Naiset jotka pitävät bändipaitoja... eikö ole teinijuttuja?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Bändipaidat on hyvä konsti nähdä välittömästi, kenen kanssa on yhteistä. Me, jotka rakastamme musiikkia olemme iloisia kun tapaamme samasta bändistä pitäviä ihmisiä :)
Just niin :)
Nuoruus on seikkailu ikuinen ja suunnaton.
Eläminen on tasaisen hassua: Liikaa, vähän, sopivasti, paljon, vähän liian nopeasti, naurettava läpi ilonaurun suuresti. Henki loppuu vasta haudassa ja sitä ennen on vain kitisevää ikävää ja itkua:D Harva uskaltaa ja tajuaa humpata kun häpeä vie tanssimisen ilomehut. Fallerallaa, mitä minä huolin.
Todellakin pidän mun Led Zeppelin ja Radiohead - paitoja, koska ne on hienoja. Ja mieluummin mä lempibändejäni mainostan kuin vaatebrändejä.
Teiniä siitä on tehnyt ehkä joku H&M, joka möi jotain Rolling Stonesin ym. paitoja ja pöllöt teinit osteli niitä tajuamatta mitä edes ostavat. Suurin osa bändipaitojen käyttäjistä ostaa kuitenkin paidan tukeakseen bändiä josta pitää. Bändipaidat ovat myös hyvä keskustelun avaus, jos huomaa jollakin hyvän bändin paidan.
Jatkan vielä viestiin 101, että en minäkään voisi pitää sellaisen bändin paitaa jota en kuuntele vaan kyllä minusta jos paitaa käyttää täytyy tietää bändistä jotain ja muutenkin tietää niitä biisejä ja todellakin kuunnellakin. Musiikkimaku voi tietenkin muuttua, mutta itsellä ainakin pysynyt samat bändit vielä kuuntelussa ja löydän myös uusia. Tosin monesti huomaa, että löytää jonkun bändin vähän myöhässä ja olisi ollut iloinen jos olisi jo aiemmin heidän musiikkiinsa törmännyt. Tämä varsinkin monen hyvinkin tuntemattoman bändin osalta joiden olemassa ole on aika heikolla pohjalla nykyisin. Tosin onneksi jotkut vielä jatkavat. Kaikkien bändien paitoja ei myös ole niin helppoa enää löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bändipaitoja pitävät naiset ovat aina haku päällä. Haluavat, että potentiaalisilla parittelukumppaneilla on jokin helppo asia, josta aloittaa keskustelu. *utsuja kaikki, jotka bändipaitoja käyttävät. Tämä on oma kokemus. Naisen kuin naisen saa mukaansa, kun vähän pätee siitä bändistä, jonka paidan ovat vetäneet päälleen houkuttelutarkoituksessa.
Katkeran naisettoman miehen kommentti.
Ei, mulla on naisia paljon. Niin paljon kuin haluan, koska te olette helppoja. Harmi, ettei ole Tuskaa tänä vuonna. Sieltä sai poimittua naisia kun vaan vähän viitsi jututtaa. Sen siitä saa kun on mukiinmenevän näköinen ja tietää musiikista (ja soittaa kitaraa itse). Voi teitä naisia.
In your dreams
Vierailija kirjoitti:
Todellakin pidän mun Led Zeppelin ja Radiohead - paitoja, koska ne on hienoja. Ja mieluummin mä lempibändejäni mainostan kuin vaatebrändejä.
Nimenomaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bändipaitoja pitävät naiset ovat aina haku päällä. Haluavat, että potentiaalisilla parittelukumppaneilla on jokin helppo asia, josta aloittaa keskustelu. *utsuja kaikki, jotka bändipaitoja käyttävät. Tämä on oma kokemus. Naisen kuin naisen saa mukaansa, kun vähän pätee siitä bändistä, jonka paidan ovat vetäneet päälleen houkuttelutarkoituksessa.
Ei, mulla on naisia paljon. Niin paljon kuin haluan, koska te olette helppoja. Harmi, ettei ole Tuskaa tänä vuonna. Sieltä sai poimittua naisia kun vaan vähän viitsi jututtaa. Sen siitä saa kun on mukiinmenevän näköinen ja tietää musiikista (ja soittaa kitaraa itse). Voi teitä naisia.
Mutta "te" ette ole idiootteja, vaan ihan vain sinä yksin.
Idiootti jonka perään suunnilleen jokainen bändipaitainen nainen on. Jos luulet,että musta näkyy päällepäin se, että makaan kaikkien kanssa, erehdyt. Saattaisit itsekin ihastua. Puhuisin sut pökerryksiin ja vähän flirttailisin, niin jo aukeaisi haarat. Ihan niinku kaikilla muillakin. Bändipaitaiset naiset on helpoimpia mitä on, enkä tajua miksette kehtaa myöntää sitä. Ei siinä hävettävää ole.
Vierailija kirjoitti:
Just tilasin kaks t-paitaa. Toisessa tupac ja toisessa bob marley.
N29
Siis kävelet ulkona jonkun mustan miehen kuva t-paidassa. Onnittelut, olet varmasti ikäistesi valkoihoisten miesten keskuudessa erittäin suosittu. Yhtä suosittu kuin turisti t-paitaa, jossa lukee 'pattaya all night long' kaupungilla käyttävä valkoihoinen mies on suomalaisten naisten suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta "te" ette ole idiootteja, vaan ihan vain sinä yksin.
Idiootti jonka perään suunnilleen jokainen bändipaitainen nainen on. Jos luulet,että musta näkyy päällepäin se, että makaan kaikkien kanssa, erehdyt. Saattaisit itsekin ihastua. Puhuisin sut pökerryksiin ja vähän flirttailisin, niin jo aukeaisi haarat. Ihan niinku kaikilla muillakin. Bändipaitaiset naiset on helpoimpia mitä on, enkä tajua miksette kehtaa myöntää sitä. Ei siinä hävettävää ole.
Onko seksin harrastaminen sinulle joku suurikin meriitti? :D
Mulla on F. Mercuryn fanipaita ja olen 56v. Eräs tuttava alkoi haukkumaan kännipäissään miksi pidän homopaitaa! Selvinpäin ei ole paitojani haukkunut, tulihan se totuus sieltä muutaman paukun jälkeen. Se tuttavuus loppui siihen. Hyvästi, jos tunnistit itsesi.
Mulla on Rammsteinin ja Korpiklaanin paidat, voisikin etsiä ne taas käyttöön.
varmaan just siks kun on 80 luvun teinijuttuja, haluavat viedä huomion pois heidän oikeasta iästä
Toisinaan lainaan mieheltä bändipaitoja, kun haluan olla rauhassa esim. terassilla kavereiden kanssa. XS-kokoinen nainen XXL-kokoisessa miestenpaidassa. Toimii. Ei ole vielä kukaan edes vilkaissut kahteen kertaan.
Pidän itse erään bändin bändipaitoja kyllä, mutta viimeksi Prismassa vähän hymyilytti kun joku hiukan vanhempi nainen shoppaili Justin Bieber-fanipaita päällään. :) Tämän miellän kyllä ihan teinien jutuksi.
Pukeudun bändi/fanipaitoihin, sillä yleensä ne on kestävää paksua kangasta, josta ei näy liivit läpi. Perus henkkamaukka-putiikkien t-paidoista kuultaa aina alusvaatteet läpi, jolloin alla on pidettävä aluspaitaa. Bändipaitojen kohdalla ei ole tätä ongelmaa.
En osta mitä tahansa paitaa, sillä sellaset perus BÄNDIN NIMI ISOLLA ja jotain härpäkettä ympärillä on musta liian osoittelevia. Mieluiten ostan sellaisen, mikä ei ole liian ilmiselvä. Ismo Alangon Suomi putos puusta-fanipaita on hyvä esimerkki tällasesta, mikä ei ole liian ilmiselvä.
Sitten tietenkin on sekin ongelma, etten halua ostaa fanipaitoja bändeiltä, joista en tykkää tai joita en ole koskaan kuunnellut. Näillä kriteereillä paitoja tulee ostettua aika harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tosi luuseri ja halpa olo...
Ikää liki 50 ja todellakin treenaan livenäkin nähtyjen suosikkibändien bändipaidassa. The Prodigy ja Nine Inch Nails (paidoissa lukee: ”pretty hate machine” ja ”remove the pain and push it back in”) Eipä ole lenkillä tullut samanlaisia paitoja vastaan. Jos tulee, niin varmasti hymyilen ja peukutan.Suodettakoon muille tusinakuteisiin pukeutuminen ja antakaa meidän rokata tyylillämme.
Sinulla on hyvä maku, toivottavasti tavataan joskus :)
T. The poison, the remedy-paitainen nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä bändipaidat kummastuttaa kun jokin Doors tai Ramones todellakaan kuulu naishenkilön suosikkeihin.
Se on todella omituista, jos joku pitää sellaisen bändin paitaa jonka musiikkia ei kuuntele.
mä ostin pink floydin paidan kun se logo oli niin hieno :D
Pink Floydia kuulee radiostakin sentään; ei kukaan radion kuuntelija ole voinut välttyä kuulemasta esimerkiksi Another brick in the wall ("We dont need no education....) Tuota biisiä vuonna 1979 diganneet ovat jo n. 60-vuotiaita tai vanhempia. Voisin hyvin laittaa ko bändin paidan päälleni. t. 60 v nainen
Onpa tosi luuseri ja halpa olo...
Ikää liki 50 ja todellakin treenaan livenäkin nähtyjen suosikkibändien bändipaidassa. The Prodigy ja Nine Inch Nails (paidoissa lukee: ”pretty hate machine” ja ”remove the pain and push it back in”) Eipä ole lenkillä tullut samanlaisia paitoja vastaan. Jos tulee, niin varmasti hymyilen ja peukutan.
Suodettakoon muille tusinakuteisiin pukeutuminen ja antakaa meidän rokata tyylillämme.