Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju

Vierailija
02.06.2020 |

Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.

Kommentit (1764)

Vierailija
1241/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tuossa Antti Holman mutsi-videoita ja tajusin että samalla tavalla vedän silmälaseja ylös ja alas pitkin nenänvierttä sen mukaan kuinka pientä tekstiä täytyy lukea. 

Huomasin myös kuinka osoittavan sormen totisen voiman! Samalla pääsee hiljainen jupina "miten tämä tässä, tästäkö pitää painaa". 

Töissä piti oppia uusi ohjelmisto ja sitä opiskelessa tuli vastaan tietokoneen näytöllä punainen piste ja teksti "paina tästä" joka oli ympyröity ja nuoli siihen punaiseen pisteeseen. Tottakai painoin sitä. Ei toiminut. Painoin toisen kerran ärtyneenä ja ihmettelin miksi punainen nappi ei toimi. Työkaverit vieressä oli hyvin hämmentyneen näköisiä ja sitten nauratti. Tädit tuovat myös iloa maailmaan!

Vierailija
1242/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin muodokas ja lihaksikaskin peppuni muuttui lättäpyllyksi.

Sitten huomasin, että rintani ovat valahtaneet vyötärölle.

Ääneni mataloitui ja minusta tuli ärtyisä.

Kaikkien noiden lisäksi huomasin hiusrajani nousseen.

Tajusin että olin kuin Martina Aitolehti eli viiskymppinen elämää nähnyt rinpsessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskakyhmy. Verenpainelääke. Ylipaino. Pikkuhousut eivät ole enää pieniä. Converset tukipohjallisilla. Päiväkännit siitä kivoja, että pääsee ajoissa nukkumaan.

Vierailija
1244/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niskakyhmy. Verenpainelääke. Ylipaino. Pikkuhousut eivät ole enää pieniä. Converset tukipohjallisilla. Päiväkännit siitä kivoja, että pääsee ajoissa nukkumaan.

Tämä on totta, pienet hiprakat jos ottaa niin sitten päivästä että pääsee iltateelle ja nukkumaan kello yhdeksän.

Vierailija
1245/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pitäs valvoa myöhään? Seuraava päivä pilalla, vähintään. Aikanen nukkumaanmeno on järkevää toimintaa, olkoon vaikka täti-nimikkeen alla.

Vierailija
1246/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yli 10 menee nukkumaanmeno illalla, niin seuraava päivä vähän hankala. Yöuniin pitää ottaa pisuvara (sekä itselle ja koiralle) ja joskus myös hikoiluvara. Ei kiinnosta mies, seksi eikä kotipalvelu (minä siis palvelen jotain kotona). Yhtä jännää kuin Harlekin-romaani on seurata pörssikursseja. Facebook ei kiinnosta, kun oman ikäluokkani eriasteilla olevat kuivahedelmät siellä jakavat elämänohjeitaan ja loma-ja perhekuvia. Huumori kuivuu samaan tahtiin ihon kanssa ja erilaiset liukuvoiteeet sopivat natiseviin saranoihin. Yhden yön juttu on, kun vetää tukevat iltakännit kahdella vahvalla ipa-oluella ja aamulla miettii, että miten päätyi sängyn vasemmalle puolelle ja koira oikealle. Ehdoton ekstra on, että vaatekaapissa on autenttisia asuja jo niin monelta vuosikymmeneltä, että aina on ajankohtainen kostyymi käsillä. Erityiseti ilahdun, kun aina vain uudet sukupolvet luulevat keksivänsä sanonnan carpe diem ja seksin.

Vierailija
1247/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun en sitten millään muutu tädiksi, vaikka on jo yli 60 mittarissa. Käytän leggingsejä ja lenkkareita ja polkkatukkaa ja ripsiväriä. Käytän samoja vaatteita kuin nelikymppisenä koska en löydä kaupoista mitään oman näköistä. Mikä se on, joka tekee naisesta tädin, kaksoisleuka ja leveä takamus, puhetyyli ja Nivean tuoksu?

Ehkä se, ettei ole lapsia eikä lapsenlapsia, haittaa tätiytymistä.

Vierailija
1248/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kilo painoa lisää ja hiusten leikkaus. Todella iso muutos parissa vuodessa. Valokuvista huomasin, muiden ottamista! :)

Vierailija
1249/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun en sitten millään muutu tädiksi, vaikka on jo yli 60 mittarissa. Käytän leggingsejä ja lenkkareita ja polkkatukkaa ja ripsiväriä. Käytän samoja vaatteita kuin nelikymppisenä koska en löydä kaupoista mitään oman näköistä. Mikä se on, joka tekee naisesta tädin, kaksoisleuka ja leveä takamus, puhetyyli ja Nivean tuoksu?

Täti voi olla ihan millä tahansa tyylillä. Tiedän monia lenkkari-tätejä, itse mukaan lukien. Se on se joku juttu, joka muuttuu omassa ulkonäössä tai käytöksessä 40-50- vuoden välillä. Tarkastele itseäsi, nin saatat löytää tädin ;)

Vierailija
1250/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätimäistynyt ehkä siinä etten kestä melua ja vaihdan paikkaa jos joku esim. julkisissa kulkuvälineissä puhuu kovaa puhelimeen. En ymmärrä myöskään (varsinkaan nuoria) jotka tuijottavat herkeämättä puhelimeen ja jopa kävelevät katse siinä kiinni. Ihmettelen lähes joka päivä puuttuvia käytöstapoja, ihmiset tulee päälle eikä väistä, ei katsota silmiin, ei osata kiittää tai pyytää anteeksi. Ulkoisesti olen tätimäistynyt sen verran että 5 kiloa on tullut lisää painoa ja se ärsyttää. Kun olen liikkunut aktiivisesti lähes koko ikäni ja oliut aina hoikka niin nuo 5 kiloa (jotka tuntuu olevan lähinnä vatsan seudulla) ällöttää.

Myös se että pitää olla useat lukulasit ja ne on aina kadoksissa ärsyttää.

Pukeudun edelleen klassisesti ja kauniisti, mulla on pitkät hyväkuntoiset hiukset ja ihokin on ihan hyvässä kunnossa ja ei ole ylipainoa. Mulla on kaikki asiat hyvin, on kaunis koti, matkustellaan paljon puolison kanssa ja elämä on nyt aika hyvässä mallissa. Toki vanhenemista ei voi estää mutta toki hieman hidastaa.

Vierailija
1251/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on loistava ketju. Luin eilen yöllä lievissä tuskissani tätä 16 sivua ja tajusin, että myös minä nuorekas 42 v. alan tätimäistymään.

Nauroin ääneen vedet silmissä, sillä hyvin moni asia osui omaan nilkkaan.

Kiitos tästä. Hyvin nuorekkaana olen pitänyt itseäni, mutta nyt tunnen tätimäistä ylpeyttä. Mukavuudenhalu on ihan mahtavaa ja ulkonäkö vain toissijainen seikka.

Huumori on ihan paras juttu tätiytymisessä. Ihan varmasti jokainen nelikymppinen on huomannut jonkun asian, joka viittaa alkavaan tätiytymiseen. Jos ei kieltäydy näkemästä.

Vierailija
1252/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täti voi olla ihan millä tahansa tyylillä. Tiedän monia lenkkari-tätejä, itse mukaan lukien. Se on se joku juttu, joka muuttuu omassa ulkonäössä tai käytöksessä 40-50- vuoden välillä. Tarkastele itseäsi, nin saatat löytää tädin ;)

Apua :D Tämä on kyllä totta! Minä huomasin tätiytymisen alkaneen jo päälle kolmekymppisenä, kun yöunista alkoi tulla liiankin tärkeät.

Vierailija
1253/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessä pitäs valvoa myöhään? Seuraava päivä pilalla, vähintään. Aikanen nukkumaanmeno on järkevää toimintaa, olkoon vaikka täti-nimikkeen alla.

Ilmiselvä täti-juttu. Ei sitä parikymppisenä välitetty yöunista.

Vierailija
1254/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakuosi alkanut kiinnostaa. Ennen oli vansit ja farkut, nyt kukkamekko. Ikää 40. T. Tädin alku

Vierailija
1255/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkakuosi alkanut kiinnostaa. Ennen oli vansit ja farkut, nyt kukkamekko. Ikää 40. T. Tädin alku

Taskullinen kukkamekko ja Vansit on oikein hyvä yhdistelmä täti-ihmiselle.

Vierailija
1256/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukulasit, jotka tuppaa olemaan aina väärässä paikassa, verenpainelääke. Ajatus siitä, että jos en nyt muuta meren lähelle, en koskaan pääse ja siihen liittyvä muuttoa jarruttava puoliso. Puuttuminen lasten( ei omien) hölmöilyihin.

Vierailija
1257/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä enää mitään teinien (omien lasten ) jutuista. Vartalon mallin muuttuminen, vyötärö hävinnyt. Sivuprofiili tasapaksu.

Vierailija
1258/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärpääkurtut!! Katsoin itseäni lakkoa sovittaessa sovituskopissa peilistä tassia ja kyynärpäissä iho roikkui! Järkytyin! :D Katsokaapa kokeeksi omia kyynärpäitä. En ymmärrä, milloin tällainen muutos tapahtui. N42

Vierailija
1259/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärpääkurtut :DD Apua. Minultakin löytyy ne.

Vierailija
1260/1764 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyynärpääkurtut :DD Apua. Minultakin löytyy ne.

Mites polvet?