Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttäneet hääkokemukset -peukutusketju

Vierailija
02.06.2020 |

Näin kesän alussa ja hääkauden lähestyessä verestetään menneiden vuosien ihmetyttäneitä hääkokemuksia. Oliko hääkutsussa jo jotain kummallista tai tapahtuiko juhlapäivänä jotain erikoista? Oliko kaverin häissä tarjolla makaronilaatikkoa? Käskettiinkö vieraita tuomaan lahjat vaaleasävyisiin papereihin käärittynä? Yksi asia per viesti. Peukku ylös = ihmetyttäisi minuakin, peukku alas = mitä ihmeellistä tässä on? Ap aloittaa: Olin morsiamen kaveri ja sain kutsun häihin. Kutsu oli kaksiosainen: minut oli kutsuttu kirkkoon seuraamaan vihkimistä ja iltabileisiin juhlapaikkaan. Näiden välissä oli kuitenkin ns. häävastaanotto/päivällinen muussa tilassa, jonne minua ei kutsuttu. Eli vihkimisen ja iltabileiden välissä oli monen tunnin "tyhjä tauko" vietettäväksi toisella paikkakunnalla, jonne olisin vihkimistä varten matkustanut. Ymmärrän, että hääpari halusi säästää tarjoilukuluissa karsimalla juhlavieraita, mutta skippasin koko juhlapäivän suosiolla. Ei napannut vihkiminen, yksin kaupungilla vietetty iltapäivä jotain noutoruokaa mutustaen + kännisten ihmisten katselu iltabileissä. Ap

Kommentit (1474)

Vierailija
981/1474 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaasona ystäväni häissä, värkkäsin polttarit jne. Kuitenkaan en saanut kutsua vihkimiseen ”rajallisen tilan” takia. Pääsin vain iltajuhliin.

Vierailija
982/1474 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin auttamassa serkkuni maatilalla pidettävien häiden järjestelyissä. Menivät kuulma hyvin, sillä sulhanen kävi kiittelemässä seuraavana aamuna (he viettivät hääyönsä maatilalla) erikseen ennen lähtöä. Tuskin kukaan meistä läsnä olleista unohtaa sitä, sillä herra sanoi ihan pokkana: "Oli niin hyvät häät, että pidän seuraavatkin hääni täällä."

Ystävän häissä oli kaikki mennyt todella hyvin aina puheisiin asti. Morsiamen isä ja sulhanen pitivät ihanat puheet ja bestman oli jo kuuluttamassa jatkoa, kun sulhasen setä ilmestyi lavalle ja alkoi pitämään omaa puhettaan, josta ei ollut mitään sovittu. Vieraat olivat ällistyneitä, kun puhe ei ollut oikeastaan hääparille tarkoitettu, vaan pikemminkin paatoksellinen analyysi, jossa sivuttiin hieman rakkautta jossakin välissä. Kun paatos oli kestänyt puolisen tuntia, bestman kävi kiittelemässä puhujaa, mutta  tämä vain jatkoi ja jatkoi, kunnes sulhasen isä ja bestman yhdessä ohjasivat sedän kauemmaksi mikrofonista ja häät saivat jatkua iloisemmissa merkeissä. Hääpari oli ihan ihmeissään sedän puheista, sillä yleensä hänestä ei saada irti paria lausetta enempää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1474 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni häissä oli käytössä myöskin juomalipukkeet, niillä sai juomia varsinaisen juhla-aterian (jossa oli siis tarjottu jo alkujuomaksi kuohuvaa, ruoan kanssa viiniä/olutta/limua) jälkeen. Kukin sai kolme lipuketta, joilla sai sitten hakea baarista haluamansa juoman, oli se sitten limua, drinkin, shotin, väkevää. Sen jälkeen sai lisää, jos maksoi itse. Vettä ja mehua oli tarjolla koko ajan. Mielestäni siinä oli jo aikamoinen määrä alkoholijuomia tarjolla, varsinkin, kun on tottunut juomaan lasillisen kuohuvaa juhlassa tai illanvietossa lasillisen viiniä, mutta ei enempää. Silti jokunen setä kannettiin autoon aikamoisessa kuiskeessa.

