Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te naiset jaksatte laittautua joka aamu?

Vierailija
24.02.2023 |

Olen aloittanut töissä joissa joutuu olemaan edustavana joka päivä ja minulla menee suihkuun 5 min, parranajoon 5 min ja hiusten laittoon 5 min joka aamu ja nyt jo toisen viikon perjantaina alkaa hermot mennä kiireeseen aamulla t. mies

Kommentit (276)

Vierailija
1/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten harjaus minuutti, ripsaria ja puuteria minuutti.

En todellakaan vedä mitään puolen tunnin varjostusmeikkiä töihin.

Vierailija
2/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Käyn suihkussa ja harjaan hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat ja lähden töihin.

Vierailija
4/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin ennen mutta työn luonne on muuttunut

Vierailija
5/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomion saaminen tuntuu kaiken sen vaivan arvoiselta?

Vierailija
6/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko. Näytän pikkupojalta ilman meikkiä joten pakko meikata. Hiuksia en voi koskaan pitää auki koska niin sähköset joten nekin on jollain tavalla laitettava kiinni. Eipä noissa tosin 10 min kauempaa mene.

Vierailija
7/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva keskittyä vain itseensä sen muutaman minuutin aamuisin. Ajattelen meikkaamista itsestäni huolehtimisena ja hyvänä pitämisenä, en pakkona.

Vierailija
8/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkaan, niin siihen menee 5 min. Kampaaminen vie 30sek. Eipä tuo kovin raskasta ole.

Vierailija
9/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä 5 min hiuksiin? Miltä ap mahtaa näyttää?!

Vierailija
10/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin ennen mutta työn luonne on muuttunut

Naamani ja hiukseni kestää ihmisten katseet ilman meikkiä ja hiusten harjaamistakin.

Vierailija
11/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää vartti aiemmin, ei ole paljoa. Suunnilleen sama aika menee itsellä, meikki ja hiusten sutaisu.

Vierailija
12/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpörulla ja täysmeikki vievät puoli tuntia. En halua lähteä sen näköisenä kuin herään ja lopputulos on mahtava.

Vierailija
13/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee meikkaamiseen aikaa vajaa 10 minuuttia. En koskaan tee muutenkaan mitään "sotamaalausta."

Hampaiden pesu ja hiukset nutturalle, ei mene siinäkään kauaa.

Vierailija
14/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväriä en ole käyttänyt enää säännöllisesti koronavuosina.

Suihkussa käyn illalla. Opiskeluaikana kävin aamuisin suihkussa.

N45

Vierailija
15/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittautuminen on ihanaa. Oma zen-hetki.

Vierailija
16/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauaaen jaksakaan laittaa, mutta perusmeikki vie nykyään viitisen minuuttia, ennen koronaakin aina alle vartin. En pysty joka tapauksessa toimimaan ilman aamukahvia, niin siinä kupillisen aikana ehtii myös vähän meikata. Sit vaan siistii hiukset, harjaa hampaat.

Mun taas ei onnistuisi käydä aamulla suihkussa, oon niin hidas että illalla hoidettava.

Vierailija
17/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku 5 min., parta 3 min., hampaat 2min. Ja sitä ennen paskallakäynti 1-5 min.

Vierailija
18/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vähän yli puoli tuntia joka työaamu.

Kasvojenpesu, kasvovesi, voide.

Meikit: kulmakynä, luomivärit (1-2), rajaus (nestemäinen ripsirajaan, vaaleampi kynä alaluomelle), ripsiväri, valokynä silmän sisänurkkaan ja alle, meikkivoide, muotoilua aurinkopuuterilla, huultenrajaus, huulirasva, huulipuna.

Hiusten laitto, (hiukset puoleen selkään); nuttura, ponnari, puoliponnari, ranskalainen letti tms, joskus ihan vaan auki. (kihartaa, föönata tai lämpökäsitellä en jaksa aamuisin, menisi liian kauan aikaa)

Ja kyllä, on työlästä ja tietyssä mielessä inhoan tätä aamurutiiniani.

Mutta lopputulos verrattuna siihen miltä näytän ilman meikkiä, on vaivan arvoista ja saan työpäivään itseluottamusta.

Ja toisaalta myös ihailen esim. kuvia naisista "ennen vanhaan", kun olivat laittautuneet mekoin ja kiharoin, joten siksi pidän itse laittautumista myös mukavan naisellisena asiana, jota vaivasta huolimatta kuitenkin siis haluan tehdä.

N41

Vierailija
19/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Siksipä en esimerkiksi meikkaa. Jos miesten on täysin hyväksyttävää mennä töihin ilman ihon virheiden peittelyä ja värin lisäämistä silmiin ja huuliin, niin sitten on minunkin.

Oma aamulaittautumiseni: suihku (ellen käynyt jo illalla), hampaiden pesu, kosteusvoide, dödö, hiusten harjaaminen ja ponnarille/nutturalle laitto tai auki jättäminen, siistien vaatteiden ja arkikorujen pukeminen, tarvittavien tavaroiden mukaan kasaaminen ja ovesta ulos. Näitä ennen olen toki juonut aamukahvini ja syönyt aamupalani hitaasti, joten lähtö ei meikkaamattomuudesta huolimatta tapahdu nopeasti. Mutta se on eri tarina se :D

Vierailija
20/276 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaan hiukset, pesen hampaat ja kainalot. Olen valmis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme