Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jotka pitävät bändipaitoja... eikö ole teinijuttuja?

Vierailija
03.06.2020 |

Miksi pitävät?

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä bändipaidat kummastuttaa kun jokin Doors tai Ramones todellakaan kuulu naishenkilön suosikkeihin.

Jaa. Minä pidän kyllä Doorsin paitaa.

Nainen vm. 1995

Kai myös kuuntelet Doorsia?

Vierailija
122/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tilasin kaks t-paitaa. Toisessa tupac ja toisessa bob marley.

N29

Siis kävelet ulkona jonkun mustan miehen kuva t-paidassa. Onnittelut, olet varmasti ikäistesi valkoihoisten miesten keskuudessa erittäin suosittu. Yhtä suosittu kuin turisti t-paitaa, jossa lukee 'pattaya all night long' kaupungilla käyttävä valkoihoinen mies on suomalaisten naisten suosiossa.

Mulle riittää, että poikaystäväni rakastaa minua.

N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä bändipaidat kummastuttaa kun jokin Doors tai Ramones todellakaan kuulu naishenkilön suosikkeihin.

Jaa. Minä pidän kyllä Doorsin paitaa.

Nainen vm. 1995

Kai myös kuuntelet Doorsia?

Minun ei tule enää nykyään kuunneltua juuri mitään musiikkia, mutta voin silti pitää sellaisen bändin paitaa, jota olen kuunnellut enemmän tai vähemmän aktiivisesti noin 30 vuotta. Nainen 1967

Vierailija
124/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan, jos pitävät. Toivottavasti myös tietävät millaista musaa ko. bändi soittaa. 

Kill the Kardashian`s paidat tulivat jenkeissä myyntiin sen vuoksi, että Kardashianin pimut pitivät Slayerin, Black Sabbathin jne bändipaitoja yllään, vaikkeivat edes olleet kuunnelleet ko. yhtyeiden musiikkia. 

Slayerin basistilla oli viime kesänä Tuskassa Kill tee Kardashian’s paita päällä.

Vierailija
125/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfft. En luovu mun pink floyd paidoista :)

Vierailija
126/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaan, jos pitävät. Toivottavasti myös tietävät millaista musaa ko. bändi soittaa. 

Kill the Kardashian`s paidat tulivat jenkeissä myyntiin sen vuoksi, että Kardashianin pimut pitivät Slayerin, Black Sabbathin jne bändipaitoja yllään, vaikkeivat edes olleet kuunnelleet ko. yhtyeiden musiikkia. 

Slayerin basistilla oli viime kesänä Tuskassa Kill tee Kardashian’s paita päällä.

Korjaus, kitaristilla. Ja Kill the Kardashian’s.

Vierailija
127/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden yhtyeiden paitoja joista pidän ja kuuntelen, kannan mielelläni yllä. Sama juttu on suosikkijoukkueen kohdalla.

Yksi uskaliammista paidoista joita olen nähnyt (ei liity bändiin) on myynnissä Las Vegasissa. Kyseessä on piukea paita, jossa on isolla teksti "Proud to be a Vegas slut".

Ja yllättäen noita paitoja näkyi useammankin naisen päällä kun Vegasissa olin. 

Vierailija
128/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mielenterveysongelmainen tekee tästäkin itselleen ongelman.

Terveelle ihan sama, mitä muilla on yllä.

Tämä pätee myös muiden hiuksiin, sukkiin, meikkiin, painoon jne, jne, jne.

Vierailija
129/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon opettaja ja ei kyllä juuri kellään nuorella näy bändipaitoja. Kyllä se on meidän vanhempien juttu. Nuoret pukeutuu nykyään joko kuten mun nyt varmaan liki kolmikymppisenä pitäis tai napapaitoihin.

-N28

Vierailija
130/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn keikoilla ja kuuntelen musiikkia. Mul on joitain bändipaitoja, mut en tykkää oikein käyttää niitä. Tykkään silti näistä paidoista ja kivoja toisten päällä, jos tosiaan aitoja paitoja ja kantaja niistä bändeistä diggailee. Oon just sellainen keski-ikäinen t-paita -farkku tyyppi, jotka niitä pitää (tai pitäis, jos käyttäisin). Nuorista ehkä eniten näkee metallin kuuntelijoille bändipaitoja.

Vierailija
131/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bändipaitoja pitävät naiset ovat aina haku päällä. Haluavat, että potentiaalisilla parittelukumppaneilla on jokin helppo asia, josta aloittaa keskustelu. *utsuja kaikki, jotka bändipaitoja käyttävät. Tämä on oma kokemus. Naisen kuin naisen saa mukaansa, kun vähän pätee siitä bändistä, jonka paidan ovat vetäneet päälleen houkuttelutarkoituksessa.

Okei. Mulla on bändipaitoja (lähinnä yöpaitoina, mutta joskus käytän ihan ulkonakin). Kuuntelen sitä musiikkia mitä paidassa lukee, mutta enpäs ole ajatellut olevani haku päällä! Onhan se hyvä tietää näin 15v avioliiton jälkeen että houkuttelen miehiä luokseni niillä paidoilla, jotka ovat yleensä vielä löysiä ja saavat minut näyttämään ylipainoiselta...

Vierailija
132/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni näytän kaikille, että kuuntelen Iron Maidenia! ROCK ON!! /,,/

Up the Irons!!!

N45

Vierailija
133/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Siis kävelet ulkona jonkun mustan miehen kuva t-paidassa. Onnittelut, olet varmasti ikäistesi valkoihoisten miesten keskuudessa erittäin suosittu. Yhtä suosittu kuin turisti t-paitaa, jossa lukee 'pattaya all night long' kaupungilla käyttävä valkoihoinen mies on suomalaisten naisten suosiossa.

Jätkä on mustasukkanen mustan miehen kuvalle T-PAIDASSA. :D Kuinka alas voi ihminen oikein vajota?

Vierailija
134/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29

No, enpäs kyllä pitäisi päälläni raiskaajan kuvaa. Tupac kuitenkin tuomittiinkin raiskauksesta, eli kyse ei ole vain huhusta.

Vierailija
135/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavinta on kun joku 13wee lissu pitää Ramones paitaa eikä tiedä kyseisestä bändistä tuon taivaallista, mutta kun kaveritkin nyt sattuu olee punkkareita niinq.

Mun nyt 8v tytär on kuunnellut Ramonesia jo muutaman vuoden (ja Kissiä ja AcDc:tä). Meillä on tyttären kanssa omat paidat Ramoneseilta ja muutama yhteinen.

Vierailija
136/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat leikkiä että ovat nuorempia 18v eikä normaalia 25v ikäänsä. 😉 Ja tietenkin saada nuorempien miesten kiinnostuksen sekä isku yritykset.

No hyi, en halua iskuyrityksiä, enkä varsinkaan nuoremmilta miehiltä. Musiikki on minulle tärkeä asia, ja tykkään artistilogoilla varustetuista vaatteista.

Vierailija
137/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyteinit edes kuuntele musiikkia. Joku biisi sieltä, toinen täältä, yhtään kokonaista levyä (albumia) ei jakseta kuunnella. Räppiä, EDM:ää, flowta, hou houta.. Bändipaitojani kannan ylpeydellä vaikka oma nuoriso toteaakin välillä että noloo. Ite ovat noloja, mulla sentään soi hyvä musa 🤘

Vierailija
138/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teineillä mitään bändipaitoja ole. Vai onko niillä jotain Cheekin paitoja? :D

Vierailija
139/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Slayerin pikkarit.

Pitää varmasti hevimiehen kovana koko yön.

N36

Vierailija
140/164 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme erään mc t-paitaa. Gunnareita kuuntelen, samoin Metallicaa... 314

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän