Näkijä vastaa lyhykäisesti kysymyksiin, hetken ajan.
Eli haluisin vähän testailla kykyäni, eli kuinka tarkaan kykenen näkemään asioita. ennen muinoin näin paljonkin, mutta vuosiin en ole kokeilut.
Kysykää jotain.
en siis lupaa, mutta yritän.
Kommentit (181)
Onko tumma mies vain ystävä? Tuleeko olemaan koskaan enempää?
Kiitos jos vastaat vielä minullekkin.
Jäävätko minun tulevat kysymykset myoskin ilman vastausta?
haluaisin kysyä, kestääkö parisuhteeni. Entä saammeko vielä kolmannen lapsen?
Katinka
miehelläni ja exällään ei ole yhetisiä lapsia, joten yhteydenpito ei johdu siitä. onko syynä sairaus? miksi mieheni ei ole rehellinen? mitkä ovat hänen tunteensa? olenko vain " lastentekokone" . Kuka on mieheni suuri rakkaus? Näetkö muita naisia?
Tietää että olenko mahdollisesti taas raskaana?
t. minä vaan
Milloin mieheni tulee takaisin mökkireissultaan?
Onko mieheni ole pettänyt minua yhdessäoloaikana?
Kiitos jos viitsit vatstata :)
Voisitko kertoa, tulenko enään koskaan löytämään sitä oikeaa, jos tulen, niin minkä näköinen hän on? Kannattaako minun hakea opiskelemaan sinne, minne minä haluan, onko se oikea ala minulle? Näetkö elämääni mitään iloa tai onnea lähiaikona? Anna minulle vinkki, miten jaksan eteen päin tässä arjessa... Kiitos kultainen sinulle, jos jaksat vastata.
Hän on rakastunut myös minuun. Tässäkö tämä kauan etsimäni mies vihdoin on, saanko viettää loppuelämäni onnellisena hänen kanssaan?
Helpottaako tämä elämäntilanne milloin?
Toteutuuko unelmani vierelläni pysyvästä miehestä koskaan?
-etukäteen kiittäen, jos pystyt vastaamaan!
tai sitten näkijä viettää lomaa.
Vierailija:
Lisäälapsia en näe, mutta lapsenlapsia oman talosi pihamaalla kyllä.Talohankintaan vaikutat vain sinä,
rakennat elämääsi tietoisesti hyvin itsenäiseksi,
siihen voi miehen olla vaikea sijoittua.Näetkö itsesi jotenkin vaillinaisena ilman avioliittoa?
Et tarvitse sitä ollaksesi ´kokonainen,
sinua kunnioitetaan hyvänä ihmisenä omana itsenäsi,
onnesi kumpuaa jostain muusta kuin maallisista ympyröistä.Tulet tekemään paljon hyvää muille ihmisille.
Taloa tuskin saan, koska en sitä pysty yksin koskaan rahoittamaan.
Haluaisin edes hyvän parisuhteen, en jaksa enää kannatella muita ihmisiä. Eipä paljon lohduta, jos teen hyvää muille. Koska joku tekisi hyvää minulle eikä aina kohtelisi paskamaisesti? Terveyteni on nyt uhattuna, epäillään sairautta, johon ei ole parannusta vain oireiden lievennystä, sekin minun pitää vielä kestää. Kiitos nyt kuitenkin.
Ennen ei ole vastattu vaikka olen odotellut, joten nyt todella toivon että saisin jonkun vastauksen=)
Millaisen kodin näet minulle tulevaisuudessa? t. Suskiina
Syntyykö ennen vai jälkeen lasketun ajan ja miten synnytys sujuu?
Kiitos :)
No saankos enää lisää lapsia? Ja miten työ asioitten kanssa tuleeko töitä vastaan ja milloin? Ja sitten miehestä mitenhän tämä suhde oikein jatkuu??
Kiitos jos vastaat..
päästäänkö koskaan miehen exästä eroon?
Vierailija:
Ette muuta kaupunkiin, näen n. vuoden päästä sinut maalaispitäjässä.
Oho, yllättävää tosiaan... Mutta siis pois muutamme täältä joka tapauksessa, kiitos tästä tiedosta...
68
Tunnen olevani osa syyllinen voinko häntä jotenki auttaa? Eihän suhteessamme ole vaan kolmatta pyörää??