Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkijä vastaa lyhykäisesti kysymyksiin, hetken ajan.

Vierailija
06.07.2006 |

Eli haluisin vähän testailla kykyäni, eli kuinka tarkaan kykenen näkemään asioita. ennen muinoin näin paljonkin, mutta vuosiin en ole kokeilut.

Kysykää jotain.

en siis lupaa, mutta yritän.

Kommentit (181)

Vierailija
121/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei helpota, elämä vain antaa ja ottaa.

Sinulla ei ole suurta hätää, pelkäät turhaan sellaisia asioita, jotka eivät ole vielä tapahtuneet, ja kuitenkaan et voi vaikuttaa siihen, jos ne tapahtuvat.

Työsi on sinulle tällä hetkellä oikea, mutta näen sinut tulevaisuudessa kokeilemassa muutakin. Ehkä se tapahtuu lapsen syntymän jälkeen.

Vierailija:

Voi, kunpa vastaisit vielä tähän:

Näetkö meille lapsia?

Miten työkuvioni menevät? Olenko väärällä, vai oikealla alalla?

Koska elämäni helpottaa?

Vierailija
122/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele nyt miehesi tahtoa lapsien hankinnassa, hänellä on itsellään pelko omasta terveydestään, eikä halua lisää taakkaa.

Hänen terveytensä ei ole kuitenkaan niin huono kuin pelkäätte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hei!

Olen 25-vuotias 1 lapsen äiti ja nyt uusi raskaus alussa... Näetkö miten tämä raskauteni tulee sujumaan ja tuleeko tyttö vai poika? Mitäs muuta minulle näät?

Raskaus sujuu hyvin, mutta on niin alussa, että varmuudella en näe, mutta karkea veikkaus olisi poika.

Näen elämäsi ihan mukavana, myönteinne esenteesi kantaa sinua suurimpien kivikoiden läpi, säilytä se!

Vierailija
124/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä minun ja mieheni tulevaisuus näyttää? Entä taloudelliset asiat ja opiskelu omalla kohdallani?

Vierailija
125/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tohdi koskettamatta antaa varmuutta lapsen sukupuolesta, Synnytys sujuu ihan hyvin.

Muistathan nukkua, ellet lepää tarpeeksi, tulet väsymään vauvan synnyttyä.

Vierailija
126/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes halua häntä, hän ei ole enää samanlainen kuin ennen.

Et voisi rakastaa häntä omana itsenään, koska rakastat kuvaa nuorukaisesta, todellisuus on toista, hän on muuttunut paljon.

Vierailija
127/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteenne näyttää hyvältä, tulevaisuudessa on jokin harmaa alue, joka tuo pahaa mieltä, mutta jos kannattelette toisianne, selviätte yli siitä.

Opiskelemisesi tuo pääomaa suhteeseenne ja antaa sinulle tilaa olla itsenäisempi.

Vierailija
128/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aika vahva epäily ja vastauksesi ainakin vahvisti epäilyäni. Kun kerroit, että se oli vain päähänpisto eikä hän enää palaa asiaan, se varmaan kin pitää paikkansa, 12 vuoteen ei ole kyseinen henkilö harmia aiheuttanut.

Halusin kysyä asiaa, koska luottamustani erääseen toiseen henkilöön on häirinnyt pieni epäilyn häivä, niiden tavallaan pelottavienkin viestien jälkeen.

Mutta nyt haluaisin tietää mitä tehdä Harrin suhteen? Mitä hän tulee tekemään? Tekeekö hän jotakin vai ei?

Kiitos!

Vierailija
129/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vielä tällä hetkellä parisuhteessa, mutta se ei tunnu oikealta, kaikenlaisia ongelmiakin on ollut. Näetkö vielä tulevaisuutta mieheni kanssa? Vai olisiko viisainta erota? Kuvioissa on mukana myös eräs toinen mies, mitä näet hänestä, onko hän koskaan omani? Olen parikymppinen nainen, ei lapsia. Näetkö muuten lapsia kohdalleni? Yksi keskenmeno on takana. Kiitos:)

Vierailija
130/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoaako alkoholi suhteemme? Takana jo 14 vuotta ja odotan toista lastamme mutta miehen lisääntynyt alkoholin käyttö huolestuttaa. Osaako hän enää lopettaa vai jatkanko elämää lasten kanssa kolmistaan?

Vierailija
131/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näetkö että tämä tumma mies jonka tunnen jo entuudestaan on minun rakkauteni?

Vierailija
132/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Näkijälle! t.99

Vierailija
133/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin paljon asiaa.. Minkälaisena näet tulevaisuuteni? En tänä vuonna varmaankaan pääse " unelma-alaani" opiskelemaan, mutta ehkä ensi vuonna? Toivottavasti pääsen nyt kuitenkin jonnekin opiskelemaan tai saisin kivoja töitä edes vuodeksi? Olen nuori, punatukkainen nainen.

Ennen en ole tätä näkijältä kysynyt, mutta tämä asia on vaivannut minua läpi elämääni. Tuntuu siltä, että en löydä mistään samalla tavalla ystävyyteen suhtautuvien ystäviä. Usein olen saanut kokea, että olen antanut, mutta ystävät eivät minua muista. Mikä tässä on - kun olen useasti kiva hyvänpäiväntuttu, mutta harvemmin syvää ystävyyttä kohtaan? Onko tässä asia, joka minulle on annettu elämäntehtäväksi opittavaksi?

Minulla on aina ollut, enemmän tai vähemmän, raskautumispelkoja. En siis toivoisi lasta nyt elämääni, mutta myöhemmin, vuosien päästä, kyllä. Eli mitä näet tällä lapsirintamalla?

Entä miehen masentuneisuus? Ehkä huomaat, että tämä asia on vaivannut meitä syvästi ja kohtalaisen kauan. Saako hän elämänilonsa takaisin? Hän on minulle kovin rakas.. Mutta en kuitenkaan omaa elämäniloani tahtoisi menettää - otan toisten tunteet kovasti huomioon, " itselleni" . Välitän siis ja joskus se tuottaa eteen vaikeita tilanteita.

Entäs taiteellinen puoli ja " ura" - haaveita olisi, toivottavasti toteutan ne joskus..

Jos jotain muuta tärkeää nousee esiin, niin kerrothan?

Pahoittelen tuota kysymystulvaa. On vaan niin hirmuisesti asiaa. :) Kiitos sinulle, kun olet jaksaillut täällä vastailla, vaikka liian usein tuntuu näkijöille tulevan epäkiitollista palautetta jos tulee ollenkaan sitä palautetta. :(

-E-

Vierailija
134/181 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
135/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen yhden lapsen äiti. Meillä on ollut aikamoisia ylä- ja alamäkiä pitkän parisuhteemme aikana. Vauvan syntymän jälkeen varsinkin tuntuu että suhde on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan. Olen jotenkin ollut iloton ja kai vähän masentunutkin.

Millaisena näet parisuhteemme nyt ja lähitulevaisuudessa?

Vierailija
136/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset ihana kun vastasit .... näitkö minulle vielä uutta vauvaa??? kaikkea hyvää sinullekin.

Vierailija
137/181 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotona jo jonkin aikaa, näetkö palaanko takaisin vanhaan työn, jäänkö pidemmäksi aikaa kotiin vai löydänkö uuden alan? Vieläkö näet meille lisää lapsia? Millaisena näet parisuhteemme? Kiitos etukäteen!

Vierailija
138/181 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitan nyt vastailla joihinkin viesteihin, jos joku välillä putoaa välistä, se johtuu siitä, että en joko näe juuri sillä hetkellä selkeästi, tai sitten olen hajamielisyyksissäni pompannyt yhden yli. Pahoittelen!

Saatan kokeilla näkemistä uudestaan myöhemmin näille, jolle en heti näe, josksu jonkun toisen kuvat nousee selvemmin esiin, ja joillekin näkyy heikommin, tai niin, ettei se vastaa kysymystä. Mitään pahaa se tuskin kuitenkaan tarkoittaa, vaikka en näkisikään, joten olkaa huoleti. Tällainen etäkatsominen on muutoinkin epävarmaa, koska ei ole henk. koht. kontaktia.

Terv. Hilla

Vierailija
139/181 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen jonkin verran edellisistä elämistä, mutta en uskalla sanoa varmuudella niistä mitään ja esim. itselleni en näe lainkaan. Saatan saada esim jostain ihmisestä mielikuvan jokin historiallinen asu yllään, tai hahmottaa jonkin ympäristön hänen kehäänsä, mutta siinäpä se sitten melkein onkin.

Tätä voisi kuulemma harjaannuttaa, mutta en ole vielä innostunut.

Vierailija
140/181 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia näen, mutta en kummankaan näiden miesten kanssa.

Sinulla on taipumusta hakea aina jotain uutta, yritä hiljentää vauhtia.

Saatat kiireessä juosta onnesi ohitse, ja tajuat sen vasta jälkeenpäin. Siinä vaiheessa se voiolla jo mutkikkaampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi