Miksi miehet lopettavat seksin siemensyöksyn jälkeen, vaikka olisi ihan kiva sitä touhua jatkaakin?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisest....
Meillä mies toimii myös noin ainoana poikkeuksena se, että hän ei vedä välillä ulos vaan ruiskii myös sen ekan satsin sisälleni jääden siihen. Minusta on sen jälkeen on ihanaa tuntea sisälläni miehen kasvavan ja kovenevan uudelleen, kun saan lantiopohjan lihaksillani herätellyksi kalun uuteen taistoon. Mieskin tuntuu tykkäävän juuri tästä toisesta vaiheesta jossa varsinainen akti usein myös kestää pidempään.
Mulla oli myös aikoinaan tuollainen kumppani, oli kyllä mahtavaa. nykyinen tuskin vaivautuisi. harmi.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Siis(kö) miesten/jonkun miehen, mielestä nainen on itsekäs jos ei suostu seksiin (milloin vain miestä haluttaa) ?
ja tämä edellyttäää myös sen, että nainen on siinä tyydyttäjän miehelle loppuun asti? Mutta miehen ei tarvitse naista tyydyttää? Kun ei huvita/ enää haluta spermanroiskinnan jälkeen? Ja naisen pitää yhä tämän jälkeen olla valmiina kun mies haluaa mm. "seistä kun nainen polvillaan imee kalua"...tms. ja edelleen nää samat kullit sitten ihmettelee, miksi ne naiset pihtaa.. omg! mutta ne aivot, ne on jääneet narikkaan, sinne missä niiden naisten aivojen pitäs olla, mutta eivät ole!
No itse ainakin juuri ajoin takaa sitä, että säännöt olisi samat molemmille. Ei ole oikein sekään että nainen olettaa miehen olevan aina valmis seksiin, jos itse katsoo oikeudekseen mennä fiiliksen mukaan.
Tai että jos naiselle on ok maata paikallaan oman orgun jälkeen, jotta mies voi itsensä häneen runkata, niin miksei sama käy toisin päin?
Usein miehet hoitaa naisen ensin, käsin, suulla tms. Sitten vasta yhdyntä. Parempi toki tuokin kuin jäädä ilman. Mutta välillä se olisi kiva saada sitä munaa kin, kun vielä oikeasti tekee mieli. O:n jälkeen se kiinnostus kun vähän lopahtaa naisellakin, ainakin minulla. Tosin hetken päästä tuntuu taas jo hyvältä, mutta uudestaan en heti pysty tulemaan. Miehet voi miettiä et mitä jos se nainen joka kerta tyydyttäisi sinut käsin tai suulla. Sitten vasta saisit panna. Toki miehellä se erektio siihen yleensä lopahtaa, mutta noin ajatuksen tasolla, et kuin hyvältä se enää tuntuisi ja olisiko pidemmän päälle kivaa.
No, minulla on nykyään hyvä kumppani, jonka kanssa homma toimii. Välillä hoitaa minut ensin, välillä pannaan hetki ensin. Samalla mies hyväilee tai itse siinä samalla. Jos en siinä saa, hoidetaan sit minut välissä, sit mies. Ja kumpikin jaksaa panostaa vielä toiseen, vaikka itse olisi saanut.
Kaikki ei lopeta... itse jatkan monesti lisää ja viimeksi toinen 7 ison O:oon jälkeen meni tajuttomaksi.... nauroin ja kannoin sänkyyn ja laitoin tyynyn pään alle. Seuraavana päivänä maininta asiasta ja kyllä tuli naurettua asialle. Molemmilla kuitenkin hyvä mieli kaikkinensa ja kaikki hyvin... :)Mulle naisen nautinto on tärkein.
No, meillä puoliso ei halua ottaa suihin tai muutenkaan kiihottaa minua, että kulli alkaisi seistä uudestaan laukeamiseni jälkeen. Itse kyllä haluaisin jatkaa, mutta aikansa se vaatii että laukeamisen jälkeen seisoo taas.
Tulen myös tosi nopeasti yhdynnässä, varsinkin pyllyyn, joten sormetan ja nuolen puolisolle kunnon orgasmin tai pari ennen yhdyntää. Hän ei kuitenkaan makaa lahnana senkään jälkeen, vaan yleensä ratsastaa pimpsaansa tai työntelee peppuaan voimakkaasti kulliani vasten anaaliyhdynnässä, mikä kyllä päräyttää mulle orgasmin vieläkin nopeampaa. Joskus jatkan panemista sen aikaa kun kulli pysyy sisällä ennen veltostumista, varsinkin jos puoliso on lähellä uutta orgasmia ja silloin sitten jatkan sormilla, mutta usein hän ei halua jatkaa sen jälkeen kun olen spermani ruiskuttanut sisään.
