Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G:Voiko 40-vuotias nainen käyttää stringejä?

Vierailija
17.02.2009 |

Minkälainen vartalo on sinulla, joka käytät?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on olleet jo ainakin kymmenen vuotta mun ykkös-alkkarit. Kesäisin viihdyn myös paljon kokonaan ilman alkkareita.

Vierailija
2/82 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan neljääkymppiä vielä ole, mutta tykkään stringeistä. Stringeissäkin on eroa, aikuiselle naiselle kauniit pitsistringit ja vähän nuoremmalle niitä Lindexin printtistringejä... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sexyt ne ei ole kenenkään päällä,ei jätä mitään arvailun varaan..

Vierailija
4/82 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennytkään, että niitä vieläkin myydään. Eikös ne ole olleet out jo kauan?

Vierailija
5/82 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennytkään, että niitä vieläkin myydään. Eikös ne ole olleet out jo kauan?

kuin paikallisessa City Marketissa :p

Vierailija
6/82 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin paikallisessa City Marketissa :p

Ja noissa täkäläisissä alusasuliikkeissä näyttää olevan aina hotpantseja, kun noita settejä katselee.

Vierailija
7/82 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne käyvät kaiken ikäisille, ei kukaan näytä hyvältä jos päällishousuissa loistaa kalsarin kuvat? Vai ei kai kukaan stringejä siksi käytä että ne olisivat jotenkin seksikkäät, eihän?

Vierailija
8/82 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mustat stringit valkosten housujen alla ja olen nähnyt ihan aikuisillakin ihmisillä... sit kihitetään ku pikkulikat "oho,emmä tajunnu"

Vierailija
9/82 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ne käyvät kaiken ikäisille, ei kukaan näytä hyvältä jos päällishousuissa loistaa kalsarin kuvat? Vai ei kai kukaan stringejä siksi käytä että ne olisivat jotenkin seksikkäät, eihän?

Ne on oikeestaan rumemmat kuin normaalialkkarien rajat.

Vierailija
10/82 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvin kaikki jotka vaan haluu käyttää

Vierailija
11/82 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40, kohta 41 ja olen käyttänyt stringejä noin 33-vuotiaasta eli siitä saakka kun hoksasin että ne ovat tosi mukavat pöksyt. Lisäplussana se, että alushousujen rajat eivät näy vaatteiden läpi, mitä inhosin aina aikaisemmin ja joskus tosiaan jätin alkkarit kokonaan pois ennen stringejä ettei rajat näkyisi.

Kahdessa ekassa raskaudessa käytin niitä hirvittäviä suuria äitiyspöksyjä sitten kun tavalliset alkkarit eivät enää mahtuneet päälle. Kolmannen kanssa pystyin käyttämään stringejä loppuun saakka, mikä oli todella mukavaa.

Kyllä meillä mieskin tykkää enemmän stringeistä päälläni kuin tavallisista alkkareista, mutta en minä niitä sen takia käytä. Itse asiassa alkuun kieltäydyin käyttämästä stringejä nimenomaan siksi, että mies niitä toivoi mutta sitten kun kerran kokeilin, niin olin myyty.

Stringejä on muuten ollut iät ajat. Meillä on taitoluistelevat lapset ja luistelupuvun alla - samoin kuin esim. voimistelupukujen alla - pitää käyttää stringejä tai olla kokonaan ilman alkkareita. Harmi että lasten kokoisia stringejä on tosi vaikea löytää, kun ne on menty leimaamaan seksipöksyiksi.

Vierailija
12/82 |
05.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on ohuesta kankaasta tehdyt housut tai hame päällä, jottei alushousujen rajat näkyisi. Vartalo ei ole kummoinen, enkä ymmärrä mitä tekemistä sillä tämän asian kanssa on ;)

Vierailija
13/82 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi käyttää Stringejä,mutta vaatii kyllä pyöreän ja kiinteän pepun niinkuin Laura Ruoholalla (     )

Vierailija
14/82 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, ihan hullu kysymys?

Vierailija
15/82 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 ja käytän. Olen 10 kg ylipainoinen.

Vierailija
16/82 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on 48v ja käyttää stringejä, kuitenkin sellasia hiukan leveämmän mallisia. Musta se on ihan ok, ei näytä oudolta. Ite oon 22 v ja käytän myös stringejä

Vierailija
17/82 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietenkään. Etkö tiennyt, että stringien käyttö yli 35-vuotiailta on järjestyssäännössä kielletty. Jos on mielestään täydellinen vartaloltaan voi erityistä stringilupaa anoa alusvaatelautakunnalta, mutta siinä pitää ottaa huomioon, että paperisodan lisäksi pitää esittäytyä lautakunnan edessä ilman rihmankiertämää.
Moni nelikymppinen ei viitsi tuohon ryhtyä.

Vierailija
18/82 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:13"]

37 ja käytän. Olen 10 kg ylipainoinen.

[/quote]

Oletko minkä painoinen ja pituinen.Ite olen 175/72 enkä kehtaa käyttää stringejä,kun takapuoli vielä aikas iso ja leveä :)

Vierailija
19/82 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 14:21"]

Ei voi tietenkään. Etkö tiennyt, että stringien käyttö yli 35-vuotiailta on järjestyssäännössä kielletty. Jos on mielestään täydellinen vartaloltaan voi erityistä stringilupaa anoa alusvaatelautakunnalta, mutta siinä pitää ottaa huomioon, että paperisodan lisäksi pitää esittäytyä lautakunnan edessä ilman rihmankiertämää. Moni nelikymppinen ei viitsi tuohon ryhtyä.

[/quote]

Tämä on taivahan tosi. Monet ovat murtuneet täysin ja joutuneet vuosikausiksi terapiaan. Luvattomien stringpeppujen kuvien julkaisu Virallisessa Lehdessä ei ole omiaan helpottamaan näiden onnettomien keski-ikäisten tilannetta.

Vierailija
20/82 |
18.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

V