Miksi miehet lopettavat seksin siemensyöksyn jälkeen, vaikka olisi ihan kiva sitä touhua jatkaakin?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Seksihän on toki muutakin kuin yhdyntä. Mutta kaipa siinä mielenkiinto väistämättä lopahtaa kun on jo itse päässyt tavoitteeseen. Niin käy minullekin, mutta jatkan kuitenkin miehen mieliksi, että hänkin saisi.
No orgasmi on fysiologisesti erilainen miehillä ja naisilla. Monilla naisilla riittää intoa useampaankin orgasmiin, useimmilla miehillä peräkkäiset orgasmit on mahdottomuus. Siksi huomaavainen mies pitää huolen siitä, että nainen saa ensin tarpeekseen ja huomaavainen nainen sitten vielä jatkaa vähän aikaa että mieskin saa. Tämä on oletuksena se luonnollisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö pysty omaa mieltänne hallitsemaan lainkaan? En minäkään haluaisi tai " ei tekis mieli" siivota, mutta toki siihen pystyn silti.
Tosiaan, kuten joku kirjoitti, jos nainen saisi ensin orgasmin niin jättäisi miehen siihen muna pystyssä...ja todellakin, moni mies täällä oikein rehvastelee asialla, että näin tekee. Onko se oikein ylpeyden aihe?
/// Miehen kiihottumine ei ole mielenhallintakysymys. Jos kiihottumista ei tule, niin ei sitä noinvain jostain napata. Sitä voi jollain mielikuvilla tai mitä katselee
kyllä auttaa itselleen saamaan,mutta jos se ei ole tullakseen ,niin ei se tule.
Vois tosiaan vetää toisen puoliajan vielä perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö pysty omaa mieltänne hallitsemaan lainkaan? En minäkään haluaisi tai " ei tekis mieli" siivota, mutta toki siihen pystyn silti.
Tosiaan, kuten joku kirjoitti, jos nainen saisi ensin orgasmin niin jättäisi miehen siihen muna pystyssä...ja todellakin, moni mies täällä oikein rehvastelee asialla, että näin tekee. Onko se oikein ylpeyden aihe?
/// Miehen kiihottumine ei ole mielenhallintakysymys. Jos kiihottumista ei tule, niin ei sitä noinvain jostain napata. Sitä voi jollain mielikuvilla tai mitä katselee
Et tajunnut miehen tapaan taas mitään..
kyse oli siitä ettei miehen TARVITSEKKAAn kiihoittua, voihan hän hyväillä naista ihan orgasmiin saakka vaikkei sillä miehellä evä ededs heilahtais! taitaa olla ihan kyberavaruudesta moinen kumma ajatus näinpäin!
Vierailija kirjoitti:
No sun vaimosi on ihan eri kuin kaikkia muut naiset. Kai hänelläkin on klitoris? Vai mitä kohtaa olet nuoleskellut?
No niin sitten näyttää olevan, kun häneltä menee halut jos minä en ole halukas, tai luulee etten ole, eikä kaluni ole kova. Ihan riippumatta siitä, että nuolisin joka tapauksessa hänelle orgasmin. Meillä on varmaan muutenkin sitten harvinaista seksiä, kun kumpikin huolehtii lähinnä toistemme haluista ja tyydyttämisestä. Kaksi toisiaan haluavaa ihmistä ja jos toisen halut puuttuu puuttuu sen jälkeen molempien. Ihan samoin minultakin katoaa seisokki, jos vaimo ei sytykään seksiin. Meillä seksi on ensisijassa henkistä ja toissijaisesti fyysistä. Siksi me erilaiset ollaankin oltu koko ikä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tajunnut miehen tapaan taas mitään..
kyse oli siitä ettei miehen TARVITSEKKAAn kiihoittua, voihan hän hyväillä naista ihan orgasmiin saakka vaikkei sillä miehellä evä ededs heilahtais!
No Ok Hyvä kun tarkensit Näin tehdään
Ketkä miehet lopettaa? Kyllä meillä vaimo on se, joka ryntää pesulle ja haluaa lopettaa, kun on lastit saatu sisään.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä miesten itsekkyyden tai muunkaan luonteen kanssa ole mitään tekemistä. Orgasmi on luonnon miehelle antama palkkio siittämistoimenpiteestä. Kun siitäminen on tapahtunut ja palkkio on ansaittu erektio laskee.
