Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Normaaleja ihmisiä -sarja Ylellä

Vierailija
29.05.2020 |

Joko olette ehtineet katsoa? Mitä piditte? Mielestäni erittäin koukuttava ja liikuttava sarja, jonka jaksoi katsoa alusta loppuun. Nuorten päähenkilöiden haparoivassa rakkaudessa on monille jotain tuttua. Kritisoitavaakin sarjasta kyllä löytyy.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta Hesarin jutun siitä, katson sarjaa kunhan ehdin. Vaikutti kiinnostavalta.

Vierailija
2/127 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin romaanin viime kesänä ja minusta se oli ihana! Olen odottanut sarjaa ja illalla varmaan rupean katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla alkaa katsomaan tätä, pidin kirjasta niin paljon :)

Vierailija
4/127 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on saanut brittiläisessä mediassa ylistäviä arvioita, sitä on sanottu yhdeksi niistä harvoista sarjoista, joka on jopa parempi kuin alkuperäinen romaani.

Vierailija
5/127 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen pitkäveteinen ja tylsä. Katsoin ekan osan ja sitten jotain myöhempää osaa, mutta ei vain kerrassaan lähtenyt lentoon. Näyttelijät myös näyttävät liian vanhoilta rooleihinsa.

Vierailija
6/127 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut. Kirja oli niin huono, etten ehkä viitsi. Sarja seuraa kuulemma aika paljolti kirjaa. 

Kirja oli mielestäni kliseinen, henkilöt pahvisia ja ratkaisut ennalta-arvattavia.

Vierailija
7/127 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zzz...

Vierailija
8/127 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloun juuri katsella.

Vierailija
9/127 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jaksanko katsoa. En ole lukenut tätä kirjaa mutta sen Rooneyn toisen kyllä (Keskusteluja ystävien kesken) ja se oli mun mielestä puuduttavaa vatvomista.

Vierailija
10/127 |
29.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aloin nyt katsoa. Pakko tulla heti kommentoimaan, että häiritsee kyllä pääosassa olevan lukiolaispojan vanha ulkonäkö. Näytti vanhemmalta kuin se matikanope. Piti googlata näyttelijän ikä, onkin kuitenkin syntynyt 1996 eli 24 v. Näyttää mielestäni kolmikymppiseltä.

Katselu jatkuu...

Vierailija
11/127 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita?

Vierailija
12/127 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt sitten tylsä vai kiinnostava, kun on kahta mielipidettä?

Vierailija
13/127 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tiedä mikä siitä tekisi mielenkiintoisen tai koskettavan.

Vierailija
14/127 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaikki 12 jaksoa ja kannatti kyllä. Alku oli hieman tahmeaa, mutta 3. jaksosta alkaen jäin koukkuun.

Vierailija
15/127 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin katsoa toista osaa, mutta se sitten olikin silkkaa nylkytystä. Ehkä olen liian vanha, kun on jo 40 mittarissa.

Vierailija
16/127 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on saanut brittiläisessä mediassa ylistäviä arvioita, sitä on sanottu yhdeksi niistä harvoista sarjoista, joka on jopa parempi kuin alkuperäinen romaani.

Huh, aika kehno saa olla romaani siinä tapauksessa. Mielestäni pääosan esittäjillä ei ole mitään kemiaa.

Vierailija
17/127 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut 1,5 jaksoa. Nukahtanut olen ainakin viisi kertaa. En pysy hereillä, loistavaa unilääkettä.

Vierailija
18/127 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokkihahmoni: Jamie ja Alan.

Mariannen näyttelijän ulkonäöstä tulee hieman mieleen nuori Audrey Tautou Améliessa tai nuori Krista Kosonen.

Itkin siinä masennusjaksossa C:n kertoessa terapiassa ulkopuolisuuden tunteestaan ja pettymyksestään yliopistoelämään, samaistuin paljon.

Molemmat päähenkilöt ovat rikkinäisiä, eri syistä. Kiinnostavaa kuvausta siitä miten lapsuuden perhe, raha, luonne/persoonallisuus, ulkonäkö, älykkyys, itsetunto, ym. vaikuttavat sosiaaliseen asemaan ja onnellisuuteen.

Kunpa saisin tietää mitä 12. jakson jälkeen tapahtuu. Toivoin, että Marianne olisi lähtenyt Connellin mukaan. Toisaalta toivon, että tälle kirjalle/sarjalle ei tule jatkoa, koska loppu oli sopivan lämmin ja toiveikas. Jääkööt hahmojen tulevaisuus jokaisen lukijan/katsojan mielikuvituksen varaan.

Vierailija
19/127 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon keskustelua herättää niin huonoksi sarjaksi.

Vierailija
20/127 |
30.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vaihdossa Irlannissa 10 vuotta sitten ja tuli kyllä ikävä noita paikkoja, pikkukyliä, merimaisemia, murretta, Dublinia ja Trinitya. Tosin oman kokemukseni mukaan Trinityssa on pajon mukavampia ja rennompia oppilaita, ei sellaisia pikkumaisia, turhantärkeitä ja muita alentavia tyyppejä kuin sarjan jotkut sivuhenkilöt oli. Tai ehkä mulla kävi vain hyvä tuuri kun en sellaisiin törmännyt.