Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen tietokonenurkka sotkee sisustus-flown :(

Vierailija
27.05.2020 |

Onko muilla ongelmaa? Olen koittanut sisustaa kodistamme harmonista vaaleaa, modernia. Mutta yksi eye-sore on miehen tietokonenurkka. Iso musta laatikko pöydän alla, musta ruma näyttö. Lapsen turvaistuimelta näyttävä räikeä "pelituoli"..

Onko vinkkejä miten tuosta saisi flowhun sopivan? Olen ehdottanut että tietokoneen voisi esim. maalata tai koristella, mutta vastaus on aina "ei".

Kommentit (919)

Vierailija
521/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Televisio kuuluu olohuoneeseen. Myös äänentoistolaitteet kuuluvat sinne. Kaiuttimien sijainnilla on suuri merkitys, ei pelkästään äänenlaatuun vaan myös stereokuvaan. Kuuntelu/katselupiste on käytännössä sohva, jota kaiuttimet ympäröivät. Jos laitteisiin on sijoitettu useita tuhansia/kymmeniä tuhansia euroja ei tule kuuloonkaan, että niistä noin vaan luovuttaisiin tai sijoitettaisiin minne sattuu. 

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi polkupyöriä säilytetään olohuoneessa. Niitä ei tiettävästi saa edes säilyttää sisällä? Hommatkaa kunnon vakuutukset, jos pelkäätte että joku vie. 

Kannettava ei ole sama kuin pöytäköne. Kannettava ei tehoiltaan sovellu kaikkeen pelaamiseen, näytön koosta puhumattakaan. 

Kaksio on kahdelle ihmiselle liian pieni, jos haluaa kämpässä jotain harrastaa. 

Tässä kuultiin hifiharrastajan yksisilmäinen totuus. Meillä televisio on makuuhuoneessa sillä ajatuksella, että mies katsoo sitä kun polkee kuntopyörää, joka myös on makuuhuoneessa. (Television mies hankki selkäni takana, vaikka tiesi etten sellaista meille halua. Televisio ilmaantui kotiimme, kun olin poissa ja takaisin tultuani televisio oli pultattuna seinään.) Sohvaa meillä ei enää ole, luovuttiin siitä kun huomattiin ettei olla moneen vuoteen käytetty. Äänentoistolaitteita meillä ei ole ikinä ollutkaan.

Sen sijaan miehen polkupyörä (tai toinen niistä) on olohuoneessa. Ei ole siitä kiinni etteikö olisi varaa vakuutukseen, mutta kyllähän varastetun polkupyörän korvaaminen uudella vie aikansa. Polkupyörä on taitettavaa mallia: mies ehtii taitella sen hissimatkalla ja se mahtuu taiteltuna kynnysmaton kokoisen maton päälle. Miehen nojapyörä on pyörävarastossa. 

Ehkä minunkin pitäisi vain alkaa ostelemaan lisää tavaroita mieheltä kysymättä ja sitä kautta vallata kodista lisää tilaa itselleni. 

Etkö muka tee sitä jo hankkimalla koristeita ja muita vastaavia kysymättä mieheltä? Todella vaikea uskoa

Vierailija
522/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöytäkone kierrätykseen/SER:iin ja Macbook pro tilalle.

Olen ehdottanut mutta ei pyöri kuulemma pelit samalla lailla.

AP

Miehesi on todellinen nynny, jos viettää aikaansa tietokonepelien kanssa. Me tosimiehet olemme emännän kimpussa ja tuotamme molemminpuolista nautintoa.

Tosimies pumppaa rautaa ja panee kun äly ei muuhun riitä

Pidätkö tietokonepelejä pelaavaa miestä älykkäänä? Minä pidän tyhmänä. Minä luen kirjoja ja parittelen.

Ja sen lisäksi vedät viinaa ja provoilet av-palstalla :D

En vedä viinaa, vaan harjoitan kestävyysurheilua 400 tuntia vuodessa ja siihen saliharjoittelut päälle. Luen kirjoja ja parittelen.

Tuosta puuttuu enään "Ja sitten mä heräsin poikaystävän kainalosta kaljamahan kanssa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Miehesi on todellinen nynny, jos viettää aikaansa tietokonepelien kanssa. Me tosimiehet olemme emännän kimpussa ja tuotamme molemminpuolista nautintoa.

Pidätkö tietokonepelejä pelaavaa miestä älykkäänä? Minä pidän tyhmänä. Minä luen kirjoja ja parittelen.

En vedä viinaa, vaan harjoitan kestävyysurheilua 400 tuntia vuodessa ja siihen saliharjoittelut päälle. Luen kirjoja ja parittelen.

Ja vedät viinaa ja provoilet av-palstalla :D

Vierailija
524/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos antaisit miehellesi omaa tilaa. Jos et tee sitä ajoissa, menevät lusikat jakoon, koti on myös miehesi koti, toistaiseksi. Että jos sisustus on sinulle noin tavattoman tärkeää, elä yksin ja keskustele sisustus-flown kanssa.

Joo, pelailijat, jotka välittävät vain pelinurkastaan, ovat tunnettuja hyvästä keskustelutaidoistaan parisuhteessa.

Mitäs jos se pelailija ottaisi onkeensa täälläkin annetuista hyvistä vinkeistä ehostaa pelinurkkaansa kivemman näköiseksi?

Jännä tuo taktiikka että ulkonäkö on ainoa merkitsevä asia. Kertoo kyllä vaan sen että ominaisuudet ei kiinnosta tai niitä ei ymmärrä kun ainoastaan ulkonäkö kiinnostaa. Omassa ajattelussa laatu ja ominaisuudet on huomattavasti tärkeämpi kuin ulkonäkö

No teille jotka pelaatte. Mutta jos puolisoa ei pelaaminen kiinnosta tippaakaan, niin ei hän osaa todellakaan arvostaa laatua ja ominaisuuksia rojukasassa, joka seisoo olkkarin nurkassa.

Onko sun jotenkin tätä vaikea käsittää? 

Samanlailla sitä jolle ei sisustaminen ole niin tärkeä pakotetaan kiinnostumaan siittä sisustamisesta sen takia kun laitteiden ominaisuuksia pitää karsia sen takia että ne sopisi sisustukseen.

Eli mikä takia vain toinen voidaan pakottaa kiinnostumaan toisen kiinnostuksen kohteista?

En ainakaan mä edes kysyisi karsimaan ominaisuuksia, eikä moni muukaan ole. Sen sijaan on kysytty, eikö niitä johtokasoja voi siistiä, eikö rojuja voi laittaa johonkin laatikkoon jne - onko tää sun mielestä mahdotonta vai kärsiikö se pelaaminen oikeasti siitä, että esim. johdot on siististi laitettu?

Onko sulla mielessä joku syy, minkä takia ei sen toisen, asunnossa asuvan rakkaan ihmisen vuoksi tota voisi tehdä, pilaako se pelaamisen ilon sitten jotenkin?

Rakkaus muistetaan siinä vaiheessa kun nainen tahtoo jotain mutta sitä samaa rakkautta ei tarvitse silloin puhutaan miehen asioista jotka ei sovi sisustukseen.

Aika harvinaisia on asiat mitkä on kauniita ja myös hyviä. Jos "romut" laittaa laatikkoon niitä on hankala käyttää. Jotkut johdot on vain pidettävä erillään ettei tule data liikenteeseen häiriöö vaikka ne olisi paljon siistimpiä niputettuna

Kannattaa lukea noita aikaisempia kommentteja. Itse olen tässä keskustelussa pari päivää yrittänyt selittää minkä takia pöytäkone on parempi kuin läppäri juuri niiden ominaisuuksien takia niin kyllä sitä ominaisuuksien karsimista on vaadittu että saataisiin iso pöytäkone pois silmistä ja pieni siisti läppäri tilalle jonka saa piiloon häiritsemästä sisustusta

No olen alalla ja kyllä aika helkkarin paljon voi tehdä tietokonepöydän siisteyden eteen. Jotkut johdot joo, mutta aika paljon pystyy niputtamaankin ja sitten voi tehdä yhden ihan yksinkertaisen asian: pitää ne johdot juuri oikean mittaisina, eli esim. pöydän alle koukkuja, joihin kiinnittää johdot, niin etteivät ole mytyssä lattialla.

Romut voi laittaa myös pöydälle oleviin laatikostoihin, sekin helpottaa. Ei se nyt niin iso homma ole ottaa esiin koneen käytön aloittaessaan. Näin nyt tietysti, ellei oikeasti istu siinä koneella koko vapaa-aikaansa...

Ihme, ettet näitä ole ajatellut tai tiedä?

