Miksi miehet lopettavat seksin siemensyöksyn jälkeen, vaikka olisi ihan kiva sitä touhua jatkaakin?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä jatkan, yleensä kyllä "kunto" loppuu, tulee hiki ja ei vaan jaksa jyystää loputtomiin.
Eihän monikaan nainen jyystöä edes halua,varsinkaan loputonta!!
Onko ap käynyt biologian tunnilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä jatkan, yleensä kyllä "kunto" loppuu, tulee hiki ja ei vaan jaksa jyystää loputtomiin.
No eihän sitä kannatakaan tehdä sen mukaan mitä moni haluaa, vaan sen mukaan mitä just se vieressä oleva sattuu haluamaan! Vaikka sitten sitä jyystöä, jos sille on tilausta.
Vaikka biologinen tarve päättyisi miehen tulemiseen, on aika lyhytnäköistä lopettaa homma siihen jos toiveissa on uusinta joskus toiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitä kannatakaan tehdä sen mukaan mitä moni haluaa, vaan sen mukaan mitä just se vieressä oleva sattuu haluamaan! Vaikka sitten sitä jyystöä, jos sille on tilausta.
Jokuhan voi haluta vaikka oikeasti kuristaa toisen, eikä se silti ymmärtääkseni ole suotavaa.
Jokuhan voi haluta vaikka oikeasti kuristaa toisen, eikä se silti ymmärtääkseni ole suotavaa.
Tämän keskustelun asiayhteydessä puhe oli ihan nyt vain siitä, että haluaako nainen mieheltä jyystöä vai esimerkiksi suuseksiä. Ja että kannattaako miehen sitten toimia naisten enemmistön mukaan vai juuri kyseisen naisen toiveiden mukaan.
Näsäviisastelut sitten erikseen.
Joskus alkulämmittelyssä kun vaimo ottaa suihin saattaakin innostua viemään sen loppuun asti. Kyllähän se kelpaa, ei siinä mitään, mutta sitten pitää hoitaa vaimokin maaliin.
Ennen omaa orgasmia annan mielelläni suuseksiä, on kiva leikitellä vaimon kiihottamisella ja sitten lopuksi viedä maaliin niin että hän saa 2-3 kertaa yleensä. Kuitenkin jos on itse tullut ensin niin tietenkin osani hoidan mutta tavallaan se oma innostus siihen ei ole samanlainen enää... Ellei sitten lopussa ala jo heräilemään toiselle kierrokselle, mitä tapahtuu jo harvemmin nykyisin.