No mutta onhan miehellä keskimäärin toimivat kädet ja kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksihän on toki muutakin kuin yhdyntä. Mutta kaipa siinä mielenkiinto väistämättä lopahtaa kun on jo itse päässyt tavoitteeseen. Niin käy minullekin, mutta jatkan kuitenkin miehen mieliksi, että hänkin saisi.
No orgasmi on fysiologisesti erilainen miehillä ja naisilla. Monilla naisilla riittää intoa useampaankin orgasmiin, useimmilla miehillä peräkkäiset orgasmit on mahdottomuus. Siksi huomaavainen mies pitää huolen siitä, että nainen saa ensin tarpeekseen ja huomaavainen nainen sitten vielä jatkaa vähän aikaa että mieskin saa. Tämä on oletuksena se luonnollisempi.
Miksi pitää mennä tuossa järjestyksessä? Tai ylipäätään jossain järjestyksessä?
Tärkeintä on se, että molemmat nauttivat ja huomioivat toisensa.
Riippuu miehestä. Nykyinen naisystäväni saa välillä orgasmin yhdynnässä ja välillä ei. Ja jos ei saa, niin sitten jatkan sormilla tai leluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektio lerpahtaa.
Niinpä. Ja miehet ihmettelee, miksi naista ei seksi kauaa kiinnosta. Totuus on, että kiinnostaisi, jos hänkin saisi. Mutta kun ei, kun mies lopettaa heti itse tultuaan.
Enhän lopeta.
Miksi AV-mammat kuvittelevat tuntevansa kaikki maailman miehet? Meitä on yli neljä miljardia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektio lerpahtaa.
Kaiken normaalin seksiin liittyvän tarkoitus on vain ja ainoastaan saada naaras hedelmöitettyyn tilaan.
Mun mies laukesi eilen illalla mun tissien väliin, kuitenkin jatkoimme pyynnöstäni vielä. Tuntui kuulemma ihan hyvältä vaikkei enää jaksanutkaan kovettua uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Enhän lopeta.
Miksi AV-mammat kuvittelevat tuntevansa kaikki maailman miehet? Meitä on yli neljä miljardia.
No ei munkaan mies lopeta, enkä minä. Mutta useimmat niin tekevät, valitettavasti. Tekevät itselleen siinä karhunpalveluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektio lerpahtaa.
Kaiken normaalin seksiin liittyvän tarkoitus on vain ja ainoastaan saada naaras hedelmöitettyyn tilaan.
Ai, eiköhän sitä useimmiten harrasteta ihan vaan nautinnon takia. Muutoinhan saattas miehellekin riittä ihan vain yksi kerta...
Että miksiköhän kortsuja yms käytetään?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa minullakin. Ei juurikaan esileikkiä, sitten seksi loppuu kun hän saa. Itse olen todella estoton ja kaipaisin jotain hauskaa. Harvoin edes seksiä ukolta saa.
Ja sinä haluat kuitenkin jatkaa suhdetta tuollaisen miehen kanssa? Tämä on meidän viimeinen elämä, joten kannattaa miettiä omia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Näissä hommissa on naisilta turha kysellä, kun tyytyväiseksi ei kuitenkaan saa. Mieli muuttuu minuutin välein, niin tuurilla joskus sattumalta miellyttää...hetken tosin vain
Et vain osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erektio lerpahtaa.
Ai, eiköhän sitä useimmiten harrasteta ihan vaan nautinnon takia. Muutoinhan saattas miehellekin riittä ihan vain yksi kerta...
Että miksiköhän kortsuja yms käytetään?
Niin. Se on luonnon järjestämä keino saada tuo tapahtumaan. Siksi kai sitä tehdään ja jopa siitä nautitaan. Mutta perinteinen tarkoitus on vain munasolun hedelmöittäminen ja mahollinen lajin jatkuvuuden varmistaminen.
No sun vaimosi on ihan eri kuin kaikkia muut naiset. Kai hänelläkin on klitoris? Vai mitä kohtaa olet nuoleskellut?