Naiset jotka pitävät bändipaitoja... eikö ole teinijuttuja?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Mielummin lähden bändipaitaisen ilottelevan naisen matkaan kuin tiukkanutturaisen toimistotädin, joka parjaa muiden asuja :)
minulla on ramones paita:-)n53 v
Mitkä Rollarit? kirjoitti:
Mulla tuli mieleen, että miksi ihmiset pitää sellaisia bändipaitoja, joiden musiikista niillä ei oo mitään tietoa? Kerran muistan innostuneena aloittaneeni keskustelun yhdestä bändistä erään henkilön fanipaidan huomatessani, ja tuli ilmi, että tämä henkilö ei ollut kuullut oikeasti YHTÄÄN biisiä koko bändiltä.
En tiedä, kumpi oli nolostuneempi tuossa tilanteessa, mut jäi kyllä vähän ihmetyttämään...
Onhan se ihan hemmetin noloa pitää yllä bändin paitaa, jota ei ole KOSKAAN kuunnellut. Ei tiedä yhtäkään biisiä tai pahimmassa tapauksessa edes yhtyeen genreä.
Tämän ilmiön seurauksena jenkeissä alettiin myydä noita "Kill the Kardashians"- paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruus on seikkailu ikuinen ja suunnaton.
Eläminen on tasaisen hassua: Liikaa, vähän, sopivasti, paljon, vähän liian nopeasti, naurettava läpi ilonaurun suuresti. Henki loppuu vasta haudassa ja sitä ennen on vain kitisevää ikävää ja itkua:D Harva uskaltaa ja tajuaa humpata kun häpeä vie tanssimisen ilomehut. Fallerallaa, mitä minä huolin.
Että miten ihanasti tuumattu!😍 oot täysin oikeassa, ja mulle tuli jotenkin niin hyvä mieli tästä, kaikkea hyvää sulle ❤️
Rakastan aasialaista musiikkia ja tunnen valtavaa vetoa miehiä kohtaan, jotka kävelevät ympäriinsä nuoren aasialaisen naisen kuva t-paidassaan, aasialaisartistin. Kertoo hyvästä mausta monilla tavoin.