Meillä on eri vaatimukset asioille. Itselle ei ole estetiikalla merkitystä kun käytettävyys ja käytännöllisyys on tärkeintä asiassa kuin asiassa. Itse en tuhlaa rahaa että saisin jonkun vain näyttämään kivalta ja tiedän että tuo on ongelma, muutama parisuhdekin kaatunut siihen kun itseä ei ulkonäkö kiinnosta

Olen eri, mutta on suorastaan helkkarin hauskaa, että perustelet lattialla kiemurtelevia, sotkuisia johtokasoja käytännöllisyydellä.

Olen myös eri, mutta se on käytännöllistä koska niiden asetteluun ei tarvitse käyttää kauheasti vaivaa. Jos ne niputtaisi siististi, olisi vaihtaminen ihan yhtä työlästä kuin johtokasassakin. 

Katso kun ei sillä ole kaikille vaan mitään väliä miltä ne näyttää, kunhan se on helppoa ja toimii tarkoitukseen. Ei kiinnostus estetiikkaan ole mikään universaali tai edes tavoiteltava asia, joskus funktionalismi on helpointa ja halvinta. 

Tietenkin keskustelussa korostuu ääripäät, mutta ihan varmasti on ihmisiä jotka eivät vain näe sitä ongelmaa mikä siitä johtokasasta toiselle aiheutuu. Ihan erilaiset aivot tai jotain. 

Miten sinä poistat pölyn siitä johtokasasta vai poistatko mitenkään? Itse en tykkää noita imuroida, kun aina joku johto irtoaa.

En ole tuo, jolta kysyit, mutta paineilma olis mun arvaus :-D

Vierailija
525/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisille tuntuu olevan tämä aina kompastuskivi että miehet usein hankkii tavaran, yms asian käytännöllisyys edellä ja ulkonäkö tulee toisena, oli kyse sitten vaikka siitä tietokonepöytä/tietokonekoppa/näyttö/tuoli hommasta?

Miehet itse sitä korostavat, miten miehet ovat visuaalisia ihmisiä ja ulkonäkö on heille kaikkein tärkein asia. Hmm.

Vierailija
526/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se just menee. Meidän kodissa mies sai käyttöönsä sen ylimääräisen huoneen työhuoneekseen, no toki hän tekee myös enemmän töitä kotona kuin minä. Siellä on lisäksi vaatehuoneellinen hänen metsästystavaroitaan ja perhonsidontaa varten työpöytä. Nytkin jotain tavaroita lojuu ikeakassissa keskellä lattiaa. Siellä ei ole imuroitu varmaan kuukausiin koska olen kieltäytynyt sitä tekemästä. Lisäksi on autotalli miehen työkaluille, autoa sinne ei siis mahdu. Minun ompelukoneet on ahtaasti kodinhoitohuoneen pöydällä ja kankaat talon toisessa päässä makuuhuoneen kaapissa, koska kodinhoitohuoneen kaappitila menee pyykkikoreille ym. Työt teen olkkarissa tai keittiössä läppärillä, kunnon näytölle ei ole paikkaa.

Mitä siellä olohuoneessa sitten on, kun sinne ei mahdu työpöytää? Onko siellä sohva ja televisio, jotka valtaavat koko huoneen? Mies ei ilmeisesti jouda siellä sohvalla harrastuksiltaan röhnöttämään, joten voit aivan hyvin vaihtaa sohvan nojatuoliin (jota käytät itse, kun siltä tuntuu) ja näin saat tilaa työpöydälle. Television voi laittaa pois, koska kun hankit työpöydälle kunnon näytön, niin sitähän voi käyttää myös televisio-ohjelmien ja suoratoistojen katseluun.

Vierailija
527/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä taas niin että ullkoistin eukon. nyt saan olla ilman valitusta tietokoneista

Oho, mies joka piti eron vireille. Muistapa kirjoittaa tuo niihin ketjuihin, jossa väitetään vain naisten haluavan eron.

Vierailija
528/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Vain sellainen mies, jolla on poikuus tallella, käyttää sanaa "paritella".

Vierailija
529/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan maatalojen tuvissa ruman pakastearkun päälle laitettiin joku nätti pöytäliina. Kyllä se sopii tietokoneenkin päälle, kunhan se poppanaliina sointuu sisustukseen.

