Ihana aamu. Menkää mammat ulos
Ilma on täydellinen ja aurinko paistaa. Puissa vastasyntyneet lehdet. Tekee hyvää, toisin kuin tämä palstalla kiukuttelu
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaa! Tulin tänne talon aurinkoiselle seinustalle aamukahville.
Turun saaristossa kaikki hyvin.
Missäpäin muut nauttivat kauniista aamusta?
Oi! Vietin siellä lapsuuteni kesät
Vierailija kirjoitti:
Juu. Meen ottamaan aurinkoa riippukeinuun. Läskit on jo marinadissa. Ja ne lyödään päivällä grilliin.
Ajateltiin pelata mölkkyä, saunoa ja juoda muutama hyvä olut.
Voisitte lyömisen sijaan vaikka iskeä, heittää tai paiskata ne "läskit" (tarkoittanette lihaa) grilliin.
Jamie Oliverin lennokas ruoanlaittopuhe on omaksuttu hyvin suomen kieleenkin
Hyvää huomenta. Kävimme miehen kanssa jo ennen 8 pyöräillen hautausmaalla kastamassa äidin ruusun ja siitä jatkoimme jokimaisemaa Pitäjän kirkolla. Upea ympäristö. Aamukahvit nautimme siinä lenkin ohessa ulkosalla. Suosittelen lämpimästi. Tällä viikolla meidän piti olla Kreetalla, mutta korona pahus muutti suunnitelmat. Nyt kun katsoo säätietoja, niin samat kelit ja on täälläkin hienoja paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Kävimme miehen kanssa jo ennen 8 pyöräillen hautausmaalla kastamassa äidin ruusun ja siitä jatkoimme jokimaisemaa Pitäjän kirkolla. Upea ympäristö. Aamukahvit nautimme siinä lenkin ohessa ulkosalla. Suosittelen lämpimästi. Tällä viikolla meidän piti olla Kreetalla, mutta korona pahus muutti suunnitelmat. Nyt kun katsoo säätietoja, niin samat kelit ja on täälläkin hienoja paikkoja.
Mikä tuli nimeksi?
Kävin jo. Vähän kitkin ja sitten ajoin nurmikot ja trimmasin vielä vähäsen. Sää suosii.
Whack it in the oven kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Meen ottamaan aurinkoa riippukeinuun. Läskit on jo marinadissa. Ja ne lyödään päivällä grilliin.
Ajateltiin pelata mölkkyä, saunoa ja juoda muutama hyvä olut.Voisitte lyömisen sijaan vaikka iskeä, heittää tai paiskata ne "läskit" (tarkoittanette lihaa) grilliin.
Jamie Oliverin lennokas ruoanlaittopuhe on omaksuttu hyvin suomen kieleenkin
😂
Miks aloittaja eli mammamies ei mene ulos? (Koska hän ei voi lähteä palstan äärestä.)
Mä oon menossa kohta retkelle testaamaan, pystyykö mun kipeällä jalalla jo kävellä (en oikein usko).
Ei pysty, koska korona on pilannut kaiken. Menee koko kesä täysin hukkaan. Että kiitti taas ihan v**usti kiinalaiset.
No en varmana mene! Kamalan kuuma kun aurinko paahtaa ja jotenkin inhottavan hiostavan nihkee ilma. Mulla on kainalot likomärät vaikka oon ollut viikon sisällä. suihkussa sais juosta joka toinen päivä vähintää muttei jaksa. Koivu kukkii ja siitepöly sekä läkähdyttävä kuumuus tekee, ettei saa henkeä. Onneksi kohta on taas syksy ja lehdet putoo puista ja illat pimenee.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään oysty. Aivan kamee krapula...
Jaa jaa, että on tullut TAAS sitten käytyä lorttoilemassa ja jakamassa percettään puolenkylän ukoille, ja nyt ylä ja alapäät turvoksissa ja kipeänä ? Ei sillä että mitenkään yllätävää tai uutinen olisi, ihan vain mielenkiinnosta kyselen . . . . .
Ainakin täälläpäin on ollut mitään vihreää puissa vasta yli viikon. :D