SK: Kulmunille esiintymiskoulutusta lähes 50 000 eurolla, laskut ministeriöille
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Persuissa esim. nieliskelijä on täysin esiintymiskyvytön töykeä tyyppi, samoin joku joejensuulainen idiootti.
Voipi ollakin, mutta eipä silti ole lähtenyt "kouluttamaan" itseään veronmaksajien rahoilla.
Kulmunin ongelma on, että hänellä ei ole mitään fiksua sanottavaa, suu kyllä käy kovasti. Silloin puhetaito ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on taas yksi suomalainen yritys röyhkeästi veronmaksajien kukkarolla, alle kahdessa vuodessa laskutettu n. 80 000 euroa valtiolta.
Aivan järjettömän kallista on ollut tuo "esiintymiskoulutus", ei ole näköjään mitään rajaa yritysten ahneudella..
Ja tuossa konsulttiyhtiössä on näköjään vain yksi pätevä konsultti, joka laskuttaa 700 euroa/tunti. Muut konsultit on niin huonoja, että heidän opetuksesta voi veloittaa vain 350 euroa/tunti.
Tuosta näkee heti, että tuo 700 euroa on ilmaa täynnä oleva hinta, aivan posketon.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin surullista, että Kulmuni kokee, että hänen puhetaitonsa ei riitä hänen hommiinsa, vaikka kautta aikain ollaan totuttu umpikamaliin sössöttäjiin, jankkaajiin ja taukomiehiin politiikassa. Kulmuni ei varmaan ole täydellinen, mutta onhan hänen ilmaisutaitonsa aivan eri planeetalta kuin esim. Sauli Niinistö, Olli Rehn, mitä näitä onnettomia onkaan. Olisi Katrikin vaan ylpeästi oma itsensä, ei tarvitsisi hassata rahoja typeryyksiin.
Seppo Varjus kirjoitti tästä hyvin. https://www.is.fi/politiikka/art-2000006528404.html
Esiintymiskoulutus isollakaan rahalla ei auta, jos ei ole kertakaikkiaan mitään sanottavaa tai mielipidettä mistään. Olen samaa mieltä Niinistön ja Rehnin esiintymistaidoista, mutta heillä on substanssiosaaminen niin rautaista, heillä on näkymystä asioihin ja uskallusta sanoa kantansa ääneen. Tällöin ei esiintymistaito jää toissijaiseksi.
Ja esiintymistaidosta noin ylipäänsä: en ole tavannut ketään, joka ei jännittäisi esiintymistä. Mutta se kun tietää mistä puhuu ja tuntee asiansa, tuo yllättävän paljon varmuutta siihen esiintymiseenkin.
Meno hallituksessa kuin muinoisessa hollituvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuissa esim. nieliskelijä on täysin esiintymiskyvytön töykeä tyyppi, samoin joku joejensuulainen idiootti.
Voipi ollakin, mutta eipä silti ole lähtenyt "kouluttamaan" itseään veronmaksajien rahoilla.
Ja tiputit osan lainauksesta pois. Kulmuni on silti kepulainen - ei vassari, ei sdp:stä eikä vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Kulmunin kaverin firma.
Kerroitko tosiasian vai jäikö lauseen lopusta pois kysymysmerkki?
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys. Miksi olette äänestäneet näitä tyyppejä valtaan??? Siis SDP, vihreät, vasemmisto.
Itse äänestin perussuomalaisia, mutta ne eivät istu hallituksessa. Saisivat kyllä huomattavasti vähemmän tuhoa aikaan kuin tämä tyttöviisikko.
Unohtuiko Kataisen 70 000€ Himasen lista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulmunin kaverin firma.
Kerroitko tosiasian vai jäikö lauseen lopusta pois kysymysmerkki?
Tekir on täynnä kepulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin niin surullista, että Kulmuni kokee, että hänen puhetaitonsa ei riitä hänen hommiinsa, vaikka kautta aikain ollaan totuttu umpikamaliin sössöttäjiin, jankkaajiin ja taukomiehiin politiikassa. Kulmuni ei varmaan ole täydellinen, mutta onhan hänen ilmaisutaitonsa aivan eri planeetalta kuin esim. Sauli Niinistö, Olli Rehn, mitä näitä onnettomia onkaan. Olisi Katrikin vaan ylpeästi oma itsensä, ei tarvitsisi hassata rahoja typeryyksiin.
Seppo Varjus kirjoitti tästä hyvin. https://www.is.fi/politiikka/art-2000006528404.html
Esiintymiskoulutus isollakaan rahalla ei auta, jos ei ole kertakaikkiaan mitään sanottavaa tai mielipidettä mistään. Olen samaa mieltä Niinistön ja Rehnin esiintymistaidoista, mutta heillä on substanssiosaaminen niin rautaista, heillä on näkymystä asioihin ja uskallusta sanoa kantansa ääneen. Tällöin ei esiintymistaito jää toissijaiseksi.
Ja esiintymistaidosta noin ylipäänsä: en ole tavannut ketään, joka ei jännittäisi esiintymistä. Mutta se kun tietää mistä puhuu ja tuntee asiansa, tuo yllättävän paljon varmuutta siihen esiintymiseenkin.
