Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittääkö työn tilaaja iskeä mieheni vai olenko turhasta mustasukkainen?

Remppamiehen muija
22.05.2020 |

Mieheni on talonrakentaja ja hänellä on oma yritys. Nyt hän tekee isoa remonttia taloon, jonka omistaa yksinäinen nainen. Tai siis sinkku. Suurinpiirtein saman ikäinen kuin mitä me ollaan.
Tää nainen on aika usein siellä remonttia tekemässä itsekin, eli he viettävät mieheni kanssa aika paljon aikaa yhdessä. Nyt hän on alkanut laittaa usein viestejä myös työajan ulkopuolella, toki vain työasioita koskevia mutta joku niissä viesteissä vaivaa minua. Ne on liian tuttavallisia. Aika usein niissä on jotain että kiitos taas, en pärjäisi ilman sinua tai että olit taas tehnyt ihanaa jälkeä. Ei siis mitään suoraa sellaista mikä sanoisi että hän on kiinnostunut, mutta joku tässä häiritsee. Olen siis nähnyt osan viesteistä, kun mies on pyytänyt lukemaan jos hän ei ole itse puhelimeen juuri sillä hetkellä päässyt.
Mies pitää minua ihan hulluna, kun sanoin näistä epäilyistäni hänelle. Ei kuulema ainakaan hänen puolelta ole mitään kiinnostusta. Mutta mulla on vaan tää olo. Naisen vaisto, ehkä?

Mutta laitatteko itse teidän remppamiehille tms. tuttavallisia viestejä työajan jälkeen ja onko tuossa jotakin häiritsevää, vai onko mulla päässä vikaa?

Kommentit (333)

Vierailija
241/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo nakki. Viestittely illalla kun on oltu työmaalla koko päivä on kalastelua, lähteekö mies viestittelyyn mistä on sitten helpompi siirtyä lähikontaktiin. Nainen ei ole suoraan lähestyvä vaan vähän koputellen vasaralla. En pärjää ilman sinua (oi vahva ja taitava remonttikönsikäs, saat minut katseellasi vaateriin, olen heikko nainen ja ihan liisterissä sinuun). Teit jälkeen ihanaa työtä (voin vain kuvitella kuinka ihanasti työstäisit minua, ooh).

Vai intona remontista. Joo, mutta remontista ja remonttimiehestä. Se on reipasta sanoa hei kiitos avustasi ja hienoa jälkeä tuli taas siinä kun päivä on pulkassa. Jos niitä viestejä pukkaa illalla niin vosulla on ketunhäntä kainalossa vaikkei sitä edes itselleen tunnustaisi.

Rehti nainen ymmärtää antaa remppahemmolle rauhan illalla eikä käytä häntä yksinäisten iltojensa haaveilukohteena.

Remppamiehen vaimona näyttäisin reviirin. Enste eväät, reissumiestä mukaan eväslootaan ja vähän sydämen mallista metwurstia täytteeksi, leipä kans sydämen malliin. Haalarin taskuun punaiset stringit vähän iltaohjelmaa vihjaamaan. Muutama lyhyt seksipuhelu työmaalle, jota ei anneta miehen katkaista vaan nolostelkoon vapaasti. Sitten soitot vähän ennen työpäivän loppua, tule jo, olen kuumana. Siis sauna, eikun minä, minäpä minä.

Saattaisin viedä pizzan kohteeseen, että ajattelin sinua ja satuin ajamaan tästä - trenssi niskaan, paljaat sääret ja korkkarit. Miettiköön remppaajat onko siellä alla mitään. Minä valloitan mieheni voimalla uudelleen jos tarvitaan, ja niin ettei se jää sivullisillekaan epäselväksi kenen mies tässä oikeastaan on kyseessä.

Onko naiset oikeasti näin huonon itsetunnon omaavia ja omistushaluisia?

Vierailija
242/333 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo nakki. Viestittely illalla kun on oltu työmaalla koko päivä on kalastelua, lähteekö mies viestittelyyn mistä on sitten helpompi siirtyä lähikontaktiin. Nainen ei ole suoraan lähestyvä vaan vähän koputellen vasaralla. En pärjää ilman sinua (oi vahva ja taitava remonttikönsikäs, saat minut katseellasi vaateriin, olen heikko nainen ja ihan liisterissä sinuun). Teit jälkeen ihanaa työtä (voin vain kuvitella kuinka ihanasti työstäisit minua, ooh).

Vai intona remontista. Joo, mutta remontista ja remonttimiehestä. Se on reipasta sanoa hei kiitos avustasi ja hienoa jälkeä tuli taas siinä kun päivä on pulkassa. Jos niitä viestejä pukkaa illalla niin vosulla on ketunhäntä kainalossa vaikkei sitä edes itselleen tunnustaisi.

Rehti nainen ymmärtää antaa remppahemmolle rauhan illalla eikä käytä häntä yksinäisten iltojensa haaveilukohteena.

Remppamiehen vaimona näyttäisin reviirin. Enste eväät, reissumiestä mukaan eväslootaan ja vähän sydämen mallista metwurstia täytteeksi, leipä kans sydämen malliin. Haalarin taskuun punaiset stringit vähän iltaohjelmaa vihjaamaan. Muutama lyhyt seksipuhelu työmaalle, jota ei anneta miehen katkaista vaan nolostelkoon vapaasti. Sitten soitot vähän ennen työpäivän loppua, tule jo, olen kuumana. Siis sauna, eikun minä, minäpä minä.

Saattaisin viedä pizzan kohteeseen, että ajattelin sinua ja satuin ajamaan tästä - trenssi niskaan, paljaat sääret ja korkkarit. Miettiköön remppaajat onko siellä alla mitään. Minä valloitan mieheni voimalla uudelleen jos tarvitaan, ja niin ettei se jää sivullisillekaan epäselväksi kenen mies tässä oikeastaan on kyseessä.

Ei ole huonoa itsetuntoa käydä tulta päin ja katsoa kortit. Eipä tuo ap:n mies näyttänyt tuosta venkoilevasta remonttiemännästä perustavan niin taistelu on kahden naaraan välinen.

Itse ottaisin vosulta luulot ja haihattelun pois koska ärsyttää tuollainen luumuilu, ihan näinkin mukavalla asialla lähdin viestittelemään, ei ole mitään vilunkia tässä tarjouksessa. Uskolliselle (tai tietysti toiveissa vähemmän uskollinen) remonttiavulle on nyt luvassa tilaajalahja, että eikö panna menemään eiku tulemaan. Just, älä unta nää.

”Äijän puhelinta vilkaisen

Mitä hittoa?

On hymiöö, on sydämii, "oisko kreisii olla ystävii?

E-ei, ei taida tietää tyttö

Ettei mun mies oo vapaa vielä”

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap välitä aika taitavastakaan pilkasta, jota täällä esiintyy. Se on sinun mies ja sinun pitää kuunnella omaa tunnettasi asiasta. Niin kauan kuin et suoraan hyökkää miestäsi kohtaan ja olette tiimi yhdessä ja keskustelette asioista, tästäkin tilanteesta voi selvitä.

Palsta todella demonisoi sen, että kukaan reagoi oman puolison elämässä tapahtuviin asioihin mitenkään. Ei ihailtavaa, mutta koskas olette muutenkaan sitä olleet.

Vierailija
244/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis mun mies kyseessä, soittaisin kyllä kyseiselle naiselle ja sanoisin suorahan, että jos miestäni meinaat vikitellä, niin tilaa sitten hautakivi ittelles! Voin meinaan kokemuksesta sanoa, että viestittely loppuu.

Vierailija
245/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinainen kirjoitti:

Jos olis mun mies kyseessä, soittaisin kyllä kyseiselle naiselle ja sanoisin suorahan, että jos miestäni meinaat vikitellä, niin tilaa sitten hautakivi ittelles! Voin meinaan kokemuksesta sanoa, että viestittely loppuu.

Ja samalla sabotoisit miehen uran.

Vierailija
246/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo viestit laitettu silloin, kun hän ei ole ollut päivällä talolla. Haluaa vaan kiittää miestäsi. Ja on ihan luonnollista olla tuttavallinen, jos ovat töitäkin siellä yhdessä tehneet. Tuntemani rakennusmies hoitaa nuo viestit ja sähköpostit paljonkin varsinaisen työpaivan jälkeen, kun päivällä tekee niitä rakennushommia. On siis yksityisyrittäjä, ja kyllä ne työpäivät ovat tavallista pitempiä eikä lopeta hommia tietyn "virka-ajan" jälkeen. 

Vierailija
247/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinainen kirjoitti:

Eikö sinun pitäisi olla sinun miehellesi vihainen, kun antaa itseään vikitellä. 

Vierailija
248/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remppamiehen muija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Jos luotat mieheesi niin mitä sevaan haittaa vaikka joku muu olisikin kiinnostunut? Mun miestäni on yritetty iskeä suoraan mun silmieni edessä, mä vaan nauroin. Se on mun mies eikä petä. Mustasukkaisuus on turhaa.

Tämä. Miten raskasta täytyy elämän olla, jos koko ajan pelkää ja epäilee puolison uskollisutta. Huono itsetunto?

Anteeksi nyt, mutta etkö osaa lukea? En epäile miestäni mistään ja tämä on ensimmäinen kerta yli 20v. aikana kun asiakkaasta tulee tämmöiset tuntemukset.

Mutta miksi se sitten haittaa? Mun mies on myös talonrakentaja. Hänelle tulee myös vapaa-ajalla noita soittoja ja viestejä. Jotkut kiittelee vuolaammin, jotkut vähemmän. Joillain vain on se tyyli, että kiitellään ja ihastellaan paljon - toisilla voi se olla myös merkki kiinnostuksesta. Mutta mitä väliä?

Vierailija
249/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea läpi näitä, mutta ap ylireagoi. Jos on mies on mennäkseen vieraan naisen matkaan niin hän lähtee, vaikka lahkeessa roikkuisit. Tosin luulen, että sinun "hyvännäköinen" miehesi on varmaan vaan komea sinun silmissäsi. Remontin teettäjä voi olla aidosti iloinen hyvästä remppamiehestä. Sen sijaan, että mietit miten saat miehesi pois työmaalta kannattaa ajatella, että varakkaalla sinkkunaisella on varmaan vastaavanlainen varakas tuttavapiiri, jossa joku tarvitsee myös hyvää remppamiestä. Tämä taas saattaa tietää uusia työkohteita ja lisää töitä miehellesi. Jäitä hattuun turhan mustasukkaisuuden kanssa.

Vierailija
250/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet lapsellinen tai sitten hyvin nuori.  Ei miestä millään sydämenmuotoisilla leivillä pidetä parisuhtessa, jos vieras p---u kiinnostaa. Tuntemani remppamiehen vaimo on melkoinen pullukka, jotenkin huvittaa jo ajatuskin, että esim tämä keski-ikäinen ylipainoinen nainen lähtisi korkokengissä ja seksihepenissä jonnekin työmaalle hiippailemaan ja miestään viekoittelemaan. Lähinnä tekisi itsestään naurunalaisen.

Vierailija
251/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies antaa katsoa niitä viestejä, niin luulisin, että hän itse ei koe viestejä liian tuttavallisiksi. Jos viesteissä olisi jotain salattavaa, antaisko mies lukea niitä?

Vierailija
252/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienellä flirtillä remonttimiesten hommat sujuu paremmin ja niihin paneudutaan ihan toisella tarkkuudella. Itse olen kyllä kokenut että, jos vaan reiska on yhtään pantava, kannattaa antaa, niin monesti saa kaupan päälle seksin lisäksi kaikkee pientä laittoo yms

Sama juttu, flirttailua ja semmosta teerenpeliä. Yksi hyvä kikka on semmonen, mun on pakko käydä nyt suihkussa eihän haittaa ja sitten pyörin keittiössä keittämässä kahvia pelkkä pyyhe ympärillä, remonttiukot tuppaa vapaapäivinäkin kylään kaikenlaisilla saha unohtui tekosyillä ja aina on tullut kaupan päälle jotain esim, hyllyjen laittoa tai jotain muuta.

Vierailija
253/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, vaikka tuo nainen yrittäisikin iskeä? Etkö luota mieheesi?

Itse olisin vain ylpeä omasta miehestäni: se on niin upea että muutkin tykkää, ja se on kuitenkin MUN aviosiippa <3

Vierailija
254/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea läpi näitä, mutta ap ylireagoi. Jos on mies on mennäkseen vieraan naisen matkaan niin hän lähtee, vaikka lahkeessa roikkuisit. Tosin luulen, että sinun "hyvännäköinen" miehesi on varmaan vaan komea sinun silmissäsi. Remontin teettäjä voi olla aidosti iloinen hyvästä remppamiehestä. Sen sijaan, että mietit miten saat miehesi pois työmaalta kannattaa ajatella, että varakkaalla sinkkunaisella on varmaan vastaavanlainen varakas tuttavapiiri, jossa joku tarvitsee myös hyvää remppamiestä. Tämä taas saattaa tietää uusia työkohteita ja lisää töitä miehellesi. Jäitä hattuun turhan mustasukkaisuuden kanssa.

Juuri näin. Minä hommasin hyvälle remonttimiehelle pari muutakin projektia. 

Vierailija
255/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienellä flirtillä remonttimiesten hommat sujuu paremmin ja niihin paneudutaan ihan toisella tarkkuudella. Itse olen kyllä kokenut että, jos vaan reiska on yhtään pantava, kannattaa antaa, niin monesti saa kaupan päälle seksin lisäksi kaikkee pientä laittoo yms

Sama juttu, flirttailua ja semmosta teerenpeliä. Yksi hyvä kikka on semmonen, mun on pakko käydä nyt suihkussa eihän haittaa ja sitten pyörin keittiössä keittämässä kahvia pelkkä pyyhe ympärillä, remonttiukot tuppaa vapaapäivinäkin kylään kaikenlaisilla saha unohtui tekosyillä ja aina on tullut kaupan päälle jotain esim, hyllyjen laittoa tai jotain muuta.

Vielä jatkan että,en ole antanut kuin yhdelle kuumalle uskovaiselle 7 lapsen isälle, oli katto hommissa.

Vierailija
256/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tuohan on vain parisuhteen vireen ylläpitämistä. Jos haluaa omalta puolisolta huomiota niin pitää antaa jotain takaisin. Seksillä yllättäminen on aika pieni teko jolla on vakiintuneelle suhteelle valtava merkitys. Kokeilkaa vaikka. Minihametta ja pitsiä päälle, korkkarit jalkaan ja ovelle miestä vastaan. Kunnon pano niin ei mies varmasti hetkeen edes huomaa muita naisia. Meillä tästä seuraa yleensä bonuksena ylläri ravintolailta tai kukkia tms. Ja tadaa kumpikin on tyytyväisiä.

Vierailija
257/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kaikkia vastauksia, mutta huomioni kiinnitti se, että APlla on ollut parisuhteessaan huonompi jakso. Itselläni oli vastaava tilanne miehen kanssa ja samaan aikaan miehen huomattavasti nuorempi työkaveri ilmoitteli miehelleni sairastumisestaan, autonsa renkaan puhkeamisesta (koska myöhästyy töistä) jne. työtä sivuavista asioista tekstiviestitse (vaikka mies ei ollut hänen esimiehensä) ja mies niihin vastaili, ensin asiallisesti, mutta pikkuhiljaa hymiöitä lisäillen ja lievää flirttiä käyttäen. Pian siirryttiinkin yhteisen työmatkan ja siellä sattuneiden kommellusten muisteluun. Lopulta sain selville, että oltiin nähty työajan ulkopuolellakin minun ollessa työmatkalla ja pian meillä puhuttiinkin jo erosta. Tässä välissä tuntui, että vaikeamman vaiheen jälkeen meillä menee paremmin, mutta naisen vaisto sai minut stalkkaamaan miehen puhelimen. Nyt mies on ex, tämä työkaveri on nyxä ja heillä on kolmevuotias lapsi, joka sai alkunsa, ennen kuin meidän avioeromme harkinta-aikakaan oli ohi.

Vierailija
258/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien yrittäjällä on ollut tietty työaika? 

Vierailija
259/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi vaimon olevan vain tyytyväinen, kun mies tekee hyvää työtä ja hommia riittää tulevaisuudessakin. 

Vierailija
260/333 |
23.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan joskus.. Näet vaivaantuuko nainen siellä. Usko sun tuntemuksiin, ne yleensä aina totta, mutta sun mies ei ehkä pelissä mukana, tämä nainen ihastunut ja ei voi olla ikävissään lähettämättä viestejä. Hyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme