IL: Tällaista on sugarbabyn elämä: Ei päivääkään työtä, rikas mies ja uusia laukkuja.
Naista tapailevat miehet ovat maksaneet hänen plastiikkakirurgiakäynnit, kuntosalin jäsenyysmaksut, matkat ja paljon muuta.
Nainen harvoin herää ennen puoltapäivää, eikä koskaan tee itse ruokiansa.
Onkohan tällaisia naisia paljonkin?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kamalaa olis, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, että tällaisia ihmisiä näämmä on...
Missä tyydytys siitä että saa käyttää omia lahjojaan ja aivojaan omassa työssä? Kuka näillä neidoille on opettanut, että joku laukku pitäisi saada, mistä tällainen pinnallisuus kumpuaa?
Väitän etteivät ole järjen jättiläisiä + rakkaudettomuutta omassa lapsuudenkodissaan :( On opittu hyötymään ihmsisitä, pitämään heitä objekteina, joista on kiskottava irti kaikki mammona.
Säälin.
Aika ruusuinen kuva, että kaikki palkansaajat olisivat töissä joissa saavat "tyydytystä kun voi käyttää lahjojaan". Itse ainakin käyn töissä ihan vaan palkan vuoksi, en koe saavani paljoa henkistä tyydytystä (virastotyö, paperien pyörittelyä lähinnä). Kuukausitulotkin jää varmaan pienemmiksi kuin tuolla naisella.
En voi oikeasti ymmärtää ihmisiä, jotka tekevät vuosia työt, josta eivät pidä yhtään. Eikö heillä ole mitään tavoitteita ja intoa tulevaisuutensa suhteen? Eivätkö he arvosta itseään? Ovatko he ihan idiootteja, kun myyvät vapaa-aikansa asialle, josta eivät saa mitään? Vai onko tällaisista ihmisistä mihinkään yleensäkään? Ymmärrän juuri ja juuri tuollaista, jos ihmisellä on joku tavoite työnsä ulkopuolella ja surkea työ on vain hetkellinen olotila, mutta muuten en ymmärrä.
On ihmiskunnan historiassa aika uusi ajatus että työn tulisi olla ihana ja sellaista jossa voi kehittää itseään. Lähinnä etuoikeutetuilla länsimaalaisilla on varaa ajatella niin. Meidänkin yhteiskunnassa edelleen jonkun täytyy ne paperit pyöritellä, vessat siivota, lehmät lypsää ja postit jakaa. Tuskin kaikki silkasta intohimosta tekevät näita töitä.
Minä en ymmärrä ihmisiä joiden mielestä kaiken on aina oltava kivaa ja mahtavaa jotta elämä olisi elämisen arvoista. Onhan se hieno juttu jos onnistuu työllistymään unelma-alalleen ja pitää työstään, mutta en usko että vaikkapa niin monen unelmana olisi hyllyttää tai olla kassalla, että kauppoihin riittäisi pelkkiä intohimoisia tekijöitä.
Käyn töissä rahan takia. Ei se ole mielestäni mitenkään surkuteltava juttu, kiitollinen olen että vakitöitä ylipäätään on - paljon pahemminkin voisi olla asiat. Työn ansiosta on harrastukset, asunto jonka lainasta puolet jo maksettu, reissuja, ruokaa ravintolasta jne.
Ehkä olen etuoikeutettu, mutta omalla työlläni ja innollani olen oman asemani saavuttanut. Suomessa tämä on lähes kaikille mahdollista, mutta laiskat eivät tietenkään viitsi kuin syyllistää muita tylsästä työstään. Tylsä työ menettelee aikansa, mutta tavoitteet kannattaisi pitää korkeammalla. Olisi kauheaa raahautua töihin aamuisin ja jo edellisenä päivänä alkaa voivottelemaan tylsää työtään ja ankeaa arkeaan. Mutta jokainen on oman onnensa seppä. Jokainen takoo elämästään sellaista kuin itse haluaa. Toki joillakin voi olla asioita, joihin ei pysty itse vaikuttamaan, mutta aika moneen asiaan voi.