Niinistön ja Rehnin 'substanssiosaaminen' on kaukana rautaisesta. Toisekseen mitä iloa olisi tiedoista ja osaamisestakaan, kun ei niitä puheita jaksa tai pysty kukaan kuuntelemaan? Minusta tuntuu, että miehille annetaan surkea ulosanti anteeksi juuri tuollaisilla typerillä kohteliaisuuksilla, kuten että 'substanssiosaaminen on kuitenkin hallussa'. Tosiasia on, että jos sitä osaamista olisi, kyllä sen pystyisi muillekin ihmisille ymmärrettävästi viestimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys. Miksi olette äänestäneet näitä tyyppejä valtaan??? Siis SDP, vihreät, vasemmisto.
Itse äänestin perussuomalaisia, mutta ne eivät istu hallituksessa. Saisivat kyllä huomattavasti vähemmän tuhoa aikaan kuin tämä tyttöviisikko.
Unohtuiko Kataisen 70 000€ Himasen lista?
Sulla jäi tosta nolla puuttumaan. Turha arvostella rahanlapioimisesta kun itsekään ei ole ihan desimaalipilkkujen paikat hallussa.
Mä olisin voinut antaa koulutusta 5 donalla, 10 kertaa halvemmalla....
Mihin ihmeeseen ne rahat on menneet, kuka rahastaa??
Vierailija kirjoitti:
No eipä esim. vasemmistoliitto ja RKP hallitukseen kuuluisi jos kannatuksen perusteella hallitusta muodostetaan, molemmat ihan marginaalipuolueita, samoin Vihreät, jotka suosiossa lähinnä helsinkiläisen soijalattekansan parissa.
Eli ei äänestämällä sinänsä voi vaikuttaa hallituksen kokoonpanoon kovinkaan paljon, enemmän voi äänestää jotain vastaan - itse äänestin viimeksi perussuomalaisia ihan vaan, jotta demarit jäisi kakkoseksi eikä sieltä tulisi pääministeriä. No, hiukan jäi vajaaksi ja tässä nyt ollaan, jossa vasemmistoutopia kurittaa keskituloista veronmaksajaa vielä todella kovalla kädellä. Autot, kesämökkien verotus (monella keskituloisella peritty, vaatimaton perusmökki, jonka pitäminen jo nyt kallista, kai nää pitää sitten hävittää tai antaa työttömille), kiinteistövero. Ja satavarmasti tulee vielä joku uus kiky että saadaan rahaa kaikkeen kivaan.
Sulle mulle, sulle mulle, sulle mulle... Ja veronmaksajien rahoilla.
Se joka laskuttaa käyttää nyt törkeästi tilannetta HH käsi..., että valtio ja me veronmaksajat maksetaan....
törkeä. Nimi esiin.
Miksi ministeriö tämän joutuu maksamaan? Eikö Keskusta ennemminkin? Puhetaidothan jäävät Katrille hallituksen vaihdonkin jälkeen ja ne hyödyntävät vain hänen poliittista uraansa ja hänen puoluettaan.
Tuntuu vähän hassulta että toinen on käyttäny muutamaan koulutustuntiin mun kahen vuoden palkan. Ei siinä mitään jos omasta pussista maksais.
En viitsi edes lukea tuota edeltävää ketjua.
Totean vain ettei Kulmunin ongelma ole huonossa ulosannissa (joka sekin toki voisi olla parempaa, niin kuin meillä kaikilla) vaan siinä, ettei hänellä ole mitään sanottavaa.
Tuossa hommassa pärjäisi nyt vain ehkä Esko Aho. Tai Paavo Väyrynen, mutta hän ei edusta nykypäivää.
Mun mielestä tosi hyvä että koulutetaan esiintymään jos sitä taitoa ei hänellä muuten ole. Hän voi olla vain ujo tai pelkää esiintymistä ei sen takia tarvi teilata. Osaamista löytyy kun jännitys poistuu. Tiedä vaikka joutuisi käyttämään lääkettä ettei jännitä ja näkyisi ulospäin esim punastuu tms.
Moni suomalainen kaipaisi myös esiintymiskoulutusta, Ihan kaikenlaisessa työssö nykyään vaaditaan sosiaalisia taitoja. nykynuorile sitä opetetaan koulussa ei Kulmunin ikäisille ja vanhemmille.
Ei ujoja ihmisiä tarvitse heti sättiä jos hakevat apua ongelmaan. Hän on rohkea kun hakee apua . Vain suomessa hirveä haloo kun haluaa esiintyä edukseen kuinkahan paljon jenkeissä pistetään rahaa esiintymiskoulutuksiin siellähän koulutetasn jo pienestä lapsia esiintymään. Täällä esiintyminen saisi olla vain luonnonlahjakkuusille niinkö?
Tämä hallitus on mennyt täydellisesti sekaisin. Hyvin kirjoitti toimittaja joka sanoi, että ennen lisäbudjeteissa on riidelty yksittäisistä miljoonista ja nyt yhtäkkiä heitellään MILJARDI ilmaan noin vain. Ihan kuin ne ei tajuaisi miten tolkuttoman isoista summista puhutaan. Valtion koko budjetti oli alunperin alle 58 mijardia, siis koko helahoito. Ja nyt ihan noin vain hupsista vaan tulikin 19 miljardia lisää. Velkaa velkaa velkaa.
Ohisalo haluaa miljardin joukkoliikenteeseen. Heitti luvun noin vain vaatimuksena niin kuin olisi R-kioskilta ostamassa pullon vichyä. Sama summa about.
Terrafamelle ollaan lapioimassa lähes puoli miljardia lisää, ei tunnu missään..
Sen ymmärrän hyvin, että teitä kannattaa nyt kunnostaa kun öljy on halpaa, raaka-ainekustannukset kannattavat siihen panostamista. Mutta hyvin suurta osaa näistä muista en tajua ollenkaan.