Naiset jotka pitävät bändipaitoja... eikö ole teinijuttuja?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Just tilasin kaks t-paitaa. Toisessa tupac ja toisessa bob marley.
N29
Kuulostaapa elämämkoululta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29Kuulostaapa elämämkoululta :D
Kaukana elämänkoulusta. :) satun vain tykkäämään molemmista.
N29
Hyvä vaan, jos pitävät. Toivottavasti myös tietävät millaista musaa ko. bändi soittaa.
Kill the Kardashian`s paidat tulivat jenkeissä myyntiin sen vuoksi, että Kardashianin pimut pitivät Slayerin, Black Sabbathin jne bändipaitoja yllään, vaikkeivat edes olleet kuunnelleet ko. yhtyeiden musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bändipaitoja pitävät naiset ovat aina haku päällä. Haluavat, että potentiaalisilla parittelukumppaneilla on jokin helppo asia, josta aloittaa keskustelu. *utsuja kaikki, jotka bändipaitoja käyttävät. Tämä on oma kokemus. Naisen kuin naisen saa mukaansa, kun vähän pätee siitä bändistä, jonka paidan ovat vetäneet päälleen houkuttelutarkoituksessa.
Katkeran naisettoman miehen kommentti.
Ei, mulla on naisia paljon. Niin paljon kuin haluan, koska te olette helppoja. Harmi, ettei ole Tuskaa tänä vuonna. Sieltä sai poimittua naisia kun vaan vähän viitsi jututtaa. Sen siitä saa kun on mukiinmenevän näköinen ja tietää musiikista (ja soittaa kitaraa itse). Voi teitä naisia.
Mutta "te" ette ole idiootteja, vaan ihan vain sinä yksin.
Sattuuko totuus suhun noin pahasti? Vaikka sä et olisikaan helppo, se ei tarkoita, etteikö 99 % bändipaitoja pitävistä naisista ole.
Kyllähän sellainen paita eittämättä asettaa naisen tietynlaiseen nais-kategoriaan joka sijoittuu tuonne backstagetyrkky-fani-pubruusu alueelle, sellainen joita tyrkkää tulemaan jostain tampere-pohjoissuomi alueelta yh-ainesta joiden sakset ovat herkät aukeamaan potentiaalisen miesehdokkaan kohdalla joka usein miten osoittautuu virheliikkeeksi jo seuraavana aamuna humalan haihduttua. Se näytti pimeässä tuntui pimeässä ihan popeda, dingon, eppujen jne jäseneltä kuuluu tilitys kun ne miettivät samanlaisen kanssa pitäisikö hakea jälkiehkäisypilleri apoteekista
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan, jos pitävät. Toivottavasti myös tietävät millaista musaa ko. bändi soittaa.
Kill the Kardashian`s paidat tulivat jenkeissä myyntiin sen vuoksi, että Kardashianin pimut pitivät Slayerin, Black Sabbathin jne bändipaitoja yllään, vaikkeivat edes olleet kuunnelleet ko. yhtyeiden musiikkia.
No tuo on jo naurettavaa. Kehotetaan tappamaan moisesta. Eikö hevimiesten itsetunto kestänyt vai mikä on? Ilmaista mainostahan se on.
Onhan se nyt noloa pitää sellaisen bändin paitaa, jonka musiikkia ei edes kuuntele. Nää on vakavia asioita:) Itse mainostan vain muutamia, tarkkaan harkittuja, parhaita bändejä. Jos ei heidän paitojaan ole saatavissa, niin huonommat ei kelpaa ja ollaan ilman sitten.
Ihan naurettavaa että jotain häiritsee näin paljon joku bändipaita?? Ihan oikeasti te kaikki jotka lokeroitte ihmisiä ties miksi jonkun bändipaidan takia niin tehkää itsellenne jotain kivaa. Selvästi olette sen tarpeessa. Bändipaita on vaate
Kuka tässä lokeroi, silkkaa faktaa
Bändipaitoja pitävät naiset näyttävät halvoilta =D
Itse en käytä, en tunne tarvetta mainostaa musiikkimakuani (paitsi keikoilla/festareilla) mutta miksi minua haittaisi jos joku haluaa niitä käyttää, iästä riippumatta?
Täällä on kumma tapa arvostella muiden pukeutumista ja olemusta, antakaa hyvänen aika ihmisten olla ja katselkaa vaikka näyteikkunoita muiden arvostelun sijaan
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät ehkä sun mielestä mutta yleensä eivät ole niin kuin ne "kilttien" miesten haluamat "iloisesti kikattelevat korkkaritytöt".
t. rokkari
Kai kysyt samaa aikuisilta miehiltä miksi käyttävät sellaisia? Varsinkin hevarimiehiltä.
No se kuuluu musiikkidiggarien ja hevarien sun muiden tyyliin. Kyllä minä vaan pidän bändipaitoja, teininä en kylläkään pitänyt. Ei kai bändipaidat ole mikään teinitrendi tai muoti.
Voisikin tästä tilata taas uuden bändipaidan!
N31
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella? :D Bändipaidathan ovat harvinaisen peittäviäkin eivätkä mitään tissipaitoja.
Lähinnä bändipaidat kummastuttaa kun jokin Doors tai Ramones todellakaan kuulu naishenkilön suosikkeihin.
Bändipaidat on hyvä konsti nähdä välittömästi, kenen kanssa on yhteistä. Me, jotka rakastamme musiikkia olemme iloisia kun tapaamme samasta bändistä pitäviä ihmisiä :)
N29