Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas kokemuksia vainoharhaisesta mustasukkaisuudesta

Vierailija
02.06.2020 |

Vertaistukena muille.

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli joskus varma että mun luona oli ollut joku mies kun olin unohtanut parvekkeen oven auki.

Asun viidennessä kerroksessa.

Turha varmaan sanoa Facebookin, somen ja puhelimen ratsaamisesta, ne on jokaiselle peruskuraa.

Kerran odottelin exää kaupasta kaupan ulkopuolella ja joku 60v juoppo tuli pummimaan tulta. Ex alkoi huutamaan hullunkiilto silmissään, oli varma että mä 25v olin joskus pannut sitä ja siksi tuli juttelemaan.

Vierailija
2/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti koska harrastin paritanssia. Sitä ennen yritti kiristää lopettamaan muun muassa niin että jätti minut illalla pakkaseen oman asuntonsa ulkopuolelle samana iltana kun olin käynyt tanssikurssilla. Uhkaili erolla ja suuttui aina kun kävin kurssilla. Kerran oli salaa käynyt itse kurssilla (kun en päässyt tunnille) nähdäkseen millaiset origiat siellä on pystyssä ja sen jälkeen myönsi että ei se niin kamalaa ollut. Ei silti voinut mitään mustasukkaisuudelle ja jätti.

Sitten ne perus: vaatteiden kontrollointi, et saa hymyillä tuntemattomille etkä edes vilkaista,kaikki miespuoliset kaverit piti heivata jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin muita ja petin kuin eläin jos keskustelin, katsoin tai edes olin samassa tilassa kenenkään miehen kanssa ilman häntä. Koski myös esim YouTubea. Kyllä siinä riehumista riitti.

Vierailija
4/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käski minun käydä puolestaan kaupassa, koska oli itse sairaana. Kauppareissun jälkeen tuotuani ostokset hänelle kotiin hän huusi minulle, että olin panoreissulla, koska en ollut vastannut puhelimeen.

Vierailija
5/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syytti pettämisestä kun olin hänen poissaollessaan vienyt roskat ja sulkenut korkealla olleen ikkunan. Viettelin miehen raikkaalla asunnolla ja ikkunan oli kuulemma sulkenut pitkä rakastaja.

Vierailija
6/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan pukuhuoneen ikkunankarmin maali oli vuosien mittaan kulunut. Syy:vaimon salarakastaja oli kulkenut ko. katonrajassa olevasta ikkunasta sisään taloon akkaa panemaan niin usein ettö maali oli rapissut...

Vierailija
7/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli reissussa ja ajattelin tehdä kivan yllätyksen ja tein perusteellisen suursiivouksen sillä aikaa, on ihana tulla puhtaaseen ja raikkaaseen kotiin ja valmiiseen pöytään.

Jokuhan oli kuulemma käynyt panemassa mua ja mällien takia piti petivaatteet vaihtaa ja kaikki pyykätä, ruokaa tein huonosta omatunnosta.

Loppu yllätykset siihen. Myöhemmin selvisi että oli itse pettänyt tuolla reissulla.

Vierailija
8/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti kaverinsa kanssa Espanjaan reissulle, Itse jäin töiden takia kotiin.

Otti tavakseen soittaa sieltä yöllä 3-4 aikaan, ja herättää mut, tarkistaakseen, että en ollut toisen luona. Lopulta oli pakko sulkea puhelin ,josta tietenkin seurasi megalomaaniset kuulustelut. Se, että minun täytyi saada nukkua ei kelvannut selitykseksi.

En muutenkaan ymmärtänyt logiikkaa, koska olisin voinut vastata missä vaan puhelimeen.

Sama mies lähti kerran ulos lenkille kun meillä oli vieraita, vain saadakseen vakoilla olkkarin ikkunasta onko minulla sutinaa vieraana olevan pariskunnan miehen kanssa.

Erohan siinä tuli, ja olen tullut yliherkäksi mustasukkaisuudelle, pienetkin merkit siitä ällöttää.

Vierailija
9/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton loppumetrit: en saanut käydä yksin kaupassa enkä viikonloppuna töissä, siellähän voi tavata jonkun. Jonkin oudon logiikan mukaan viikolla työnteko oli ok.

Vierailija
10/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä puolison mustasukkaisuudessa on pahinta? Millaisia tunteita saa aikaan?

Vierailija
11/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisten valokuvien aikaan työkaveri ei voinut viedä kotiinsa omaa kappalettaan valokuvasta, jossa oli kuvattuna meidän toimipisteen henkilökunta. Puoliksi naisen takana seisoi miespuolinen työkaveri ja aviomies olisi raivostunut, kun hän olisi kehitellyt ties mitä kuvioita heidän välilleen. Nainen oli lähellä eläkeikää ja mies kolmekymppinen.

Vierailija
12/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkee välillä kaupan kassalla. Nainen tuijottaa epäluuloisena ja mies välttelee parhaansa mukaan vilkaisemastakaan päälle. Tuijottaa puhelinta tms, ja jättää naisen yksin tekemään ostokset.

Vierailija
13/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi saanut pitää yhteyttä mun miespuoliseen ystävään, vaikka oltiin tunnettu jo vuosia ja mies vieläpä homo. Jos kävi ilmi, että olen tavannut hänet, olin tietysti "ottanut häneltä suihin".

Luulisi muuten, että siinäkin tapauksessa, että mies olisi ollut hetero, että vuosien tuntemisen aikana tuttavuus olisi jo virinnyt joksikin muuksi, jos siinä sellaiseen olisi ollut ainekset:)

Vierailija
14/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli tapana kadota ryyppäämään. Aina takaisin tullessaan alkoi huutokysely "ketä täällä on ollut, kenen kanssa oot pannut, kenelle oot jutellut". Yleensä lähinnä itkuilin yksinään kun mies teki taas mulle oharit ja alkoholi tuntui olevan tärkeämpi. Jos nessu johon niistin nenää oli unohtunut sängyn tai sohvan vierelle niin siihen oli pyyhitty vieraan miehen spermat.

Huoooooh. Lienee turha sanoa ettei itse ollut luotettavimmasta ja uskollisimmasta päästä.

Vierailija
15/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli tapana kadota ryyppäämään. Aina takaisin tullessaan alkoi huutokysely "ketä täällä on ollut, kenen kanssa oot pannut, kenelle oot jutellut". Yleensä lähinnä itkuilin yksinään kun mies teki taas mulle oharit ja alkoholi tuntui olevan tärkeämpi. Jos nessu johon niistin nenää oli unohtunut sängyn tai sohvan vierelle niin siihen oli pyyhitty vieraan miehen spermat.

Huoooooh. Lienee turha sanoa ettei itse ollut luotettavimmasta ja uskollisimmasta päästä.

Mikähän näillä on että pitää aina syytellä ja epäillä muita kun on oma lehmä ojassa? Sama tarina eksäni kanssa.

Vierailija
16/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukoilla näyttää olevan rajaton mielikuvitus, miten ne edes pystyy keksimään noita epäilyjään!

Vierailija
17/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukoilla näyttää olevan rajaton mielikuvitus, miten ne edes pystyy keksimään noita epäilyjään!

Joo, miehiä syytetään mielikuvituksen ja yllätyksettömyyden puutteesta mutta pettämisepäilyjen suhteen loistavat kirkkaasti :D

Vierailija
18/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaati, että kaikista kolmesta avioliitossa syntyneestä lapsesta tehdään DNA-testit isyyden varmistamiseksi. Oli varma, ettei ole nuorimman isä. 

Oli löytävinään kylpyhuoneesta ja milloin mistäkin väärän värisiä tai väärän pituisia karvoja. Epäili, että joku vieras mies oli käyttänyt hänen partakonettaan.

Sitten oli tietenkin nämä perusjutut eli auton matkamittarin tarkastamiset, puhelimen tarkastamiset ja kellon kyttääminen. Jos jostakin syystä lähdin töihin muutamaa minuuttia aiemmin kuin tavallisesti, hän oli varma, että kävin matkalla jollakin pysähdyspaikalla panemassa jotakin miestä. 

Epäluuloinen persoonallisuushäiriö, joka välillä oireili enemmän ja välillä vähemmän.

Vierailija
19/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä näkee välillä kaupan kassalla. Nainen tuijottaa epäluuloisena ja mies välttelee parhaansa mukaan vilkaisemastakaan päälle. Tuijottaa puhelinta tms, ja jättää naisen yksin tekemään ostokset.

Itselläni oli yliopistolla vuosikurssilla mies, joka oli ihan tavallinen ja mukava sosiaalinen tyyppi. Kuitenkin jos hän sattui esim. kadulla kävelemään vastaan naisystävänsä kanssa, hän ei tervehtinyt vaan ahdistuneen oloisena luikki ohi ja eukko vanavedessään kuin myrkynnielleenä. Tämä ei koskenut vain itseäni, vaan kaikia vuosikurssilla olevia naisia. En tiedä mitä mustasukkaisuuden taustalla piili, mies oli hyvin ylipainoinen, puhevikainen eikä millään tavoin komistus. Eiväthän nämä ominaisuudet pettämistä poissulje mutta on vaikea uskoa, että naiset joukoin heittäytytyisivät tyypin kimppuun tai muutoin tyrkyttäisivät itseään hänelle.

Vierailija
20/93 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen tuttavani sotki tussilla kaikista lehdistä, mainoksista ym. naisten naamat, jotta aviomiehensä ei näkisi niitä. Hän myös kävi joka arkipäivä miehen työpaikalla lounastuntisin pussailemassa miestään, että miehen naispuoliset työkaverit näkisivät tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi