Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä vastaa lyhykäisesti kysymyksiin, hetken ajan.

Vierailija
06.07.2006 |

Eli haluisin vähän testailla kykyäni, eli kuinka tarkaan kykenen näkemään asioita. ennen muinoin näin paljonkin, mutta vuosiin en ole kokeilut.

Kysykää jotain.

en siis lupaa, mutta yritän.

Kommentit (181)

Vierailija
101/181 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan saanut vastausta, toivoisin niin, eli minkälaisena näet perhe elämämme onko meillä koskaan rahaa tulevaisuudessakaa? näetkö vammaiselle lapsellemme tulevaisuutta sairastuuko hän entä mieheni sairastuuko hän. Näetkö miksi äitini hylkäsi minut ennen kuolemaansa. asuuko vammainen luonamme vaiko laitoksessa? saanko jostain työtä, olen ollut työtön yli 15 vuotta entä saanko lisää lapsia? suuret kiitokse.

Vierailija
102/181 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, mutta työpaikalla tavannut ihanan, itseäni muutaman vuoden nuoremman miehen. Olemme tapailleet n. 10 kertaa vapaa-ajalla (ei seksiä) ja tuntuu, että tässä on se mies, joka on tehty minua varten. Kuitenkaan en osaa ajatella eroa aviomiehestäni, jota rakastan ja kunnioitan syvästi. Millaisena näet tulevaisuuteni, osaatko sanoa kumman miehen kanssa saisin elää onnen täyttämää elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/181 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen syyskuun alkua?

Vierailija
104/181 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on elämässä kovin stressaava tilanne. Olen hoitovapaalla, rahaa on vähän. Olemme kahden asunnon " loukussa" , kestääkö vanhan asunnon myynti vielä kauan?

Perheenlisäys on myös haavenamme. Tulemmeko sitä vielä saamaan?

Epätoivoinen olo, molempien asioitten suhteen.

Auta pliis!!

Vierailija
105/181 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko jo täällä?

Vierailija
106/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sinut elämässä seesteistä tavallista elämää, joskaan ei ei ole suuria putouksia, niin ei myöskään suuria vastamäkiä.

Olet sitoutunut siihen mitä olet valinnut, et osaa, etkä halua järjestää suuria mullistuksia elämääsi.

Taloudessa olisi parantamisen varaa, mutta tulette toimeen.

Vierailija
107/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät kyllä paikkasi tyäelämässä, kunhan vain tiedät mitä todella haluat tehdä. Pelkkä palkka ei motivoi kaltaistasi ihmistä, sinun tulee saada myös tuntea tekeväsi jotain hyödyllistä.

Vierailija
108/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua huolestuttaa mieheni terveys? Näetkö perheessämme sairautta? Kohentuuko parisuhteemme tila noin muuten?

Vauvakuume on kova, millä aikataululla voisi odottaa syntyväksi toisen lapsemme, jota minä haluan kiihkeästi, mies vähemmän?

t. huolestunut

Vierailija
109/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen 25-vuotias 1 lapsen äiti ja nyt uusi raskaus alussa... Näetkö miten tämä raskauteni tulee sujumaan ja tuleeko tyttö vai poika? Mitäs muuta minulle näät?

Vierailija
110/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkijät häviää aina välillä siksi, että meilläkin on oma elämä,ja elämme aika tavanomaista elämää.

Jotain tausta tietoa näkemisestäni.

Olen nähnyt aina asioita, tiennyt vaan, en voi sitä kontrolloida, jos minulle éi jotain näytetä, en voi sitä muuttaa. Pidän tätä lahjana, en elantokeinona, joten en ole koskaan tehnyt tätä maksusta. Vuosiin en ole tehnyt sitä juuri muutenkaan, joten mielelläni halauisin palautetta, miltä vastaukset tuntuvat, tai onko niissä totuuden jyvää?

Olen pahoillani jos kaikki vastaukseni eivät ole miellyttäviä, mutta kerron vain sen mitä näen, mutta en tietenkään pahoja asioita, kuten kuolemia tai vakavia sairauksia.

Raskauksista on paha sanoa mitään, enkä mielelläni kerro myöskään syntymättömien sukupuolia, paitsi jos tunnen sen lähes varmasti.

-ja vielä varoituksen sana; Älkää koskaan tehkö elämänne ratkaisuja kenenkään näkijän sanojen mukaan, vaan tunnustelkaa omaa sydäntänne, ja omia tuntemuksia. Kukaan muu ei voi varmuudella sanoa, mitä teidän tulee elämstänne päättää, eikä kukaan muu ole siitä vastuussa.

Vastailen nyt hetken, ja palailen taas jonain päivänä.

terveisin: Hilla

Vierailija
111/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, että kodissasi on portaita, ehkä avoportaikko, valoa suurista ikkunoista, sisustus vaaleaa ja ruskean sävyjä, valkoinen takka/uunirakennelma keskellä taloa.

suuri keittiö, aika skandinaavisen ja pelkistetyn oloinen vaikutelma.

Vierailija
112/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ tulee sinua vastaan, palaat työelämään hieman myöhemmin, et aivan heti.

Suhteessasi on ollut matalapainetta?

Miehelläsi on outoja mielipiteitä, jota et voi allekirjoittaa?

Sinun ratkaisusi on, että joko siedät ne, tai sitten nostat kissan pöydälle.

Et voi elää toisen tahdon alla.

Vierailija
113/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, miksi exä on vaivaksi, on omat syynsä, jotka ei ole ehkä sinulle mieluisa tieto.

Miehelläsi on jotain selvittämätöntä entisen puolisonsa kanssa,joka vaatii keskustelua, sekä näen heidät tulevaisuudessakin yhteydessä toisiinsa ( -yhteisiä lapsia? ), mutta minä saat rauhan vain hyväksymällä tosiasiat.

Vierailija
114/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on vaalean lipaston ja seinän välissä?

Olisko se kadottamasi avain?

Vierailija
115/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan edelleen tätä omaani...

Hei!

Olen 25-vuotias 1 lapsen äiti ja nyt uusi raskaus alussa... Näetkö miten tämä raskauteni tulee sujumaan ja tuleeko tyttö vai poika? Mitäs muuta minulle näät

Olen siis alunperin 86.

Vierailija
116/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen raskaus lähenee uhkaavasti loppuaan ja nyt iski paniikki, kumpi sieltä on tulossa. Näetkö? Minkälainen tulokas on ja miten synnytys sujuu?

Suurkiitos jo etukäteen! :)

Vierailija
117/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en ole koskaan saanut vastausta, toivoisin niin, eli minkälaisena näet perhe elämämme onko meillä koskaan rahaa tulevaisuudessakaa?

-Tulette toimeen, mutta äkkirikastumista en näe, teidän onnenne ei ole raha, vaan lämmin läheisyyden tunne, jota osaatte arvostaa. Arvonne ovat paljon korkeammalla kuin taloudellisissa kysymyksissä.

näetkö vammaiselle lapsellemme tulevaisuutta sairastuuko hän entä mieheni sairastuuko hän.

- Lapsesi on ihana lapsi, hän on tuonut perheeseenne paljon lämpöä ja välittämistä, jota ilman olisitte hakoteillä. Sen minkä elämä ottaa, se myös antaa moninkertaisena takaisin, vaikka se ei aina siltä heti tuntuisikaan. Olet oppinut lapsesi kautta paljon, mistä tulee olemaan sinulle pääomaa tulevaisuudessa.

Näetkö miksi äitini hylkäsi minut ennen kuolemaansa.

-Hänellä oli omat kipeät syynsä, joista soimasi itseään. Anna hänelle anteeksi, tapahtunutta et voi muuttaa, mutta voit armahtaa itsesi tuskasta jota tuo asia tuottaa sinulle.

asuuko vammainen luonamme vaiko laitoksessa?

Laitos ei ole huono ratkaisu, mutta ehkä jokin perhekoti olisi parempi? , -jokaisella lapsella on halu itsenäistyä ja elää aikuista elämäänsä ilman vanhempien läsnäoloa. Voit olla mukana hänen aikuisuudessaan, vaikka hän asuisikin muualla, ja tekin tarvitsette miehenne kanssa oman kypsän aikuisen yhteiselämän. Miehesi kaipaa sinua.

saanko jostain työtä, olen ollut työtön yli 15 vuotta entä saanko lisää lapsia? suuret kiitokse.

Saat pätkätöitä, jonka kautta oivallat jotain uutta.

Lähetän sinulle valonenkeleitä!

Vierailija
118/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda haihattelu,

Ellet ole vielä pettänyt miestäsi, selviät tilanteesta.

Jos jatkat tuolla tiellä, eroa ei voi välttää.

Vierailija
119/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt on elämässä kovin stressaava tilanne. Olen hoitovapaalla, rahaa on vähän. Olemme kahden asunnon " loukussa" , kestääkö vanhan asunnon myynti vielä kauan?

Saatte sen kyllä myytyä, mutta kannattaisiko sitä vuokrata ensin? Näkisin sen kuitenkin järkevämpänä vaihtoehtona?

Perheenlisäys on myös haavenamme. Tulemmeko sitä vielä saamaan?

Epätoivoinen olo, molempien asioitten suhteen.

Auta pliis!!

Perheenlisäystä tulossa;o)

Vierailija
120/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän on rakastunut myös minuun. Tässäkö tämä kauan etsimäni mies vihdoin on, saanko viettää loppuelämäni onnellisena hänen kanssaan?

-tarkasta miehen taustat, ja jos voit elää asian kanssa, niin hän tekee sinut kyllä onnelliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi