin vähän aikaa sitten pientä siivousta, joten se on sieltä siinä touhussa poistettu.
MaryRose: Testejä voi tilata netistä ainakin kotitestit.com & mammaksi.fi :) muut voi tietää jotain muitakin paikkoja, mutta noi tuli mulle nyt mieleen.
Aqua: Siellähän on jännät paikat, millos ajattelit testailla?
perjantain
+ ihana lämmin sää
+ työviikko takana ja viikonloppu edessä
- Alavatsassa ikävää juilimista, oliskohan täti löytämässä tänne, vai mitä meinaa..
-Sara-Maria-
Ihanaa että Viipuli ja Tappertti plussailee meille kesäplussia!
Huippupäivä!
Tappert: Voit varmaan kysyä työterveydestäkin neuvoa teidän alan raskaus ja äitiysloma-asioista. Tai voisiko siitä olla jotakin työehtosopimuksessa?!
Viipuli: ihana sininen nallepuh-lausahdus!
Uusille tervetuloa ja plussapölyä kanssa!
nellamaija
ps. neganneille oikein paljon jaksuja ja toivonkipinöitä
lussanneille. Ja rutkasti vauvaliimaa mukaan ja tarra sukkia. =]
Toivottavasti voisin ittekki jo sunnuntain liittyy teen joukkoon.
Nyt vaan oon miettiny et onko liian aikasta testata sillo, ku sillo on kp 30 ja mun menkat alko viimeks kp33?!
Mut testaan melkein kumminki et jos vaikka jo..... Ja ku ollaan laivalle menos ni olis se kumminki kiva tietää vaik en kumminkaa ihan hirveesti meinaa juoda
Nyt kyllä uskaltaa TAPPERT sua onnitella, kun noin monta kertaa oot jo saanut viivaa testiin. ONNEA X 1 000 000!!! Eikös täällä oo jo monesti todettu, että plussa se on haaleakin viiva? Vieläkö pessimisti siellä epäilee ;) Mitäs mies tuumailee?
Sadeyen kans taidetaankin mennä suht samois päivissä, jänskää!
Sara-Maria, en kyl taida testailla kun vasta ens viikon puolella, jos on vielä testattavaa. Taidan siis pantata kunnes täti on oikeesti myöhässä. Jos vaan maltan, omatkin toiveet nousee, kun lukee näitä plussauutisia täältä :)
Ja päivän plussat tietty :)
+++Tappert+++
+++Viipuli+++
niin se aika kuluu, Poppis ja Makkarakin on kohta uusilla kymmenillä r-viikoissa, ihanaa odotusta sinnekin :)
Kotiuduin juuri työreissusta. Olen kerennyt tämän päivän viestit pikapikaa lukemaan. Mahti-isot onnittelut Viipulille ja Tappertille! Iihanaa!!! Lohtuhalit negan saaneille. Mites joko Sara-Maria on testaillut (sori kun täällä hölmöjä kyselen, kaipas mä jossain vaiheessa vielä jaksan noi vanhat viestit koluta läpi).
Täällä on menossa kp 3. Vähän harmittaa kun tämä melkeimpä tietää vauva-haaveiden lykkääntymistä puolella vuodella, kun en noista töistä tiedä sen kauemmaksi (uskokaa pois tuo vähän on hieman vähätelty). No lupaan käydä kuitenkin täällä kurkkimassa ja toivon tosissaan että kun puolen vuoden päästä palailen tänne täydellä rytinällä, niin täällä on jo koko porukka vaihtunut (tai siis vaihtanut tuonne odotus-puolelle) :)
Ja täytyy tässä nyt vielä tota raha-asiaa funtsia jos sittenkin... Pahalta tuntuu kun ei kolmen kuukauden sisään tuota tärppiä tullut ja nyt sitten pitäisi yhtäkkiä jaksaa odotella iät ja ajat vauva-uutisia!
T:Ansku
Niin ne päivän aavistelut ja oireilut meni sitten ihan oikeen eli täti kurvas sitten näin iltamassa paikalle. lasketaan tämä päivä vai periaatteessa huominen vasta kp1?
Toisaalta harmittaa, mutta toisaalta saan olla nyt ainakin kuukauden verran pitempään uudessa hommassa. Mennään tässä eteenpäin tjot meiningillä. Välillä kyllä mietityttää että pitäiskö sitä ottaa ovistestit käyttöön että huomais ovuloiko sitä ollenkaan vaikos eikös. Ehkäpä jonain päivänä.
Anskuliini: testasin kyllä eilen sen negan ja tänään sitten täti yllätti..
Nyt mä palaan kattomaan lostia, kun sain ton ohjelman toimimaan mikä näyttää mulle tekstityksetkin..
Sori omanapaisuus, Pakko oli vaan tulla surkuttelemaan heti tänne, tilannekatsausta teille enskoille.. Elämä jatkuu :)
hiukan apea Sara-Maria
Oon unohtanut laittaa noita päivän plussia ja miinuksia, joten korjataas tilanne:
+Vanhan kuumelukamun Tappertin plussa
+Viipulin plussa, varsinkin aiemman kurjan kokemuksen vuoksi
+loma vasta alussa
+miehen kanssa kiva, rauhallinen ilta tiedossa: ollaan ihan rauhassa ja unohdetaan koko vauvailu hetkeksi
- .... nyt en keksi mitään, laittaisko vaikka että pitäisi siivota, mutta kuin sekään ei nyt paljon harmita!
[b]Keiju[/b]: kiva, että säkin oot vielä siellä jossain! Pupuiluintoa (tai tuskin tarvii toivotella...) ;)
[b]Tappert[/b]: sanoisin, että ihan alkuvaiheessa noi nostelut ei vaikuta ja sitten maha alkaa kasvaa, niin varmaan huomaa voinnissaan mikä on liikaa.
[b]ninnuliina[/b]: tervetuloa vaan sullekin! Olet oikein tervetullut tähän kivaa porukkaan! Peukut on pystyssä plussan puolesta! *bd*
[b]Sadeye[/b]: se on siinä ja siinä. Herkkä testi saattaisi jo näyttää, mutta toisaalta olla näyttämättä. Ymmärrän kyllä ton laivalle menon ja siksi testauksen. Mut *bd* on sulle! :)
[b]Ansku[/b]: voi harmillista, että joudut hetkeksi yrityksestä luopumaan! Mutta kuule, mä luultavasti olen täällä vielä kun sä palaat...
[b]Sara[/b]: voi kurjuuksien kurjuus! PAhoittelut tuosta ilkeästä eukosta! Ei sitten tuo päivistystaika tehonnutkaan... Mä ehkä laskisin tän päivän kp ykköseksi, vaikka luin että lapsettomuuspuolella lasketaan vasta seurrava päivä, jos menkat alkaa klo 18 jälkeen.
Killa kp 13/28-41
[color=olive]Onnea kovasti ja paljon tarrasukkia matkaan.
Olen ollut jonkin aikaa vaan taustalla, lomaillut. Ensi viikolla paluu arkeen ja varmaan sitten taas enemmän tännekin tulee sanailtua. Edelleen mennään tjottaillen ja hyvältä tuntuu. kp 14/29, oletettavasti oviksen aikoja elellään. Huomenna hotelliyö tiedossa...
Keiju[/color]