Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju

Vierailija
02.06.2020 |

Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.

Kommentit (1764)

Vierailija
321/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaas kun tulevat vaihdevuodet. Kuivuus on vaivoista pienin vaiva.

Vierailija
322/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla kyllä tätiydytään ihan samaan tahtiin kuin Suomessa.

Olen ollut paljon Ruotsissa ja siellä naisista tulee boheemeja hippitätejä, pellava-asut ja kaftaanit on käytössä, tukat hapsottaa pitkinä ja rypyt saa näkyä. Tanskalaiset on samanlaisia., käryttävät tupakkaa ja meikkiä on reippaasti.

Venäläiset myös käyttävät täteinä reippaasti raskaita parfyymejä, tukevuutta tulee ja meikki on vahva. Näitähän näkee Suomessakin.

Suomalaisesta naisesta tulee enemmän sellanen luonnosta kiinnostunut reippailija, kun meidän tyyliin ei vahvat meikit ja näyttävät asut kuulu.

Itse olen pilveä poltteleva hippitäti, ikää 47 v. Harrastan myös nuoria rakastajia, joita näyttää viehättävän elämää nähneen ja kokeneen tädin seura. En enää yritä olla nuorekas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan joskus vaatteita kirpparilta. Mielestäni kivoja ja edullisia. Kotona 19v palauttaa mut maan pinnalle sanomalla niiden olevan noloa 2000-lukua. No eikö ihan just ollut 2000-luvun alkua? Vai mihin on kadonnut yhtäkkiä 20v? Olen tantta täti.

Vierailija
324/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sek*i alkoi sattumaan 37-vuotiaana. Ei mitään vikaa ole löytynyt lääkärissä, alapää-fyssarillakin olen käynyt, ei apua. Liukasteet käytössä, vaikka kuivuus ei kyllä ole ongelma. Välillä sujuu, mutta usein pitää lopettaa kun alkaa sattua. 

Eli nykyään olen seksiä välttelevä tylsimys. 

Vierailija
325/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen könysin autosta ulos, reppu selässä, iso kangaskassi olalla ja muovikassi kädessä. Tuli tämä ketju mieleen, tätien lukuisat kassit,  ja purkahdin nauruun :D 

Vierailija
326/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te kuljetatte niissä kasseissa ja pussukoissa? En ole ilmeisesti tarpeeksi täti ymmärtääkseni. Itsellä on mukana aina avaimet ja kännykkä, jos esim pidempään jossain ulkona, niin ehkä lisäksi huulipuna/rasva ja kampa. Kuumalla säällä vesipullo. Nämä menee joko taskuissa tai pienessä laukussa.

Vierailija
327/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava ketju - kiitos! Olen nauranut välillä vedet silmissä ja silti sisimmässäni vähän ”itkenyt”... ikää tulee lisää ja en oikein millään tunnu sopeutuvani näihin fyysisiin muutoksiin, henkiset muutokset sinänsä on OK.

Luulin että olen tyyliin ainoa(!?) joka olisi mieluummin ilman rintsikoita ( miksi edes kuvittelin niin?!). Vaikka vetovoima on tehnyt tehtävänsä ja rinnat ovat nykyisin lihomisen myötä myös isommat 😢on olo ilman rintsikoita niin paljon helpompaa. Tuntuu että kaupat tursuavat vain topattuja push-up liivejä jotka ovat näillä lollottimilla kauhistus. Mistä löydätte kivoja pehmeitä toppiliivejä?

Olo on pullea, eikä vain olo, vaan minä jolla oli aina kapea vyötärö on nyt järkky kumpu vatsan kohdalla, kasvojen muoto on laatikko, leuan alla on heltta ( thank god, vielä ei naamassani kasva karvoja!), ylipaino on hiipinyt viimeisten vuosien saatossa, hiukset ovat ohentuneet ja kiitos perintötekijöiden ne myös ovat jo todella harmaat. 😰 peilistä katsoo vanha ja väsynyt tantta.... minä jonka silmät ovat olleet joskus maagiset ( monien miesten sanoin, isot ja vaaleanvihreät ) ovat nyt jotenkin syvällä päässä ja silmäpussit ovat puolessa ( roikku-)poskessa asti 😧. Tuntuu että vaikka tekisin mitä, paino hiipii vaan ylöspäin ja vaatekoko kasvaa. Masentavaa. Toisaalta henkisesti on helpompaa... olen aina tykännyt puutarhanhoidosta ja luonnosta. Tykkään nyppiä pelargonioita ( jo 20 vuotta ) ja aamulenkillä linnunlaulua. Nykymusiikkia en tajua ja se ei edes haittaa... paras musiikki tehtiin 80- ja 90-luvulla.

Hauskaa on että kaverit ovat kyselleet että järkkäänkö muutaman vuoden päästä viisikymppiset!? No huh, en todellakaan,,, ei ole mitään juhlan aihetta noissa luvuissa. Hattua nostan kaikille jotka vanhenevat arvokkaasti... minua iän karttuminen vain ahdistaa. T. Täti vm. 73

Vierailija
328/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon matami, kampaaja värjäsi hiukset viininpunaiseksi. Nuorena saman värin sain Melodyllä. Mitä vaan laitankin päälle olen matami. Farkut ja valkoinen paitis pitäisi olla freesi, punaista huulipunaa. Näin naistenlehdet kirjoittaa. Mutta huulupuna se vasta saakin näyttämään vanhalta. Mitä enemmän yritän tälläytyä ja itseeni panostaa, sen matamimpi olen. Viime kesänä mökillä kun en laittautunut ja heitin kesämekon päälle, näytin nuoremmalta kuin moneen vuoteen. Tämän kuullut heiltäkin jotka nähneet valokuvat viime kesältä. 42 vuotias matami

Vierailija
329/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotakin sellaista, kun iän ja kokemusten viisastuttamana tajuaa, että mitään epämukavuutta ei ole pakko sietää.

esim. Festarit ei enää kiinnosta. Ei jaksa lähteä matkaamaan jonnekin, että ”saa” juoda haaleaa reppujuomaa, jonottaa haisevaan bajamajaan pissille, kuunnella mitäänsanomattomia/huonoja/tuntemattomia bändejä, syödä kioskimuonaa, kulkea lahkeet ja hiukset pölyssä sekä nukkua huonosti telttaoloissa käpy pään alla häiritsijöiden riekkuessa läpi yön. Se on koettu jo. Ymmärtää, mistä pitää ja mistä ei.

Sama pätee siihen, ettei enää nöyränä kuuntele epäkohtia, vaan tuo ne ääneen esille. Enää ei ole se toimiston ”tyttö, joka keittää kahvit meille”. Ja teet mitä pitää, että saisit pitää paikkasi.

Uskaltaa myös tehdä isoja päätöksiä, että asiat muuttuvat miellyttävämmiksi, esim. Irtisanoutua ikävästä työstä, muuttaa asuinpaikkaa, erota huonosta parisuhteesta tai sanoa hankalalle ihmiselle asioista suoraan.

Ikä tuo sitä, ettei enää jaksa turhaa vääntöä ja stressiä. Kai sitä ymmärtää elämän olevan rajallista tjsp. Että elämässä pitää tehdä sitä, mistä itse tykkää.

Ihanan vapauttavaa!

Vierailija
330/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaisista kanssasiskoista tulee tätejä vasta 70+, samoin Amerikan tädeistä. Mutta suomimammat tätiytyy jo about 40+. Miksi näin? 😁

Suomalaisten miesten syytä. Ei tule mitään positiivista palautetta jos yrittää panostaa. 

Vierailija
331/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te kuljetatte niissä kasseissa ja pussukoissa? En ole ilmeisesti tarpeeksi täti ymmärtääkseni. Itsellä on mukana aina avaimet ja kännykkä, jos esim pidempään jossain ulkona, niin ehkä lisäksi huulipuna/rasva ja kampa. Kuumalla säällä vesipullo. Nämä menee joko taskuissa tai pienessä laukussa.

Kaikenlaista mitä voi tarvita, tai joku muu voi tarvita, tai tavaraa jota pitää siirtää paikasta toiseen, ja sitten takaisin! Ikinä ei voi olla liikaa kasseja! 

Vierailija
332/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna piristää tosiaan saa lukea lehdistä. Toden totta, piristää ainakin kanssakulkijoita. Kyllähän se veikeältä näyttää, kun puna leviää välittömästi juonteita pitkin kuivista koppurahuulista sieraimiin asti.

Vierailija
333/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, ap? Ja vielä olennaisempaa: mitä VIKAA tätimäisyydessä muka on? Ei mitään!

Täysin setämäisyyteen verrattavissa oleva asia. Harvalla tuo mitään hirveän positiivisia mielikuvia.

Vierailija
334/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on olkakassissani sellainen selviytymispack:

- lompakko kaikkine kortteineen

- avaimet

- nenäliinoja

- kännykkä

- pikku peili

- huulirasva

- hiusharja

- käsivoidetta

- käsidesi

- almanakka

- varakassi ostoksia varten

- vesipullo helteellä/sateenvarjo sateella

- myslipatukka hätänälkään

- ksylitolipurkkaa tai -pastilleja

- pieni pussukka hätätilanteita varten, jossa: laastaria, neula ja lankaa, hakaneula, kosteuttava silmätippapipetti, Savett-liina, side, hajuvesitesteri, lasinen kynsiviila, kuulakärkikynä

Vierailija
335/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista mitä voi tarvita, tai joku muu voi tarvita, tai tavaraa jota pitää siirtää paikasta toiseen, ja sitten takaisin! Ikinä ei voi olla liikaa kasseja! 

