Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun töissä ei ole tekemistä, mitä teette jos pitää kuitenkin näyttää siltä että tekee töitä?

Vierailija
26.05.2020 |

Periaatteessa näytölle ei näe ketään mutta en mä voi alkaa mitään elokuvaa siinä katsomaan. Iltalehteä ei jaksa kauaa lukea.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vaikka tietoa sinua kiinnostavista asioista.

Vierailija
2/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaminen antaa puuhakkaan vaikutelman. Kirjoittele siis jotain jonnekin tai omaksi iloksesi vaikka tarinaa, jos tykkäät sellaisesta. Toinen vaihtoehto on katsella ruutua oikein tärkeän ja keskittyneen näköisenä, niin kuin sulla ois jotain ihan hirveän tärkeää just nyt meneillään. Välilehdessä auki esim. sähköposti, jonka voi sitten ottaa siihen esille, jos joku tuleekin viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lataa Netflixistä sarjoja puhelimelle ja katso niitä. Bluetooth-kuulokkeet korville.

Vierailija
4/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen täällä vauva-palstalla LOL

Vierailija
5/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku paperi tai mappi kannattaa aina olla auki pöydällä ja rullakko tms. auki jotta työpiste näyttää siltä että töitä tehdään. Puhun kokemuksesta. Jos oikein tehokkaasti tekisin työt, menisi ehkä kaksi tuntia päivässä. Neljä menee kun tekee hitaasti. Siihen ruokis ja pari kertaa kahvihuoneessa ja joka päivä 2-3 tuntia vaan luppoaikaa. Luen paljon ja mulla on työssä ipad myös ja siinä kirjoja.

Vierailija
6/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ohjeita on myös hyvä lueskella touhukkaan näköisenä.

Vierailija
7/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaan reseptejä, teen kauppalistoja, luen vauvapalstaa, selaan nettikauppoja, kirjoittelen somessa kaverien kanssa, whatsappin tai muun sellaisen kautta. Kuuntelen musiikkia tai podcastia.

8/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoilen laitealuetta.

Vierailija
9/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia "työ" - paikkoja sitä onkin...

Vierailija
10/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin itselleni edellisessä työpaikassa töitä. Tein muun muassa erilaisia tilastointeja aikani kuluksi ja powerpoint-esityksiä työhömme liittyen, mitä ajattelin, että voidaan joskus käyttää esittelymatskuina kouluilla tms. Katselin myös paljon youtube-videoita ja tutustuin uusiin blogeihin.

Vierailija
11/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan Tetristä hiki roiskuen anopin vihaamista kainaloistani.

Vierailija
12/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kirjaston kortilla pääsee ilmaiseksi pressreaderiin lukemaan ulkomaisia lehtiä. Selaan näitä usein tärkeänä ja printscr+paint ruokaohjeita joita lähetän itselleni epäviralliseen sähköpostiini :)

Vierailija
13/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi tuollaista "työtä" hetkeäkään. Oletteko miettineet miten työnantajalla on varaa maksaa palkkanne? Tuottaako tuntikohtainen panoksenne yrityksen kassaan tuntipalkkanne + kulujen verran? Jos ei, ei tarvitse yllättyä jos työ loppuu. Ei se palkka tyhjästä muodostu.

Vierailija
14/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naputtelen aina tasaisin väliajoin Wordiin All work and no play makes Jack a dull boy, jotta "työn ääniä" kuuluu aina välillä. Muutoin tulee mm. palstailtua, makseltua omia laskuja jne. Eipähän tarvi kotona viettää niin paljon aikaa netissä. 

Vierailija
15/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia "työ" - paikkoja sitä onkin...

Olen eri, mutta meillä ei työt tule tasaiseen tahtiin vaan välillä voi olla hiljaista ja vastaavasti taas tosi kiireistä. Minä katson sitä telkkaria ihan pokkana, kun pomokin tietää milloin niitä töitä tulee. 

Vierailija
16/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestäisi tuollaista "työtä" hetkeäkään. Oletteko miettineet miten työnantajalla on varaa maksaa palkkanne? Tuottaako tuntikohtainen panoksenne yrityksen kassaan tuntipalkkanne + kulujen verran? Jos ei, ei tarvitse yllättyä jos työ loppuu. Ei se palkka tyhjästä muodostu.

Viestin 10 kirjoittaja jatkaa: kerroin työnantajalleni tilanteesta ja ideoista, joilla yksikköämme pystyy tehostamaan niin että kaikki osaaminen säilyy. Määräaikaisuuteni päättyessä en odottanutkaan jatkoa tarjottavan, eikä paikalleni palkattu uutta henkilöä.

Vierailija
17/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä julkisella sektorilla niin eipä tämä laissa määrätty toimistorottailu lopu koskaan :D Aikaa on niin että voisin lukea itselleni vaikka jonkin tutkinnon samalla.

Vierailija
18/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työ, jossa olin välillä tunteja tekemättä töitä. Töitä ei siis ollut, vaikka kuinka niitä kysyin. 

Oli kamalaa, koska mun näyttö oli silleen avokonttorissa, että en koko aikaa kehdannut olla missään iltalehden sivuilla. Tässä muutamia ideoita:

- Lue asiatekstiä. Itse luin yrityksiin ja talouselämään liittyviä blogeja, oppareita, artikkeleita jne. Jotain mikä liittyy työhösi, itsesi kehittämiseen alallasi jne

- Opiskelin ruotsia. Osaan ruotsia huonosti, mutta sitä olisi pitänyt työssä osata.

- Tee tikusta asiaa; järjestä mappeja, muistiinpanoja jne.

Vierailija
19/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä Häkämiehen mälli maistuu?

Vierailija
20/43 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun olisi joskus ollut tuollainen työ. Useimmiten ei ollut töitä ollenkaan, mutta ihan hirveä tahti oli silloin kun oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme