Miksi hoikkuus on miehille niin tärkeää?
Sain valtavasti huomiota miehiltä ollessani hoikka 60kg (olen 170 pitkä). Nyt lievästi ylipainoisena 80kg kukaan ei lähesty. En olisi koskaan ikinä päästänyt itseäni lihomaan jos olisin ymmärtänyt miten tärkeä asia hoikkuus on miehille. Mutta mietin, miksi näin on. Miksi se hoikkuus on niin valtavan tärkeää miehille?
Kommentit (515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tätä ole itse keksinyt, vaan lukenut. Kuulemma tutkitusti ovat hedelmällisimpiä naiset, joilla on hoikka vyötärö ja rinnanympärys/lantio suunnilleen yhtä leveät. Siis kropan suhteet ovat ratkaisevat. Suuri ylipainoisuus heikentää hedelmällisyyttä.
Ei se läskimaha miestenkään hedelmällisyyttä paranna vaan huonontaa
Nimenomaan näin. Naisella kuuluu olla enemmän rasvaa, koska estrogeeni. Jos miehellä on liikaa rasvaa kehossa lisääntyy hänellä estrogeenitasot. Toisaalta miehet ovat myös taipuvaisempia vyötärölihavuuteen mikä on aina vaarallista vaikka olisikin vielä normaalipainon rajoissa.
Kyllä, mutta se ei tarkoita sitä että naisella ylipaino olisi perustellumpaa.
BMI:n ollessa sama naisella on enemmän rasvaa, niin kuin toki kuuluukin olla.
Niin, mutta tässä ei puhutakaan ylipainosta. Vaan ketjussa on haukuttu ihan normaalipainon rajoissa olevia naisia läskeiksi. Ja sitten miehet jotka ovat itse ylipainon puolella vetoavat siihen että heillä on vaan lihasmassaa. Juu juu, lihasmassaa (ja kaljatynnyri vatsan kohdalla)...
Ei todellakaan ole hoikkuus tärkeää. On ollut varaa mistä valita ja naisia mitä kokeilla. En ainakaan itse pidä hoikkaa naista kauniimpana kuin reilusti pyöreämpää, seksuaalisesti haluttavin on selkeästi ylipainoinen nainen ja myös parhaimman tuntoinen sängyssä. Mies 35v
Samasta syystä ku naisille miesten paino on tärkeää. Eikai kukaan huoli lihavaa tai langanlaihaa. Pitää olla terveen näkönen
Mun mielestä paino ei oo mikään tabu, saa puhua painoista. Mut jos tahalleen yrittää kaikkensa jotta joku itetty ryhmä loukkaantuis, luultavasti sillon on sillä haukkujalla jtn jääny hampaan koloon, kenties lihava nainen antanu pakit, tai mies vaikka ei oo sinut seksuaalisuutensa kanssa tms. mut siis eihän tällänen painosta puhuminen oo ihmeellistä, mut jos tahalleen koittaa loukata jtn niin se on :D
Huvittavaa käydä lenkin jälkeen ilman meikkiä, tukka ponnarilla ja tuulihousut jalassa kun miesten päät vaan kääntyy! 20kg isompana tätä tuskin tapahtuisi.
Mua melkein ahdistaisi mennä vaikka kauppaan matalissakaan korkokengissä ja meikattuna hame/farkut päällä. Olis vaan kamalan tyrkky fiilis niiden katseiden takia.
Ei näistä pitkistä jaloista kauheasti mitään konkreettista hyötyä ole.
Olen aina ihaillut kauniita, hoikkia ja treenattujakin naisia. Silti valitsin 30 kg ylipainoisen naisen ja sängyssäkin on mennyt hyvin - ehkäpä juuri sillä osa-alueella kaikkein parhaiten. Tämähän on monille miehille tuttu juttu, kaunottaria ihaillaan kaukaa, mutta se pullantuoksuinen pullea emäntä vie voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kysymys ap:lle.
Sinunsta on siis huono asia jos miehet suosivat hoikkia naisia. Siis puhutaan asiasta johon pystyy vaikuttamaan, ja joka vaikuttaa positiivisesti terveyteen.
Naisten vastaava kriteerikö - siis pituus - on parempi? Millä tavalla?
Pituuden suosimiselle on biologiset perusteet. Normaalipainon suosimiselle yhtä lailla.
Nykymies vaatii että nainen on hyvin laiha. Se on biologian vastaista.Ja höpön höpön.
Nykykäsitys vain on että entinen normaalipainoinen on hyvin laiha. Ylipainoisia ja normaalipainon ylärajalla keikkuvia on niin paljon että käsitys normaalista on vääristynyt.
Siksi toisekseen jos aletaan puhumaan genetiikasta, jota naiset siis vaativat miehiltä koska pitkä mies on parempi metsästäjä savannilla jolla metsästäjä-keräilijöinä asumme, miesten kannattaisi vaatia ei vain normaalipainoisuutta vaan myös tiimalasivartaloa.
Olisiko tiimalasivartalo kohtuullisempi ja paremmin perusteltu vaatimus?
Jostain syystä te naiset kun pidätte kohtuullisina ja järkevinä kivikauden olosuhteisiin perustuvia geneettisiä vaatimuksia, mutta kohtuuttomana sitä ettei haluttaisi kumppanin turvottavan itseään teollisilla sokeriherkuilla epäterveelliseen kuntoon.
No ei ole. Näissä keskusteluissa vaan yleensä puhutaan kahdesta asiasta. Osa puhuu normaalipainosta ja ylipainosta ja toiset hoikista ja läskeistä.
Ihminen voi olla normaalipainoinen ja silti omata jenkkakahvat.
Mullakin oli eniten vientiä silloin, kun olin 53-58kg ja 170cm olen minäkin. Tosin olin silloin nuorempi ja käytin useammin tiukempia vaatteita. Nyt tässä 25-27v ja 65kg, ei huomiota enää yhtä paljoa tule. En kyllä tarvitsekaan enää, kun seurustelenkin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tätä ole itse keksinyt, vaan lukenut. Kuulemma tutkitusti ovat hedelmällisimpiä naiset, joilla on hoikka vyötärö ja rinnanympärys/lantio suunnilleen yhtä leveät. Siis kropan suhteet ovat ratkaisevat. Suuri ylipainoisuus heikentää hedelmällisyyttä.
Nimenomaan näin. Naisella kuuluu olla enemmän rasvaa, koska estrogeeni. Jos miehellä on liikaa rasvaa kehossa lisääntyy hänellä estrogeenitasot. Toisaalta miehet ovat myös taipuvaisempia vyötärölihavuuteen mikä on aina vaarallista vaikka olisikin vielä normaalipainon rajoissa.
Niin, mutta tässä ei puhutakaan ylipainosta. Vaan ketjussa on haukuttu ihan normaalipainon rajoissa olevia naisia läskeiksi. Ja sitten miehet jotka ovat itse ylipainon puolella vetoavat siihen että heillä on vaan lihasmassaa. Juu juu, lihasmassaa (ja kaljatynnyri vatsan kohdalla)...
Naisilla on täysi vapaus kiinnittää miesten painoon enemmän huomiota.
Olisi syytäkin. Miehet kuolevat nuorempina, kärsivät potenssiongelmista, jne.
Silti naiset mieluummin nirsoilevat miehen pituuden kuin painon suhteen, ja valitsevat mieluummin mahakkaan nallekarhun kuin hoikan ja pienempikokoisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Seksi, seksi, seksi.
Norja kroppa taipuu kivasti ja cunnilingus sujuu.
M44
-anteeks nyt vaan, mutta oon ylinotkea ja ylipainoinen. :D ihan yyhtä notkea lihavana ku laihana. :DD se ei mitenkää paino vaikuta siihen.
Jatka vaan harhoissasi.
Sä olet aapee nyt jälkiviisas ja laiskuudelle antautunut.
Voi myös olla, että sun olemus oli silloin aiemmin luokseenkutsuvanpi, kun olit itseesi tyytyväinen.
Se oma tyytymättömyytesi paistaa nyt muillekin.
Tiedät miltä tuntui kun oli hyvä olla. Ota tähtäin sinne. Hymyillen.
Joka päivä voi aloittaa alusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen melipide kirjoitti:
Vaikka nainen olisi painoindeksin mukaan normaalipainoinen (esim. BMI 23-24), niin alitajuisesti ajattelen, että seurustelun aloitettettuaan/naimimisisin mentyään lysähtää sohvalle TV:n ääreen ja lihoo nopeasti, varsinkin jos suhteessa kitkaa tms. stressiä esim.työ tms. Niin paljon vastaavia kohtaloita on ystäväpiirissä (ja sitten vetäytyvät monesti vielä omiin oloihinsa ja lihominen pahenee, säälittää). Hoikat vaan on seksuaalisesti ja muutenkin viehättävämpiä.
Ja hoikat pysyy hoikkina?
Vai lasketko tässä sen varaan, että jos ne lihoo, niin ovat vielä normaalipainoisia?
Arvioisin, että BMI 18-20 nainen pysyy todennäköisemmin hoikkana kuin BMI 23-24 nainen.
Noilla tosi hoikilla on vaarana että tipahtavat anoreksian pauloihin. Tiedäthän että anoreksia on mt-sairaus ja sen kanssa eläminen on helvatasta, se on todella rankkaa elämää läheisille.
Tiedäthän että anoreksia ei ole vain todella hoikkien sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla kyllä aivan päinvastainen kokemus. Kun olin nuori, kaunis ja hoikka, miehet eivät uskaltaneet lähestyä. Nyt kun on lihaa luitten ympärillä enemmän, niin kyllä vientiä riittää ja ikähaitari on laaja.
Itsellä ei tulisi kyllä mieleenkään lähestyä aloite mielessä yhtäkään tosi kaunista naista. Niillä on paljon parempiakin piirittäjiä pääsääntöisesti.
M37
Vissiin niin. Kuulemma olikin. Kunnes ei enää ollut. Mahdottomaksi jutuksi tms. sanoi, että se mies oli.
Ei minulla kai oikeasti ole mahdollisuuksia, ylipainoinen kampauksellisesti haasteinen hukkapätkä kun olen, mutta niin vain pidetään yhteyksiä. Ehkä saan pisteitä rohkeudesta?
Miten niin miehille? Siis vain miehille?
En itse tunne yhtäkään lihavista miehistä tykkäävää naista.
En myöskään tunne yhtäkään sellaista naista, jolle miehen ulkonäöllä ei olisi mitään väliä.
Känniurpojen ja muiden urpojen huomio kannattaa jättää omaan arvoonsa.
Muutenkin näkee naisia jotka kuvittelee olevansa jotenkin haluttuja jos känninen lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies taas haukku laihaa exää jonka jätti mun takia ku olin melkein 30 kg ylipainoinen.. sano että tylsä hiiri.. :D näytti kuulemma mummolta.. isot tissit tais olla, silti jätti sen.. ja nimenomaan terveys on se joka mussa on kiinnostanu.
ku alotin kaikki dieetit ja jojoilut, niin vasta sen jälkee musta tullu epäterveemmän näkönen. :DD ainoastaan yks mies sit valitti ja se oli anorektisen laiha luuranko....... ja sairas muutenki :D ja sano että anorektinen kroppa naisella on terveen näkönen :DD
Olipa lapsellista kirjoitusta. Ukkos 5/5 kehitysvammaisen asteella myös
Vierailija kirjoitti:
En myöskään tunne yhtäkään sellaista naista, jolle miehen ulkonäöllä ei olisi mitään väliä.
Sellaisiahan on heti tämä palsta täynnä, kun miehiä pitää päästä näpäyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on täysi vapaus kiinnittää miesten painoon enemmän huomiota.
Olisi syytäkin. Miehet kuolevat nuorempina, kärsivät potenssiongelmista, jne.
Silti naiset mieluummin nirsoilevat miehen pituuden kuin painon suhteen, ja valitsevat mieluummin mahakkaan nallekarhun kuin hoikan ja pienempikokoisen miehen.
Mies: "Minua ei vaan kiihota läski, sille ei voi mitään." Tämä on kaikille täysin ok, kuten pitää ollakin.
Nainen: "Minua ei vaan kiihota pieni mies, sille ei voi mitään." = Naiset nirsoilevat.
Miksi sama asia (luontaiset mieltymykset, suuntautuminen, se mikä luonnostaan viehättää ja saa haluamaan) on toiselle sukupuolelle luonnollista, toista pidetään nirsona? Minulle on täysin ok tietää, että miehet eivät yleisesti ottaen pidä lihavia naisia yhtä haluttuina kuin normaalipainoisia tai hoikkia. Miksi miehille ei ole täysin ok, että minulla on omat mieltymykseni heidän suhteensa enkä pysty pitämään hoikkaa tai varsinkaan hintelää miestä haluttavana, en pitkää enkä etenkään lyhyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään tunne yhtäkään sellaista naista, jolle miehen ulkonäöllä ei olisi mitään väliä.Sellaisiahan on heti tämä palsta täynnä, kun miehiä pitää päästä näpäyttämään.
Ahahaa. Avaa silmäsi- koko ketju on tehty naisten haukkumista varten. Naisia saa haukkua mennen tullen, mutta auta armias, jos miehistä sanoo jotain.
Miksi kaikki hyvät ketjut pitää poistaa? Sitten kaikenmaailman turhanpäiväiset sieppi ja berlorf teki sitä ja tätä on ok ja hyviä.