Ehehe. Olisit nyt antanut esimerkkejä sen sijaan että olet noin hassun hauska. Mitä kaikkea sä koko ajan tarvitset kantaa mukana? Mitä ihmettä siirtelet?

Vierailija
336/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin viime kesänä olevani täti, kun i l a h d u i n saadessani miehistä flirttiä ja huomiota! Sitä kun ei ole niin hirveästi enää tullut..

Elähdytti kivasti, toisin kuin nuorempana. Silloin ahdisti kävellä terassien, miesporukoiden ja työmaiden ohi. Silloin omaksuin sellaisen tyylin, että välttelin katsomasta kadulla miehiä silmiin, ettei vaan kukaan sano tai huutele mulle mitään. Aurinkolasit oli kätsät.

Nyt on ajat muuttuneet.

Vierailija
337/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tätimäistynyt, vaikka täytin juuri 45v. Kroppa on hyvässä kunnossa, treenaan monipuolisesti. Oon aina tykännyt vaatteista, joten tykkään seurata trendejä

Miksette liiku jos ylipainoa on tullut?

Niin, omasta mielestäsi. Ei se hoikkuus nyt kaikke anna anteeksi, vaikka niin haluat uskotella. Ei siinä trendein seurailut auta, kun ikää kertyy ja kaikki me muutumme.

Vartalo voi olla paremman näköinen kuin parikymppisenä jos on treenannut säännöllisesti ja ruokavalio on terveellinen. Tätä faktaa on turha kieltää. 

N51

Noi naiset on mun inspiraatio. Ei kukaan heistä näytä naamastaan parikymppiseltä (eikä siihen ole tarvetta), mutta heillä kaikilla on todella upeat kropat.

Vierailija
338/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin viime kesänä olevani täti, kun i l a h d u i n saadessani miehistä flirttiä ja huomiota! Sitä kun ei ole niin hirveästi enää tullut..

Elähdytti kivasti, toisin kuin nuorempana. Silloin ahdisti kävellä terassien, miesporukoiden ja työmaiden ohi. Silloin omaksuin sellaisen tyylin, että välttelin katsomasta kadulla miehiä silmiin, ettei vaan kukaan sano tai huutele mulle mitään. Aurinkolasit oli kätsät.

Nyt on ajat muuttuneet.

Joo, tämä! Jossakin vaiheessa katosin katukuvasta eikä kesätyöpojat enää vilkuile töissä. Autoista ei tööttäillä tai huudella. Kukaan ohikulkija ei pyydä yksille pe-iltana tai kysele treffeille kanssaan :(

Ja Dressmannin harmaat miesmallit ovat jopa hyvännäköisiä mielestäni! Nuorena ne oli ihan pappoja.

N44

Vierailija
339/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassialma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on olkakassissani sellainen selviytymispack:

- lompakko kaikkine kortteineen

- avaimet

- nenäliinoja

- kännykkä

- pikku peili

- huulirasva

- hiusharja

- käsivoidetta

- käsidesi

- almanakka

- varakassi ostoksia varten

- vesipullo helteellä/sateenvarjo sateella

- myslipatukka hätänälkään

- ksylitolipurkkaa tai -pastilleja

- pieni pussukka hätätilanteita varten, jossa: laastaria, neula ja lankaa, hakaneula, kosteuttava silmätippapipetti, Savett-liina, side, hajuvesitesteri, lasinen kynsiviila, kuulakärkikynä

Kuinka usein tarvitset esim käsirasvaa, laastaria, almanakkaa (!!!) tai hajuvettä kävellessäsi kaupungilla 🤔?

Vierailija
340/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehehe. Olisit nyt antanut esimerkkejä sen sijaan että olet noin hassun hauska. Mitä kaikkea sä koko ajan tarvitset kantaa mukana? Mitä ihmettä siirtelet?

En ole tuo vastaaja, mutta mukana kulkee erilaisia varautumistarvikkeita: sateenvarjo, villatakki, ehkä vaihtosukkahousut, huivi, vesipullo, nenäliinoja, muutama talouspaperiarkki (jos joku sottaa jotakin, täti auttaa! Niin lapsia ei siis ole.), pieni setti lääkkeitä, paksu yöside ja vaihtopikkarit (tai ei niin pienetkään, ymmärrät jos saat yllättäen alkavat epäsäännölliset Niagara-menkat), pari lisäkassia tietenkin, puhelin ja laturi, kannettava tietokone, kannettavan laturi. Joskus nuorisolle tuntematon konsepti sisäkengät. Silmälasit ja kotelo, jos joutuu ottamaan piilolinssit kesken päivää pois, aurinkolasit, käsidesiä, ksylitolipastilleja, pähkinäpussi (täti on nälkäisenä hyvin vihainen), iso lompakko, joka kävisi yksinään käsilaukusta. Puuttuu meikkipussi ja varttuneempien tätien tunnusmerkki, iso ja paksu kalenteri. Pari kynää kyllä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi