Miksi miehet lopettavat seksin siemensyöksyn jälkeen, vaikka olisi ihan kiva sitä touhua jatkaakin?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Sitä tunnetta orgasmin jälkeen on vaikea kuvata, mutta se putous ekstaasista letargiaan on nopea. Kuin pitkän putoamisen jälkeen mätkähtäisi maahan. Sen jälkeen ei tee yhtään mieli lisää. Ja yllättäen tässä on eroja; ikä ja fysiologia suurimpina tekijöinä.
Se on aika pitkälti miehen mittari, puristaako itsestään jatkoa seksille. Rakkaalle kumppanille tietty. Ja niin minäkin teen. Mutta se on selkein syy, miksi osa miehistä lopettaa pelin siihen. Minusta se ei ole oikein, yritän vain avata syitä vastauksena apn kysymykseen.
On myös totta, että jonkin ajan jälkeen tekee taas mieli, mutta siinä välissä ei tee yhtään mieli.
M42
Ihan järkevä mies, ja järkevä vastaus. Mutta, kyse onkin siitä haluaako miellyttää sitä TOISTA osapuolta vaikkei itse tekiskään mieli. Uskonpa, että moni nainenkin lähtee seksiin mukaan, vaikkei just silloin itse niin huvittaisikaan. Vastvuoroisuutta peliin! Ja usein/melkein aina siitä sitten itsekkin innostuu, eikä kesken halua jättääkkän.
No meillä on jälkihellyyttä, harvemmin oitis toista kierrosta kun iällisesti kuudes kymppi lähempänä kuin viides. Monesti silitellään ja pusutellaan, vähemmän jutellaan. Pesun kautta nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä hommissa on naisilta turha kysellä, kun tyytyväiseksi ei kuitenkaan saa. Mieli muuttuu minuutin välein, niin tuurilla joskus sattumalta miellyttää...hetken tosin vain
Paskapuhetta.
Kerron sinulle kun et kerran tiedä: anna se orkku naisellekin. Joo, vaikka olisit jo saanut. Mieluiten ennen.
Sääliö.
Aina olen antanutkin ja siihen se sitten loppuukin. Saatesanoilla" ei mulla ole koko päivää aikaa"
Vierailija kirjoitti:
No meillä on jälkihellyyttä, harvemmin oitis toista kierrosta kun iällisesti kuudes kymppi lähempänä kuin viides. Monesti silitellään ja pusutellaan, vähemmän jutellaan. Pesun kautta nukkumaan.
meneekö liitossanne muutenkin hyvin? montako orgasmia pilluun viikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä hommissa on naisilta turha kysellä, kun tyytyväiseksi ei kuitenkaan saa. Mieli muuttuu minuutin välein, niin tuurilla joskus sattumalta miellyttää...hetken tosin vain
Paskapuhetta.
Kerron sinulle kun et kerran tiedä: anna se orkku naisellekin. Joo, vaikka olisit jo saanut. Mieluiten ennen.
Sääliö.
Entäs jos nainen ei saa, eikä ole koskaan saanutkaan, orkkua miehen kanssa? Siinä ei avustukset auta.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tunnetta orgasmin jälkeen on vaikea kuvata, mutta se putous ekstaasista letargiaan on nopea. Kuin pitkän putoamisen jälkeen mätkähtäisi maahan. Sen jälkeen ei tee yhtään mieli lisää. Ja yllättäen tässä on eroja; ikä ja fysiologia suurimpina tekijöinä.
Se on aika pitkälti miehen mittari, puristaako itsestään jatkoa seksille. Rakkaalle kumppanille tietty. Ja niin minäkin teen. Mutta se on selkein syy, miksi osa miehistä lopettaa pelin siihen. Minusta se ei ole oikein, yritän vain avata syitä vastauksena apn kysymykseen.
On myös totta, että jonkin ajan jälkeen tekee taas mieli, mutta siinä välissä ei tee yhtään mieli.
M42
Ihan järkevä mies, ja järkevä vastaus. Mutta, kyse onkin siitä haluaako miellyttää sitä TOISTA osapuolta vaikkei itse tekiskään mieli. Uskonpa, että moni nainenkin lähtee seksiin mukaan, vaikkei just silloin itse niin huvittaisikaan. Vastvuoroisuutta peliin! Ja usein/melkein aina siitä sitten itsekkin innostuu, eikä kesken halua jättääkkän.
Se on eri asia. Monelle miehelle seksi laukeamisen jälkeen aiheuttaa ihan oikeasti kipua, ja siihen päälle hormonien aiheuttama tää oli tässä -ilmiö.
Ei se ole kiinni siitä etteikö haluaisi miellyttää. Oletteko te jotain 16-kesäisiä täällä?
Et ole tosissasi..hormonit siis käskee olla enää tekemättä mitään, ja pää ei vaan voi antaa mitään vastakäskyä että TOIMI: heh. Kaikkea sitä kuulee kun elää...siis ei suinkaan 16 vaan 61 vuotiaaksi..naiseksi, jolle edelleen se seksi maistuu jokapäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.
Sääliö.Entäs jos nainen ei saa, eikä ole koskaan saanutkaan, orkkua miehen kanssa? Siinä ei avustukset auta.
Et ole tosissasi! Sitten tietysti hellit, hyväilet rintoja, reisiä jne tai pidät kainalossa kun hän tekee orgasmin itselleen sormilla tai lelulla.
Kysytkö tosissasi, että jätetäänkö se nainen sitten vain siihen tyydyttämättömänä?
😱
N50+
Mulla on ollut yksi erittäin hyvä rakastaja, ja hän nuoli aina ensin minulle orgasmin ja vasta sitten pantiin.
Sain usein siinä yhdynnässäkin, mutta käytännössä se meni hänen mielihalujen mukaan sitten.
Mulle on ihan ok, että ensin saan suuseksiä ja siitä yhden orgasmin, jonka jälkeen mies tekee mitä haluaa.
Sillä ensin annetulla suuseksiorgasmilla mies tavallaan lunastaa oikeuden kehooni tai sen käyttämiseen omaan nautintoonsa.
Ja se sopii kyllä minulle parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta.
Sääliö.Entäs jos nainen ei saa, eikä ole koskaan saanutkaan, orkkua miehen kanssa? Siinä ei avustukset auta.
Et ole tosissasi! Sitten tietysti hellit, hyväilet rintoja, reisiä jne tai pidät kainalossa kun hän tekee orgasmin itselleen sormilla tai lelulla.
Kysytkö tosissasi, että jätetäänkö se nainen sitten vain siihen tyydyttämättömänä?
😱
N50+
Olen tosissani. Ei tykkää edes kosketuksesta kun tekee itselleen orkkua. Ei siinä avustukset auta.
Se molo ei ihan oikeasti enää toimi kun orkku on tullut. Pelkkä hipaisu tekee kipeää. Sitren löystyy
Miehellä ei siis toimi pää, ei, kädet eikä suukaan, sen orgasmin jälkeen? Voi apua sentään. Lamaantuneet parat. Mitenhän on voitu sotia ynnä muuta... No naisia ei voitu siis tyydyttää. ei sitten millään keinolla. Se kaluhan ON se ainoa autuaaksi tekevä , niikö miehet? :D
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Miehellä ei siis toimi pää, ei, kädet eikä suukaan, sen orgasmin jälkeen? Voi apua sentään. Lamaantuneet parat. Mitenhän on voitu sotia ynnä muuta... No naisia ei voitu siis tyydyttää. ei sitten millään keinolla. Se kaluhan ON se ainoa autuaaksi tekevä , niikö miehet? :D
Nainen ei tykkää suuseksistä. Ei halua että kosketetaan kun tekee orkkua. Ei saa seksin aikana.
Koita siinä sitten voi apua sentään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Nainen ei tykkää suuseksistä. Ei halua että kosketetaan kun tekee orkkua. Ei saa seksin aikana.
Komppaan. Naiset eivät tunne naisia.
Osa laukeaa kuin tulitikku vedettäessä, osaa voi räplätä, höylätä, silittää, suudella nuolla jne, eikä mikään auta.
No naiset on muutenkin rasittavia otuksia. Haluavat ihan kaiken. Miehen pitää tyydyttää nainen, mutta naisen ei pidä tyydyttää miestä, koska mies hoitaa sen itse. Miehen pitää tehdä naisten seksimarkkinoilla jokainen aloite. Jos naisia kohtaan on liian empaattinen, niin ei sekään pidemmän päälle riitä, koska siitä tulee uusi normaali ja sen sijaan pitäisi olla jännittävämpi. Kotona kun tekee remontit ynnä muuta sellaista, niin silti pitää jaksaa siivota jne.
Ja joku nainen tulee sanoo ettei pidä paikkaansa, niin paskapuhetta. Ei ole meitä ihmisiä tarkotettu elämään yhdessä kovinkaa pitkiä aikoja. Mun mielestä lastenelatusmaksut pitäisi poistaa miehiltä, koska naiset on niitä jotka sen lapsen itselleen ottaa.
Aivan uskomattoman paska paikka tästä maailmasta tulee, jos naiset saa liikaa valtaa, ei tuu toimimaan.
Ymmärsinkö oikein, että MUUTAMAT miehet vihaavat naisia? Melko masentavaa lukea..Naiset kuitenkin rakastavat ja haluavat miehiää (miestä). Ja miehet eivä sitten saa yhtikäs mitään naiseltaan...ohhos. " ja muna oli tiutau ja voivoi voi!" Näin lauloi enne Rautavaaraa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Komppaan. Naiset eivät tunne naisia.
Osa laukeaa kuin tulitikku vedettäessä, osaa voi räplätä, höylätä, silittää, suudella nuolla jne, eikä mikään auta.
No ei ole samanlaisia naiset ei. eikä heidän ns, Käyttäjännsäkään. Mutta niin ovat miehetkin erilaisia. Jollekin käy pieni käsijuttu, hetkisen, joillekin vain pari työntöä, joku laukee heti suuhun, joku ei sitten millään saa orgasmia, ei millään. Että kuinka? pitääkö yleistää? KAOLLI mihet..kaikki NAISET.. no ei.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, että MUUTAMAT miehet vihaavat naisia? Melko masentavaa lukea..Naiset kuitenkin rakastavat ja haluavat miehiää (miestä). Ja miehet eivä sitten saa yhtikäs mitään naiseltaan...ohhos. " ja muna oli tiutau ja voivoi voi!" Näin lauloi enne Rautavaaraa...
Rakkaudesta ei ole kyllä tietoakaan naisten puolelta. Narsistisia olentoja, jotka haluavat omaa etuaan. Sitten kun onnistut tyydyttämään naisen, saamaan sille useita orgasmeja suuseksissä, muutamia yhdynnässä, puhut kauniisti, katot silmiin, silittelet ja rakastat. Nainen sanoo tyytyväisenä "en taida tarpeekseni susta", "olet tosi seksikäs" jne. Menee kuukausi niin yhtäkkiä onkin jotain muuta ja ei enää kerkee tapaamaan???? Ja vika ei tietenkään ole minussa, koska olihan mun kanssa todella mukavaa hänen mielestään. Silti on jotain mukavampaa tekemistä kuin viettää yhdessä aikaa.
Näistä naisten koettelemuksista vahvistuin ja aion menestyä, tulla rikkaaksi. Sitten elättelen luksusromansseja naisille ja kun ovat rakastuneita, niin potkin vi**uun mun elämästä.
Kyllä se paneminen loppuu ainakin hetkeksi kun laukeaa. Heppi muuttuu araksi ja lerpahtaa nopeasti. Yleensä suuseksillä vaimo laukaistaan tai ainakin lämmitetään ensin. Sitten raukeina vähän aikaa maataan sisäkkäin. Ehkä hetken päästä jatketaan uusi kierros, jos ollaan oikein kuumina. Vaimo aina edellä
jos on sillä tuulella, että haluaa laueta. Joskus vaan haluaa ’antaa’ja nauttii hellyydestä.
M42