Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju
Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.
Kommentit (1764)
Kuvittelin olevani nuorekas, kunnes uudelleenkouluttatuminen tuli ajankohtaiseksi. Takaisin koulunpenkille parikymppisten kanssa.
Olemme aivan eri maailmoista ja huomaan suhtautuvani heihin tätimäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistava ketju! 😁 Täällä 35v täti, joka pukeutuu samalla tavalla kuin nuoriso. Eilen viimeksi nuorisovaatekaupassa huomasin että minullahan on samanlaiset vaatteet kuin tämän päivän 15-vuotiailla eikä siinä mitään. Ihan kivoja vaatteita, mustat pillifarkut, tennarit ja t-paita. Vanhaksi tunsin itseni siinä vaiheessa kun Jungle Juice Barin jonossa nuori kundi tuli koputtamaan olkapäähän ja luuli että olen hänen kaverinsa, säikähti nuorimies kun käännyin ja tajusi että takaapäin nuorekas neito onkin kasvoiltaan vanha ryppyinen mummo. 😂
35-vuotias vanha ryppyinen mummo? Itse synnytin vasta ensimmäisen lapseni tuon ikäisenä.
Kyllä On ryppyjä ja nuoren pojan ilme oli niin kauhistunut että hänen silmissään näytin varmasti paljon pahemmalta kuin omissani. 😂 Omat lapset olen tehnyt jo ja nuorin on 13v. Siksi siellä nuorisokaupassakin olin, itse ostan vaatteet ihan aikuisten kaupasta vaikka ovatkin samannäköiset kuin nuorisolla, eli mustat pillit ja valkoinen t-paita ja Converset joista en luovu kuin pakon edessä. 😊
Lisään vielä että vaatekaupassa myyjä sanoi rempseästi moi tervehtiäkseen kauppaan tulijaa, mutta kun käännyin niin kysyi tarvitseeko rouva apua. 😂 Rouvittelu on vielä suht tuore asia enkä siitä pahastu, minusta on hienoa olla rouva. 😂 En vielä ole vaan sisäistänyt sitä että minut mielletään kasvojen perusteella rouvasikäisten kerhoon ja katsoin ensimmäisenä onko rouva minun selän takana ennen kuin tajusin että minuahan tässä puhutellaan. Näin siis BikBokissa eilen. 😊
Ok😀 itse miellän sinut vielä nuoreksi rypyistä huolimatta ja hauskalta ja sympaattiselta vaikutat! Ehkä lapset/nuoret pitää monen äidin nuorekkaana pitkään. Näin omallakin kohdalla vaikka ikää jo reilut + 50 vuotta.
Huvittava itsepetos.
Olen äiti, joten pysyn nuorena pitkään, koska ovathan lapset minua 20 v nuorempia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tätiydyin yhtenä päivänä kaupan kassalla. Tiedättehän kun käteisellä maksamisen jälkeen tunkee vaihtorahat kukkaron setelikoteloon, pikkurahakoteloon, etukortin korttilokeroon ja kuitinkin vielä jonnekin. Sinä päivänä tuntui että takanani jonottavat ihmiset olivat kärsimättömiä koska tädiltä kesti aikaa tunkea vaihtorahat lompsaan. Vaikka se ei kestänyt sen kauempaa kuin nuorempanakaan. Siis jonkinlaista turhaa itsekritiikkiä joka saa minut yrittämään toimia nopeammin kuin nuorena etten vain vaikuttaisi vanhalta tantalta.
Kuulostat vain epävarmalta. Ei tuo ole mikään tätiytyminen
Syömällä itsensä lihavaksi tätiytyy.
Olen yli 50 vuotias hoikka ja muodokas nainen.
Hiukset ovat pitkät vaaleahkot ja paksut.
Hymyilen paljon ja tykkään käydä keikoilla.
Pukeudun mielelläni lyhyisiin tiukkoihin mekkoihin.
Sääret kestävät katseet:)
Vierailija kirjoitti:
Syömällä itsensä lihavaksi tätiytyy.
Olen yli 50 vuotias hoikka ja muodokas nainen.
Hiukset ovat pitkät vaaleahkot ja paksut.
Hymyilen paljon ja tykkään käydä keikoilla.
Pukeudun mielelläni lyhyisiin tiukkoihin mekkoihin.
Sääret kestävät katseet:)
Minä ainakin näytän itseni äidiltä kun pitkien hiusten ja hoikan vartalon sijaan on polkkatukka ja keskivartalolihavuus. Tiedän myös kokemuksesta, että 10-15 kilon painonpudotus ja vähän pidempi tukka tekee heti tyttömäisemmäksi vaikka keski-ikäisellä laihtumisen pitäisi vaikuttaa epäedullisesti kasvoihin.
Olin jo kakarana pikkuvanha. Teininä.pidin tätimäidiä vaatteita. Se on mulle aina ollut luontaista.
Miksi syötte itsenne niin isoiksi että naama roikkuu?
Miksi leikkaatte lyhyen tukan?
Ei voi käsittää???
Mies 30v
Vierailija kirjoitti:
Olin jo kakarana pikkuvanha. Teininä.pidin tätimäidiä vaatteita. Se on mulle aina ollut luontaista.
Söitkö miehen annoksia? jo kakarana?
Jos olit lapsena kakara niin ootko nyktään vanha kurppa?:)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käsittää???