Vierailija
530/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Televisio kuuluu olohuoneeseen. Myös äänentoistolaitteet kuuluvat sinne. Kaiuttimien sijainnilla on suuri merkitys, ei pelkästään äänenlaatuun vaan myös stereokuvaan. Kuuntelu/katselupiste on käytännössä sohva, jota kaiuttimet ympäröivät. Jos laitteisiin on sijoitettu useita tuhansia/kymmeniä tuhansia euroja ei tule kuuloonkaan, että niistä noin vaan luovuttaisiin tai sijoitettaisiin minne sattuu. 

En ole ikinä ymmärtänyt, miksi polkupyöriä säilytetään olohuoneessa. Niitä ei tiettävästi saa edes säilyttää sisällä? Hommatkaa kunnon vakuutukset, jos pelkäätte että joku vie. 

Kannettava ei ole sama kuin pöytäköne. Kannettava ei tehoiltaan sovellu kaikkeen pelaamiseen, näytön koosta puhumattakaan. 

Kaksio on kahdelle ihmiselle liian pieni, jos haluaa kämpässä jotain harrastaa. 

Tässä kuultiin hifiharrastajan yksisilmäinen totuus. Meillä televisio on makuuhuoneessa sillä ajatuksella, että mies katsoo sitä kun polkee kuntopyörää, joka myös on makuuhuoneessa. (Television mies hankki selkäni takana, vaikka tiesi etten sellaista meille halua. Televisio ilmaantui kotiimme, kun olin poissa ja takaisin tultuani televisio oli pultattuna seinään.) Sohvaa meillä ei enää ole, luovuttiin siitä kun huomattiin ettei olla moneen vuoteen käytetty. Äänentoistolaitteita meillä ei ole ikinä ollutkaan.

Sen sijaan miehen polkupyörä (tai toinen niistä) on olohuoneessa. Ei ole siitä kiinni etteikö olisi varaa vakuutukseen, mutta kyllähän varastetun polkupyörän korvaaminen uudella vie aikansa. Polkupyörä on taitettavaa mallia: mies ehtii taitella sen hissimatkalla ja se mahtuu taiteltuna kynnysmaton kokoisen maton päälle. Miehen nojapyörä on pyörävarastossa. 

Ehkä minunkin pitäisi vain alkaa ostelemaan lisää tavaroita mieheltä kysymättä ja sitä kautta vallata kodista lisää tilaa itselleni. 

Etkö muka tee sitä jo hankkimalla koristeita ja muita vastaavia kysymättä mieheltä? Todella vaikea uskoa

Kyllä siitä on jo useampi vuosi, kun viimeksi olen jotain koriste-esineeksi rinnastettavaa ostanut (kotimaista design-lasia).  Nekin vähät ovat vitriinissä ja hyvin on jäänyt tilaa miehen olut- ja viskilaseille kuitenkin. Edes suihkuverhoa en ole ostanut mieheltä kysymättä ja silloinkin annoin miehen valita itselleen mieluisamman, josta en itse niin kovin pitänyt, mutta mies tykkäsi kovasti. Mies sen sijaan saattaa ostella jotain laudeliinoja kysymättä minulta ja toiseen kylpyhuoneeseenkin osti omin päin maton, josta minä en oikein piittaa. Mökillekin mies halusi väkisin jonkun kukkakuvioisen pöytäliinan, josta itse en pitänyt ollenkaan. Mutta mies oli siitä niin innoissaan, että annoin periksi ja olen yrittänyt opetella sen pöytäliinan kanssa elämään. 

Itse en oikein ymmärrä koriste-esineiden tarkoitusta. Elleivät ne sitten ole sellaisia, jotka on kauniita katsella. Minulla on kolme unssin kultakolikkoa (Australian Lunar II -sarjaa), jotka on ehkä sellaisia kivoja katseltavia, mutta niitä säilytän lipaston laatikossa ja katselen vain harvoin. Taidelasiin saattaisin hairahtua, jos olisi reippaasti rahaa, mutta tuskin ostaisin mitään, jolle ei olisi valmiiksi mietittyä turvallista säilytyspaikkaa. Nykyinen vitriinimme ei ole sen mallinen, että soveltuisi taidelasin keräilyyn. Yhdellä tuttavalla on Toikan vuosikuutioita (joista en itse kovin piittaa) pinottuna ikkunalasien väliin. Eivätpä nekään mitään ylimääräistä tilaa kodista vie. Ehkä voisin ryhtyä hulluksi Muumi- tai Marimekko-keräilijäksi ja vallata kaikki astiakaapit kotkotuksillani.

Vierailija
531/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies joka ei ostaisi edes suihkuverhoa lähettämättä kuvaa Whatsappiin. Se tuntuu kivalta. Mutta meillä on tuore suhde, vasta 24 vuotta.

Vierailija
532/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos antaisit miehellesi omaa tilaa. Jos et tee sitä ajoissa, menevät lusikat jakoon, koti on myös miehesi koti, toistaiseksi. Että jos sisustus on sinulle noin tavattoman tärkeää, elä yksin ja keskustele sisustus-flown kanssa.

Joo, pelailijat, jotka välittävät vain pelinurkastaan, ovat tunnettuja hyvästä keskustelutaidoistaan parisuhteessa.

Mitäs jos se pelailija ottaisi onkeensa täälläkin annetuista hyvistä vinkeistä ehostaa pelinurkkaansa kivemman näköiseksi?

Jännä tuo taktiikka että ulkonäkö on ainoa merkitsevä asia. Kertoo kyllä vaan sen että ominaisuudet ei kiinnosta tai niitä ei ymmärrä kun ainoastaan ulkonäkö kiinnostaa. Omassa ajattelussa laatu ja ominaisuudet on huomattavasti tärkeämpi kuin ulkonäkö

No teille jotka pelaatte. Mutta jos puolisoa ei pelaaminen kiinnosta tippaakaan, niin ei hän osaa todellakaan arvostaa laatua ja ominaisuuksia rojukasassa, joka seisoo olkkarin nurkassa.

Onko sun jotenkin tätä vaikea käsittää? 

Samanlailla sitä jolle ei sisustaminen ole niin tärkeä pakotetaan kiinnostumaan siittä sisustamisesta sen takia kun laitteiden ominaisuuksia pitää karsia sen takia että ne sopisi sisustukseen.

Eli mikä takia vain toinen voidaan pakottaa kiinnostumaan toisen kiinnostuksen kohteista?

En ainakaan mä edes kysyisi karsimaan ominaisuuksia, eikä moni muukaan ole. Sen sijaan on kysytty, eikö niitä johtokasoja voi siistiä, eikö rojuja voi laittaa johonkin laatikkoon jne - onko tää sun mielestä mahdotonta vai kärsiikö se pelaaminen oikeasti siitä, että esim. johdot on siististi laitettu?

Onko sulla mielessä joku syy, minkä takia ei sen toisen, asunnossa asuvan rakkaan ihmisen vuoksi tota voisi tehdä, pilaako se pelaamisen ilon sitten jotenkin?

Rakkaus muistetaan siinä vaiheessa kun nainen tahtoo jotain mutta sitä samaa rakkautta ei tarvitse silloin puhutaan miehen asioista jotka ei sovi sisustukseen.

Aika harvinaisia on asiat mitkä on kauniita ja myös hyviä. Jos "romut" laittaa laatikkoon niitä on hankala käyttää. Jotkut johdot on vain pidettävä erillään ettei tule data liikenteeseen häiriöö vaikka ne olisi paljon siistimpiä niputettuna

Kannattaa lukea noita aikaisempia kommentteja. Itse olen tässä keskustelussa pari päivää yrittänyt selittää minkä takia pöytäkone on parempi kuin läppäri juuri niiden ominaisuuksien takia niin kyllä sitä ominaisuuksien karsimista on vaadittu että saataisiin iso pöytäkone pois silmistä ja pieni siisti läppäri tilalle jonka saa piiloon häiritsemästä sisustusta

No olen alalla ja kyllä aika helkkarin paljon voi tehdä tietokonepöydän siisteyden eteen. Jotkut johdot joo, mutta aika paljon pystyy niputtamaankin ja sitten voi tehdä yhden ihan yksinkertaisen asian: pitää ne johdot juuri oikean mittaisina, eli esim. pöydän alle koukkuja, joihin kiinnittää johdot, niin etteivät ole mytyssä lattialla.

Romut voi laittaa myös pöydälle oleviin laatikostoihin, sekin helpottaa. Ei se nyt niin iso homma ole ottaa esiin koneen käytön aloittaessaan. Näin nyt tietysti, ellei oikeasti istu siinä koneella koko vapaa-aikaansa...

Ihme, ettet näitä ole ajatellut tai tiedä?

Meillä on eri vaatimukset asioille. Itselle ei ole estetiikalla merkitystä kun käytettävyys ja käytännöllisyys on tärkeintä asiassa kuin asiassa. Itse en tuhlaa rahaa että saisin jonkun vain näyttämään kivalta ja tiedän että tuo on ongelma, muutama parisuhdekin kaatunut siihen kun itseä ei ulkonäkö kiinnosta

Olen eri, mutta on suorastaan helkkarin hauskaa, että perustelet lattialla kiemurtelevia, sotkuisia johtokasoja käytännöllisyydellä.

Olen myös eri, mutta se on käytännöllistä koska niiden asetteluun ei tarvitse käyttää kauheasti vaivaa. Jos ne niputtaisi siististi, olisi vaihtaminen ihan yhtä työlästä kuin johtokasassakin. 

Katso kun ei sillä ole kaikille vaan mitään väliä miltä ne näyttää, kunhan se on helppoa ja toimii tarkoitukseen. Ei kiinnostus estetiikkaan ole mikään universaali tai edes tavoiteltava asia, joskus funktionalismi on helpointa ja halvinta. 

Tietenkin keskustelussa korostuu ääripäät, mutta ihan varmasti on ihmisiä jotka eivät vain näe sitä ongelmaa mikä siitä johtokasasta toiselle aiheutuu. Ihan erilaiset aivot tai jotain. 

Miten sinä poistat pölyn siitä johtokasasta vai poistatko mitenkään? Itse en tykkää noita imuroida, kun aina joku johto irtoaa.

En ole tuo, jolta kysyit, mutta paineilma olis mun arvaus :-D

Ai hitto, en oo tuota miettinytkään. Täytyykin tuoda kompura sisälle tallista

Vierailija
533/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Vain sellainen mies, jolla on poikuus tallella, käyttää sanaa "paritella".

Tässä kontekstissa paritella viitannee sukkien parittamiseen pesun jälkeen?

t.w

Vierailija
534/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sisustaa miehet tiehensä.

Jos mies maksaa osuutensa vuokrasta/omistusasunnon lainasta ja yhtiövastikkeesta, hänellä lienee oikeus pitää hänelle annettu oma nurkka saa.

Vierailija
535/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mies joka ei ostaisi edes suihkuverhoa lähettämättä kuvaa Whatsappiin. Se tuntuu kivalta. Mutta meillä on tuore suhde, vasta 24 vuotta.

Jos se on huomannut että pääsee paljon helpommalla kysymällä sinulta kuin tekisi itse päätöksen ja kuuntelisi sinulta huudot kuinka on valittu väärän näköinen?

Vierailija
536/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa. Miehesi on siis ollut 24 vuotta tossun ja tussun alla ja se on mielestäsi kivaa. Miltähän mahtaa miesparasta tuntua.

Vierailija
537/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

liimaa siihen prinsessan glitteritarroja

Vierailija
538/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa. Miehesi on siis ollut 24 vuotta tossun ja tussun alla ja se on mielestäsi kivaa. Miltähän mahtaa miesparasta tuntua.

Jos mieheltä kysyy, ei tämä uskalla vastata totuudenmukaisesti, sillä senhän tietää...

Vierailija
539/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisille tuntuu olevan tämä aina kompastuskivi että miehet usein hankkii tavaran, yms asian käytännöllisyys edellä ja ulkonäkö tulee toisena, oli kyse sitten vaikka siitä tietokonepöytä/tietokonekoppa/näyttö/tuoli hommasta?

Miehet itse sitä korostavat, miten miehet ovat visuaalisia ihmisiä ja ulkonäkö on heille kaikkein tärkein asia. Hmm.

Olet ilmeisesti niitä joiden mielestä kaikki miehet on samanlaisia joten parin miehen puheet määrittää kaikki?

Vierailija
540/919 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti niitä joiden mielestä kaikki miehet on samanlaisia joten parin miehen puheet määrittää kaikki?

Varmaan näitä samoja, jotka naisista ajattelee, että ovat kaikki samanlaisia.

Meillä talo on täynnä tavaraa, suhdeluku 80/20 miehen hyväksi, ihan sama, puhutaanko vaatteista, koriste-esineistä vai mistä. Ja lisää kantaa. Äitinsä tekee kuolinsiivousta niin sieltä viimeistään ja kuka sitä voi toisen lapsuuden tärkeät muistot kieltää.