En tunne yhtäkään köyhää
Kaikki ympäristössäni on hyvin toimeentulevia, jopa varakkaita tai rikkaita. Vähintään ammattikorkean käyneitä. Useita it-yrittäjiä.
Asun Helsingissä Munkkiniemessä.
Millaisessa kuplassa sinä asut?
Kommentit (27)
Asun lähitienoilla, ja tunnen monta köyhää. Itsekin olen.
Enimmäkseen akateemisia ihmisiä tunnen. Ihan fiksuja ihmisiä, ei isompia ongelmia kenellekään, vaikka emme rikkaita olekaan. Keskiluokkaa
En asu kuplassa. Olen siellä erilaisten kuplien välissä. En kuulu mihinkään.
Ehkä ajattelet, että kärsin yksinäisyydestä. Olen joskus kärsinyt, mutta olen oppinut hallitsemaan yksinäisyyttäni, ja nykyisin osaan jopa nauttia siitä. Myös ulkopuolisuuden tunteesta olen oppinut nauttimaan.
t. kärpänen katossasi
Useita työttömiä ja pienituloisia omassa piirissä. Itse ole. Duunari, tulen ihan hyvin toimeen.
En asu kuplassa vaan omakotitalossa keskisuuressa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tutustua?
Miksi?
Tuosta kun polttoaineidne hinnat vielä nousevat, ei tule tielläkään muita kuin tuttuja vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tutustua?
Miksi?
Oppisit tuntemaan edes yhden,siksi.
Olen aina vuoron perään köyhä rapajuoppo ja keskituloinen duunari.
Kyllästyn työntekoon muutamassa vuodessa ja heittäydyn puliukoksi. Neljäs firma tosin vasta menossa. Nyt on taas vakituinen kokoaikainen työ omalta alalta. Pitää ehkä muutama vuosi olla töissä niin on sitten varaa ryypätä.
Kaverit ovat samanlaisia. M41
Vierailija kirjoitti:
En asu kuplassa vaan omakotitalossa keskisuuressa kaupungissa.
Aivan jokainen meistä on jonkinlaisessa kuplassa. Toiset vain kykenevät ymmärtämään, että se oma piiri ja ympäristö ei ole sama kuin kaikilla muilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta kun polttoaineidne hinnat vielä nousevat, ei tule tielläkään muita kuin tuttuja vastaan.
Eli poliisi partio. Sinullahan on haku päällä talousrikoksien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tutustua?
Miksi?
Kyllä minulle sopisi. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tutustua?
Miksi?
Oppisit tuntemaan edes yhden,siksi.
No jos olet mukava ihminen niin minusta yleensä on kiva tutustua sellaisiin. 😊
Itsekin yritän mukava olla.
Raihnaisia eläkeläisiä ollaan kaikki! 😄
Keskiluokkaa talouden puolesta.
Mä oon jonkinlaisessa sporttikuplassa, kaikki tutut ja kaverit on himoliikkujia! Itsekin juoksen. Keskiluokkaa.
No Munkassa nyt ei muita asukaan kuin varakkaita. Joku opiskelija seassa...
Taitaa neliöhinnat olla jossain 6500€ paikkeilla ja ei ole kaupungin asuntoja.
Mä asun jokseenkin vastaavassa kuplassa Ullanlinnassa. Eipä näissä piireissä pienituloisiin ja työttömiin juuri törmää...
Musta taas tuntuu että kenelläkään ei ole yhtään rahaa. Pari kaveria työttömänäkin. Itsekin joudun jatkuvasti pihistämään, kavereita ei oikein enää saa edes kahville kun ei rahat vaan riitä...
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko tutustua?
Hetikö olet toisen lompakolla?
Aivan tavallisia työssäkäyviä duunareita ympärilläni. En tunne työttömiä mutta en myöskään mitään rikkaita.