Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoikkuus on miehille niin tärkeää?

Vierailija
20.05.2020 |

Sain valtavasti huomiota miehiltä ollessani hoikka 60kg (olen 170 pitkä). Nyt lievästi ylipainoisena 80kg kukaan ei lähesty. En olisi koskaan ikinä päästänyt itseäni lihomaan jos olisin ymmärtänyt miten tärkeä asia hoikkuus on miehille. Mutta mietin, miksi näin on. Miksi se hoikkuus on niin valtavan tärkeää miehille?

Kommentit (515)

Vierailija
281/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää miehistä, jotka valittaa naisten ylipainosta. En voisi ikinä kiihottua sellaisen kyrpäaivon kanssa. Kaikesta ei ole pakko tykätä, mutta kuka VALITTAA jonkun TOISEN kehosta? En oikeasti ymmärrä enkä edes halua.

Vierailija
282/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis kyllähän rasvavarastot AUTTAA raskautumaan. :) Estrogeeniki lisääntyy painon myötä, tottakai ennemmin pyöreä ku hoikka tulee raskaaks, tässä en tarkota sairaalloista lihavuutta. Ei nainen muuten vaan esim liho raskausaikana monia kymmeniä kiloja, vaan lihoaa just siks että se on parempi vauvalle ja äidille.

itekki tullu raskaaks tosta noin vaan 88 kilosena. ku taas keskeytetyllä *****llä hoikkana en tullut. tossa tulin keskeytetyllä ja lihavana.

nainen lihoo raskauden aikana jos mättää älyttömästi ruokaa. Lapsi ei tartte yhtään niistä äidin läskeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan se, että kuinka paljon miehet osottaa vaikka kadulla kiinnostusta ei kerro oikeestaan mistään... Tiiän tosi eri näköisiä naisia, jotka saa paljon jotain kuolaamista kadulla, ja siis siinä joukossa on rumia ja kauniita naisia. Ja tavallisia. jostain syystä jotkut vaan kokee enemmän tollasta, en tiedä vaikuttaako sitten jotenki helposti lähestyttävältä, mutta mitä mä oon huomannu nii sillä ei ole mitään tekemistä hlön ulkonäön kanssa. :D

Vierailija
284/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin aavistuksen pulska, kuin aavistuksen laiha.

Vierailija
285/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei lihavuus kaikkia haittaa, jos on vaan siis ilonen ja positiivinen yms ja täytyy myös meikata ja laittautua. Jos on lihava, niin piirteet monesti hukkuu ja uskon että siks osa miehistä tykkää laihoista koska niillä on yleensä piirteet paremmin esillä... joillain lihavilla pysyy hyvin ns muodot kasassa, ja toisilla ei ja sit jos ei vielä meikkaa tai muuten korosta  mitään niin ei välttämättä miehet kiinnostu. :D toki on myös niitä miehiä joille runsaat muodot on plussaa tyyliin viis naamastakaan.

No ole siinä sitten iloinen ja positiivinen kun oma ylipaino vtuttaa niin ettei veri kierrä. Koko ajan on tukala ja tympääntynyt olo, maha on tiellä ja kaikki vaatteet vttu kinnaa ja puristaa.

Kun vaan saisi nämä extrat huitsin vttuun niin mielialakin kohenisi kummasti ja kas, sitten sitä olisi iloinen ja positiivinen vaikka ei enää edes tarvitsisi kun kroppa olisi kuosissa..

Vierailija
286/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ällöttäviä, mitä helvettiä? Mikä teitä vaivaa, siis syvemmällä tasolla?

Vierailija
287/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luontaisesti ihminen on aina hoikka, mutta nyt ylensyömisestä ja herkuttelusta tullut muotia+ liikunnan vastustaminen kaikilla tekosyillä.

Ei kai siihen liikunnan vastustamiseen tarvita mitään tekosyitä.

Ihan riittää ettei huvita.

Salitreenin kohdalla riittää että se on niin tylsää ettei älykkäät jaksa.

Vierailija
288/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luullaan että läski ei liiku ja urheile? Olen läski ja urheilen 5-8h viikossa. Juoksen puolimaratoneja. Käyn salilla, attackissa, combatissa (ei siis mitään mummojumppaa vaan kovatehoista liikuntaa). Teen pitkiä juoksulenkkejä ja juoksen puolimaroja eri juoksutapahtumissa. Treenaan paljon enemmän kuin moni hoikka tuttuni.

Läski ei ole kyllä synonyymi laiskalle ja ei-urheilevalle. Olen liikkunut todella paljon 25vuoden ajan joten myöskään siitä ei ole kyse että olisin aloittanut viikko sitten.

Vierailija
289/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luullaan että läski ei liiku ja urheile? Olen läski ja urheilen 5-8h viikossa. Juoksen puolimaratoneja. Käyn salilla, attackissa, combatissa (ei siis mitään mummojumppaa vaan kovatehoista liikuntaa). Teen pitkiä juoksulenkkejä ja juoksen puolimaroja eri juoksutapahtumissa. Treenaan paljon enemmän kuin moni hoikka tuttuni.

Läski ei ole kyllä synonyymi laiskalle ja ei-urheilevalle. Olen liikkunut todella paljon 25vuoden ajan joten myöskään siitä ei ole kyse että olisin aloittanut viikko sitten.

ok :)

Vierailija
290/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ok :)

No jos luulet että on provo niin ei ole. Käypä jollain salilla, ryhmäliikunnassa n. 30% on ylipinoisia ja ne samat ylipainoiset jumppa siellä lähes joka päivä.

Vierailija
291/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli tästä ketjusta. Ap

Älä välitä, tänne kirjoittelee yleensä ne jotka ovat muutenkin katkeria elämäänsä ja joita nyppii, jos joku on tyytyväinen siihen mitä on.

Vierailija
292/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin että voiko tämä olla jokin alitajuinen, naisen hedelmällisyyteen liittyvä asia. Lihavuushan vaikuttaa naisen hormonitoimintaan. Lihava nainen ei ole niin hedelmällinen. Tosiaan joku primitiivinen juttu, jota mies ei edes tiedosta.

Ei kyllä kovin laihakaan. Lehdistä olen lukenut, miten monilla misseille ja malleilla on syömishäiriö. Vaikea tulla raskaaksi, kun on niin laiha. Helpommin lihava raskautuu.

Naisen normaalisti toimivaan hormonitoimintaan tarvitaan rasvaa kehossa, näin olen jostain lukenut. Mutta sitten olen samalla ihmetellyt, miten kehitysmaiden aliravitut naiset saavat lapsia ja vieläpä useita... 🤔

Vierailija
293/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski ei kiihota. Se on koodattu miesten DNA:han joten turha taistella vastaan.

Näinpä.

T: 54 kg läski (olen lyhyt). Säästän juuri rahaa keinohedelmöitystä varten, kun olisin oikeasti halunnut sen parisuhteen ja perheen, mutta saan vaan tindermiehiltä törkeitä kommentteja ulkomuodostani. En enää haaveile parisuhteesta, se ei ole realistista jos on näin lihava. 

Vierailija
294/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen lihoo raskauden aikana jos mättää älyttömästi ruokaa. Lapsi ei tartte yhtään niistä äidin läskeistä.

-ööh miksi naiselle kerääntyy rasvaa lantio alueelle? suojaamaan vauvaa. Oot varmaan joku supergay tai sit et tajua mitään anatomiasta yms. todellaki lapsi tarvitsee energiaa, ja mitä enemmän sitä on, sitä parempi kunhan tietyissä rajoisa pysytään ja ravinto on hyvää eikä mitään pask ruokaa.

Vierailija
295/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kysymys ap:lle.

Sinunsta on siis huono asia jos miehet suosivat hoikkia naisia. Siis puhutaan asiasta johon pystyy vaikuttamaan, ja joka vaikuttaa positiivisesti terveyteen.

Naisten vastaava kriteerikö - siis pituus - on parempi? Millä tavalla?

Pituuden suosimiselle on biologiset perusteet. Normaalipainon suosimiselle yhtä lailla.

Nykymies vaatii että nainen on hyvin laiha. Se on biologian vastaista.

Vierailija
296/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta sivua valitusta miten vain laiha nainen kelpaa miehille.

Kukaan ei silti pystynyt vastaamaan miksi naisia ei silti ole tarjolla/kiinnostuneita niistä jotka eivät hoikkuutta vaadi.

Aivan, täyttä höpöhöpöä nämä jutut. Totuus on, että suurinosa miehistä tykkää ihan tavallisista naisista.

M37

Vierailija
297/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei lihavuus kaikkia haittaa, jos on vaan siis ilonen ja positiivinen yms ja täytyy myös meikata ja laittautua. Jos on lihava, niin piirteet monesti hukkuu ja uskon että siks osa miehistä tykkää laihoista koska niillä on yleensä piirteet paremmin esillä... joillain lihavilla pysyy hyvin ns muodot kasassa, ja toisilla ei ja sit jos ei vielä meikkaa tai muuten korosta  mitään niin ei välttämättä miehet kiinnostu. :D toki on myös niitä miehiä joille runsaat muodot on plussaa tyyliin viis naamastakaan.

No ole siinä sitten iloinen ja positiivinen kun oma ylipaino vtuttaa niin ettei veri kierrä. Koko ajan on tukala ja tympääntynyt olo, maha on tiellä ja kaikki vaatteet vttu kinnaa ja puristaa.

Kun vaan saisi nämä extrat huitsin vttuun niin mielialakin kohenisi kummasti ja kas, sitten sitä olisi iloinen ja positiivinen vaikka ei enää edes tarvitsisi kun kroppa olisi kuosissa..

Kyllähän kilot saa pois, jos itsekuri ja tahtotila riittää. Maailma on pullollaan esimerkkejä hyvinkin paljon laihduttaneista ja isojakin elämänmuutoksia tehneistä ihmisistä, joten tekosyitä on oikeastaan turha edes etsiä. Kuka sen kissan hännän nostaisi ellei kissa itse. :)

Vierailija
298/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lihava mies enkä vaadi naiselta hoikkuutta. Miksi vaatisin jotain sellaista johon en itse pysty? Riittää ettei ole minua isompi.

Ikävä kyllä toimii se hoikkuuden ihannointi naisillakin eli vaikka olisi niistä nuoruuden riisijatonnikala-ajoista pinottu pari-kolkytkiloa ylimääräistä niin silti miehen pitäisi olla hoikka tai lihaksikas adonis.

Yhteenvetona voisi sanoa, että meitä ihmisiä on moneen junaan ja osa jää vielä asemalle. Jos joku kohtelee sinua törkeästi niin unohda luuseri ja siirry seuraavaan.

Vierailija
299/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uros kirjoitti:

Mieluummin aavistuksen pulska, kuin aavistuksen laiha.

Mieluummin kylläkin aina se pienempi BMI.

Ylimääräisillä kiloilla ei tee yhtään mitään.

Vierailija
300/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kysymys ap:lle.

Sinunsta on siis huono asia jos miehet suosivat hoikkia naisia. Siis puhutaan asiasta johon pystyy vaikuttamaan, ja joka vaikuttaa positiivisesti terveyteen.

Naisten vastaava kriteerikö - siis pituus - on parempi? Millä tavalla?

Pituuden suosimiselle on biologiset perusteet. Normaalipainon suosimiselle yhtä lailla.

Nykymies vaatii että nainen on hyvin laiha. Se on biologian vastaista.

Ja höpön höpön.

Nykykäsitys vain on että entinen normaalipainoinen on hyvin laiha. Ylipainoisia ja normaalipainon ylärajalla keikkuvia on niin paljon että käsitys normaalista on vääristynyt.

Siksi toisekseen jos aletaan puhumaan genetiikasta, jota naiset siis vaativat miehiltä koska pitkä mies on parempi metsästäjä savannilla jolla metsästäjä-keräilijöinä asumme, miesten kannattaisi vaatia ei vain normaalipainoisuutta vaan myös tiimalasivartaloa.

Olisiko tiimalasivartalo kohtuullisempi ja paremmin perusteltu vaatimus?

Jostain syystä te naiset kun pidätte kohtuullisina ja järkevinä kivikauden olosuhteisiin perustuvia geneettisiä vaatimuksia, mutta kohtuuttomana sitä ettei haluttaisi kumppanin turvottavan itseään teollisilla sokeriherkuilla epäterveelliseen kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi