Muita naisia joita kukaan ei ole halunnut?
En oikein tiedä mikä minussa on vikana, mutta olen alkanut kokea että kukaan ei ole koskaan oikeasti halunnut minua. Kukaan ei ole yrittänyt minua kunnolla, jos joku vähän jotain yrittää niin kaikkoavat todella helposti hyvä että kerkeän edes suuta avata. Sitten kun olen itse yrittänyt niin minut on torjuttu tai sitten vajaa vuoden tapailun jälkeen jätetty.
En ymmärrä mitä teen väärin. Tuntuu että monilla naisilla miehet oikeasti yrittävät kunnolla, mutta minulla ei.
Olen yrittänyt myös kehittää itseäni ja olla naisellisempi, mutta ei ole hirveästi auttanut ja tää panostus alkaa tuntua melkeen säälittävältä vaikka toisaalta koen olevani oma itseni.
Tuntuu että joidenkin naisten ei tarvitse tehdä yhtään mitään ja silti saavat huomiota ja iskuyrityksiä.
En ole edes koskaan ollut treffeillä.
Ulkonäöllisesti olen ihan nätti, on ainakin sen verran kehuttu. Kroppa ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, normaalipainoinen olen kuitenkin ollut suurimman osan elämästä, tällä hetkellä keikkuu kuitenkin ylipainon rajoilla.
Johtuneeko se sitten tuosta kropasta, olen aina inhonnut sitä. Masentavaa.
Kommentit (593)
Minunkin on miehenä myönnettävä ettei näitä kertomuksia ole helppoa uskoa.
Oma naispuolinen ystäväpiiri on varmasti laidasta laitaan mitä tulee miesten suosioon, mutta on vaikeaa keksiä naista joka olisi saanut vähemmän huomiota ja lähestymisiä kuin minä. Ja muutaman lähestymisen olen minäkin elämäni aikana saanut.
Tulee mieleen raflojen nurkkapöydissä istuvat, ihan perusnätit tai jopa kauniitkin, naiset joilla on yrmeä ilme joka viestittää jokaiselle vastaantulevalle miehelle että älä lähesty, et ole riittävän pitkä/komea/rikas/tms. Totta kai sellainen karkoittaa muut paitsi kaikkein itsevarmimmat miehet, joille nämä naiset eivät puolestaan ole riittävän kiinnostavia.
Jos joku väittää ettei saa matcheja Tinderissä, tasan ainoa mahdollisuus on nirsous. Katsotaan nyt vaikka sitä Tinder-testiä: tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt ollenkaan kasvoja, kolmekymppinen nainen sai 180/300 matchia. Se on eri asia kuinka moni tykkääjistä on kiinnostunut tosissaan, mutta sehän selviää sitten viestittelemällä.
Jotain näissä jätetään kertomatta. Etteikö perusnätti, hoikka ja elämässä mukana oleva nainen olisi koskaan saanut osakseen kiinnostusta? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä aloitukset ovat käsittämättömiä. Jos ei ole tehnyt mitään löytääkseen miesseuraa, niin onko ihme että on yksin? Netin kautta muutkin naiset seuraa hakevat. Ei Suomessa ihmisiä livenä niin kovin helposti lähestytä.
Valtaosa naisista vain odottaa parisuhdetta ilmaantuvaksi. Usein tämä tyyli onnistuukin, koska perinteisesti aloitteiden teko on jäänyt miesten vastuulle. Sitten sen kerran kun mitään ei tapahdukaan, niin ihmetellään että joudunko MINÄ olemaan aktiivinen?! Tervetuloa miesten maailmaan...
Toistan uudestaan - tässäkin ketjussa moni nainen on kertonut olleensa itse aktiivinen niin netissä kuin tosielämässäkin ja silti kukaan ei ole kiinnostunut. Tervetuloa ihan ihmisten maailmaan, jossa osalle on helppoa löytää seuraa ja osalle vaikeaa. Sukupuolesta riippumatta.
Tuo on vain illuusio. Jos nämä naiset ryhtyisivät tarkemmin pohtimaan, niin kummasti muistuu mieleen että no kyllä siellä baarissa se yksi mies kerran lähestyi ja kyllähän siellä festareilla muutama mies tuli juttusille. Mutta kun nämä miehet eivät olleet niitä pitkiä, harteikkaita, isokätisiä ja -munaisia uroita, niin niitä ei iskuyrityksiksi edes lasketa.
