Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka pitävät bändipaitoja... eikö ole teinijuttuja?

Vierailija
03.06.2020 |

Miksi pitävät?

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä bändipaidat kummastuttaa kun jokin Doors tai Ramones todellakaan kuulu naishenkilön suosikkeihin.

Jaa. Minä pidän kyllä Doorsin paitaa.

Nainen vm. 1995

Vierailija
82/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä bändipaidat kummastuttaa kun jokin Doors tai Ramones todellakaan kuulu naishenkilön suosikkeihin.

Kui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kohdistaa tämä naisiin, eikö ne miehetkin samanlaisissa paidoissa sitten ole teinimäisiä?

Vierailija
84/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on todella omituista, jos joku pitää sellaisen bändin paitaa jonka musiikkia ei kuuntele. 

Vierailija
85/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on todella omituista, jos joku pitää sellaisen bändin paitaa jonka musiikkia ei kuuntele. 

mä ostin pink floydin paidan kun se logo oli niin hieno :D

Vierailija
86/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on Huutokauppakeisarin "Prkele, että on hermo pinnassa"-paita. Hän on jo 55-vuotias ja vieläkin pitää tuota. Ei ikä ratkaise.

Minkälaista musiikkia se on?

Kantria.

Jaa. Luulin, että taas jotain räppäreitä.

Tämä oli muuten vitsin murjaisu, vaikka huonokin. :D

Vierailija
87/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt noloa pitää sellaisen bändin paitaa, jonka musiikkia ei edes kuuntele. Nää on vakavia asioita:) Itse mainostan vain muutamia, tarkkaan harkittuja, parhaita bändejä. Jos ei heidän paitojaan ole saatavissa, niin huonommat ei kelpaa ja ollaan ilman sitten.

Sama juttu. En ole edes ajatellut, että joku mainostaisi bändiä jota ei kuuntele. Itse ostan esimerkiksi keikoilta  paitoja, ei tulisi mieleenkään käyttää sellaisen bändin paitaa, jota en kuuntele :D N31

Vierailija
88/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko etteivät naishenkilöt kuuntelisi näitä? Miksei?

Vierailija
89/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin lähden bändipaitaisen ilottelevan naisen matkaan kuin tiukkanutturaisen toimistotädin, joka parjaa muiden asuja :)

Tässä ison konsernin henkilöstöpäällikkö, joka pukeutuu vapaalla Mötley Crüe -paitoihin ja nahkarotsiin. Ja iloittelee.

Vierailija
90/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändipaita ostetaan supporttina ko.yhtyeelle. Mieluusti livekeikalta tai official merch nettisivulta (jota itse en enää oikeastaan harrasta.) Näiden suosikkibändien tukemiseksi on myös suotavaa maksaa striimauspalvelusta (Itsellä Youtube Premium). Fyysisiä levyjä tarvitsee nykyään harvemmin mutta ostamme niitä lempiartisteilta edelleen. Edelliset paitani jotka ostin livekeikoilta ovat Moonsorrow'n Suden Uni sekä Wardrunan Skáld-huppari. Bändipaitoja käytän lähinnä kotona/nukkuessa/lenkillä. Muusikot elävät taiteestaan. Miksi asian rahallinen tukeminen sinun pyllyä kaihertaa?

Vierailija
91/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sellainen paita eittämättä asettaa naisen tietynlaiseen nais-kategoriaan joka sijoittuu tuonne backstagetyrkky-fani-pubruusu alueelle, sellainen joita tyrkkää tulemaan jostain tampere-pohjoissuomi alueelta yh-ainesta joiden sakset ovat herkät aukeamaan potentiaalisen miesehdokkaan kohdalla joka usein miten osoittautuu virheliikkeeksi jo seuraavana aamuna humalan haihduttua. Se näytti pimeässä tuntui pimeässä ihan popeda, dingon, eppujen jne jäseneltä kuuluu tilitys kun ne miettivät samanlaisen kanssa pitäisikö hakea jälkiehkäisypilleri apoteekista

Ja mihin kategoriaan laitat bändipaitoja käyttävät miehet?

Vierailija
92/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11-vuotias "kympin" tyttö nyysi juuri äidin Maidenin paidan vuodelta '91. Onneksi on muitakin paitoja joita mummoäiti voi pitää. 😄

Vierailija
93/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavinta on kun joku 13wee lissu pitää Ramones paitaa eikä tiedä kyseisestä bändistä tuon taivaallista, mutta kun kaveritkin nyt sattuu olee punkkareita niinq.

Vierailija
94/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla AC/DC:n paita.

Etsinnässä Maidenin, Musen ja Volbeatin paidat.

N38

Vierailija
95/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni bändipaidat ovat muistoja keikoilta, kiertueista tai tietyistä levyistä. Ei voi mitään, jos se on jonkun mielestä teiniä.

Vierailija
96/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bändipaitoja pitävät naiset ovat aina haku päällä. Haluavat, että potentiaalisilla parittelukumppaneilla on jokin helppo asia, josta aloittaa keskustelu. *utsuja kaikki, jotka bändipaitoja käyttävät. Tämä on oma kokemus. Naisen kuin naisen saa mukaansa, kun vähän pätee siitä bändistä, jonka paidan ovat vetäneet päälleen houkuttelutarkoituksessa.

Katkeran naisettoman miehen kommentti.

Ei, mulla on naisia paljon. Niin paljon kuin haluan, koska te olette helppoja. Harmi, ettei ole Tuskaa tänä vuonna. Sieltä sai poimittua naisia kun vaan vähän viitsi jututtaa. Sen siitä saa kun on mukiinmenevän näköinen ja tietää musiikista (ja soittaa kitaraa itse). Voi teitä naisia.

Kuka tuossa hävisi? Ei kukaan.

Vierailija
97/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavinta on kun joku 13wee lissu pitää Ramones paitaa eikä tiedä kyseisestä bändistä tuon taivaallista, mutta kun kaveritkin nyt sattuu olee punkkareita niinq.

Niitä myytiin joskus H&M:llä. Samoin Led Zeppelin paitoja. Ipanat varmaan edes ymmärtäneet, että ne ovat bändejä.

Vierailija
98/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: pitävät, koska tykkäävät ko. paidoista? Miksi tämä sinua haittaa? Miksi et näe ongelmana miesten bändipaitoja?

t. oikea teini

Vierailija
99/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä ostin pink floydin paidan kun se logo oli niin hieno :D

Juuri sinunkaltaisesi pilaavat pilaavat parhaimman bändin maineen.

Vierailija
100/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta nyt vähän "vanhempana" ( olen 26)  kiinnostunut bändipaidoista ja ensimmäisen omistin vasta pari vuotta sitten. Toisaalta itse en silti tykkää  pitää niitä ihmisten ilmoilla ja joka paikassa muutenkaan. Valitsen aika tarkkaan ne hetket. En häpeä sitä mitä kuuntelen, mutta en kaipaa ainakaan kenenkään kommentteja asiaan liittyen. Varsinkaan niitä ikäviä. Muuten minulla ei ole mitään niitä vastaan ja todella mukava vaan huomata ihmisten vielä käyttävän niitä. Pitäisi varmasti itsekin ottaa enemmän ne käyttöön ja kenenkään ei kannata ottaa minusta mallia ja jättää niitä pitämättä. Harrastan muutenkin sitä, että ostan aina jonkun kivan lisää, vaikka rahaa en paljon voi niihin käyttää. Minulla on tosin vielä pieni paitavalikoima ja monet niistä ostettu yhden divarin loppumisen myötä.  Yksi iso paita on minulla yöpaitana. Kuitenkin minusta on siis tosi kiva asia, että näitä vielä pidetään ja ihmisillä niitä on.

Olen aina ollut vähän vanhanaikainen ihminen ja siinä mielessä innostun aina jostakin jutusta mikä ei välttämättä ole niin yleistä enää nykyisin. Keräilen  paljon cd-levyjä, kun niitä halvemmalla saa. Monet kirppis-levytkin ihan ok kunnossa. Kannettava cd-soitin on  minulla usein käytössä. Ensimmäisen mp3-soittimen ostin vasta tänä keväänä. Joku voi tätä ihmetellä, mutta kaipasin soitinta, kun puhelimeni on todella huono ( sillä ei pysty juurikaan enää muuta kuin soittimaan ja viestijä lähettämään) ja nyt ei ole hyvä hetki uuden ostoon ja mietin, että mp3 pelastaa tavallaan tilanteen ja saan musiikkia sinne, että voin nyt kesälläkin ulkona kuunnella. Sori aiheen ohitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä