Miksi hoikkuus on miehille niin tärkeää?
Sain valtavasti huomiota miehiltä ollessani hoikka 60kg (olen 170 pitkä). Nyt lievästi ylipainoisena 80kg kukaan ei lähesty. En olisi koskaan ikinä päästänyt itseäni lihomaan jos olisin ymmärtänyt miten tärkeä asia hoikkuus on miehille. Mutta mietin, miksi näin on. Miksi se hoikkuus on niin valtavan tärkeää miehille?
Kommentit (515)
8/10 nainen voi mennä jo 10 kg ylipainolla sarjaan 5-6/10. Lihavuus rumentaa tosi pahasti.
66 kg miehenä näytän nyt paljon paremmalta kuin vuoden alussa, kun olin vielä 71.5 kg. Laihduttaminen kohentaa kaikkien ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
66 kg miehenä näytän nyt paljon paremmalta kuin vuoden alussa, kun olin vielä 71.5 kg. Laihduttaminen kohentaa kaikkien ulkonäköä.
No ei kyllä kohenna. Jos olet ylipainoinen tai lihava, niin sitten saattaa kohentaa.
En myöskään usko, että näytät nyt 66 -kilosena paremmalta kuin 5 kg isompana, ellet ole joku alle 170 - senttinen mies.
Kertoohan se älykkyydestä myös, ei kukaan älykäs lihota itseensä.
Läskiä ei voi käytännössä naida kuin takaa.
Idiotismiahan se on, että laihduttaa ja kiinteyttää itsensä kauniiksi. Oikein kauniit naiset kärsivät tuplaten. Tietyille miehille mikään kun ei riitä. Jos on hoikka, on liian pienet rinnat jne. Ainoa tarkoitus on, että oli nainen millainen tahansa, hän on aina tietyille miehille vääränlainen, vääränluonteinen tai toistaitoinen.
Järkevin teko on olla omanlaisensa ja pitää päänsä. Jos joku mies kehottaa muuttumaan hän on 100 % varmuudella juuri se mies, jonka kourissa kärsit.
Herätys!
38 vaatekoon nainenhan on just se läski
Ettei tule lähetyyssaarnaaja-asennossa nylpyttäessä meritautia.
Koska se käärme pitää vaan jotenkin lumota.
Pitäisivät huolta edes omasta hoikkuudestaan...
Läskikasan kanssa ei mulkku ylety miltään kantilta.
paikat menevät piiloon jos tulee ylipainoa
On tärkeää, sillä keskimääräiselle miehelle nainen on jo vartaloltaan viehättävä kunhan on vain hoikka. Ei tarvitse olla erityisiä vahvuuksia pyllyn, rintojen tai muun suhteen, kunhan on vain hoikka. Ylipäätään hoikkuus naisten ja miesten kohdalla kielii hyvästä terveydestä, aktiivisuudesta ja itsehillinnästä.
No oliskin. Aikamoisia punkeroita tuppaavat olemaan nuo miehet. 75% ylipainoisia...
Ei riipu hoikistuneesta varresta, vaan siitä että puit sen tiukemman paidan ja lyhyen hameen. Miehet on noin simppeleitä.