Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoikkuus on miehille niin tärkeää?

Vierailija
20.05.2020 |

Sain valtavasti huomiota miehiltä ollessani hoikka 60kg (olen 170 pitkä). Nyt lievästi ylipainoisena 80kg kukaan ei lähesty. En olisi koskaan ikinä päästänyt itseäni lihomaan jos olisin ymmärtänyt miten tärkeä asia hoikkuus on miehille. Mutta mietin, miksi näin on. Miksi se hoikkuus on niin valtavan tärkeää miehille?

Kommentit (515)

Vierailija
321/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tätä ole itse keksinyt, vaan lukenut. Kuulemma tutkitusti ovat  hedelmällisimpiä naiset, joilla on hoikka vyötärö ja  rinnanympärys/lantio suunnilleen yhtä leveät. Siis kropan suhteet ovat ratkaisevat. Suuri ylipainoisuus heikentää hedelmällisyyttä.

Ei se läskimaha miestenkään hedelmällisyyttä paranna vaan huonontaa

Nimenomaan näin. Naisella kuuluu olla enemmän rasvaa, koska estrogeeni. Jos miehellä on liikaa rasvaa kehossa lisääntyy hänellä estrogeenitasot. Toisaalta miehet ovat myös taipuvaisempia vyötärölihavuuteen mikä on aina vaarallista vaikka olisikin vielä normaalipainon rajoissa. 

Vierailija
322/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läsgin Borsaan saa sikalasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiestä ei muutama liikakilo naisella häiritse. Ainoastaan jotkut mgtow-peelot haluavat itselleen epäluonnollisen langalaihan teinitytön jolla on isot rinnat.

T. Hevimies

Vierailija
324/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tukeva niin muijat käveli ohi. Laihdutin 30kg ja muutuin näkyväksi jälleen. Lihavuus ei ole muodikasta sinkku markkinoilla oli oma kokemus.

Vierailija
325/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luullaan että läski ei liiku ja urheile? Olen läski ja urheilen 5-8h viikossa. Juoksen puolimaratoneja. Käyn salilla, attackissa, combatissa (ei siis mitään mummojumppaa vaan kovatehoista liikuntaa). Teen pitkiä juoksulenkkejä ja juoksen puolimaroja eri juoksutapahtumissa. Treenaan paljon enemmän kuin moni hoikka tuttuni.

Läski ei ole kyllä synonyymi laiskalle ja ei-urheilevalle. Olen liikkunut todella paljon 25vuoden ajan joten myöskään siitä ei ole kyse että olisin aloittanut viikko sitten.

-joo, terveydenhoitaja kysy multa tarkastuksessa ku oon ylipainoinen (en sairaalloisen) että "syötkö sä paljon siis karkkia ja muista että liikunta ois tosi tärkee!!!"

......mä pyöräilin työmatkat, 12 km, ja kävin 3-4 x viikossa 1 tunnin jumpissa ja tein fyysiseti keskiraskasta työtä ja karkkia söin 2 kertaa vuodessa. :'DD

Vierailija
326/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haukutte muiden ulkonäköä? Siis miksi? Eikö oma ulkonäkö miellytä vai mistä kiikastaa?

Ymmärrättekö ees, että ihmisillä on tunteet? :D

Vierailija
327/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennut osaa mitään järkevää tähän sanoa muuta kuin että miehet kyllä tykkäävät hoikista naisista.

Olen urheillut lapsesta asti ja siitä tuli myös työni. Lisäksi kävelen paljon ja harrastan muutakin urheilulajia joten kroppani on ihan hyvässä kunnossa. Bmi on 19 ja minulla on E-kupin tissi. Tämä kombinaatio tuntuu kiinnostavan miehiä sillä naamaltani olen vain ok-tasoa ja luonteeltani hiljainen hissukka.

Oman kokemuksi mukaan hoikka kroppalla saisi miehiä paljonkin yhden yön suhteisiin tai muihin lyhyempiin juttuihin. Pidempiin suhteisiin se hoikka kroppa ei auta niinkään, niihin vaaditaan sopivaa luonnetta ja henkistä yhteyttä.