Mies 30v
Paino alkoi nousta 25 ikävuoden jälkeen, sitä ennen olin hoikka kun mikä, eikä sen eteen tarvinnut tehdä yhtään mitään. Nyt on työn ja tuskan takana saada edes pari kiloa pois, ja nekin tulee tuplana takaisin heti, kun uskallan edes vilkaista suklaalevyä päin.
Olen ikäni ollut pitkätukkainen, tukka on ollut aina lähes alaselkään saakka, hyväkuntoinen ja paksu kuin mikä. Pari viikkoa sitten leikkasin sen olkapäille saakka, koska haluan näyttää ikäiseltäni, enkä teiniltä. :)
N31.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käsittää???
Mies 30v
Paino alkoi nousta 25 ikävuoden jälkeen, sitä ennen olin hoikka kun mikä, eikä sen eteen tarvinnut tehdä yhtään mitään. Nyt on työn ja tuskan takana saada edes pari kiloa pois, ja nekin tulee tuplana takaisin heti, kun uskallan edes vilkaista suklaalevyä päin.
Olen ikäni ollut pitkätukkainen, tukka on ollut aina lähes alaselkään saakka, hyväkuntoinen ja paksu kuin mikä. Pari viikkoa sitten leikkasin sen olkapäille saakka, koska haluan näyttää ikäiseltäni, enkä teiniltä. :)
N31.
Refluksitauti, närästys, ummetus, hormoniongelmat kuten tiputteluvuoto lakkasivat kun laihdutin takaisin normi painoon
täti moonika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käsittää???
Mies 30v
N31.
Refluksitauti, närästys, ummetus, hormoniongelmat kuten tiputteluvuoto lakkasivat kun laihdutin takaisin normi painoon
täti moonika
Kuorsaavatko kaikki tädit, kun kaksoisleuka painaa kurkkua????
Luulen että kaikki toivoo mun tätimäistymistä.
Epäilen että sitä ei tapahdu kaikille. Täti = käytånnöllinen, luotettava, hyödyllinen.
Asenteeni muuttunut sellaiseksi, että en jaksa enää ottaa vastaan mitään tyhmyyttä tai p...skaa, vaan sanon heti ja tarvittaessa äkäisesti. Nuorempana ollut miellyttämisenhalu on oikeastaan kadonnut kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käsittää???
Mies 30v
Ei se naaman roikkuminen painosta ole kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käsittää???
Mies 30v
N31.
täti moonika
Kuorsaavatko kaikki tädit, kun kaksoisleuka painaa kurkkua????
Vaihdevuosien jälkeen nielu jotenkin löystyy. Ei tämäkään liity kaksoisleukaan tai painoon.
Vierailija kirjoitti:
En ole tämmästynyt yhtään. En tunnusta. Räväkän punaiseksi toki hiukset värjäsin ja paljon leimaa on tatuoijilta hakenut, mut sehän just todistaa etten oo tämmästynyt.
🤣🤣🤣🤣
Se todistaa että sä olet RONSKI ROKKITÄTI 🤘🏻Tatuoinnit on 2020-luvun tätimäisyyttä.
Naisella tatuoinnit (+1kpl) viittaa about 70-luvulla syntyneeseen täti-ihmiseen joka eli nuoruutta 90-luvulla.
Tatuoinnit viittaavat siihen, että nuoruuden ongelmia haluaa tuoda esille pysyvän leiman kautta. Myös viittaavat alko/huumeongelmaan ja tupakointiin.
Tatskat oli nuorekkaita ehkä 90-luvulla.
Eli en viittis keulia 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tämmästynyt yhtään. En tunnusta. Räväkän punaiseksi toki hiukset värjäsin ja paljon leimaa on tatuoijilta hakenut, mut sehän just todistaa etten oo tämmästynyt.
🤣🤣🤣🤣
Se todistaa että sä olet RONSKI ROKKITÄTI 🤘🏻Tatuoinnit on 2020-luvun tätimäisyyttä.
Naisella tatuoinnit (+1kpl) viittaa about 70-luvulla syntyneeseen täti-ihmiseen joka eli nuoruutta 90-luvulla.Tatuoinnit viittaavat siihen, että nuoruuden ongelmia haluaa tuoda esille pysyvän leiman kautta. Myös viittaavat alko/huumeongelmaan ja tupakointiin.
Tatskat oli nuorekkaita ehkä 90-luvulla.
Eli en viittis keulia 😀
Kyllä niitä tatuointeja näkee ihmeen paljon nimenomaan nuorilla. Meillä tädeillä on yksi tai muutama. Nuoret tuntuvat heti ottavan joka paikan täyteen. Helteillä sen huomasi.
Välillä suunpielet ja kaikki valuu alaspäin. Mutta, mutta kun jotakin mielenkiintoista osuu kohdalle, niin ryhti kohenee, katse kirkastuu, suunpielet nousee ja tätimäisyys häipyy. Se on mielentilasta kiinni!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käsittää???
Mies 30v
Moni pullea on just nuorekas kasvoista.
Itseä ärsyttää kun kasvojen muoto valuu väkisin vaikkei ylipainoa ole. Mut sit tajuan että niin se on muillakin ja helpottaa.
Mitä vaapukan väliä lopulta.
Niinkuin tämän ikäisenä kaipaisi jonkun hyväksyntää. Ei kyllä se hyväksyntä on lähdettävä itsestä ja muista seikoista kuin kehon muodosta. Niin sen pitäisi olla kaiken ikäisillä.
Kerron sitten kun se on tapahtunut.
52v.