Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hoikkuus on miehille niin tärkeää?

Vierailija
20.05.2020 |

Sain valtavasti huomiota miehiltä ollessani hoikka 60kg (olen 170 pitkä). Nyt lievästi ylipainoisena 80kg kukaan ei lähesty. En olisi koskaan ikinä päästänyt itseäni lihomaan jos olisin ymmärtänyt miten tärkeä asia hoikkuus on miehille. Mutta mietin, miksi näin on. Miksi se hoikkuus on niin valtavan tärkeää miehille?

Kommentit (515)

Vierailija
381/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 173/60 enkä kyllä koe olevani erityisen hoikka, Bmi on 20 eli aivan normaali. Enkä kyllä saa erityisesti huomiota miehiltä. Ulkonäköni on ok, en mikään upea kaunotar mutta en rumakaan, joten vikana varmaan v-mainen luonne joka paistaa naamasta :D

Vierailija
382/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on laihduttajakansaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikat ovat keskimäärin terveempiä, joten hoikkien kanssa saadut lapsetkin olivat luola-aikoina keskimäärin paremmin menestyviä jne. Kyllähän tämä nyt pitäisi tietää.

Syy miksei se ole naisille niin tärkeää on se, että nainen on tarvinnut imettämisen ja lasten kasvattamisen tueksi miehen, joka pystyy suojelemaan häntä vaaroilta, eikä hoikkuus korreloi tuon kanssa niin vahvasti.

Tukeudut siis biologiaan. Vastaavasti miesten silmissä 16-28v kauniit, muodokkaat ja hoikat ovat halutuinta massaa. Ne ketkä eivät saa kauniita ja nuoria, joutuvat tyytymään rumempaan naiseen. Lisäksi nainen joka ei saa lapsia tai edes halua, ovat aivan ö-luokkaa koska eivät valjasta kehoon miehelle suvun jatkamiseen. Kai edelleenkin rummutat biologista valintaa?

Vierailija
384/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tätä ole itse keksinyt, vaan lukenut. Kuulemma tutkitusti ovat  hedelmällisimpiä naiset, joilla on hoikka vyötärö ja  rinnanympärys/lantio suunnilleen yhtä leveät. Siis kropan suhteet ovat ratkaisevat. Suuri ylipainoisuus heikentää hedelmällisyyttä.

Ei se läskimaha miestenkään hedelmällisyyttä paranna vaan huonontaa

Nimenomaan näin. Naisella kuuluu olla enemmän rasvaa, koska estrogeeni. Jos miehellä on liikaa rasvaa kehossa lisääntyy hänellä estrogeenitasot. Toisaalta miehet ovat myös taipuvaisempia vyötärölihavuuteen mikä on aina vaarallista vaikka olisikin vielä normaalipainon rajoissa. 

Kyllä, mutta se ei tarkoita sitä että naisella ylipaino olisi perustellumpaa.

BMI:n ollessa sama naisella on enemmän rasvaa, niin kuin toki kuuluukin olla.

Niin, mutta tässä ei puhutakaan ylipainosta. Vaan ketjussa on haukuttu ihan normaalipainon rajoissa olevia naisia läskeiksi. Ja sitten miehet jotka ovat itse ylipainon puolella vetoavat siihen että heillä on vaan lihasmassaa. Juu juu, lihasmassaa (ja kaljatynnyri vatsan kohdalla)...

Naisilla on täysi vapaus kiinnittää miesten painoon enemmän huomiota.

Olisi syytäkin. Miehet kuolevat nuorempina, kärsivät potenssiongelmista, jne.

Silti naiset mieluummin nirsoilevat miehen pituuden kuin painon suhteen, ja valitsevat mieluummin mahakkaan nallekarhun kuin hoikan ja pienempikokoisen miehen.

Mies: "Minua ei vaan kiihota läski, sille ei voi mitään." Tämä on kaikille täysin ok, kuten pitää ollakin.

Nainen: "Minua ei vaan kiihota pieni mies, sille ei voi mitään."  = Naiset nirsoilevat.

Miksi sama asia (luontaiset mieltymykset, suuntautuminen, se mikä luonnostaan viehättää ja saa haluamaan) on toiselle sukupuolelle luonnollista, toista pidetään nirsona? Minulle on täysin ok tietää, että miehet eivät yleisesti ottaen pidä lihavia naisia yhtä haluttuina kuin normaalipainoisia tai hoikkia. Miksi miehille ei ole täysin ok, että minulla on omat mieltymykseni heidän suhteensa enkä pysty pitämään hoikkaa tai varsinkaan hintelää miestä haluttavana, en pitkää enkä etenkään lyhyttä?

Naisille kertyy läskiä ilmeisesti pään sisäänkin.

Mieti vaikka hetki mitä eroa on pituudella ja painolla.

Ei kerry. Sen verran ymmärtää jokainen tolkun ihminen. Keskivertoihminen vain on typerys, mitä hän ei itse välttämättä edes ymmärrä, mutta minkä fiksu kyllä ymmärtää.

Vierailija
385/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pyöreys on terveen merkki.

Vierailija
386/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kehopositiivisuudessa on vain yksi ongelma: miehet tykkää edelleen enemmän hoikista naisista. 

Vierailija
387/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä miehiä joilla on äiti-fetissi ja jotka tykkäävät isommista naisista.

Vierailija
388/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies ottaisi mahdollisimman hoikan naisen, jos olisi vara tehdä valintoja. Tästä voi jättää laskuista pois kaikki fetissin omaavat, mikä on prosentuaalisesti suhteellisen pieni joukko. Mielestäni on loogista, että parasta mahdollista vaihtoehtoa hakemalla valinta osuisi siihen hoikkavartiseen kanssasisareen. Samalla tavalla se on naistenkin keskuudessa, että haetaan aina sitä parasta mahdollista. Miksi tästä pitäisi kenenkään suuttua tai vetää hernepalkollista nenäänsä?

Vierailija
389/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni naisen normaalipaino on pituus miinus 110, jolloin 60 kiloinen 70 senttinen on normaalikokoinen. Miksi normaalikokoinenon kauniimpi ja haluttavampi kuin lihava? Nykyään ihannoimme terveempiä ihmisiä. Aiemmin pyöreys ollut varakkuuden merkki, mutta nykyään kukavain voi olla pyöreä.

Ei ole mitään laskukaavaa kenenkään "normaaliin" painoon. Jokaisella on oma optimaalinen paino, jossa keho voi hyvin kun syö puhdasta, luonnollista ruokaa sopivan määrän. 170-senttiselle naiselle tuo paino voi olla 50 kiloa tai 70 kiloa tai aika monta muutakin vaihtoehtoa. Ruumiinrakenne, mihin rasva kertyy, onko lihasta, jne vaikuttaa kaikki tähän.

Itse olen 162/63, AV:n mukaan läski ja pitäisi laihduttaa ainakin 10kg. Harmi vaan että minulla on hoikka vyötärö, suurehkot rinnat, pyöreä takapuoli, hoikat ja selluliitittomat jalat ja vaatekoko 36-38. Miten ja miksi laihduttaisin tuosta noin valtavan määrän jonkun täysin keksityn "normaalipainon" laskukaavan mukaan?

Vierailija
390/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikille ole ottajia? Lihaville, laihoille ja sporttisille 😊 Turha vetää hernettä nekkuun, kaikkia ei voi miellyttää. Ja kun katsoo pariskuntia siellä Prismassa, niin kyl kaikenlaiset ihmiset pariutuu.

N44

Ennemminkin niin, että kaikenlaiset ihmiset on parisuhteissa. Kukaan kun ei tiedä minkälainen kukakin ollut esim 20 vuotta sitten pariutuessaan.. Se kun on ihan normia, että ihminen ikääntyy ja saattaa jopa lihoakin ja silti siinä samassa parisuhteessa ollaan ja pysytään koska kumpikin rakastaa toisiaan ja elämä on yhteinen muistoineen.

Sen sijaan sillä ulkonäöllä on enempi merkitystä siinä vaiheessa kun toisesta vasta kiinnostuu/ihastuu/rakastuu. Toki kokonaisuus ratkaisee, mutta kyllä ulkoisillakin tekijöillä on merkitystä.

Vierailija
391/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän käsittämättömänä että tämä on edes ihmettelyn aihe.

Kroppa on tärkein asia naisessa. Joka kilo minkä menetät toimii paljon paremmin pariutumismarkkinoilla kuin koulutus, meikkaus ym vaatteet.

Ainut asia mitä tarvii tehdä on pitää itsensä timminä, aika yksinkertaista.

Ykisnkertaista? Ensinnäkin, se vaatii tosi paljon duunia. Toiseksi, mitä parempi kroppa, sitä herkemmin miehet näkee vain sen. Mulla on todella kaunis vartalo. Olen nähnyt sen eteen todella paljon vaivaa. Olen kuitenkin myös paljon muuta. Olisi todella virkistävää, jos joskus näkisi ihmisen sen vartalon sisällä mutta ei. Putkiaivot ei kykene käsittelemään mitään niin monimutkaista. Mies näkee hyvännäköisen ja timmin naisen niin ihan kuin sen aivot lakkaisi olemasta.

Nyt naiset, ollaas rehellisiä... Eikö salskea ja komea mies sitten kiinnitä teidän huomiotanne? Tuleeko joskus vaivihkaa vilkuiltua, ihan vain ulkonäön ja olemuksen perusteella?

Vierailija
392/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin, että se tärkeä asia ei ole hoikkuus, vaan vyötärö-lantiosuhde, joka tosin on hoikilla ja nuorilla todennäköisemmin kohdillaan.

Tuo on ihan tutkittu juttu: vyötärö: lantio = 70:100 on viehättävin. Olen itsekin sen huomannut. Olen ihan tavallisen näköinen ja pienirintainen mutta tuolla vyötärö- lantio- suhteella kaikki miehet uimahallissa vilkuilevat.

Vierailija
393/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172cm ja 88 kg. Kyllä minulla aina on miehiä riittänyt :D Varmasti enemmän miehet lähestyvät jos olet hoikka mutta itsevarmuus viehättää yhtä paljon, minulla on kurveja, isot rinnat ja läskiä.

Mutta on totta mitä enemmän olen laihtunut sitäkin enemmän miehet lähestyvät. Tulee olo että tosiaan on paljolti kiinni ulkonäöstä sitten ja rupeaa ällöttämään miehet kun kerran ajattelevat vain ulkonäköä.

Vierailija
394/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kehopositiivisuudessa on vain yksi ongelma: miehet tykkää edelleen enemmän hoikista naisista. 

Hohoijakkaa. Minä minä mies mies- koeta nyt tajuta, että naiset eivät tee asioita .miesten takia vaan ihan itsensä takia, tämä pätee mm kehopositiivisuuteen.

Vierailija
395/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista. Kun ei itsekään ole mikään helmi, niin ei voi toisellekaan laittaa ehtoja.

Vierailija
396/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikille ole ottajia? Lihaville, laihoille ja sporttisille 😊 Turha vetää hernettä nekkuun, kaikkia ei voi miellyttää. Ja kun katsoo pariskuntia siellä Prismassa, niin kyl kaikenlaiset ihmiset pariutuu.

N44

Kannattaa muistaa, että ihmiset muuttuvat. Vaimon paino on noussut tasaisesti vuosien varrella. Jos nyt etsisin parisuhdetta, niin en katsoisikaan hänen kokoista naista. Mutta en ole hakemassa eroa tämän asian vuoksi.

Juu, toki näitäkin on. On myös niitä jotka tykkää pyöreämmistä.

Vierailija
397/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohoijakkaa. Minä minä mies mies- koeta nyt tajuta, että naiset eivät tee asioita .miesten takia vaan ihan itsensä takia, tämä pätee mm kehopositiivisuuteen.

Hah! Hulvaton väite.

Vierailija
398/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tässä evoluutiokeskustelussa ollaan kiinnitetty liikaa huomiota siihen hedelmällisyysaspektiin kun kannattaisi pitää mielessä myös se, millaisia ominaisuuksia jälkeläisille halutaan, kuten fyysisiä kykyjä, ja samoin se minkälaisia piirteitä pidetään seksuaalisesti vetoavina houkuttimina - sillä seikalla kun ei välttämättä ole mitään tekemistä minkään optimaalisen järjenkäytön kanssa vaan ihmisen monimutkaisen seksuaalisuuden ja psykologian.

Totta. Onhan olemassa eläinlajejakin, joiden ylikehittyneisyys seksuaalisessa riikinkukkoilussa on tehnyt niistä jopa reilusti huonompia selviytymään luonnossa.

Vierailija
399/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä painoin 52 (!!) kiloa (olen lyhyt), ei minulla ollut takapuolta eikä rintoja. En ollut tyytyväinen, en tykännyt olla niin muodoton.

Tämän takia en jaksa niin itkeä menneiden perään, tiedän jo millainen kroppani on tosi hoikkana. Ei siihen taikatemput tepsi. Ja ei luulisi olevan kauhean vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät ole hoikkuuden perään. Jotkut tykkäävät pehmeydestä, yllätys.

Vierailija
400/515 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä painoin 52 (!!) kiloa (olen lyhyt), ei minulla ollut takapuolta eikä rintoja. En ollut tyytyväinen, en tykännyt olla niin muodoton.

Tämän takia en jaksa niin itkeä menneiden perään, tiedän jo millainen kroppani on tosi hoikkana. Ei siihen taikatemput tepsi. Ja ei luulisi olevan kauhean vaikeaa ymmärtää, että kaikki eivät ole hoikkuuden perään. Jotkut tykkäävät pehmeydestä, yllätys.

Enkä ole edelleenkään mikään ISO, vaikken enää 52 kg painakaan.