Näkijä vastaa lyhykäisesti kysymyksiin, hetken ajan.
Eli haluisin vähän testailla kykyäni, eli kuinka tarkaan kykenen näkemään asioita. ennen muinoin näin paljonkin, mutta vuosiin en ole kokeilut.
Kysykää jotain.
en siis lupaa, mutta yritän.
Kommentit (181)
Sinun pitää punnita,
onko elämässäsi nyt vaihe,
jolloin on aika aloittaa jotain uutta.
Tunnet itsesi ohitetuksi tämänhetkisessä suhteessasi, ja tiedät syyn.
Voitko muuttaa toista? Et.
Kyse on siitä, mitä SINÄ haluat elämältäsi.
Muista, että onni ei tule toisesta ihmisestä, vasta kun osaat olla onnellinen itsesi kanssa, sinun kannattaa etsiä yhteistä onnea toisen kanssa.
Näen sinulle lisää lapsia, mutta ei sinun synnyttämiäsi.
Näen teidät yhdessä pitkään. Tulet myös raskaaksi, mutta aikataulua en osaa sanoa.
-oletteko aikeissa ostaa talon?
Olen 25-vuotias 1 lapsen äiti ja nyt uusi raskaus alussa... Näetkö miten tämä raskauteni tulee sujumaan ja tuleeko tyttö vai poika? Mitäs muuta minulle näät?
Ette muuta kaupunkiin, näen n. vuoden päästä sinut maalaispitäjässä.
En näe sinua raskaana, ehkä lapsi tulee jostain muuta tietä, koska näen sylissäsi pienokaisen.
Kyseessä oli kokolailla ikäisesi mies, motiivina jokin järjetön päähänpisto....
Emme ole aikeissa ostaa taloa juuri tällä hetkellä, mutta haaveena se on, joskus lähitulevaisuudessa.
Näkisitkö vielä, saanko opintoni miten päätökseen? Entä työelämä?
Vierailija:
ja milloin syntyy la on 2.8
Näen kanssasi pienen tytön, jonka syntymä on 6.8.
Sinulla on kaikki hyvion, kunhan et tee asioista suuri numeroita.
Näen sinut junassa, ja juna-asemalla?
Eli matkustaa aiot, mutta minne?
Romantiikkaa on luvassa, tosin harkitse tarkkaan, mihin olet valmis.
Asiat ei ole pelkästään romanttisia välillänne.
Joudun nyt lopettamaan, yritän jatkaa illalla.
Voisitteko kertoa, mikä osui, ja mikä ei.
Raskauksia en näe alkuvaiheessa, joten niitä on vaikea sanoa, enkä myöskään paljoa päivämääriä tai aikatauluja asioille.
Näen välähdyksiä, tunteita, ja kuvia.
haluaisin mielelläni palautetta.
Hilla
Hmm, Harri vaikuttaa mukavalta, mielenkiintoiselta mieheltä, jossa kuitenkin on oma negatiivinen leimansa. Kehotan sinua odottamaan, anna ajan näyttää, voitko suhtautua häneen varauksettomasti. Älä ole sinisilmäinen, mutta älä myöskään anna elämän mennä ohi odottaessa...
jään aina kaikissa ennustusketjuissa ilman vastausta, täällä ja muilla palstoilla.
ole siis kiltti ja katso minun elämääni? kerro mitä näet tulevassa? ihan mitä vaan.. kerro toeutuuko päätökseni todellakin?
Sujuuko tuleva matkamme turvallisesti? Ekaa kertaa ulkomaille vauvan kanssa ja olen aika hermona, etenkin lentämisestä...
niin suuri, että se jo sattuu. älä sano minulle että luovu tuosta ajatuksestasi, koska olen sen jo tehnyt, ja siltikään en ole rakkautta elämääni saanut. pikkuhiljaa alan ymmärtämään mistä katkeroituneet vanhat piiat sikiää..
näetkö minulle siis rakkautta saapuvaksi tässä elämässä? millainen/kuka hän on? ainoa joka on saanut sydämeni eloon, on tuo minua nuorempi ystävä. tuleeko meistä joskus jotain suurempaa, vai olenko käsittänyt kaiken ihan väärin? mitä hän minusta ajattelee? miksi hän käyttäytyy siten kuin käyttäytyy?
auta minua..
hei näkijä jätit minut välistä olen numerolla 100 miksi hyppäsit yli? Voisitko nyt vastata??? Kiitos.
Mielenkiintoista että näet minun vaihtavan työtä lapsen jälkeen, lisää lapsia ei VIELÄ haaveissa. :)
T:114
ps. Osaatko vielä sanoa miten nuorimmaisen lapsen terveyden käy? Selviämmekö vähillä komplikaatioilla?
Löydänkö paremman työpaikan tämän vuoden puolella! Tuntuu etten jaksaisi enää millään nykyisessä.
saammeko koskaan lisää lapsia.
Niitä on jo 2.
jos tulen vielä raskaaksi niin ovatko ne kaksosia?
Tunnen olevani en osa syyllinen voinko häntä jotenki auttaa? Eihän suhteessamme ole vaan kolmatta pyörää??
Lisäälapsia en näe, mutta lapsenlapsia oman talosi pihamaalla kyllä.
Talohankintaan vaikutat vain sinä,
rakennat elämääsi tietoisesti hyvin itsenäiseksi,
siihen voi miehen olla vaikea sijoittua.
Näetkö itsesi jotenkin vaillinaisena ilman avioliittoa?
Et tarvitse sitä ollaksesi ´kokonainen,
sinua kunnioitetaan hyvänä ihmisenä omana itsenäsi,
onnesi kumpuaa jostain muusta kuin maallisista ympyröistä.
Tulet tekemään paljon hyvää muille ihmisille.