Tämä ei ole mitään uutta toimintaa. Ennen muinoin sanottiin naisia kurtisaaneiksi. Etenkin Ranskassa yleistä. Mies maksoi naiselle asunnon ja vaatteet. Kaikki dadyt tuskin ovat ällöjä. Jos naisella on tuuri, saattaa suhde edetä naimisiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kateutta täällä. Olen ihan tavallinen nainen ja mies kaveri jonka olen jo vuosia tuntenut (samanikäinenkin kuin minä) antaa rahaa minulle koska haluaa tukea. Suhteemme on aina ollut seksuaalisävytteinen, lähettelemme kuvia toisillemme. Miehelle tuli idea että voisi antaa minulle myös tästä rahaa :D ajattelin et ok sopii minulle, olenhan tällä hetkellä työtön. Ihan mukavaa elämää elän. Juuri osti minulle kauniita hameita mitä olen aina halunnut! Jos teitä surettaa eittei teidän kohdalle osu sama onni niin mikäs siinä. Mies asuu kaukana joten vartaloani en kenellekkään rahasta antaisi tosin. :) Emme ole siis suhteessa, ystäviä vain
Voi pyhä yksinkertaisuus! Mies tienaa niillä lähettämilläsi kuvilla hyvät rahat ja sinä saat roposia :-D
Itselleni on ollut tärkeää jo lukioikäisestä asti, että olen itsenäinen ja tulen toimeen omillani. Halusin hyvän ammatin ja kohtuullisen tulotason. Näihin tavoitteisiin päästäkseni opiskelin ja kävin työssä. Jos joku olisi opiskeluaikana tarjonnut jotain sugar baby -"tehtävää", olisin varmaan oksentanut. Mallin hommia ehdoteltiin ja pyydettiin kadulta mainoskasvoksi, mutta arvelin, että mitähän lienee se mallin työ todellisuudessa ja mainoksiin en lähde naamaani näyttämään.
En monen muun lailla ymmärrä, että mitä ihmeen viehätystä on laukussa? Laukkuja on toki useita omasta takaa, mutta ne on valittu käyttötarkoituksen ja värin mukaan siinä missä kenkänikin. Kallein veska on maksanut vähän vaille 200 e.
Perheen perustin 30-vuotiaana eikä ole tarvinnut mieheltä rahaa anoa.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on ollut tärkeää jo lukioikäisestä asti, että olen itsenäinen ja tulen toimeen omillani. Halusin hyvän ammatin ja kohtuullisen tulotason. Näihin tavoitteisiin päästäkseni opiskelin ja kävin työssä. Jos joku olisi opiskeluaikana tarjonnut jotain sugar baby -"tehtävää", olisin varmaan oksentanut. Mallin hommia ehdoteltiin ja pyydettiin kadulta mainoskasvoksi, mutta arvelin, että mitähän lienee se mallin työ todellisuudessa ja mainoksiin en lähde naamaani näyttämään.
En monen muun lailla ymmärrä, että mitä ihmeen viehätystä on laukussa? Laukkuja on toki useita omasta takaa, mutta ne on valittu käyttötarkoituksen ja värin mukaan siinä missä kenkänikin. Kallein veska on maksanut vähän vaille 200 e.
Hiusmalliksi, mainosmalliksi vaiko xl-malliksi?
Monenkohan tytön vanhemmat tietävät, että tyttö siellä vieraassa "opiskelukaupungissa" tai "työelämässä" on pelkkä ilolintu jollekin miehelle?
Eikö heitä yhtään ihmetytä, miten muodikkaissa ja kalliissa vaatteissa tyttö liikkuu, merkkilaukku olalla ja aina kynsiä myöten viimeisen päälle laitettuna?
Just tollanen mies minulle, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kukapa nainen ei haaveilisi tällaisesta
Veikkaanpa, että aika moni ei haaveile. Pitäisi harrastaa seksiä jonkun vanhan patun kans, yäk.
mutta vanha kurttuhan sinäkin olet tai jos et vielä ole niin sinusta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusmalliksi, mainosmalliksi vaiko xl-malliksi?
Valokuvamallin töitä ehdoteltiin, koska olin pitkä ja hoikka. Kauneudesta en tiedä, mutta en ilmeisesti ollut kovin pahankaan näköinen. Mitäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Seeking arrangements ja sugarbaby sivuilta löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan että tunteet ovat myös mukana, ei pelkkää järjestelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kyse on yleensä suhteesta, enkä enää tässä tapauksessa puhuisi välttämättä SB:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kyse on yleensä suhteesta, enkä enää tässä tapauksessa puhuisi välttämättä SB:stä.
Niin tarkoitin että haluan miehen joka tekee noita asioita minulle mutta oikeassa suhteessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tarkoitin että haluan miehen joka tekee noita asioita minulle mutta oikeassa suhteessa :)
Eiku vaan tuontivaimoksi. Rich huspand dating sites ja Rosebrides jeesii tuollaisten miesten kohtaamisessa.
Mitähän tämä emäntä tekee sitten kun naama ja peerse rupee roikkumaan. Sugardaddyt ottavat nuoren ja kiinteän, uuden tyrkyn. Tarjontaa kuules riittää. Milläs sitten meinaa elää tässä kalliissa maailmassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tämä emäntä tekee sitten kun naama ja peerse rupee roikkumaan. Sugardaddyt ottavat nuoren ja kiinteän, uuden tyrkyn. Tarjontaa kuules riittää. Milläs sitten meinaa elää tässä kalliissa maailmassa?
Ei tarvitse olla sugarbaby. Naapuri kertoi heittäneen entisen rouvansa ulos joka unohti aikanaan laittaa rahaa sivuun. Oli tuonut jostain Aasiasta 20 vuotta sitten kunnes kyllästyi jatkuvaan kuppaamiseen. Poliisin käskystä järjesti tälle halvan vuokraluukun jossa oli eron laillistumiseen asti.
Harva ajattelee näitä asioita oli sitten kotimainen tai ulkomaalainen. Ulos voidaan pistää ellet ole ollut kaukaa viisas ja säästänyt/sijoittanut.
Vierailija kirjoitti:
MarokonPerät kirjoitti:
Mitä ihmeellistä? Suomen Sofia Blörffi. Ei töitä, miehet maksaa, tärkeintä laukut jne. Niinku nähty näitähän löytyy. Normituloinen mies ei kelpaisi ikinä
Lähinnä tuo Blörffi kyllä käy sääliksi. Mitä muuten luulet, onko Blörffillä 20-30 vuoden päästä enää rikkaita miehiä jonossa seuralaisiksi ja maksajiksi?
Niinpä. Eikös tuokin ole nyt jo yli kolmekymppinen, joten eipä taida enää kovin kauan kroppa kelvata maksuvälineeksi.
Vielä menee hyvin, mutta pitää muistaa, että nuoruus kestää hetken ja vanhuus kauan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jos ainoa valuutta on ulkonäkö, miten ihmeen pitkälle nämä kuvittelevat sen elämässä riittävän? Ajattelevatko, että ovat ikuisesti parikymppisiä?
On ihmiskunnan historiassa aika uusi ajatus että työn tulisi olla ihana ja sellaista jossa voi kehittää itseään. Lähinnä etuoikeutetuilla länsimaalaisilla on varaa ajatella niin. Meidänkin yhteiskunnassa edelleen jonkun täytyy ne paperit pyöritellä, vessat siivota, lehmät lypsää ja postit jakaa. Tuskin kaikki silkasta intohimosta tekevät näita töitä.
Minä en ymmärrä ihmisiä joiden mielestä kaiken on aina oltava kivaa ja mahtavaa jotta elämä olisi elämisen arvoista. Onhan se hieno juttu jos onnistuu työllistymään unelma-alalleen ja pitää työstään, mutta en usko että vaikkapa niin monen unelmana olisi hyllyttää tai olla kassalla, että kauppoihin riittäisi pelkkiä intohimoisia tekijöitä.
Käyn töissä rahan takia. Ei se ole mielestäni mitenkään surkuteltava juttu, kiitollinen olen että vakitöitä ylipäätään on - paljon pahemminkin voisi olla asiat. Työn ansiosta on harrastukset, asunto jonka lainasta puolet jo maksettu, reissuja, ruokaa ravintolasta jne.