Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

29-vuotias ja vain epäonnea deittimarkkinoilla

Vierailija
27.05.2020 |

Oon seurustellut aikuisiällä vakavasti kahdesti, ja kummatkin suhteet päättyivät miehen pettämiseen.

Oon deittaillut vain vähän, ja nekin miehet, joista olen ollut kiinnostunut, eivät ole olleet kiinnostuneita minusta.

Biologinen kello soi jo kovasti. En haluaisi ekan vastaantulijan kanssa tehdä lasta, mutta voiko tässä iässä enää etsiä sitä oikeaa muutamaa vuotta ja sen jälkeen seurustella vielä pari vuotta ennen lapsenteon yrittämistä.

Asun isossa kaupungissa, oon mielestäni hauska, nätti, iloinen (helposti lähestyttävä), rento, urheilullinen, luotettava. Oon käynyt amk:n ja oon hyvissä töissä.
Mieskriteerit: luotettava, hauska, hyvännäköinen "tavallinen" mies, ei todellakaan tarvi olla malli tms. Urheilullinen, haluaa lapsia.

Mielestäni en halua kuuta taivaalta, mutta en tunnu löytävän ketään. Baareilut eivät ole kiinnostaneet pitkään aikaan. Mistä löytäisin samanhenkisen miehen? Molemmat eksät löysin tinderistä, mutta sekään ei innosta enää. Edellinen suhde loppui noin 2 vuotta sitten.

Kommentit (583)

Vierailija
21/583 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisi miehen, jos baarit ja tinder eivät kiinnosta?

Ei oo löytynyt harrastuksista, töistä eikä kavereiden kautta.

-ap

Supliikki, raitis, someton.. Etsit yksisarvista

Vierailija
22/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kehittää itseäsi siihe suuntaan, että miehet haluavat suhteen kanssasi. Voisit esimerkiksi lisätä liikuntaa ( hyvä ulkonäkö on pariutumisessa tärkeintä, eikä koskaan voi olla liian laiha tai liian rikas), mieti pukeutumistyyliä (jos harmaa tai liian peittävä niin persoonallisuutta ja vähän seksikkyyttä mukaan), ole avoin ja nauravainen asiallisia miehiä kohtaan (naisellinen), älä väkisin haasta riitaa tietämyksilläsi (ns. päde pätemisen vuoksi) ja yritä uskaltaa tehdä aloite itsekin välillä. Tsemppiä!

Mies 31v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile kehittää itseäsi siihe suuntaan, että miehet haluavat suhteen kanssasi. Voisit esimerkiksi lisätä liikuntaa ( hyvä ulkonäkö on pariutumisessa tärkeintä, eikä koskaan voi olla liian laiha tai liian rikas), mieti pukeutumistyyliä (jos harmaa tai liian peittävä niin persoonallisuutta ja vähän seksikkyyttä mukaan), ole avoin ja nauravainen asiallisia miehiä kohtaan (naisellinen), älä väkisin haasta riitaa tietämyksilläsi (ns. päde pätemisen vuoksi) ja yritä uskaltaa tehdä aloite itsekin välillä. Tsemppiä!

Mies 31v

Tässä on paljon viisautta. Vähän pelkään, että ap ei edes yritä lähestyä haluamiaan miehiä, vaan näiden miesten pitäisi jotenkin osata arvata. Baarit ja tinder oli poissuljettu, joten tavoitteeseen pääseminen on aika vaikeaa.

Yksi neuvo naisille. Ole kaikille miehille hurmaava ja mukava, ei vain niille joista olet kiinnostonut. Hio tapaa, jolla annat pakit. Miehelle voi antaa niin miellyttävät pakit, että miehellä jää siitä hyvä mieli.

Vierailija
24/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hyvännäköinen "tavallinen" mies, ei todellakaan tarvi olla malli tms."

Kyllä nää teidän naisten "tavalliset" tiedetään.

Näinpä, ei tarvitse olla malli, mutta Tinderissä oikealle pääsee vain malleiksikin kelpaavat

Vierailija
25/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 31v

Tässä on paljon viisautta. Vähän pelkään, että ap ei edes yritä lähestyä haluamiaan miehiä, vaan näiden miesten pitäisi jotenkin osata arvata. Baarit ja tinder oli poissuljettu, joten tavoitteeseen pääseminen on aika vaikeaa.

Yksi neuvo naisille. Ole kaikille miehille hurmaava ja mukava, ei vain niille joista olet kiinnostonut. Hio tapaa, jolla annat pakit. Miehelle voi antaa niin miellyttävät pakit, että miehellä jää siitä hyvä mieli.

Ei ole naisten asia lähestyä miehiä. Miestä ei kiinnosta jollei hän saa saalistaa.

Vierailija
26/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 31v

Mitkähän mahtavat olla sellaiset pakit, joista miehelle ei tule paha mieli ja sana menee kerralla perille? Ainakin minun kokemukseni mukaan lähetulkoon mahdoton tehtävä.

Vierailija
27/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität saada liian korkeatasoisia miehiä kanssasi suhteeseen.

Yritä alempitasoisia miehiä, tai nosta omaa tasoasi.

Jos ei kumpikaan onnistu niin sitten olet yksin.

Vierailija
28/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi et voisi käydä baareissa? Ei siellä tarvitse perseitä vetää tai kontata kotiin aamu viideltä ellei niin halua. Baareissa on ihan normaaleja miehiä niiden rymyeetujen joukossa.

Tuntuu että kovin moni ajattelee että baareissa on suuri joukko jotain ihmejengiä, joka ilmestyy näkyviin yöaikaan, juo litroittain viinaa ja käyttäytyy härskisti. Mutta ihan samoja palkanlaskijoita, mekaanikkoja ja it-tukihenkilöitä siellä on kuin normielämässä, usein vain iloisemmalla ilmeellä ja letkeämmällä asenteella liikenteessä kuin tiistaiaamuna. Joten sinne vaan baariin, sieltä on moni aviokumppaninsa löytänyt.

Vierailija
29/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vinkki, joka itsellä ja lähipiirissä on oikeasti toiminut, on sinnikkyys. Ja realistinen tarkastelu siitä, onko mies juuri sinulle sopiva. Kannattaa odottaa sitä täydellistä kolahtamista ennen seuraavan suhteen aloittamista. Tosin siihen kolahtamista tarvitaan muutamat treffit alle ennenkuin sen varmuudella tunnistaa. Itse tapailin kymmeniä miehiä kunnes löysin oikean helmen, sen sielunkumppanin. Ja tämä tapahtui "vasta" 34-vuotiaana.

Vierailija
30/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en valitsisi kauneinta naista, vaan sitä kenen kanssa rakastelu olisi kaikkein parasta.

Vierailija
31/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Oletko etsinyt?

Voisi auttaa, jos olisit avoin ja ns. silmät auki sopivalle tilanteelle. Se, että juuri Se Oikea "tupsahtaa" eteesi (ja vielä kiinnostuu sinusta) on tietenkin mahdollista, mutta jos ajattelet tällaisen tapahtuman todennäköisyyttä, se saattaa jäädä pieneksi. Voit tietysti vähän laskea:

Moniko kohtaamistasi omanikäisistäsi miehistä (poikia ja pappoja ei lasketa) herättää kiinnostusta tai voisi potentiaalisesti herättää kiinnostusta sinussa? Joka viides? Joka viidestoista? Joka viideskymmenes? Joka viidessadas?

Montako "uutta" miestä kohtaat esimerkiksi kuukauden aikana arjessasi - olet esimerkiksi juttusilla (töiden tai harrastusten kautta)? Tuleeko miehiä vastaan siis 5, 15, 50 vai enemmän?

Jos arvioit, että joka 500. omanikäisesi mies voisi herättää kiinnostustasi, mutta kohtaat töissäsi tai harrastuksissasi kuukausittain korkeintaan 5 "uutta", omanikäistäsi miestä, voi olla, että sen oikean tapaamiseen voi mennä yllättävän kauan.

Eli suosittelen joko etsimään miehiä isommasta joukosta tai miettimään uudelleen, olisiko tapaamissasi miehissä sittenkin potentiaalia?

Vierailija
32/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon seurustellut aikuisiällä vakavasti kahdesti, ja kummatkin suhteet päättyivät miehen pettämiseen.

Oon deittaillut vain vähän, ja nekin miehet, joista olen ollut kiinnostunut, eivät ole olleet kiinnostuneita minusta.

Biologinen kello soi jo kovasti. En haluaisi ekan vastaantulijan kanssa tehdä lasta, mutta voiko tässä iässä enää etsiä sitä oikeaa muutamaa vuotta ja sen jälkeen seurustella vielä pari vuotta ennen lapsenteon yrittämistä.

Asun isossa kaupungissa, oon mielestäni hauska, nätti, iloinen (helposti lähestyttävä), rento, urheilullinen, luotettava. Oon käynyt amk:n ja oon hyvissä töissä.

Mieskriteerit: luotettava, hauska, hyvännäköinen "tavallinen" mies, ei todellakaan tarvi olla malli tms. Urheilullinen, haluaa lapsia.

Mielestäni en halua kuuta taivaalta, mutta en tunnu löytävän ketään. Baareilut eivät ole kiinnostaneet pitkään aikaan. Mistä löytäisin samanhenkisen miehen? Molemmat eksät löysin tinderistä, mutta sekään ei innosta enää. Edellinen suhde loppui noin 2 vuotta sitten."

Minulla on ihan samanlaiset kokemukset, mutta olen mies. 2 kertaa seurustellut, ja eksät kävi vieraissa pariin otteeseen, mistä tiedän ainakin. Seurusteltiin niin kauan kun ne opiskeli (aikuisopiskelijoita), ja valmistumisen jälkeen ne lähti toisen miehen matkaan. Aika paska fiilis jäi, kun tajusin että kelpasin vaan maksamaan laskut ja pistämään ruokaa pöydälle...

Tinderia on tullut kokeiltua, sekä olen livenä yrittänyt olla aktiivinen, ja aika lailla joka kerta olen saanut kuulla olevani se tosi hyvä tyyppi, mutta...

Perhehaaveet on kuopattu jo, mutta se ole maailmanloppu. Ihan ook oltavat mulla on nytkin, vaikka välillä harmittaa että kaikki meni niinkun meni..

M37

Vierailija
33/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voitko jättä yhteystiedot, joku meiliosoite tj? Tässä 26 v mies haluaisi perustaa perhettä....

Vierailija
34/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 31v

Ei ole naisten asia lähestyä miehiä. Miestä ei kiinnosta jollei hän saa saalistaa.

Mitä.

Millä ihmeellä luulet, että jostakin tavallisesta IT-tukihenkilöstä, palkanlaskijasta tai vaikka historianopettajasta saadaan kaivettua esiin se "saalistaja", kun hän lähtee kavereiden kanssa oluelle työpäivän tai futistreenien jälkeen?

Nyt ei enää eletä millään 50-luvulla, jolloin tanssilavojen reunalla tytöt odottivat puna poskillaan, tulisiko se kylän suurimman lypsykarjatilan nuori isäntä hakemaan valssiin.

Suosittelen naisille aktiivista asennetta. Jos olet aktiivinen, pääset itse valitsemaan.

Jos olet passiivinen, saat huomiota joko niiltä tahmatassuilta, jotka kiertävät jokikisen vastaantulevan naisen luona kondomit taskussa pullottaen, tai muilta miehiltä enintään siinä vaiheessa iltaa, kun heillä alkaa olla veressään vähintään 1,5 promillea.

Vierailija
35/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 31v

Öö, miksi? Asiallinen ja ystävällinen pitää olla tietysti kaikille, mutta tuolla tavalla sitä antaa itsestään aivan vääränlaisen kuvan. Vaikka suurin osa miehistä on fiksuja ja sosiaalisesti taitavia, niin joukossa on aina niitä, jotka tulkitsevat vilkaisunkin kosinnaksi. 

Vierailija
36/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suosittelisin edelleen Tinderiä. Ja siellä sitten oikealle myös ne-ei-niin-kovasti profiilin perusteella kiinnostavaltakin vaikuttavat.

Itse ainakin "omina Tinder-aikoinani" annoin useammallekin miehelle mahdollisuuden, vaikka profiilista jäi vähän mitäänsanomaton fiilis. Useammin kuin kerran osoittautui, että kuvat olivatkin ehkä olleet vähän huonosti valittuja, mies ilmaisi itseään paremmin puhumalla kuin kirjoittamalla jnejne. Tämähän tapahtui tietysti toisinkin päin - joku profiilin perusteella erittäin kiinnostava saattoi hyvinkin osoittautua kasvotusten ihan erityyppiseksi kuin oli itse kuvitellut.

Kävin noihin aikoihin itse treffeillä ja tutustuin rohkeasti moniin erilaisiin miehiin. Samalla katselin haavi auki omia ikisinkku-kavereitani, jotka nyrpistelivät nenäänsä 99% tarjonnalle. Ja sitten ihmettelivät, kun se yksi, jonka uskalsivat pyyhkäistä oikealle, ei tehnytkään sitä samaa. Tai teki, mutta ei vaivautunut aloittamaan keskustelua tai ollut kiinnostunut tapaamaan useampaa kertaa.

Vierailija
37/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Hyvännäköinen ja urheilullinen "tavallinen" mies tarkoittaa Tinderiä selatessasi sitä, että vedät oikealle ne samat 10-20% kuin kaikki muutkin naiset. Kuulutko sinä naisiin, joita kaikki miehet vetäisivät oikealle, jos miehet olisivat yhtä valikoivia kuin naiset?

Tinder on kyllä niin uskomattoman paska systeemi, kun naiset ei tajua miten se on rakennettu ja mihin tarkoitukseen, eivätkä sen puoleen tajua myöskään omaa biastaan sen käytössä. Vituttaa ihan mielettömästi lukea kerta toisensa jälkeen kuinka naiset tapailee kaikkein suosituimpia panomiehiä Tinderistä ja luulee niitä tavismiehiksi, samalla hylkäävät kaikki muut miehet (ne oikeasti tavikset), ja ihmettelevät kun ei suhteista tule mitään. Tämä on ihan kuin joku kollektiivinen hulluus tämä ilmiö. Kollektiivinen psykoosi.

M/40

Vierailija
38/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on vähän siinä, että sinunkaltaisiasi naisia (oon itsekin yksi heistä) on 13 tusinassa, varsinkin isoissa kaupungeissa. Suomessa on tosi vähän kivannäköisiä miehiä, koska suurin osa ei pidä itsestään ollenkaan huolta. Niillä on sitten varaa valita ja paljon jää nättejä ja fiksuja naisia ilman, elleivät laske roimasti rimaa ja pariudu lihavan mörököllin kanssa. Suurin osa valitsee mieluummin sinkkuuden. Toki jos lapsen haluaa, on tilanne vähän kurja. Mitä jos hankkisit vaan yksin?

Vierailija
39/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkäisyys löytää itselleen sopiva kumppani ei ole aivan valtavan suuri. Siksi kohtaamisten määrä pitää maksimoida. On typerää rajata mikään potentiaalinen paikka pois koska samalla pienentää huomattavasti mahdollisuuksia tavata ketään. Eli takaisin baareihin ja Tinderiin. Kohtalo ei kysy jälkeenpäin että mistä sen kumppanin löysit vaan kuinka paljon oikeasti yritit.

Itse löysin mieheni baarista silloin kuin kaikkein vähiten odotin eli en ollut ollenkaan sillä mielellä liikkellä. Satuttiin vaan kohtaamaan ja jotain naksahti äkkiä ihan eri tavalla kuin koskaan ennen. Mies on positiivisessa mielessä todella tavallinen eli ei mikään tyypillinen baarien iskijämies. Enemmänkin ujo ja uudessa seurassa hiljainen mutta tutustuessaan todella mukava ja fiksu.  Tuskin olisin tavannut jos olisi pitänyt ihan ilman alkoholin antamaa rentoutumista tutustua.

Vierailija
40/583 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 31v

Mitä.

Millä ihmeellä luulet, että jostakin tavallisesta IT-tukihenkilöstä, palkanlaskijasta tai vaikka historianopettajasta saadaan kaivettua esiin se "saalistaja", kun hän lähtee kavereiden kanssa oluelle työpäivän tai futistreenien jälkeen?

Nyt ei enää eletä millään 50-luvulla, jolloin tanssilavojen reunalla tytöt odottivat puna poskillaan, tulisiko se kylän suurimman lypsykarjatilan nuori isäntä hakemaan valssiin.

Suosittelen naisille aktiivista asennetta. Jos olet aktiivinen, pääset itse valitsemaan.

Jos olet passiivinen, saat huomiota joko niiltä tahmatassuilta, jotka kiertävät jokikisen vastaantulevan naisen luona kondomit taskussa pullottaen, tai muilta miehiltä enintään siinä vaiheessa iltaa, kun heillä alkaa olla veressään vähintään 1,5 promillea.

Taas tuo väite.

Mietitäänpä:

Baarissa on 100 miestä. Heistä kolme vaikuttaa kiinnostavilta. Yksi osoittautuu varatuksi, hänen tyttöystävänsä tulee vähän hänen jälkeensä paikalle ja hänen kainaloonsa. Toinen on iskenyt silmänsä johonkin muuhun naiseen. Kolmas on tullut vain juomaan oluen kavereiden kanssa ja lähtee pikaisesti sen jälkeen.

Miten omalla aktiivisuudellani pääsen valitsemaan? Muuttuuko se kiinnostavien joukko jotenkin suuremmaksi, miten ja miksi?