Miehen serkun häissä oli mielestäni oudot jatkot: sinne kutsuttiin nuorempi väki, mutta kaikkien kuullen, ja siellä oli tarkoitus mennä heti ensimmäiseksi saunomaan ja uimaan ja sitten juhla-asut taas päälle ja tanssimaan aamuun asti. Siinä vaiheessa kello oli jo puolen yön korvilla, kun jatkoille olisi ollut lähtö. Totesimme yhdessä, että kiitos kutsusta, pitkään hauskaa ja menimme hotelliin nukkumaan. Kiva idea, että on jatkot, mutta miksi siinä mennään saunomaan ja sitten takaisin juhlapukuihin? Ei kiitos, kun on jo käynyt kampaajalla laitattamassa hiukset ja monilla naisilla oli meikkaajan tekemät meikit, joten ei ollut ihan fiksu järjestys. 

Vierailija
984/1474 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni häissä muutama asia ei mennyt ihan morsiamen toiveiden mukaan. Harmi, mutta useimmilla häissä sattuu näitä pikkumokia tai ei ole hoksattu huomioida jotain etukäteen. Näitä juttuja morsian kommentoi häissä sanoin "Sitten kun mä seuraavan kerran meen naimisiin niin"...

Ero tuli muutaman vuoden päästä, yllätys yllätys.

Vierailija
985/1474 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoreen aviomiehen isä flirttaili avoimesti morsiamen ystävien kanssa (olin yksi näistä ystävistä). Osa piti tuota isää komeana, mutta itse en tuota "komeutta" nähnyt. On vain ällöttävää, kun isäni ikäinen limanuljaska flirttailee ja omasta mielestään niin haluttava tapaus. Tuntui pahalta hänen vaimonsa ja samanikäisten lastensa puolesta.

Kaverin häissä oli hänen äitinsä niljakas miesystävä. Sellainen 70-v papparainen, joka istui tanssisalissa, että sai katsella kun nuoret naiset tanssii näteissä mekoissa. Itse ei tanssilattialle tullut, istui ja tuijotti vaan. 

Samalla tyypillä oli tapana "flirttailla" ja kertoa rivoja vitsejä myös kaverilleni ja hänen siskolleen. Äitinsä ei ilmeisesti huomannut tai välittänyt asiasta.

Vierailija
986/1474 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs opiskeluaikainen kaveri meni naimisiin paikallispoliitikon (PS) kanss. Häissä viina ja vähän muukin virtasi ja loppuillasta sulhanen väsähti ja sammui esiintymislavalle pää sen ison rummun sisällä. Sulhasen kaverit päättivät ottaa ”ilon” irti tilantesta ja vetivät sulhasen housut nilkkoihin ja tunkivat hänen takapuoleensa mm. rumpupalikan, mikrofoonin ja kynttilänjalan ja ottivat kuvia ja videoita useammalla kameralla. Vähän kyllä kävi sääliksi sulhasta ja toisaalta nauratti että jos sulhanen pyrkii etenemään politiikassa kuvat nähtäneen jossain Hymy-lehdessä tms.

Siis mitä helvettiä täähän on seksuaalista väkivaltaa? Mikä tässä on hauskaa?

Kaikki tuo tapahtui tottuneen oloisesti, joten epäilen että ei oltu ensimmäistä kertaa asialla. Oma huvitukseni johtui ajatuksesta että mietin että jos vaikka Paavo Väyrysestä olis tämmöisiä kuvia, pää isossa rummussa liituraita puvun housut nilkoissa kynttilän jalka peffassa Mauri Pekkanen ottamassa kuvia.

Minua ei naurata tämäkään mielikuva. Kuinka paljon teitä siellä oli katselemassa tätä tempausta, ettekä kukaan puuttuneet siihen mitenkään?

ohis

Niinkuin kirjoitin tuntui olevan tuolle miehen kaveriporukalle/ suvulle, jota suurin osa vieraista oli, niin ihan normaalia toimintaa. Olihan tuolla jo nähty useammat helikopterit jne. ennen tätä huipennusta. Morsianki suhtautui vähän semmoisella ei taas tätä ja pojat on poikia mentaliteetilla. Mutta pakko sanoa nyt kun otit asian esille noin niin onhan tämä outoa ja vähän itseänikin hävettää että en sanonut mitään, mutta oikeastaan muutamaa opiskeluaikaista kaveria lukuunottamatta en tuntenut vieraita joista osa oli melko pelottaviakin.

Siis tämä on ra  iskaus. .....

Ihimisten rajat on erilaisia, mikä nää oot kettää tuomitsemaan! Annetaan asia olla onha sitä tässä jo jauhettu iha tarpeeksi.

Huolimatta sinun mielipiteestäsi, tuo oli rai skaus! Julmaa ja häiriintynyttä!

Vierailija
987/1474 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morsiamen äidillä oli ai-van lii-an pie-ni vaalea neuloshame, minkä läpi loisti jenkkakahvoihin puristuneet mustat stringit. Hrr....

Miten stringit voivat puristua jenkkakahvoihin? Ne kahvat kun on kutakuinkin kainalossa.

Kainalossa on allit

Eikä ole 😂

Allit roikkuvat olkavarsien alla, sivutissit ovat se (liian pienien) rintaliivien kainalon alle muovaama makkara, sen alla on mahdollisesti (myös liian pienten liivien tekemä) ylempi vatsamakkara ja jenkkakahva lojuu lonkkaluun päällä.

Opettele ihmeessä lihavuuden anatomia...

Kaikki nuo ovat vältettävissä oikean kokoisilla alusvaatteilla.

Seuraava ketju voisi olla aiheesta lihavuuden anatomia! Siinä saisi jaaritella loputtomiin kaikkia ylimääräisiä pehmytkudoksia...

Vierailija
988/1474 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksissä häissä sulhanen ryöstettiin, ei morsianta. Sulhasen kaveripiiristä löytyi hieman räväkämpiä neitejä, jotka järjestivät näyttävän ohjelmanumeron hääjuhlaan.

Näin meidänkin häissä :) Minusta kivampi et mä sain olla rauhassa ja mies napattiin . Toki jouduin tekemään pieniä tehtäviä saadakseni takaisin, mut ne oli ihan kesyjä ja hauskoja.

Vierailija
989/1474 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamenryöstöleikkinä oli, että sulhasen piti keksiä 100 asiaa jota rakastaa morsiamessa.

Sulhasparka ei ollut millään keksiä riittävästi asioita. Tämän takia leikki kesti turhan kauan ja yleisö oli vaivaantunutta.

Vierailija
990/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SATA asiaa?? Älytöntä. Olin häissä joissa sulhon piti keksiä kolme asiaa eikä millään meinannut saada puristettua edes niitä. Oli todella vaivaannuttavaa. Olisiko lopulta tuskastuneena sanonut että ossaa tehdä ruokaa ja sai morsiamen takaisin. En tajua miksi tällaisia leikkejä järjestetään jos tiedetään ettei pari ole mikään supliikki viihdyttäjä ja esilläolo on selkeästi tuskaa. Tuskaa se on vieraillekin.

Vierailija kirjoitti:

Morsiamenryöstöleikkinä oli,

että sulhasen piti keksiä 100 asiaa jota rakastaa morsiamessa.

Sulhasparka ei ollut millään keksiä riittävästi asioita. Tämän takia leikki kesti turhan kauan ja yleisö oli vaivaantunutta.

Vierailija
991/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs opiskeluaikainen kaveri meni naimisiin paikallispoliitikon (PS) kanss. Häissä viina ja vähän muukin virtasi ja loppuillasta sulhanen väsähti ja sammui esiintymislavalle pää sen ison rummun sisällä. Sulhasen kaverit päättivät ottaa ”ilon” irti tilantesta ja vetivät sulhasen housut nilkkoihin ja tunkivat hänen takapuoleensa mm. rumpupalikan, mikrofoonin ja kynttilänjalan ja ottivat kuvia ja videoita useammalla kameralla. Vähän kyllä kävi sääliksi sulhasta ja toisaalta nauratti että jos sulhanen pyrkii etenemään politiikassa kuvat nähtäneen jossain Hymy-lehdessä tms.

Siis mitä helvettiä täähän on seksuaalista väkivaltaa? Mikä tässä on hauskaa?

Kaikki tuo tapahtui tottuneen oloisesti, joten epäilen että ei oltu ensimmäistä kertaa asialla. Oma huvitukseni johtui ajatuksesta että mietin että jos vaikka Paavo Väyrysestä olis tämmöisiä kuvia, pää isossa rummussa liituraita puvun housut nilkoissa kynttilän jalka peffassa Mauri Pekkanen ottamassa kuvia.

Minua ei naurata tämäkään mielikuva. Kuinka paljon teitä siellä oli katselemassa tätä tempausta, ettekä kukaan puuttuneet siihen mitenkään?

ohis

Niinkuin kirjoitin tuntui olevan tuolle miehen kaveriporukalle/ suvulle, jota suurin osa vieraista oli, niin ihan normaalia toimintaa. Olihan tuolla jo nähty useammat helikopterit jne. ennen tätä huipennusta. Morsianki suhtautui vähän semmoisella ei taas tätä ja pojat on poikia mentaliteetilla. Mutta pakko sanoa nyt kun otit asian esille noin niin onhan tämä outoa ja vähän itseänikin hävettää että en sanonut mitään, mutta oikeastaan muutamaa opiskeluaikaista kaveria lukuunottamatta en tuntenut vieraita joista osa oli melko pelottaviakin.

Siis tämä on ra  iskaus. .....

Ihimisten rajat on erilaisia, mikä nää oot kettää tuomitsemaan! Annetaan asia olla onha sitä tässä jo jauhettu iha tarpeeksi.

Huolimatta sinun mielipiteestäsi, tuo oli rai skaus! Julmaa ja häiriintynyttä!

Toivottavasti noi sai linnatuomion! Ei mitään hauskaa,tuo on selvästi seksuaalinen väkivalta! Hyi stna! Kyllä jotkut ihmiset osaa olla oksettavia!

Vierailija
992/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpari lähti häämatkalle lähes suoraan vihkitilaisuudesta. Toisilleen tuntemattomien vieraiden olisi siinä pitänyt repiä juhlatunnelmaa keskenään.

Vierailija
993/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaasona häissä, joissa tarjottiin alkumalja ja lasillinen viiniä ruuan kanssa. Muut juomat sai käydä itse ostamassa. Olin varannut pieneen käsilaukkuuni vain taksirahan ja hiukan yli, joten yhden siiderin jälkeen join pelkkää vettä koko illan.

Jollei kaasoja ja bestmaneja ollut isoa joukkoa, olisi kyllä ollut kohteliasta tarjota vaivan palkaksi muutama juoma ilmaiseksi. 

Melkein kaikissa häissä tarjotaan kuitenkin koko illan ruuat ja juomat. Tai vähintään vähän runsaammin kuin kaksi lasillista. 

Vierailija
994/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaaso ei suostunut tekemään muuta hääpäivänä kuin pitämään morsiamen hääkimppua vihkimisen ajan. Kaikki sosiaaliset tilanteet ahdistivat niin, ettei halunnut tehdä mitään muuta. Seremoniamestarina toimi sulhasen sisko ja hääpari hoiti itse kaikki juhlavalmistelut. En ymmärrä, miksei tuo kaaso vain kieltäytynyt tehtävästä?

Itse introverttinä saatan sosiaalisissa tilanteissa mennä kuoreeni ja änkyttää puhuessani. Ei tulisi jännittäjänä mieleenkään suostua kaasoksi. Ja uskallan sanoa tämän myös ääneen, koska en halua aiheuttaa kenellekään pettymystä. Hyvä ystäväni tiesi tämän ja kysyi kaasoksi toista ystäväänsä. Minut haluttiin sitten lapsen yhdeksi kummiksi ja se menikin hyvin, koska sain vain seistä alttarin edessä muiden kanssa. Ja ehkä siksi en tajunnut jännittää, koska olin pakahtua ylpeydestä ja ilosta, koska olin yksi valituista kummin tehtävään. Ihana päivä! :)

Vierailija
995/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt samoin kuin Ap:lle, että kutsuttiin mukaan vain osaksi aikaa. Miksi ihmeessä hääparit kuvittelevat tuon olevan vieraalle hyvä diili? Tulemalla vihkimiseen ja johonkin iltajuhlaan olet periaatteessa velvollinen hankkimaan hääparille jonkun lahjan, mutta et pääse itse edes syömään ja seurustelemaan hääparin/muiden vieraiden kanssa juhlien ajaksi. Jos ei ole vara kutsua enempää ihmisiä juhliin, niin jättäisin kokonaan kutsumatta.

Minullekin on käynyt sama. Luulin kaverin olevan vain harvinaisen törppö, mutta ilmeisesti tällainen on yleistäkin? En mennyt häihin, olisi mennyt niin hankalaksi.

Tämä on mun mielestä yleistynyt viime vuosina. Ehkä tämän tarkoitus on karsia sellaiset häävieraat, joita ei aidosti haluta mukaan? Ehkä hääpari ajattelee, että tällaiset vieraat eivät haluakaan tulla ollenkaan mukaan ja laskevat sen varaan?

Ei vaan tässä halutaan antaa sukulaisille jne. se perinteinen hääkokemus ja sitten bilettää kavereiden kanssa. Kaverit kun yleensä häissä tekevät kaikkensa saadakseen sukulaiset lähtemään pois, jotta voivat aloittaa omat juhlansa, ja tuolla tavalla kaikilla on mukavampaa.

Eli halutaan saada maksimaalinen määrä häälahjoja, ilman että tarvitsee tarjota ruokaa kaikille vieraille?

Vierailija
996/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulhanen 50+ vanhapoika, kutsujina parin vanhemmat. "Kutsumme teidät tyttäremme xx ja poikamme yy vihkiäisiin..." on jollain lailla ymmärrettävää, jos molemmat on nuoria ja vanhemmat käytännössä järjestääkin häät, mutta kun vanhemmat hoippuvat jo haudan partaalla... ei.

Juuri siksi tekivät näin, että vanhemmat iäkkäitä. Oli heidän nuoruudessaan tapana että vanhemmat kutsuvat.

Vierailija
997/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

omista häistäni jäi jälkikäteen mietityttämään/harmittamaan ettemme ottaneet yhteiskuvaa koko juhlaväestä. en tajunnut asiaa juhlapäivänä kuin vasta illalla, jolloin osa vieraista oli jo lähtenyt. :(

Olimme häissä joissa täytekakku loppui kesken ihan alkuunsa. Osin koska osa häävieraista antoi omien lasten hakea koko ajan lisää etuillen toisia jonossa ja osin koska kakkua oli varattu liian tarkasti, ei ollut yhtään särkymävaraa.

Tässä yksi syy miksi mun hääni (jos joskus naimisiin tahdon) tulee olemaan k18. Vanhemmat ei opeta lapsilleen käytöstapoja, vaan antavat olla kuin siat pellossa. Ei aikuisiltakaan hyväksytä huonoa käytöstä, niin miksi lapsilta pitäisi vain sen takia, kun ovat lapsia.

Vierailija
998/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tapauksen, jossa suku uhkasi erota kirkosta, jos henkilöt A ja B eivät pääse naimisiin jo sovittuna hääpäivänä. Ongelma oli siinä, että A oli yhä naimisissa C:n kanssa, koska ei ollut saanut avioeroa hoidetuksi ajoissa. Avioero saatiin voimaan pari päivää ennen häitä ja vihkiminen saatiin pidettyä. Oli pokassa pitelemistä, kun toiset uhkaavat erota kirkosta, kun Suomen laki ei salli kahta avioliittoa yhtä aikaa.

Luulivatko he, että maistraattivihkiminen olisi onnistunut, vaikka toinen puolisoista olisi ollut vielä virallisesti naimisissa kolmannen osapuolen kanssa?? Että pappi ihan vain pikkumaisuuttaan kieltäytyi vihkimisestä ennen kuin avioero oli selvä? 😁

Vierailija
999/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietimme hääjuhlat kartanossa, jonka puolesta järjestyi ruokailu. Ruoka oli todella hyvää ja sitä oli tilattu riittävästi, edes kaikki tilattu ruoka ei mennyt juhlien aikana. Vanhempani menivät juhlien lähestyessä loppuaan keittiöstä kysymään, miten vanhemmat voivat pakata loput ruoat (maksetut siis) mukaan. Keittiöstä ilmoitettiin, ettemme voi saada lainkaan ruokia mukaan, koska laki ei salli jo tarjolla olleen ruoan antamista mukaan (entäs sitten ne koskemattomana keittiön puolella odottaneet ruoat, jotka eivät ehtineet tarjolle asti?). Vanhempia harmitti, sillä ruokailu oli maksanut monta tonnia ja mitään ei saatu mukaan. Olen aina luullut, että juhlapaikasta saa maksamansa tarjoilut mukaan lähtiessään...

Sitä saa mitä tilaa. Jos on tilattu ja maksettu ruuat x henkilölle ja kaikki ovat saaneet kyllikseen , se oli siinä, mutta y kpl kakkuja, z kiloa ruokaa niin silloin sitä saa sen verran, vaikka mukaan.

Erikoisimpia kokemuksia toivottavasti ovat ne joista vieraat ovat lähteneet nälissään.

Ruokia valmistetaan tilatun henkilömäärän mukaan. Jos väki onkin pieniruokaista niin sitten jää yli, ei niitä mukaan aleta pakkaamaan.

Noissa on aina myöskin riski, että säilytetään väärin tai liian kauan ja sitten tarjotaan ravintolan se ja se ruokia vieraille pilaantuneena kotona tai syödään itse. Kuka saa kurat niskaan ruokamyrkytyksestä?

Tarjoilijana juhlissa olleena otyi muuten päähän nuo jokaisen ylijääneen perunan perään kyselijät.

Toisaalta vielä 15 vuotta sitten oli ihan yleinen käytäntö, että jos ruokaa jäi yli, ne sai maksava asiakas ottaa mukaansa. Jos tämä ei enää ole mahdollista, niin en kuitenkaan ihmettele, jos moni ei sitä tiedä, vaan kyselee niiden ylijääneiden ruokien perään.

Vierailija
1000/1474 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut itse näissä häissä, mutta myötähäpeää koin, kun työkaveri kertoi kahvipöydässä, kuinka oli ajellut piparinsa posliiniksi ja ei ollut pikkuhousuja jalassa. Tämä oli tullut sulhaselle ilmi, kun oli sukkanauhaa riisunut hampailla. Repesin siinä kohtaa, kun nainen kertoi, kuinka miehen silmät olivat kostuneet kiitollisuudesta, kun oli nähnyt raakatun värkin helman alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän