Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö työn tilaaja iskeä mieheni vai olenko turhasta mustasukkainen?

Remppamiehen muija
22.05.2020 |

Mieheni on talonrakentaja ja hänellä on oma yritys. Nyt hän tekee isoa remonttia taloon, jonka omistaa yksinäinen nainen. Tai siis sinkku. Suurinpiirtein saman ikäinen kuin mitä me ollaan.
Tää nainen on aika usein siellä remonttia tekemässä itsekin, eli he viettävät mieheni kanssa aika paljon aikaa yhdessä. Nyt hän on alkanut laittaa usein viestejä myös työajan ulkopuolella, toki vain työasioita koskevia mutta joku niissä viesteissä vaivaa minua. Ne on liian tuttavallisia. Aika usein niissä on jotain että kiitos taas, en pärjäisi ilman sinua tai että olit taas tehnyt ihanaa jälkeä. Ei siis mitään suoraa sellaista mikä sanoisi että hän on kiinnostunut, mutta joku tässä häiritsee. Olen siis nähnyt osan viesteistä, kun mies on pyytänyt lukemaan jos hän ei ole itse puhelimeen juuri sillä hetkellä päässyt.
Mies pitää minua ihan hulluna, kun sanoin näistä epäilyistäni hänelle. Ei kuulema ainakaan hänen puolelta ole mitään kiinnostusta. Mutta mulla on vaan tää olo. Naisen vaisto, ehkä?

Mutta laitatteko itse teidän remppamiehille tms. tuttavallisia viestejä työajan jälkeen ja onko tuossa jotakin häiritsevää, vai onko mulla päässä vikaa?

Kommentit (333)

Vierailija
41/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos luotat mieheesi niin mitä sevaan haittaa vaikka joku muu olisikin kiinnostunut? Mun miestäni on yritetty iskeä suoraan mun silmieni edessä, mä vaan nauroin. Se on mun mies eikä petä. Mustasukkaisuus on turhaa.

Tämä. Miten raskasta täytyy elämän olla, jos koko ajan pelkää ja epäilee puolison uskollisutta. Huono itsetunto?

Vierailija
42/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla vaikka häiritseekin. Mies ei kuitenkaan ole lähtenyt mukaan viesteilyihin. Ihan oikeasti on miehiä jotka ei ole jokaisen tapaamansa naisen vietävissä. Tuolla alalla väistämättä kohtaa sinkkunaisia jatkossakin ja sä kyllä nolaat itsesi ja miehesi ja miehesi firman aivan totaalisesti jos alat tuosta vielä enemmän mustasukkaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun täytyy mennä kesken kaiken sinne työmaalle...

No ei toisen työpaikalle voi mennä hyörimään ja vahtimaan ettei asiakkaat yritä iskeä. Sairastahan tuollainen olisi. Tässä tapauksessa mennä vielä asiakkaan kotiin.

Tärkeintähän miten mies suhtautuu asiaan, ei ilmeisesti kiinnosta eikä jos viestejäkin pyytää lukemaan niin mitään salattavaakaan ei ole.

Että relax nyt vaan.

Vierailija
44/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla vaikka häiritseekin. Mies ei kuitenkaan ole lähtenyt mukaan viesteilyihin. Ihan oikeasti on miehiä jotka ei ole jokaisen tapaamansa naisen vietävissä. Tuolla alalla väistämättä kohtaa sinkkunaisia jatkossakin ja sä kyllä nolaat itsesi ja miehesi ja miehesi firman aivan totaalisesti jos alat tuosta vielä enemmän mustasukkaiseksi.

Näin just, onpa miehelle sitten kiva ja firman maineelle kun kaikki tietää, että mustasukkainen vaimo tulee rempan päälle huutelemaan ja kyttäämään tontille.

Vierailija
45/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinhan naiset mitään suoria aloitteita tekee vaan osoittavat kiinnostuksensa juurikin tuolla tavoin että viestittelevät suht aktiivisesti vaikka ei olisi selvää tarvetta, kuten tuo hyvästä työstä kiittäminen. Oikeastaan, tuolla tavalla edellinen tyttöystäväni osoitti kiinnostuksensa ensimmäistä kertaa, lähetti viestin ja kiitteli eräästä tapahtumasta jonka järjestin. Siinä ei siis mitenkäään kaikki osallistujat erikseen kiitelleet. Parin viikon päästä oltiin yhdessä sängyssä.

Vierailija
46/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos luotat mieheesi niin mitä sevaan haittaa vaikka joku muu olisikin kiinnostunut? Mun miestäni on yritetty iskeä suoraan mun silmieni edessä, mä vaan nauroin. Se on mun mies eikä petä. Mustasukkaisuus on turhaa.

Tämä. Miten raskasta täytyy elämän olla, jos koko ajan pelkää ja epäilee puolison uskollisutta. Huono itsetunto?

Anteeksi nyt, mutta etkö osaa lukea? En epäile miestäni mistään ja tämä on ensimmäinen kerta yli 20v. aikana kun asiakkaasta tulee tämmöiset tuntemukset.

Vierailija
47/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on se suomessa Epäilyttävää jos joku on ystävällinen

Vierailija
48/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remonttia yksin teettävä ihmiset harvemmin on mitään tyhjätaskuja ja sori nyt vaan, sellaiset harvemmin kiinnostuvat mistän remppamiehistä. Korona-aika varmaan tekee sen, ettei iltaisin voi normijuttuja tehdä, joten remppasuunnitelmiin pystyy iltaisin paneutumaan. Ja tottakai asiakas viestii silloin, kun haluaa; miehesi voi toki vastata sitten seuraavana päivänä töissä. Ja tuskin nyt nainenkaan kaikkia päiviä vain remppaa, eiköhän hänkin tee esimerkiksi etätyötä.

Vierailija
49/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän sivusta, mutta tuli mieleen.

Mulla on ex:llä sellanen esiintyvä viihdytystyö ja siinä kuului asiaan vähän flirttailla naisasiakkaillla ja olla hyvä jätkä miehille. Ei sitä oikeasti kiinnostanut, se oli vaan osa showta olla ”woow” naisille ja vähän vilkettä silmään, että asiakkaat viihtyi ja niille tuli hyvä fiilis.

Se kaikki jäi lavalle.

Vierailija
50/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppamiehen muija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta etkö osaa lukea? En epäile miestäni mistään ja tämä on ensimmäinen kerta yli 20v. aikana kun asiakkaasta tulee tämmöiset tuntemukset.

Kannattaa ehkä katsoa peiliin ja kysyä itseltään, miksi tuntemukset tulevat juuri nyt? Syy lienee enemmänkin teidän parisuhteessa kuin kyseisessä remontissa. Kuten täällä moni on jo kirjoittanut, niin naisen toiminta vaikuttaa ihan normaalilta, varsinkin näin korona-aikana.

Vierailija
51/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Remonttia yksin teettävä ihmiset harvemmin on mitään tyhjätaskuja ja sori nyt vaan, sellaiset harvemmin kiinnostuvat mistän remppamiehistä. Korona-aika varmaan tekee sen, ettei iltaisin voi normijuttuja tehdä, joten remppasuunnitelmiin pystyy iltaisin paneutumaan. Ja tottakai asiakas viestii silloin, kun haluaa; miehesi voi toki vastata sitten seuraavana päivänä töissä. Ja tuskin nyt nainenkaan kaikkia päiviä vain remppaa, eiköhän hänkin tee esimerkiksi etätyötä.

Taas jostain ulkoavaruudesta revittyä tasoteoriasoopaa. Ei ihmisten kiinnostus toista kohtaan riipu millään lailla tuloista tai varallisuudesta, eikä varsinkaan jos sitä jo on riittävästi (eli ei olla kultaa kaivamassa). Ei myöskään toisen ammatista. Miksi elämässään pärjäävä remppamies muka olisi epäkiinnostava ammattinsa vuoksi? Hah, mitä typeryyttä. Joku vanhan viinan ja kusen hajuinen pitkäaikaistyötön voi olla mokille pinnallisesti turn-off, mutta silti sellaisiinkin rakastutaan.

Vierailija
52/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi enemmän kiinnostunut, niin todennäköisesti lirkuttelisi siellä työmaalla eikä todellakaan lähettäisi mitään viestejä illalla sinun takiasi vaan yrittäisi pitää asian salassa. Tuo vaan tarkoittaa sitä, että viestit todellakin ovat ihan vilpittömiä ei niissä ole mitään taka-ajatuksia. Miehesi käytöskin sen vahvistaa. 

Otahan nyt vaan ihan rauhallisesti. 

Vierailija
53/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te voitte miehen kanssa naureskella tälle hupakolle.

Vierailija
54/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te voitte miehen kanssa naureskella tälle hupakolle.

Siis asiakas on lähettänyt vain asiallisia kiitosviestejä, ja sinun mielestä hän on hupakko? 

Vierailija
55/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap asuu niin pienellä kylällä, jossa kaikki asukkaat tuntevat toisensa, ja ap tietää sen naisen niin hyvin, että tietää jopa hänen olevan sinkku, niin alan epäillä ap:n olevan vainoharhainen.

Ensinnäkin niinnpienessä tuppukylässä on tärkeää pitää hyvät välit muihin ihmisiin ja on luonnollista, että remonttia teettävä haluaa pysyä hyvissä völeissä remonttimieheen.

Itse teetän juuri mökin rakennusta (sinkkunaisena, hui) ja eka setti urakoitsijoita oli huijareita ja teki jopa tahallaan tuhotyötä työmaalla, kun emme pitäneet toisistamme. Lopulta jättivät työt kesken jahäippäsivät. Nämä tokat työmiehet ovat kunnollisia päteviä ja haluan pitää hristä kiinni, olen jopa miettinyt, että veisinkö niille sinne pullaa välipalaksi, jotta tekisivät sen mielissään kunnolla ja nopeasti valmiiksi.

Ap ei taida olla koskaan asunut muualla kuin siellä pikkukylässä? Jutut kuulostavat niin suppeilta ja tuntuu luulevan miestään hyvinkin tavoiteltavaksi...

Arvaanko oikein, että se sinkkunainen on elänyt vähän laajemmin? Voin ihan suoralta kädeltä joka tapauksessa tässä veikata, että hän ei ole pätkääkään kiinnostunut ap:n miehestä, eikä haluaisi koskea häneen tikullakaan, vaikka siitä maksettaisiin.

Vierailija
56/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että rempan teettäjä on hiukan ujo, eikä saa sanottua kiitoksia livenä?

Vierailija
57/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi se viestien ajankohta niin häiritsee? Eikö se viesti ole just ihan sama, jos se on lähetetty illalla, aamulla tai päivällä? Ei niin viesteihin tarvitse kuitenkaan illalla vastata. 

Eksä sai asiakkailtaan paljon viestejä illalla työpuhelimeensa, mutta vastasi niihin sitten seuraavana aamuna. Ei asiakas ajattele lähettävänsä viestiä yksityispuhelimeen vaan työpuhelimeen. 

Vierailija
58/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä katsoa peiliin ja kysyä itseltään, miksi tuntemukset tulevat juuri nyt? Syy lienee enemmänkin teidän parisuhteessa kuin kyseisessä remontissa. Kuten täällä moni on jo kirjoittanut, niin naisen toiminta vaikuttaa ihan normaalilta, varsinkin näin korona-aikana.

Tämä on varmasti totta. Omassa suhteessa on ollut viime aikoina hieman hankalaa, joskin parempaan päin ollaan menossa. Ehkä tuo on aiheuttanut minulle jotain riittämättömyyden tunteita ja sitä kautta olen alkanut pelätä miehen menettämistä.

Mies ei tosiaan ole koskaan antanut aihetta epäillä mitään, enkä nytkään ole tästä yhtä kertaa enempää maininnut. En todellakaan aio mennä miehen työpaikalle, enkä ottaa mitään yhteyttä asiakkaaseen. Herranen aika sentään 😁

Ja muuten. Kyseessä ei ole mikään elähtänyt remppasetä, vaan hyvässä kunnossa oleva nelikymppinen mies, jolla on oikein mukavasti pärjäävä yritys 😁 Täällä osataan lukea viestejä kuin piru Raamattua ja tehdä ihan omia tulkintoja.

Vierailija
59/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmasti totta. Omassa suhteessa on ollut viime aikoina hieman hankalaa, joskin parempaan päin ollaan menossa. Ehkä tuo on aiheuttanut minulle jotain riittämättömyyden tunteita ja sitä kautta olen alkanut pelätä miehen menettämistä.

Mies ei tosiaan ole koskaan antanut aihetta epäillä mitään, enkä nytkään ole tästä yhtä kertaa enempää maininnut. En todellakaan aio mennä miehen työpaikalle, enkä ottaa mitään yhteyttä asiakkaaseen. Herranen aika sentään 😁

Ja muuten. Kyseessä ei ole mikään elähtänyt remppasetä, vaan hyvässä kunnossa oleva nelikymppinen mies, jolla on oikein mukavasti pärjäävä yritys 😁 Täällä osataan lukea viestejä kuin piru Raamattua ja tehdä ihan omia tulkintoja.

Tuttu on tuollainen remppamies, mutta ei kiinnosta pätkääkään. Meillä ei ole mitään yhteistä juteltavaa. 

Vierailija
60/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään lähettää timpurille mitään ylimääräisiä viestejä työajan ulkopuolella. Tosin meidän timpuri on mua 20 vuotta vanhempi ja olen itse naimisissa, mutta silti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi