Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun töissä ei ole tekemistä, mitä teette jos pitää kuitenkin näyttää siltä että tekee töitä?

Vierailija
26.05.2020 |

Periaatteessa näytölle ei näe ketään mutta en mä voi alkaa mitään elokuvaa siinä katsomaan. Iltalehteä ei jaksa kauaa lukea.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee töitä koneella vaan ulkona. Harvoin on hetkiä ettei ole töitä mutta jos niin silloin ajelen työautolla ympäriinsä ja kartoitan tulevia työkohteita. Pahinta olisi seisoskella jossain, kaikki näkisivät.

Vierailija
42/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellanen työ että jos tehtävää ei ole, ei tekemistä voi feikatakkaan. Meillä jo uudet teinit oppivat alkuun että töitä ei yksinkertaisesti riitä kaikille ja he katsovat ihan pokkana kardashianeita monta tuntia päivässä ja tiedän tämän koska mulla on suora näköyhteys heidän näytöilleen. Ei kai siin, easy money. Joka kesä ihmettelen miksi kesätyöntekijöitä palkataan koska töitä ei ole edes meille vakkareille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestäisi tuollaista "työtä" hetkeäkään. Oletteko miettineet miten työnantajalla on varaa maksaa palkkanne? Tuottaako tuntikohtainen panoksenne yrityksen kassaan tuntipalkkanne + kulujen verran? Jos ei, ei tarvitse yllättyä jos työ loppuu. Ei se palkka tyhjästä muodostu.

Minkäs teet, kun sysilaiskat työkaverit vänisivät pomolle vuoden että tarvitaan lisää työntekijöitä, kun on niin kiire niin kiire. (Kiirettä oli ehkä 1 tai 2 päivää viikossa, muina päivinä pullasorsat tottuivat 45 min kahvitaukoihin, niin kiirepäivinä normaalitauot tuntuivat niiiin lyhyiltä. Kiirepäivistä olisi selvinnyt pienellä priorisoinnilla.) Pomo sitten uskoi sokeasti eikä esim tarkkaillut työskentelyä ja palkkasi lisää väkeä.

Nyt sitten hortoillaan pitkin poikin ja kehitellään jotain hommia itselle. Ei siinä mitään jos työtahti on rauhallinen tai joku päivä viikosta on hiljaisempi. Olen ollut paikoissa joissa ei työaika ikinä riittänyt töihin, eikä sekään kivaa ole. Mutta siis 4/5 päivästä norkoilua... en haluaisi vaihtaa työpaikkaa, mutta meinaan tulla hulluksi. Inha sanoa, mutta toivon tosiaan että jossain ylemmällä tasolla joku heräisi ja pistäisi työntekijät kuriin ja liiat pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän