ENSKA-PERJANTAI
tiedättekö mitä, mä oon niin LOPPU, etten enää tiedä mitä ajattelisin tai tekisin. kp33/32-34
Eilen siis se lukuajan SISÄLLÄ tullut haamu iltapäivällä (aamupvällä en ole ihan varma oliko sallituissa rajoissa vai myöhemmin ilmaantunut haamu), ja nämä apteekin omalla testillä.
Tänään kiiruhdin yön pantattuani (olikin pitkä yö) vessaan tekemään samaisen testin. Ihmettelin ensinnäkin miksi se mokoma ei meinaa kastua kun odottelin - meni se 5 minuuttia ennenkuin testi oli edes kastunut...eikä siihen tullut kuin YKSI viiva, ei edes haamua :( *itkee.
Voiko se nyt enää miksikään plussaksi edes muuttua...mieskin eilen saunassa totesi ettei pidä nyt nuolaista ennenkuin tipahtaa - oikeessa oli.
Voiko mä nyt hittovie vetää ne allergialääkkeet ja litran kahvia ja painua ratsastamaan iahn ilman mitään huolta...ja samaan syssyyn paastota koko päivän että kilot karisee kun en edes vauvamasua saa.
Anteeksi vuodatus...on vaan niin hiton paha olla...tänään tulis postissa kai aiemmin tilatut herkät aconit, uskaltaako niihin edes koskea tän jälkeen..
Tappert - itkee vaan
Kommentit (46)
Onnea Viipuli ja Tappert!!!!!!!!Hyvä Tappert!!!!Onnitteluhali täältä!!!!!
Ai mooliko on reissussa?
Olin nettipimennossa ku heitin 6pvn sairaalakeikan korkeen verenpaineen takia.Täydessä vuodelevossa makasin sairaalassa ja seurasvat ettei oo raskausmyrkytys alkamas.Ei onneks,nyt paineet tasaantunu ja eipä tartte enää töihin mennä!Villipylly voi mainiosti,pääsin ultralla tiiraamaan kaveria,painoarvio oli 1,4kg...ei näkyny ku pylly ja selkäranka+takaraivo,ei paljoo itteesä esitelly...;)
Plussasäteitä kaikille enskoille!!!Killalle moi!!!
-Pepsi ja villipylly rv30+5
vieläkin on semmonen ihana fiilis noista päivän plussista ja toivottavasti niitä tulee lisäää seuraavat piinailijat taitaa olla Aqua ja Sadeye? kovasti taikapöllytyksiä plussaamiseksi täältä sinnepäin!!
Tässä kuussa on kovasti tullut jo plussia että nyt sitten vaan lisää porukkaa junaan, mitenkäs tää nauku mahtuisi sinne..hm jospa hyppäisin katolle ja pitäisin kovasti kiinni niin onnistuiskohan? tää mukamas jo oireilee vaikka oviksesta ehkä par päivää (just niin mielikuvituksen tuotetta) muka tuli semmonen lämpöinen tuntu alavatsaan ja jo pientä juilintaakin havaittu, mukamas hieman huimannut ja lämpöäkin on (nää on siis niitä ainasia lämpöjen nousun jälkihuuruja, eli ei mitään uutta ja erikoista oiretta siis..) Huomasin että ehkäpä saan piinailuseuraa Marystä ja Kathystä? suht samoissa taidetaan mennä ainakin aika lähimaastossa eli kp on nyt 19.
Desejo vilkutukset! :) kiva kun jaksat tään yöpulinoita lukee, siitä en tiedä kyllä onko meikällä oikeesti mitään asiaa siihen aikaan kunhan pohdiskelen tai ennemminkin jupisen päivän saldot ;)
Killa :) vilkutus! ja erittäin rentouttavaa lomaa ja myös
Moolille :) mahtavaa matkaa!!! ja eiks sulla tänäpä ollut mahtavat juhlatkin tiedossa!!!
kaikille tasapuolisesti plussasäteilyä ja jaksuja ja erityiset halit neganneille!
fiilistelevä nauku
Ihanaa, taas uusia Enskaplussia! Mukavaa odotusaikaa ja voikaa hyvin!
Pepsiskin on rontti käynyt tällä puolella kurkkimassa. :) Moi vaan! Mooli on tosiaan jossain Aasian-reissulla, onnellinen lomalainen!
Killalle hirmuisesti huiskutuksia ja myös hauskaa lomaa! Missäs vaiheessa sä oot nyt menossa? Oon ollut viikon nettipimennossa, kun alkoi äippäloma ja porhalsin suoraan mökille...
T. Helteiden keskellä puhkuva ja puhiseva
-Q- ja -q- 33+4
Tervehdys kaikki enskat!
Ihanaa, täällä oli tullut plussia.. Viipuli82 onnea!!
Ja Tappert; kyllä se viiva siitä vahvistuu, kunhan malttaa odottaa vielä muutaman päivän.. Paljon onnea plussasta!!
Juliaana-82; pahoittelut negasta..mutta hyvää lomareissua!
Tervetuloa kaikki uudet; ainaskin cerbera ja ninnuliina87!!
Tää on mukava ja paras paikka vaihtaa ajatuksia
Sara-maria ja bianco; pahoittelut tädin tulosta, tsemppiä uuteen kiertoon..
Kaikille muillekkin plussapölyä täältä++++
On: Eipä juuri mitään oireita, raskausviikkoja en nyt laske, kun toisessa paikassa (netissä) eilen luin että rv nyt 6 ja toisessa oli 4, joten odottelen rauhassa, että sitten kun menen neuvolaan, laskevat mulle alkuun ne viikot..
Tämän päivän +/-
+ Sain nukkua koko päivän, ku olin yövuoros ja nyt tulin taas töihin
+ Muistelin taas illalla kuinka vatsassa kasvaa uusi asukki
- päivällä oli niin kuuma, kun yritin nukkua
Laskin juuri, että meitä on 63 tuossa esittelypinossa. Ei ihme, ettei ihan kaikkien tilanteet ole aina tuoreessa muistissa!
Vilkutuksia kaikille yli kuudellekymmenelle enskaliinille!
Ja Saralle kiitoksia jengin tietojen päivityksestä! Onnen hippusia uuteen kiertoon!
nellamaija
Sympatiaa täältä saat, koska itsellä eilisten epäilyjen mukaisesti ihan sama tilanne. En tiedä, sekottiko helle kropan vai mitä tapahtui, mutta kierto jäi siis 26 päivään (aikaisemmat 12 kiertoa ollut 28-34) ja mikä huolestuttavampaa, luteaalivaiheen pituus oli vain 7 päivää! Mä en kyllä tajua, kun oon lukenut monesta paikasta, että luteaalivaiheen pitäisi olla käytännössä sama joka kierrossa, ja nyt mun viimeisissä kierroissa se on ollut 10, 12 ja nyt siis 7. Ei ota tolkkua tästä!
Anteeksi tilitys :( Itkettää... ei taideta meille suoda omaa vaavia ikinä.
perjantaikallupiin:
+ihana kesä
+sisko kävi kylässä
+loma
-täti, epätoivo, murhe, väsyttää, v***ttaa
-kuuma
Tervetuloa uusille kuumeilijoille mukaan, ja tuhatmiljoonaa kiloa plussasäteitä piinailijoille!!
Bianco - kp1