Mistä voin tietää festareilla juttelevan miehen munan koon? :D
Kamalinta on se että nämä viestit eivät edes ole trollausta vaan on paljon miehiä jotka luulevat oikeasti että kaikkia naisia jututetaan koko ajan jossain...
Se oli vain esimerkkinä naisten vaatimuksille. Ilmeisesti missasit sen toisen, muutaman sadan kommentin ketjun, jossa naiset luettelivat kerta toisensa jälkeen ne samat ulkoiset speksit, mitä miehissä ihailevat. Sitten petytään, kun sellaisia miehiä ei tosielämässä tulekaan vastaan joka nurkan takaa.
Mitä nyt tilastollisesti miesten naismaku sattuu edustamaan aasialaista/venäläistä.
Olen 30 wee, vasta 28 vuotiaan oli ensimmäinen oikea parisuhde joka päätyi miehen osalta kun ei rakastanut mua...
Mua ei koskaan kukaan ole yrittänyt koko elämäni aikana, vaikka kuinka olisi meikannut yms, koulussa kiusattiin kun olin ujo, arka,
Muakin rumemmat sai aina jokin mut kukaan ei ole 2 kertaa koskaan vilkaissut tai tullut juttelemaan, yritin sitäkin et hymyilin, olin iloinen jatkuvasti yms, ei siltikään kukaan yrittänyt tosissaan eikä edes vilkaissut mua päin
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Jos näyttäisin teille kuvani, kukaan ei uskoisi että olen 37v neitsyt. Ikuinen luuseri enkä tiedä miksi. Kavereita saan vaikka 7 viikossa. Romanttista /seksuaalista kiinnostusta en koskaan. Todella turhauttavaa...
Löytyy näitä naisistakin tosiaan paljon kokemattomia, on täysin vaiettu ilmiö, koska naiset eivät juuri koskaan halua leimautua ns. luusereiksi, miksi usein kokemattomat leimataan...
- monet tällaiset naiset vielä kilttejä ja herttaisia luonteeltaan + tietysti uskovaiset sinkkunaiset.
Kun tarkkailee katukuvaa ja lähipiirejä huomaa, miten erittäin moni suomalainen mies tykkää ylipainoisista, ei-niin kovin naisellisista sekä ENNEN KAIKKEA AIKA REMPSEISTÄ JA PÄÄLLEKÄYVISTÄ NAISISTA; siinä hento ja herttainen jää sivuun. Samoin jo on kiltti ja ujo sekä ei-niin kaunis, niin jää helposti sivuun.
Myös mitä ilkeämpi ja aggressiivisempi nainen on, sitä parempi on flaksi. Plussaa on, jos on vielä ylipainoinen tätä sorttia...
- monia miehiä viehättää nainen, joka vie - koska Suomessa miehet eivät ole kovin miehekkäitä, vaan tykkäävät, että nainen on se, joka vie.
Eli aloittajan pitää kehittää itsevarmuutta; alkaa siitä, että hyväksyy itsensä!
- ja mikset tekisi itsestäsi sen parhaimman version ulkonäöllisestikin?! Eli laita itsesi tikkiin, etsi liikuntalajeja, joista nautit. Mieti tyyli, mistä pidät aidosti ja kehitä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla. Jos näyttäisin teille kuvani, kukaan ei uskoisi että olen 37v neitsyt. Ikuinen luuseri enkä tiedä miksi. Kavereita saan vaikka 7 viikossa. Romanttista /seksuaalista kiinnostusta en koskaan. Todella turhauttavaa...
Löytyy näitä naisistakin tosiaan paljon kokemattomia, on täysin vaiettu ilmiö, koska naiset eivät juuri koskaan halua leimautua ns. luusereiksi, miksi usein kokemattomat leimataan...
- monet tällaiset naiset vielä kilttejä ja herttaisia luonteeltaan + tietysti uskovaiset sinkkunaiset.
Kun tarkkailee katukuvaa ja lähipiirejä huomaa, miten erittäin moni suomalainen mies tykkää ylipainoisista, ei-niin kovin naisellisista sekä ENNEN KAIKKEA AIKA REMPSEISTÄ JA PÄÄLLEKÄYVISTÄ NAISISTA; siinä hento ja herttainen jää sivuun. Samoin jo on kiltti ja ujo sekä ei-niin kaunis, niin jää helposti sivuun.
Myös mitä ilkeämpi ja aggressiivisempi nainen on, sitä parempi on flaksi. Plussaa on, jos on vielä ylipainoinen tätä sorttia...
- monia miehiä viehättää nainen, joka vie - koska Suomessa miehet eivät ole kovin miehekkäitä, vaan tykkäävät, että nainen on se, joka vie.
Eli aloittajan pitää kehittää itsevarmuutta; alkaa siitä, että hyväksyy itsensä!
- ja mikset tekisi itsestäsi sen parhaimman version ulkonäöllisestikin?! Eli laita itsesi tikkiin, etsi liikuntalajeja, joista nautit. Mieti tyyli, mistä pidät aidosti ja kehitä sitä.
Eli ensiksi selostat, miten p ullukat ovat kovaa valuuttaa miesmarkkinoilla ja sitten kehotat ap:ta laihduttamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit ihmetellään naisten mieltymyksiä miehisistä miehistä. Ihan oikeasti.. Neiti etsivän kanssa täytyis vissiin alkaa seurustelemaan.
Kehonkielestä esimerkkinä tuttu nainen.
Karkoittaa miehet ympäriltään todella tehokkaasti. Miksikö? Ei siksi koska on naiseksi kookas, siis pitkä ja roteva. Vaan siksi koska ilme viestittää että "läsnäolosi loukkaa minua, mene pois". Koko muuttuu ongelmaksi koska totta kai jokainen alle 185-senttinen ja ei-roteva mies ajattelee että ok, tämähän tässä on ongelmana, nainen inhoaa sitä kun mies on pienempi kuin hän itse.
Noin ajattelin minäkin, vaikken ole koskaan pitänyt sitä ongelmana jos nainen on isompi (exäkin oli minua 5cm pidempi). Meistä tuli ystävät vain koska nainen sitten myöhemmin hivuttautui seuraan ja huomasin että ok, eihän se inhoakaan.
Tuossahan sitten aloitteet jäävät saamatta. Suurin osa miehistä ei uskalla lähestyä ja ne jotka uskaltaisivat, ovat niillä joilla raamien puolesta riittää valinnanvaraa, ja syystä tai toisesta nämä raamikkaat urokset harvemmin suosivat pitkiä ja rotevia naisia.
Väitän että jos tämä ystävänainen kiinnittäisi huomiota kehonkieleen, tilanne muuttuisi heti. Vähän hymyä ja rohkaisua peliin, tai voisi toki olla itsevarma ja aloitteellinenkin koska siitä pitäviä miehiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Oma naispuolinen ystäväpiiri on varmasti laidasta laitaan mitä tulee miesten suosioon, mutta on vaikeaa keksiä naista joka olisi saanut vähemmän huomiota ja lähestymisiä kuin minä. Ja muutaman lähestymisen olen minäkin elämäni aikana saanut.
Tulee mieleen raflojen nurkkapöydissä istuvat, ihan perusnätit tai jopa kauniitkin, naiset joilla on yrmeä ilme joka viestittää jokaiselle vastaantulevalle miehelle että älä lähesty, et ole riittävän pitkä/komea/rikas/tms. Totta kai sellainen karkoittaa muut paitsi kaikkein itsevarmimmat miehet, joille nämä naiset eivät puolestaan ole riittävän kiinnostavia.
Jos joku väittää ettei saa matcheja Tinderissä, tasan ainoa mahdollisuus on nirsous. Katsotaan nyt vaikka sitä Tinder-testiä: tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt ollenkaan kasvoja, kolmekymppinen nainen sai 180/300 matchia. Se on eri asia kuinka moni tykkääjistä on kiinnostunut tosissaan, mutta sehän selviää sitten viestittelemällä.
Jotain näissä jätetään kertomatta. Etteikö perusnätti, hoikka ja elämässä mukana oleva nainen olisi koskaan saanut osakseen kiinnostusta? En usko.
Sama täällä. Minunkin on hyvin vaikea uskoa naisten juttuja täällä. En nyt tietenkään väitä että jokaista naista isketään 24/7/365.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estynyt ja estoinen ihminen yleensä karkottaa lähestyjät, kun hämmentyy siitä. Miehet ovat kiinnostuneita niistä naisista, jotka vaikuttavat siltä että olisivat myös miehestä kiinnostuneita (myös seksuaalisesti).
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sitten minun pitäisi tehdä tai sanoa, kun elämäni tarina on juuri tuo? Olen juu minä jutellut sadoille, varmasti tuhansille miehille elämäni aikana. Olen normaalin näköinen ja muutenkin tavallisen sosiaalinen persoona. En voi valehdella asiasta, koska totta on että kiinnostusta minuun ei ole ollut. Koskaan. Kertaakaan elämäni aikana. En voi tietää onko joku salaa ihaillut. Mutta minulle ei tulla juttelemaan, vääntämään tikusta asiaa, pyydetä numeroa, tarjota juomia, pyydetä treffeille jne. Minulle ei flirttailla eikä viestitellä. Tinderissä sain jonkin verran matcheja mutta kukaan ei jaksanut vastailla viesteihini saati sitten että olisi halunnut tavata. Mitään en tietoisesti jätä kertomatta: olen tavallinen kiva nainen, mutta jostain syystä näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kahdeksan naisen porukka, ja porukassa on pariutuneita, deittailua harrastavia "puolisinkkuja" ja lisäksi ikisinkkuja, joilla peitto heiluu kerran viidessä vuodessa ja kokemukset miehistä ovat vähissä ja katkeria. Ikisinkut ovat ihan yhtä kauniita ja kivoja kuin muutkin, mutta heillä on jähmeä ja jäinen olemus. Irrottelu, vapautunut hölmöily nauraminen varsinkin miesseurassa, olisi heistä sietämättömän teennäistä ja kanamaista. Nämä ikisinkut eivät edes halua ladata tinderiä tai vastaavia, koska heistä miesten lähestymiset ovat aina niin tökeröitä ja jos kaverit ehdottavat, että voisi mennä treffeille, he sanovat loukkaantuneesti että eivät he sentään ketä vain ota. Heillä on oikeasti niin huono itsetunto tällaisissa asioissa, että he ajattelevat että jokainen maailman mies joka heistä kiinnostuu on pervo, idiootti tai muuten mahdoton. Ne, joilla on vientiä, ovat taas paljon rennompia ja myönteisempiä miehiä kohtaan. Heille kelpaa monenlainen mies, ja suhtautuminen on lähtökohtaisesti myönteistä. Eivät ne miehet ole välttämättä mitään täydellisyysksiä, mutta ihanaa ja hyvää seuraa. Ikisinkuilla on kovat vaatimukset, joita ei kukaan täytä. Tämä näkyy heistä ihmisistä päällepäin, ja sitten ei tule alkavista suhteenpoikasista koskaan mitään.
Nuo IKISINKKUSI ja monet muut vastaavat todennäköisesti syvällä sisimmässään pelkäävät rakkautta ja torjutuksi, hylätyksi tulemista. Siksi tiedostamattaan torjuvat kiinnostuneet miehet ja mahdollisuudet, siis sabotoivat omia mahdollisuuksiaan löytää rakkauden.
Ei ole lapsuudessa rakentunut perusluottamusta ihmisiin, taustalla voi olla myäs kelpaamattomuuden tunnetta ja häpeää, joten ei uskalleta avata itseään - kuitenkin juuri rakkaus voisi monesti parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä aloitukset ovat käsittämättömiä. Jos ei ole tehnyt mitään löytääkseen miesseuraa, niin onko ihme että on yksin? Netin kautta muutkin naiset seuraa hakevat. Ei Suomessa ihmisiä livenä niin kovin helposti lähestytä.
Valtaosa naisista vain odottaa parisuhdetta ilmaantuvaksi. Usein tämä tyyli onnistuukin, koska perinteisesti aloitteiden teko on jäänyt miesten vastuulle. Sitten sen kerran kun mitään ei tapahdukaan, niin ihmetellään että joudunko MINÄ olemaan aktiivinen?! Tervetuloa miesten maailmaan...
Toistan uudestaan - tässäkin ketjussa moni nainen on kertonut olleensa itse aktiivinen niin netissä kuin tosielämässäkin ja silti kukaan ei ole kiinnostunut. Tervetuloa ihan ihmisten maailmaan, jossa osalle on helppoa löytää seuraa ja osalle vaikeaa. Sukupuolesta riippumatta.
Tuo on vain illuusio. Jos nämä naiset ryhtyisivät tarkemmin pohtimaan, niin kummasti muistuu mieleen että no kyllä siellä baarissa se yksi mies kerran lähestyi ja kyllähän siellä festareilla muutama mies tuli juttusille. Mutta kun nämä miehet eivät olleet niitä pitkiä, harteikkaita, isokätisiä ja -munaisia uroita, niin niitä ei iskuyrityksiksi edes lasketa.
Kamalinta on se että nämä viestit eivät edes ole trollausta vaan on paljon miehiä jotka luulevat oikeasti että kaikkia naisia jututetaan koko ajan jossain...
Se oli vain esimerkkinä naisten vaatimuksille. Ilmeisesti missasit sen toisen, muutaman sadan kommentin ketjun, jossa naiset luettelivat kerta toisensa jälkeen ne samat ulkoiset speksit, mitä miehissä ihailevat. Sitten petytään, kun sellaisia miehiä ei tosielämässä tulekaan vastaan joka nurkan takaa.
Ja sinä missaat ne viestit joissa naiset kertovat että ovat joutuneet olemaan yksin koko elämänsä. Jollakuilla yksinäisillä toki on pitkä lista vaatimuksia, joillakin on vienoja toiveita ja jotkut ovat hyvin suvaitsevaisia kumppaninsa ensivaikutelmaa kohtaan. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Mutta yksinäisten naisten olemassaolo kielletään kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Karkoittaa miehet ympäriltään todella tehokkaasti. Miksikö? Ei siksi koska on naiseksi kookas, siis pitkä ja roteva. Vaan siksi koska ilme viestittää että "läsnäolosi loukkaa minua, mene pois". Koko muuttuu ongelmaksi koska totta kai jokainen alle 185-senttinen ja ei-roteva mies ajattelee että ok, tämähän tässä on ongelmana, nainen inhoaa sitä kun mies on pienempi kuin hän itse.
Noin ajattelin minäkin, vaikken ole koskaan pitänyt sitä ongelmana jos nainen on isompi (exäkin oli minua 5cm pidempi). Meistä tuli ystävät vain koska nainen sitten myöhemmin hivuttautui seuraan ja huomasin että ok, eihän se inhoakaan.
Tuossahan sitten aloitteet jäävät saamatta. Suurin osa miehistä ei uskalla lähestyä ja ne jotka uskaltaisivat, ovat niillä joilla raamien puolesta riittää valinnanvaraa, ja syystä tai toisesta nämä raamikkaat urokset harvemmin suosivat pitkiä ja rotevia naisia.
Väitän että jos tämä ystävänainen kiinnittäisi huomiota kehonkieleen, tilanne muuttuisi heti. Vähän hymyä ja rohkaisua peliin, tai voisi toki olla itsevarma ja aloitteellinenkin koska siitä pitäviä miehiä riittää.
Alkaa pikku hiljaa ärsyttämään tämä kuvailu naisista ”yrmeä ilme” jne. Tuskin kukaan vaivalla katselee muita ihmisiä noin, tulkitsette sen vaan niin. Monella on perusilme sellainen eikä sitä yritetä mitenkään korostaa, tuskin edes itse tajuaa miltä se näyttää.
En todellakaan rupea vetämään hammashymyä koko ajan jotta joku ei luokittelisi minua yrmeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sitten minun pitäisi tehdä tai sanoa, kun elämäni tarina on juuri tuo? Olen juu minä jutellut sadoille, varmasti tuhansille miehille elämäni aikana. Olen normaalin näköinen ja muutenkin tavallisen sosiaalinen persoona. En voi valehdella asiasta, koska totta on että kiinnostusta minuun ei ole ollut. Koskaan. Kertaakaan elämäni aikana. En voi tietää onko joku salaa ihaillut. Mutta minulle ei tulla juttelemaan, vääntämään tikusta asiaa, pyydetä numeroa, tarjota juomia, pyydetä treffeille jne. Minulle ei flirttailla eikä viestitellä. Tinderissä sain jonkin verran matcheja mutta kukaan ei jaksanut vastailla viesteihini saati sitten että olisi halunnut tavata. Mitään en tietoisesti jätä kertomatta: olen tavallinen kiva nainen, mutta jostain syystä näkymätön.
Millaisista miehistä tykkäilit Tinderissä?
Nyt haiskahtaa vahvasti siltä että olet tykkäillyt vain niistä astetta komeammista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Minunkin on hyvin vaikea uskoa naisten juttuja täällä. En nyt tietenkään väitä että jokaista naista isketään 24/7/365.
Miksi? Mistä tämä luulo tulee?
Naurattaa kyllä nämä miesten oletukset. Näin kauniitkin naiset jäävät yksin kun jokainen olettaa että ”joo tolla on jono perässä” vaikkei olisi ketään. Voisitteko hellittää näiden ennakkoluulojen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estynyt ja estoinen ihminen yleensä karkottaa lähestyjät, kun hämmentyy siitä. Miehet ovat kiinnostuneita niistä naisista, jotka vaikuttavat siltä että olisivat myös miehestä kiinnostuneita (myös seksuaalisesti).
Jokainen rempseä nainen ei välttämättä ole mitenkään erityisen eroottishenkinen, kosketuksissa itseensä naisena - kun taas se hiljaisempi romantikko voi sitä ollakin. Moni klassinen nainen ei edes halua antaa itsestään kuvaa ns. riettaana noin julkisesti. Ja onhan miehiäkin erilaisia.
Ujompien vahvuus on usein kahdenkeskisessä kommunikaatiossa muutenkin, porukassa ovat sitten hiljaisempia. Siksi kannattaa tutustua ihmisiin; ujommat ovat usein myös empaattisempia, muut huomioon ottavia.
Moni ujo nainen saa kuulla olevansa nirppanokka tai ylpeä miehiltä, kun ei tunnisteta naisen jännitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä missaat ne viestit joissa naiset kertovat että ovat joutuneet olemaan yksin koko elämänsä. Jollakuilla yksinäisillä toki on pitkä lista vaatimuksia, joillakin on vienoja toiveita ja jotkut ovat hyvin suvaitsevaisia kumppaninsa ensivaikutelmaa kohtaan. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Mutta yksinäisten naisten olemassaolo kielletään kokonaan.
Tiedän tällaisia naisia. Mutta olen myös nähnyt tilanteita joissa mies on lähestynyt tällaista naista kevyen seksuaalista flirttailevaa juttua heittäen. Näissä tilanteissa olen nähnyt naisikisinkun jäätyvän täysin kuin ei lainkaan ymmärtäisi mihin suuntaan mies tilannetta yrittää kuljetella. Ei ihme, ettei lähestyminen tämän jälkeen toistu. Toisenlaisella suhtautumisella kevyt huulenheitto todennäköisesti olisi johtanut treffikutsuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa pikku hiljaa ärsyttämään tämä kuvailu naisista ”yrmeä ilme” jne. Tuskin kukaan vaivalla katselee muita ihmisiä noin, tulkitsette sen vaan niin. Monella on perusilme sellainen eikä sitä yritetä mitenkään korostaa, tuskin edes itse tajuaa miltä se näyttää.
En todellakaan rupea vetämään hammashymyä koko ajan jotta joku ei luokittelisi minua yrmeäksi.
No älä sitten ala.
En minäkään ala opettelemaan kuinka vaikuttaa itsevarmalta urokselta joka ottaa tilanteen haltuun. Kuinka kävellä reippaammin elkein, istua siten että näyttää miehekkäältä, kuinka vähän madaltaa ääntä ettei kuulostaisi kimittävältä, tai muuta vastaavaa. Ei huvita kisata sosiaalisesti porukassa tai puhua kovemmalla äänellä etten jäisi luontaisesti reippaampien ja äänekkäämpien varjoon. Enkä ala tekemään aloitteita tai viemään treffeillä, se on tasa-arvo joten miksi miehen pitäisi aina ottaa vetovastuu?
Juu enkä hymyile, miksi virnuilla mitään pelimieshymyä kun ei hymyilytä? Sitten voi hymyillä tai nauraa jos nainen sanoo jotain hauskaa, mitä harvemmin tapahtuu.
Pariutumismahdollisuudet ovat sitten 0%.
-mies
En lukenut koko ketjua, mutta lohdutuksena vain, että eipä se miehen "saaminen" ole mikään tae onnesta. Itselläni on aika tylsä luonne ja olen äärimmäisen introvertti, mutta miehiä kyllä on aina ollut jonossa ja poikaystävän/aviomiehen/rakastajan olen aina saanut, jos olen sellaisen halunnut. Ehkä sitten nätin ulkokuoren ansiosta. Oon kuitenkin aina saanut pettyä parisuhteessa ja kokenut, että niihin menee enemmän aikaa ja energiaa kuin mitä niistä saa. Toki on niitä onnen hetkiä, mutta sen vastapainoksi myös vitutusta, pettymystä ja sydänsurua enemmän kuin sinkkuna koskaan. En oikeastaan tiedä, haluanko enää koskaan seurustella. Se nää nähtävästi, nyt jo menen toista vuotta ilman eikä ole mitään kiinnostusta treffeille. Ehkä sitten nelikymppisenä, heh.
N32
Ei naiset mitään lähesty, ainakaan minua.