Naiset jotka pitävät bändipaitoja... eikö ole teinijuttuja?
Kommentit (164)
Pyssyt ja ruusut löytyy, ja alicen. Metallican ja maidenin haluaisin. ACDC kävis myös.
50 v vanha tätsy
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni on Huutokauppakeisarin "Prkele, että on hermo pinnassa"-paita. Hän on jo 55-vuotias ja vieläkin pitää tuota. Ei ikä ratkaise.
No eikö ne sun miehen ikäisille ole tarkoitettukin?
Mun 15 v ei edes tunnistaisi mitään Huutokauppakeisaria.
Vierailija kirjoitti:
Mä just ostin Ramonesin teepaidan ja olen melkein 50 vee. enkä koe että toi olis mikään teinijuttu. Mutta mitään Billie Eilishin tai muun teini-idolin fanipaitaa en kyllä päälleni pukisi.
Luonnollisesti kuuntelet Ramonesin musiikkia ja sinulla on heidän äänitteitäkin?
Bändipaitoja pitävät naiset ovat aina haku päällä. Haluavat, että potentiaalisilla parittelukumppaneilla on jokin helppo asia, josta aloittaa keskustelu. *utsuja kaikki, jotka bändipaitoja käyttävät. Tämä on oma kokemus. Naisen kuin naisen saa mukaansa, kun vähän pätee siitä bändistä, jonka paidan ovat vetäneet päälleen houkuttelutarkoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni on Huutokauppakeisarin "Prkele, että on hermo pinnassa"-paita. Hän on jo 55-vuotias ja vieläkin pitää tuota. Ei ikä ratkaise.
Minkälaista musiikkia se on?
Kantria.
Jaa. Luulin, että taas jotain räppäreitä.
Olen 48v. ja pidän bändipaitoja. Ei hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Ehkä jos kyseessä on Ed Sheeranin, Boeluksen tms paita. Vanhoja bändejä ei kovin teinijutuiksi ehkä voi sanoa.
Mitkä bändipaidat herättäisi arvostusta? Led zeppelin?
Venom. Ja pidät vain sellaisia bändipaitoja, joiden musiikkia kuuntelet ja jopa omistat heidän äänitteitään.
eikö spotify riitä?
Joillekin riittää, minulle ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Bändipaidat ja farkut ovat kohta mummo/pappavaatteita. Eihän ihminen ala yhtäkkiä pukeutua villakangashameeseen tai suoriin housuihin kun tulee vanhaksi, kun hänellä ei ole niihin mitään yhteyttä.
Nimenomaan. Mun äiti pukeutui teininä paitapuseroon ja puolihameeseen ja pukeutuu niihin edelleen. Minä taas olen farkuissa kulkevaa ikäluokkaa päiväkodista hoivakotiin.
Jos jostain löytyy nainen, joka pitää Jethro Tull:n paitaa niin voin viedä alttarille samantien.
Vierailija kirjoitti:
Pyssyt ja ruusut löytyy, ja alicen. Metallican ja maidenin haluaisin. ACDC kävis myös.
50 v vanha tätsy
Nämä vanhukset olen myös sitten nähnyt livenä ja kuuntelen myös tietty. Toi maku periytynyt vanhimmalle pojalle. Saikin varmaan alkunsa pyssyjen musiikkia taustalla.
Jesus, paras unohtu black Sabbath. Innolla odotetaan josko vanha kettu vielä kykenis tulla syksyllä tänne Ruotsiin.
Meillä teini pitää saman bändin bändipaitaa kuin minäkin.
Pidän sitä, koska se on minusta hieno + bändi on ihan tolkuttoman hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Bändipaitoja pitävät naiset ovat aina haku päällä. Haluavat, että potentiaalisilla parittelukumppaneilla on jokin helppo asia, josta aloittaa keskustelu. *utsuja kaikki, jotka bändipaitoja käyttävät. Tämä on oma kokemus. Naisen kuin naisen saa mukaansa, kun vähän pätee siitä bändistä, jonka paidan ovat vetäneet päälleen houkuttelutarkoituksessa.
😆 Nyt sulta on kyllä unohtunut aamulääkkeet.
Ainoa ketä bändipaita pukee, on 55v erittäin isomahainen mies, jolla on kireän pinkeä Metallica-paita, josta on hieman tekstit jo kuluneet. Pikkuisen kun vatsamakkarat vielä näkyy paidan alta ja jalassa on lihaiset farkkushortsit, niin kesälook on taattu. Homman kruunaa punaiseksi kärventynyt naama ja tokmannilta ostetut halvat, ruskealinssiset aviator-aurinkolasit, sekä rosoinen pitkä parta.
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain löytyy nainen, joka pitää Jethro Tull:n paitaa niin voin viedä alttarille samantien.
Miksi juuri JEtrho Tull?
Oon 30v ja en pidä edes bändipaitoja, vaan hui kauhistus, videopeliteemaisia paitoja! Just ostin Legend of Zelda paidan. Ihmisten niputtaminen tiettyyn muottiin on vähän typerää. Muutenkin asiat mitä on muutama vuosikymmen sitten pidetty lasten ja nuorten harrastuksina, onkin nyt niiden kanssa aikuiseksi kasvaneille edelleen tärkeitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Katkeran naisettoman miehen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulla on naisia paljon. Niin paljon kuin haluan, koska te olette helppoja. Harmi, ettei ole Tuskaa tänä vuonna. Sieltä sai poimittua naisia kun vaan vähän viitsi jututtaa. Sen siitä saa kun on mukiinmenevän näköinen ja tietää musiikista (ja soittaa kitaraa itse). Voi teitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mulla on naisia paljon. Niin paljon kuin haluan, koska te olette helppoja. Harmi, ettei ole Tuskaa tänä vuonna. Sieltä sai poimittua naisia kun vaan vähän viitsi jututtaa. Sen siitä saa kun on mukiinmenevän näköinen ja tietää musiikista (ja soittaa kitaraa itse). Voi teitä naisia.
Mutta "te" ette ole idiootteja, vaan ihan vain sinä yksin.
Hienoa että uskaltavat olla omia itsejään
Kantria.