Ihana aamu. Menkää mammat ulos
Ilma on täydellinen ja aurinko paistaa. Puissa vastasyntyneet lehdet. Tekee hyvää, toisin kuin tämä palstalla kiukuttelu
Kommentit (31)
Ei millään oysty. Aivan kamee krapula...
Vierailija kirjoitti:
Ei millään oysty. Aivan kamee krapula...
Sama täällä, vedän pimennysverhot kiinni ja kurotan olutta sängyn alta.
Sain naapureiden mekastuksen takia vain muutaman tunnin unta – minua ei saa ulos ennen iltapäivää.
Kävin jo, puolentoista tunnin aamulenkillä. Ihana aurinko :)
En kyllä mene. Siellähän pitäs liikkua!
Sulle tulisi ap tylsää jos jäisit tänne ihan yksin ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalla. Korona tappaa kaikki.
Oota kaks viikkoo sit alkaa tapahtumaan.
Aivan ihanaa! Tulin tänne talon aurinkoiselle seinustalle aamukahville.
Turun saaristossa kaikki hyvin.
Missäpäin muut nauttivat kauniista aamusta?
Juu. Meen ottamaan aurinkoa riippukeinuun. Läskit on jo marinadissa. Ja ne lyödään päivällä grilliin.
Ajateltiin pelata mölkkyä, saunoa ja juoda muutama hyvä olut.
Minä asun metsän reunalla ja ostan ruoat lähikaupasta pystyn siis elämään ihan normaalisti,
Salli mun nauraa, olet tehnyt selväksi, että olet sisäihminen. Voisit vähän yrittää olla urheilullisempi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaa! Tulin tänne talon aurinkoiselle seinustalle aamukahville.
Turun saaristossa kaikki hyvin.
Missäpäin muut nauttivat kauniista aamusta?
Oi Turun saaristossa on varmaan ihanaa nyt. Täällä rauhassa aamupalaa ja siitä sitten pyörälenkille Yyteriin noin 25km. Hyvät musiikit korvanappeihin ja aurinkorasvaa nenään.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun metsän reunalla ja ostan ruoat lähikaupasta pystyn siis elämään ihan normaalisti,
No joo. Tiedän kirjoitusvirheistä. Oikeasti normaalisti lennän työn puolesta. Nyt hoidan asiat Skypenä.
Vierailija kirjoitti:
Niin teet ja kökötät sisällä vuodesta toiseen. Muuten Yyteriin, kun lähdet, varaudu pariin viikkoon matkan suhteen. Oi, todella ihanaa.
Puut on ollut lehdessä pitemmän aikaa, että ei ne nyt ihan vastasyntyneitä ole. Päivä menee itseää grillaten parvekkeella ja kylmää olutta maistellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teet ja kökötät sisällä vuodesta toiseen. Muuten Yyteriin, kun lähdet, varaudu pariin viikkoon matkan suhteen. Oi, todella ihanaa.
Hahah mkäs neiti päivänsäde se siellä :D
Täällä ollaan . Pihan tuomet tuoksuvat ihanasti. Kohta lähden taas keräämään villiyrttejä.