Vierailija
328/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä aivan päinvastainen kokemus. Kun olin nuori, kaunis ja hoikka, miehet eivät uskaltaneet lähestyä. Nyt kun on lihaa luitten ympärillä enemmän, niin kyllä vientiä riittää ja ikähaitari on laaja.

Vierailija
329/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on riittänyt saman verran vientiä painoin sit tän nykyisen 48 tai lihavimmillani 60 missä olin kyl todella pyöree (oon 159cm pitkä) :D mutta olen tyytyväisin tässä painossa iha sama mitä miehet miettii.

Vierailija
330/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

op

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on tyytyväinen elämäänsä jo, eikä mikään materiaalinen tee onnelliseksi? Miten palkita itsensä laihtumaan? Huomiotakaan en oikeastaan kaipaa ja minulla on ympärillä kaikkea mitä tarvitsen.

Laihtumiseen pitää on tarve. Minulla ei näköjään ole sitä.

Lihavuus on suojakuori. Edellisessä parisuhteessa olin onneton ja lihoin viisitoista kiloa. Lihavuus oli epäsopivan kumppanin työntämistä pois. 

Nuorempana ylimääräiset kilot olivat turva. Sain omaa rauhaa ja tilaa oman nahkani sisällä.

Paitsi että et saa, kun tälläkin palstalla aina miehet muistavat kertoa että läskeiltä kannattaa pillua pyytää kun laskin pitäisi olla otettu että kelpaa runkkuoatjaksi ja läskit eivät saa kieltäytyä

Tämä palsta on tämä palsta ;) Ei kukaan niin normaalielämässä sano suoraan. Mutta minua on kyllä käytetty aika paljon hyväksi, joten siinäkään mielessä en ole saanut onnistumisen kokemuksia ulkonäön takia. Tarkoitan hyväksikäytöllä yhden yön juttuja, jossa olen ihastunut, mutta mies onkin sitten torjunut myöhemmin. Jotkut noista kokemuksista ovat olleet aika kipeitä. Siitä sitten olen ajatellut, että ei hoikkuudesta ole mitään hyötyä, saan vain siipeeni. Kuitenkin sitä toivoo, että ihminen näkisi sisimmän ja ulkoinen ei olisi se merkittävin.

Se, että uskaltaa näyttäytyä rumana ja lihavana, on myös eräänlaista narsismin kuorimista. Narsistinen kuori tekee onnettomaksi ja estää nauttimasta elämän kauneudesta. Lihomisessa on kyse irtipäästämisestä. 

Niin. Minusta on vaan ollut ikävä huomata, miten suurin osa miehistä on todella pinnallisuus- tärkein asia naisessa on ulkonäkö ja seksuaalinen viehättävyys. Luonteella ja sillä "sisäisellä kauneudella" ei ole mitään väliä. Todella pintaliidolla mennään, jos mahanakjaroilla on väliä, mutta kun on. Naiset eivät ole in pinnallisia. Toivoisin olevani lesbo tai edes bi, koska olen kyllästynyt miehiin ja niiden pinnallisuutern

Ihan yhtä pinnallisia naisetkin ovat. Miehelle hyvän itsetunnon, itsevarmuuden, rohkeuden, yltiönormaaliuden ja yltiösosiaalisuuden saavuttaminen sen ulkonäön päälle on vieläkin hankalampaa kuin lihavan naisen laihduttaminen.

Normaalipainoinen on ok. Mutta hoikkaba pysyminen/ hoikkuuden saavuttaminen on yhtä helppoa kuin miehen pysyminen timminä/sporttisena, sopivan lihaksikkaana.

Vähän vaan miehenä nöwt vaivaa, ei tarvitse edes paljon, ihan vaan jöyt punttisalilla 4x viikossa, harrastaa aerobista päivittäin, sylt kuin fitnessurheilija

Jännä juttu muuten. Naiselle pitäisi riittää vain miehen hieno luonne- silloinhan myös miehille pitäisi riittää naisen hieno luonne- eikä vaatia esim hoikkuutta

Asetelma ei ole reilu kenellekään, mutta se on. Naiset tunnetusti keskimäärin katsovat vähemmän miehen ulkonäköä, mutta vain mikäli miehessä on noita korvaavia persoonallisuuden piirteitä, mainetta, saavutuksia, julkisuutta, rahaa ja resursseja. Persoonallisuutensa muuttaminen voi olla tähtitieteellisesti hankalampaa kuin se laihduttaminen. Mutta itse kukinhan asettaa omat tavoitteensa.

Milloin maine, raha, saavutukset ja julkisuus on alettu laskemaan persoonallisuudenpiirteiksi!?;? Amis-keijon psykan ja naisten tuntemus on heikkoa, mutta tuleeko tuo yllätyksenä. Amis- Keijo itse ihannoi miehessä noita mainitsemaan asioita, joten hän on sitä mieltä että silloin myös naisten tukee niitä ihannoida.

En minä laskenutkaan vaan listasin ne tuohon mukaan, persoonallisuuden otin vain esimerkiksi - pahoittelen epäselvyyttäni.

"Amis-Keijon" aivoituksilla ei ole paljoa väliä - vaikka mahdollisesti hänen elämänkokemuksellaan voikin olla - riittää kun pitää omat silmät auki ja katsoo vain mitä ympärillä tapahtuu.

Ja onhan se, että on munaa, rohkeutta, energiaa ja erilaista kykyä tehdä elämästään jotain aina hieno ominaisuus miehessä. Enemmän ainakin kuin se että ei ole.

Vierailija
331/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkei pitäs kysyä että miksi läsken ylläpito on niin tärkeää.

Jatkuvasti pakko syödä välipalaa ja proteiinipatukkaa ja ties mitä.  Ihan kuin elämässä ei olis mitään muuta enää.

Vierailija
332/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meillä on ravintoa yllinkyllin. Hoikkuus osoittaa itsehillintää.

Silloin kun on ollut ravinnosta pulaa, pullukka oli hot.

Lihavuus oli joskus vaurauden merkki, mutta ei se koskaan ole ollut viehättävä piirre naisessa.

Minkä sitten ajattelet olleen paleoliittisten

venuspatsaiden tarkoitus?

Minkä itse? Arkkityyppisen äitihahmon? (Ei varmaan ainakaan edustanut mitään oman aikansa r*nkkufantasioita)

Olihan. Venus oli aikansa Madonna. Vaikea käsittää, mutta ihmiset kärsivät jatkuvasta nälästä, koska metsästys oli pääasiallinen ravinnon lähde. Luultavasti Venuksen muodot omaava nainen oli heimossa korkea-arvoinen. Isot rinnat olivat tärkeät maidon kannalta, koska ei ollut vauvalle /taaperolle muuta sopivaa ravintoa. Elinehto. Leveän lantion omaava synnytti paremmin. Läski oli ehdottomasti vaimoainesta. Orjanaisia oli muuhun tarkoitukseen.

Meni katsomaan pitkästä aikaa tuon Botticellin Venuksen ja ne hänet ”isot rinnat” ovat nykyajan b- kuppi. Hänet laskettaisiin tänään ihan normipainoiseksi. Ei edes kovin muodokas. Mahakaan ei roiku ja jos hän oli sen aikakauden läski, niin kovin läski ei ollut.

Joten jos ihan rehellisesti katsotaan, niin millään aikakaudella ei niin lihava nainen, että maha roikkuu ole ollut kauneusihanne. Hänen vyötärön ympäryksensä ei vaikuta olevan paljoa yli 80cm. Onkohan edes sitä?

Tässä ketjussa keskustellaan kivikautisista venuspatsaista, ei renessanssimaalauksista. Käy katsomassa vaikka Willendorfin Venus, niin pääset samalle aallonpituudelle muiden keskustelijoiden kanssa.

Vierailija
333/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä aivan päinvastainen kokemus. Kun olin nuori, kaunis ja hoikka, miehet eivät uskaltaneet lähestyä. Nyt kun on lihaa luitten ympärillä enemmän, niin kyllä vientiä riittää ja ikähaitari on laaja.

Itsellä ei tulisi kyllä mieleenkään lähestyä aloite mielessä yhtäkään tosi kaunista naista. Niillä on paljon parempiakin piirittäjiä pääsääntöisesti.

M37

Vierailija
334/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tässä evoluutiokeskustelussa ollaan kiinnitetty liikaa huomiota siihen hedelmällisyysaspektiin kun kannattaisi pitää mielessä myös se, millaisia ominaisuuksia jälkeläisille halutaan, kuten fyysisiä kykyjä, ja samoin se minkälaisia piirteitä pidetään seksuaalisesti vetoavina houkuttimina - sillä seikalla kun ei välttämättä ole mitään tekemistä minkään optimaalisen järjenkäytön kanssa vaan ihmisen monimutkaisen seksuaalisuuden ja psykologian.

Vierailija
335/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti pakko syödä välipalaa ja proteiinipatukkaa ja ties mitä.  Ihan kuin elämässä ei olis mitään muuta enää.

-välipalaa en syö, paitsi jos oon töissä. Proteiinipatukoita en syö enää. Ja syöminen on aina ollu mulle melkeenpä se nro 1 nautinto. Jos joku keksii parempaa, niin oon avoin mutta niin se vaa on mun kohalla.

Vierailija
336/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tätä ole itse keksinyt, vaan lukenut. Kuulemma tutkitusti ovat  hedelmällisimpiä naiset, joilla on hoikka vyötärö ja  rinnanympärys/lantio suunnilleen yhtä leveät. Siis kropan suhteet ovat ratkaisevat. Suuri ylipainoisuus heikentää hedelmällisyyttä.

Ei se läskimaha miestenkään hedelmällisyyttä paranna vaan huonontaa

Nimenomaan näin. Naisella kuuluu olla enemmän rasvaa, koska estrogeeni. Jos miehellä on liikaa rasvaa kehossa lisääntyy hänellä estrogeenitasot. Toisaalta miehet ovat myös taipuvaisempia vyötärölihavuuteen mikä on aina vaarallista vaikka olisikin vielä normaalipainon rajoissa. 

Kyllä, mutta se ei tarkoita sitä että naisella ylipaino olisi perustellumpaa.

BMI:n ollessa sama naisella on enemmän rasvaa, niin kuin toki kuuluukin olla.

Vierailija
337/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies sanoi että on innoisaa siitä kun olen hoikka koska kaikki hänen ex naiset on olleet lihavia kai se on miehillä joku vaisto että nainen on terve silloin

Vierailija
338/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies taas haukku laihaa exää jonka jätti mun takia ku olin melkein 30 kg ylipainoinen.. sano että tylsä hiiri.. :D näytti kuulemma mummolta.. isot tissit tais olla, silti jätti sen.. ja nimenomaan terveys on se joka mussa on kiinnostanu.

ku alotin kaikki dieetit ja jojoilut, niin vasta sen jälkee musta tullu epäterveemmän näkönen. :DD ainoastaan yks mies sit valitti ja se oli anorektisen laiha luuranko....... ja sairas muutenki :D ja sano että anorektinen kroppa naisella on terveen näkönen :DD

Vierailija
339/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Lihavuus yhdistyy:

-elämänhallinnan vaikeuksiin ja oppimisvaikeuksiin

-hajuun

-mahdollisesti huonompaan suuhygieniaan ja huonompikuntoisiin hampaisiin

-ylimääräiseen vessa-asiointiin

-hengästymiseen ja verkkaisuuteen

Lisäksi lihavan naisen alapää voi alkaa muistuttaa pihvikimpaletta, jonka rinnalla miehen oma varustus näyttää vaatimattomalta; ei tule miehekäs olo.

Toki kaikki noista ei toteudu samalla tavalla kaikkien kohdalla, mutta nuo ovat niitä mielikuvia, jotka vähentävät lihoneiden suosiota alitajuisten juttujen lisäksi. 

Pihvikimpaletta? Millaisia naisia sä oot pannu?

Noin ajattelee ehkä mies, jonka varustus on keskimääräistä vaatimattomampi?

Läskitantan - anteeksi brutaali ja kenenkään ansaitsematon ilmaisuni - edessä kaikki alle 16cm pitkä ja alle 5cm paksu näyttää riittämättömältä.

Samasta syystä isot naisetkin yleensä haluavat skroden miehen, että tuntisivat itsensä naisellisemmaksi.

Vierailija
340/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kaikille et perustin näin sairaan ketjun. Paha mieli niiden puolesta joita tämä on loukannut. Voisiko ylläpito poistaa tämän ketjun? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi