IL: Tällaista on sugarbabyn elämä: Ei päivääkään työtä, rikas mies ja uusia laukkuja.
Naista tapailevat miehet ovat maksaneet hänen plastiikkakirurgiakäynnit, kuntosalin jäsenyysmaksut, matkat ja paljon muuta.
Nainen harvoin herää ennen puoltapäivää, eikä koskaan tee itse ruokiansa.
Onkohan tällaisia naisia paljonkin?
Kommentit (153)
Ei sugardaddy-ilmiössä ole mitään hienoa. Babyksi ryhtymällä saa korkeintaan kutsun Dubai Porta Potties -juhliin. Googlatkaa, jos ette tiedä 🙄
Aikuisiahan nuo ovat ja kaikkeen tottuu (jopa vatsalle kakkimiseen), mutta ei tuollaiseen ryhtyminen VOI olla psyykelle hyväksi.
Oikeasti kun miettii niin mitvit. Naiset myy itseään KÄSILAUKUISTA. Miettikää nyt hemmetti...jostain ostoskassista koko elämä ja mielenterveys ei juma...KÄSILAUKUISTA! Siinä on status tuotteistettu pilkulleen. Tuon pitäisi olla myyjille yhtä fataalia kuin huumeiden myynnin! H-vettiin yli 100 euron laukut tästä maailmasta plus sun muut statussymbolit. Vissiin mitään kalliimpaa ei voi myydä kun pissikset ei osaa suhtautua noihin normaalisti. Ttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi väitätte että näiden sugarbabyjen elämä olisi tyhjää? Veikkaan että heidän elämänsä on hyvinkin mielenkiintoista kun pääsee matkustelemaan, kauneushoitoihin, shoppailemaan, tapaa uusia ihmisiä, saa paljon seksiä. Minusta ainakaan ei kuulosta tyhjältä, päinvastoin.
Taitaa nämä haukkujat olla kateellisia mammoja joita kukaan ei ikinä huolisi sugarbabyksi koska ovat niin lihavia ja kroppa pilalla pikku pershedelmien synnyttelystä.
Jopa vitsin rykäisit, vai että näiden huorien elämä on ihanaa ja mielenkiintoista, kun "pääsee matkustelemaan, kauneushoitoihin, shoppailemaan, tapaa uusia ihmisiä, saa paljon seksiä."!
Voi tsiisus... Tyttöhyvä, menisitkö itse mielellään kahden viikon Balin reissulle niin, että olet siellä aina asemissa silloin kun herra haluaa ja herraa huvittaa huoraansa panna? Ei siellä välttämättä matkustella nähtävyyksiä katsomassa, vaan odotetaan armollisen maksajan käskyjä. Ja onko sinusta jossakin kauneushoitolassa oleminen hyvää ajanvietettä? Tai jossakin kaupoissa juokseminen? Yh, minä kyllästyisin parissa tunnissa shoppailuun ja seksi jonkun käppänän kanssa olisi ihan karmeaa. Kuulostat niin nuorelta ja tyhmältä, mutta elämä opettaa sinuakin.
Ja tuo kateellisuuskysymys sitten. Ei, en ole kateellinen, sillä olen asunutkin ulkomailla vuosia aikuisena, matkustellut paljon ja tavannut upeita ihmisiä, mutta en myynyt sieluani paholaiselle, vaan olin vapaa kuin taivaan lintu ja elin itse ansaituilla rahoillani. Nyt asun perheeni kanssa velattomassa omassa talossamme ja olen onnellinen, terve ja rauhallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kamalaa olis, en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa, että tällaisia ihmisiä näämmä on...
Missä tyydytys siitä että saa käyttää omia lahjojaan ja aivojaan omassa työssä? Kuka näillä neidoille on opettanut, että joku laukku pitäisi saada, mistä tällainen pinnallisuus kumpuaa?
Väitän etteivät ole järjen jättiläisiä + rakkaudettomuutta omassa lapsuudenkodissaan :( On opittu hyötymään ihmsisitä, pitämään heitä objekteina, joista on kiskottava irti kaikki mammona.
Säälin.
Aika ruusuinen kuva, että kaikki palkansaajat olisivat töissä joissa saavat "tyydytystä kun voi käyttää lahjojaan". Itse ainakin käyn töissä ihan vaan palkan vuoksi, en koe saavani paljoa henkistä tyydytystä (virastotyö, paperien pyörittelyä lähinnä). Kuukausitulotkin jää varmaan pienemmiksi kuin tuolla naisella.
En voi oikeasti ymmärtää ihmisiä, jotka tekevät vuosia työt, josta eivät pidä yhtään. Eikö heillä ole mitään tavoitteita ja intoa tulevaisuutensa suhteen? Eivätkö he arvosta itseään? Ovatko he ihan idiootteja, kun myyvät vapaa-aikansa asialle, josta eivät saa mitään? Vai onko tällaisista ihmisistä mihinkään yleensäkään? Ymmärrän juuri ja juuri tuollaista, jos ihmisellä on joku tavoite työnsä ulkopuolella ja surkea työ on vain hetkellinen olotila, mutta muuten en ymmärrä.
Samaa mietin. Olin nuorena papereiden pyörittelijänä kolme vuotta ja se riitti siihen. Etsin mielenkiintoisen opiskelualan ja opiskelun ohessa asuin ulkomailla useita kuukausia. Myöhemmin tein alasta täsmälleen oman näköiseni ja ryhdyin yrittäjäksi. Olen itse oma pomoni ja tuoni on enemmänkin kuin harrastukseni, mutta siitä saa hyvin rahaa. Nautin työstäni ja olen siitä innoissani aina.
Vai ketjussa tiedetään huomaaminen jotenkin lisääntyväksi ilmiöksi? Historian tuntemus nolla. Nämä tekee sitä omasta halusta, se uutta. Vähemmistö näitä on yhä. Mutta jatkakaa, vauva on kyllä tyhmien kimppakiva. Muka huolissaan olevat miehet taivastelee, kun pinkka ei riitä muuhun kuin itäblokin puhkinusastuun sutturaan kurjassa hotellissa. Voi olla potenssiongelmaa huijata itseään luulemaan vastapuoli halukkaaksi, ellei sitten nimenomaan juuri se nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi.
Eihän näiden sugardaddyjen kanssa välttämättä edes harrasteta seksiä. Noilla ukoilla on sen verran rahaa että ei tunnu missään pitää sugarbabya ihan huvikseen. Jossain jotain juttua noista daddyista luin ja ainakin ne sai jotain kikseja siitä että ovat sugardaddyja. Eivätkä vaatineet seksiä vastineeksi.
Harmi, olisi pitänyt nuorempana hankkia sugardaddy.Tuo on se siloiteltu versio mitä lehtien haastatteluissa kerrotaan. Voi se ehkä alkuvaiheessa toimia jonkin aikaa noin, mutta ei kukaan mies maksele useiden tonnien tissileikkauksia, käsilaukkuja tai kalliin asunnon vuokraa jotta saa tytön viikonlopuksi käsikynkkään.
Jep ja tissileikkaukset maksetaan sen takia, että naisen omat tissit ovat maksajan mielestä rumat. Samoin kaikki muutkin leikkaukset ja toimenpiteet maksetaan silläbajatuksella, että naisesta yritetään saada paremman näköinen sillä tavoin. Hän ei kelpaa heille omana itsenään, vaan hänestä halutaan tekemällä tehdä parempi. Onko se asia sitten naiselle hyvä, että tietää olevansa miesten mielestä ruma? Että häntä ei arvosteta omana itsenään ollenkaan, hänen mielipidettään ei kysellä yhtään, vaan käsketään vain menemään laittamaan naamansa kuntoon ja pysymään leikkauksen ajan ja sen jälkeen pois silmistä.
Tuollaiset miehet eivät todellakaan myöskään tyydy mihinkään käsikynkässä kävelyyn, vaan nainen on ihan patja, reikätyyny, imuri ja eritteiden lähde.
Taitaa olla kateutta täällä. Olen ihan tavallinen nainen ja mies kaveri jonka olen jo vuosia tuntenut (samanikäinenkin kuin minä) antaa rahaa minulle koska haluaa tukea. Suhteemme on aina ollut seksuaalisävytteinen, lähettelemme kuvia toisillemme. Miehelle tuli idea että voisi antaa minulle myös tästä rahaa :D ajattelin et ok sopii minulle, olenhan tällä hetkellä työtön. Ihan mukavaa elämää elän. Juuri osti minulle kauniita hameita mitä olen aina halunnut! Jos teitä surettaa eittei teidän kohdalle osu sama onni niin mikäs siinä. Mies asuu kaukana joten vartaloani en kenellekkään rahasta antaisi tosin. :) Emme ole siis suhteessa, ystäviä vain
Vierailija kirjoitti:
Kasvot eivät kelpaisi suomimiehelle :D
Toki kelpaisivat, ihan perusnätti kasvoiltaan.
Valttina taitaa olla rintavarustus. Itse kun olen enemmän peppumiehiä niin en pidä tuota naista superkuumana.
Vierailija kirjoitti:
Jos voitan eurojackpotissa 90 milliä niin minustakin tulee sugardaddy. Potkin heti vanhan muijan pellolle ja nuorta hyväkroppasta tilalle. T. mies 60v
Eikö haittaisi se, että se 20v. pitää sinua ja vanhaa kroppaasi ällönä ja haaveilee nuoresta tarzanista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvot eivät kelpaisi suomimiehelle :D
Toki kelpaisivat, ihan perusnätti kasvoiltaan.
Valttina taitaa olla rintavarustus. Itse kun olen enemmän peppumiehiä niin en pidä tuota naista superkuumana.
Sanoo Erkki 56 v. Joroisista. Neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kateutta täällä. Olen ihan tavallinen nainen ja mies kaveri jonka olen jo vuosia tuntenut (samanikäinenkin kuin minä) antaa rahaa minulle koska haluaa tukea. Suhteemme on aina ollut seksuaalisävytteinen, lähettelemme kuvia toisillemme. Miehelle tuli idea että voisi antaa minulle myös tästä rahaa :D ajattelin et ok sopii minulle, olenhan tällä hetkellä työtön. Ihan mukavaa elämää elän. Juuri osti minulle kauniita hameita mitä olen aina halunnut! Jos teitä surettaa eittei teidän kohdalle osu sama onni niin mikäs siinä. Mies asuu kaukana joten vartaloani en kenellekkään rahasta antaisi tosin. :) Emme ole siis suhteessa, ystäviä vain
Joo niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
En olisi voinut ikinä vajota noin alas, horatsun ammatti ei ollut edes vanhempieni mielestä ammatti, mihin heidän tyttärensä ponnistaisi lähtiessään kotia maailmalle. Minut on kasvatettu itseäni arvostavaksi ihmiseksi, jota ei käytetä hyväksi ja joka ei käytä hyväksi heikkoja. Hyvä itsetunto ja ylpeys ovat aina mukana kaikessa mitä teen, joten tuollainen laukkujen ja isompien tissien takia huoraaminen on ihan sairasta.
Jos molemmat on tuossa "suhteessa" tietäen pelin hengen, miten siinä käytetään ketään hyväksi? Itse näkisin sen pikemminkin liikesopimuksena.
Vierailija kirjoitti:
kukapa nainen ei haaveilisi tällaisesta
No mä en haaveile. Mulle on tärkeää mm. olla arvostetussa ammatissa ja tehdä töitä, tienata hyvin, omistaa itse oma asunto, auto ja osakkeita.
Olisi kamalaa elää jonkun sugardaddyn piikkiin, siinähän olisi koko ajan tunne että on jotenkin velkaa ko. tyypille. Ja tyhjän päälle tippuisi kun suhde päättyisi.
Jotkut ihmiset käyttävät aikansa tällä planeetalle elämisen sijaan selviytymiseen. Mutta onko ihminen, joka ei ole kriittisesti pohtinut elämäänsä oikeasti elänytkään?
Vierailija kirjoitti:
Et siis kelpaa muille, et julkisesti naisystäväksi, et missään tapauksessa vaimoksi ja varsinkaan miehen lasten äidiksi, olet vain, no huorahan se sinä olet. Olenko kateellinen? Enpä oikeastaan, olen naimisissa rakkaan mieheni kanssa, meillä on lapsia, velaton koti ja tykkään käydä töissä. En ole ollut päivääkään työttömänä, vaan töitä riittää ja voin ostaa hameeni ihan itse. Oletko muuten smugu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi voinut ikinä vajota noin alas, horatsun ammatti ei ollut edes vanhempieni mielestä ammatti, mihin heidän tyttärensä ponnistaisi lähtiessään kotia maailmalle. Minut on kasvatettu itseäni arvostavaksi ihmiseksi, jota ei käytetä hyväksi ja joka ei käytä hyväksi heikkoja. Hyvä itsetunto ja ylpeys ovat aina mukana kaikessa mitä teen, joten tuollainen laukkujen ja isompien tissien takia huoraaminen on ihan sairasta.
Jos molemmat on tuossa "suhteessa" tietäen pelin hengen, miten siinä käytetään ketään hyväksi? Itse näkisin sen pikemminkin liikesopimuksena.
Oletan että usein taustalla on asetelma jossa toinen on nuori ja mahdollisesti pahoissa talousvaikeuksissa tai henkisesti epätasapainoinen. Tämä tekee tyypistä haavoittuvaisen. Toisen taloudellisen ahdingon ja/tai muun haavoittuvuuden hyödyntäminen on kyseenalaista. Tietenkään tästä ei aina ole kyse, tapauskohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kukapa nainen ei haaveilisi tällaisesta
No mä en haaveile. Mulle on tärkeää mm. olla arvostetussa ammatissa ja tehdä töitä, tienata hyvin, omistaa itse oma asunto, auto ja osakkeita.
Olisi kamalaa elää jonkun sugardaddyn piikkiin, siinähän olisi koko ajan tunne että on jotenkin velkaa ko. tyypille. Ja tyhjän päälle tippuisi kun suhde päättyisi.
Se mikä on sinulle arvostettu ammatti, voi olla toiselle jotain muuta. Kyllä minun mielestäni ilotytön ammatti on arvostettava, enkä takuulla ole ainoa joka näin ajattelee.
Jos selviäisi, että tyttäreni olisi alan ammattilainen, voisin kertoa sen kenelle tahansa. Siinä ei olisi mitään hävettävää. Arvostaisin hänen työtään siinä missä jotain muutakin ammattia.
MarokonPerät kirjoitti:
Mitä ihmeellistä? Suomen Sofia Blörffi. Ei töitä, miehet maksaa, tärkeintä laukut jne. Niinku nähty näitähän löytyy. Normituloinen mies ei kelpaisi ikinä
Lähinnä tuo Blörffi kyllä käy sääliksi. Mitä muuten luulet, onko Blörffillä 20-30 vuoden päästä enää rikkaita miehiä jonossa seuralaisiksi ja maksajiksi?
Disclaimer: En jaksanut katsoa videota loppuun (koska tylsä), enkä ole vielä lukenut ketjun viestejä. Mutta täytyy sanoa etten yhtään pysty ymmärtämään, mikä noissa kengissä ja käsilaukuissa kiehtoo. Ymmärtäisin tämän kuvion 100 kertaa paremmin jos siitä saisi vastineeksi sen, että voi opiskella ilman rahahuolia itsensä johonkin ammattiin, jossa tienaa hyvin.
Mutta tuo, että saa viettää turhanpäiväistä luksuselämää. Mitä siitä jää käteen? Kasa kenkiä ja laukkuja ja uusintaleikkausta vailla olevat silikonirinnat, joita ei ole varaa korjauttaa kun ulkonäkö on rupsahtanut ja rahahanat menevät kiinni?
Huo_ra on huo_ra, vaikka sokerilla kuorruttaisi.