Vaimo se haluaa lopettaa. On hirveä kiire pesulle, ettei tule sotkua. Siisteys ennen kaikkea ja puhtaus on puoli ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa minullakin. Ei juurikaan esileikkiä, sitten seksi loppuu kun hän saa. Itse olen todella estoton ja kaipaisin jotain hauskaa. Harvoin edes seksiä ukolta saa.
Heivaa tuollanen ukko pihalle! Oma nautinto etusijalle ja kunniaan..noita ukkoja maailma täynnä, jotka ei naistaan huomioi. Siis jos ei sanomalla muutu asiat.
Vierailija kirjoitti:
Usein miehet hoitaa naisen ensin, käsin, suulla tms. Sitten vasta yhdyntä. Parempi toki tuokin kuin jäädä ilman. Mutta välillä se olisi kiva saada sitä munaa kin, kun vielä oikeasti tekee mieli. O:n jälkeen se kiinnostus kun vähän lopahtaa naisellakin, ainakin minulla. Tosin hetken päästä tuntuu taas jo hyvältä, mutta uudestaan en heti pysty tulemaan. Miehet voi miettiä et mitä jos se nainen joka kerta tyydyttäisi sinut käsin tai suulla. Sitten vasta saisit panna. Toki miehellä se erektio siihen yleensä lopahtaa, mutta noin ajatuksen tasolla, et kuin hyvältä se enää tuntuisi ja olisiko pidemmän päälle kivaa.
No, minulla on nykyään hyvä kumppani, jonka kanssa homma toimii. Välillä hoitaa minut ensin, välillä pannaan hetki ensin. Samalla mies hyväilee tai itse siinä samalla. Jos en siinä saa, hoidetaan sit minut välissä, sit mies. Ja kumpikin jaksaa panostaa vielä toiseen, vaikka itse olisi saanut.
Olen samaa miettinyt niiden sankareiden kohdalla jotka kehuu AINA ensi nuolevansa naiselle orgasmin.
Kuulostaa pidemmän päälle aika tylsältä. Aina pitäisi laueta ENNEN panemista. No kai parempi sekin kuin ei laukeaminen ollenkaan.
No jos ei mies halua että nainen laukeaa ennen yhdyntäå, eikä sitten halua antaa sitä orgasmia jälkeenkäänpäin.. niin ou nou. Mitä ne miehet oikein haluaa? naisen joka aina valmis olemaan (kun itsekäs jos ei ole valmis kun mies haluaa) jalat levällään, mutta ei sile antaa pidä nautintoakaan, kun evoluutio ja joku pölkkypää ukko niin jossain kerttoo ja se sitten uskotaan.
Joo siis jotain vuosisatoja sitten ei uskottu että naisella oli edes sieluakaan... ja että yhäkin niiltä leikataa klitoris pois, jotteivät tunne mitään seksissä - tämäkö on näiden miesten tahto ja päämäärä? siis nyt ja täällä? Uskomatonta, ja panee miettimään yhä uudelleen miesten haluja ja onko järkeä ja missä on se hullu vallanhalu.
Minä kyllä Tykkään. Varsinkin jos ottaisit suuhun puoli jäykän kalun joka kovenee uudestaan.... Tuntuu ihanalta.
Miehet täällä: Seksi = vaatii erektion. Kun ei naisetkaan.
Ei voi taas kuin ihmetellä joidenkin miesten ääretöntä itsekkyyttä. "Kalu on liian herkkänä, ei pysty eikä jaksa."
Naiset täällä: käy sormi, kieli, kalu.
Jännä juttu.
Itsellä ei tosiaankaan kiima lopu omaan orkkuun. Sen päälle on upeaa saada rajua panoa. Muutenkaan en *ikinä* jättäisi partneria ilman. N50+
Orkun jälkeiset hetket, kun olen iho ihoa vastaan, voin nuhkia ja pitää kiinni naisesta, ovat melkein yhtä hyviä kuin seksi. Parasta jos lopetan prone-bone asennossa (nainen vatsa sängyllä, pylly kohotettuna, mies päällä), silloin pysyn sisällä ja pyörähtäen käännän hänet päälleni, enkä päästä irti. Joskus voi hetken kuluttua vähän jatkaa siitä, vaikka yleensä lopetetaan.
Ai että kun kohta pääsisi taas...
Käyttäjä28748 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi taas kuin ihmetellä joidenkin miesten ääretöntä itsekkyyttä. "Kalu on liian herkkänä, ei pysty eikä jaksa."Naiset täällä: käy sormi, kieli, kalu.
Jännä juttu.
Itsellä ei tosiaankaan kiima lopu omaan orkkuun. Sen päälle on upeaa saada rajua panoa. Muutenkaan en *ikinä* jättäisi partneria ilman. N50+
Ota yhteyttä.. Haluan sinua.
Vitsailetko?
1. Tämä ei ole treffipalsta.
2. Minulla on jo vakirakastajat.
3. Et voi haluta minua, kun ei edes tunneta. Tunnetaanko? N50+
Vierailija kirjoitti:
Ei voi taas kuin ihmetellä joidenkin miesten ääretöntä itsekkyyttä. "Kalu on liian herkkänä, ei pysty eikä jaksa."Naiset täällä: käy sormi, kieli, kalu.
Jännä juttu.
Mitä "hurjaa" sitten teet? Ajatus nimittäin kiihottaa, mutta luulen sanojen olevan sanoja, kuten naisilla usein.
Vaimoni ei halua jatkaa seksiä, kun olen saanut. Käytännössä riippumatta siitä olenko tuottanut hänelle orgasmin tavalla tai toisella. (9 kertaa 10 siis olen.) Ja hän on erittäin halukas ja seksistä monipuolisesti nauttiva nainen. Aina kun olen tullut ennen häntä, olen kysynyt haluaako jotain lisää: nuolemista, sormetusta, leluja tms. Kertaakaan ei ole halunnut. Naiset ovat erilaisia. Itsestä olisi kiva saada hänet tulemaan vielä sen jälkeen kun olen itse tullut.
Sama juttu meillä, vaimo on halunnut todella harvoin jatkaa kun olen saanut. Mutta hän onkin saanut sen ainoansa aina ennen minua tai samaan aikaan, eikä enää saa toisella kerralla, eikä halua jatkaa. Tosin enpä ole enää vanhempana halunnut minäkään,kun ollut nautittavaa käpertyä vaimon kylkeen raukeina ja tyytyväisinä. Sitä paitsi helppoahan se on ottaa uusinta jonkun päivän päästä. Meillä ollut aina koko iän seksiä joka viikko, niin ei ole koskaan tarvinnut miettiä, ettei olisi kohta uudestaan. Eikä minua olisi kiinnostanutkaan seksi enää, jos vaimo ei olisi halukas ja voisi saada uudestaan. Ilman vaimon himoa ja kiimaa, seksissä ei olisi enää mitään järkeä. Joskus nuorempana tuli välillä vedettyä pari varvia peräkkäin kun oltiin poikkeuksellisen kiimaisia. Olen kyllä kysellyt vaimon haluja, jos kulli onkin jäänyt jostain syystä kovaksi ja halukas jatkamaan laukeamiseni jälkeen. Mutta kun ei niin ei.
Miehissä on eroja. Minun mieheni hoitaa oman orgasminsa jälkeen minulle suulla tai käsin orgasmin, jos en ole ehtinyt saamaan, ja halaillaan jos en halua silloin orgasmia. Yleensä minun orgasminin tai se pelkkä lepäily sylikkäin myös tuottaa toisen kierroksen melko pian. Koskaan ei ole hetkeäkään tuntunut, että läheisyyteni olisi vastenmielistä miehelle. Ei varmaan ihme, että meillä ei pihtaamista tunneta. Miehet, jotka valittavat että vaimo ei anna, voisivat miettiä, toimitteko näin. Hyvä rakastaja saa aina. Jos ei vaimoa juuri silloin niin kovin huvitakaan, niin hän arvostaa miestä niin paljon, että pihtailu ei tule mieleen. Luulen että ne miehet jotka valittavat eniten naisten pihtailuja ovat niitä jotka eivät pohjimmiltaan itse kovin paljon edes pidä naisista ja seksistä. Kassit vain tyhjäksi ja siinä se. Surkeaa seksiä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Erektio lerpahtaa.
Eikä pelkästään se vaan koko miehestä tulee hetkeksi veltto. On mukavan raukea olo.
Olisipa minullakin. Ei juurikaan esileikkiä, sitten seksi loppuu kun hän saa. Itse olen todella estoton ja kaipaisin jotain hauskaa. Harvoin edes seksiä ukolta saa.