Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hoikkuus on miehille niin tärkeää?

Vierailija
20.05.2020 |

Sain valtavasti huomiota miehiltä ollessani hoikka 60kg (olen 170 pitkä). Nyt lievästi ylipainoisena 80kg kukaan ei lähesty. En olisi koskaan ikinä päästänyt itseäni lihomaan jos olisin ymmärtänyt miten tärkeä asia hoikkuus on miehille. Mutta mietin, miksi näin on. Miksi se hoikkuus on niin valtavan tärkeää miehille?

Kommentit (515)

Vierailija
201/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Mitä laihempi olen ollut, sitä parempi vienti. Nyt kun BMI on 23 olen käytännössä näkymätön. Ja ei, en ole omenavartaloinen. 

Miksi alapeukut? Tottahan tämä on. Päärynävartalo ei kelpaa, vaikka olen muutoin sporttinen. Muutama kiloa sitten oli ihan eri tavalla vientiä esim tinderissä. Nyt kelpaisin vain itseäni yli 10 vuotta vanhemmille kaljamahaukoille, ei kiitos. Mielummin olen yksin. 

Tämä on kyllä evolutiivisesta näkökulmasta niin hemmetin outoa. Puhun nyt siis normaalipainon sisällä olevista naisista. Kevyt lisärasvahan on naiselle ominaista, mutta lisäksi se on evolutiivisesti kuin pääomaa - se on vakuutus sille, että nainen selviää, vaikka ravinto olisikin välillä vähän tiukoilla. Se on osa naiskehon sitkeyttä. Koronakriisikin osoittaa, kuinka tärkeä ominaisuus se edelleen on. Lisäksi on useita kertoja uutisoitu, kuinka rasva reisissä/takamuksessa on hyödyllistä ja korreloi myönteisesti naisen ja jälkeläisten älykkyyden ja terveyden kanssa. Miksi se ei kelpaa?

Näinpä.

Kävin kehonkoostumusmittauksessa, sisäelinrasvaa oli hyvin vähän, rasvaprosentti hieman päälle 20, kaikki veriarvot on hyvät jne. Olen varmaankin terveyteni kannalta ideaalissa painossa, mutta miehille en vaan kelpaa.

BMI23

Vierailija
202/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tarvitse olla langanlaiha, eikä fitnees.malli, mutta lihava nainen ei ole yksinkertaisesti seksuaalisesti haluttava. m40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse olla langanlaiha, eikä fitnees.malli, mutta lihava nainen ei ole yksinkertaisesti seksuaalisesti haluttava. m40

Miesten logiikalla se normaalipainoinenkin nainen vaan on läski, jos ei ole ihan siellä painoindeksin alapäässä. Ikävä tuottaa mieskunnalle pettymys, mutta monilla naisilla on esim selluliittia alipainoisenakin. Samanpainoisella ja mittaisella miehellä ja naisella on erilaiset rasvaprosentit ihan jo hormonaalisista syistä. Vaikka itse saatte lihasmassaa helposti, niin erittäin harva nainen saa. 

Vierailija
204/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aiiinakin jalostan mun luita titaaanilla.

Vierailija
205/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lievästi ylipainoisena". Minä olen lievästi ylipainoinen, 169cm/67kg. Jos olet 170cm ja painat 80kg, olet lihava. Johan tuossa on lähes 15kg ylimääräistä.

Vierailija
206/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan itse ottais IKINÄ miestä joille kaverien mielipiteet naismausta kiinnostais pätkän vertaa. :D ei kiitos nössö luusereita. :'D

Sellainen mies on aika pitkälti pelkkä olkiukko. Ainoa poikkeus voi olla jos seurustelee tunnetun jakorasian kanssa, että häpeästä tulee liian suuri. Mutta tätäkin yllättävän harvoin.

Vierailija
207/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tiedoksi, että vain tietyn tyyppiset miehet lähestyvät ylipäänsä ketään. Lähestyminen tuntuu korreloivan naismaun kanssa. Eli voisi sanoa, että ap oli ennen lähestyvien miesten suosiossa ja nykyään monikin mies voisi olla kiinnostunut, mutta nämä eivät ole lähestyviä miehiä.

Vierailija
208/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lievästi ylipainoisena". Minä olen lievästi ylipainoinen, 169cm/67kg. Jos olet 170cm ja painat 80kg, olet lihava. Johan tuossa on lähes 15kg ylimääräistä.

Olet normaalipainoinen, painoindeksisi on 23,5.

Vierailija
209/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi täällä annetaan kuva että jos haaveilee hoikasta kumppanista niin on jotenkin huonompi ihminen. Toki sisin on tärkein, mutta jos nyt puhutaan ulkonäkökriteereistä, niin kyllähän ylipaino yhdistyy mielessä, ja usein liittyy suoraankin, moniin ongelmiin. Siksi sitä sanotaan YLIpainoksi. Olen tapaillut kahta ylipainoista miestä, ja kumpikaan ei ollut kovin innostunut jakamaan aktiivista elämäntapaani. Söivät ihan mitä sattuu, ja kyllä se näkyy ihmisen jaksamisessa, staminassa ja mielialassa jos joka päivä/viikko syö paljon sokeria ja hiilareita ja prosessoitua ruokaa. Se on KAUKANA luonnonmukaisista elintavoista. 

Vierailija
210/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on tyytyväinen elämäänsä jo, eikä mikään materiaalinen tee onnelliseksi? Miten palkita itsensä laihtumaan? Huomiotakaan en oikeastaan kaipaa ja minulla on ympärillä kaikkea mitä tarvitsen.

Laihtumiseen pitää on tarve. Minulla ei näköjään ole sitä.

Lihavuus on suojakuori. Edellisessä parisuhteessa olin onneton ja lihoin viisitoista kiloa. Lihavuus oli epäsopivan kumppanin työntämistä pois. 

Nuorempana ylimääräiset kilot olivat turva. Sain omaa rauhaa ja tilaa oman nahkani sisällä.

Paitsi että et saa, kun tälläkin palstalla aina miehet muistavat kertoa että läskeiltä kannattaa pillua pyytää kun laskin pitäisi olla otettu että kelpaa runkkuoatjaksi ja läskit eivät saa kieltäytyä

Tämä palsta on tämä palsta ;) Ei kukaan niin normaalielämässä sano suoraan. Mutta minua on kyllä käytetty aika paljon hyväksi, joten siinäkään mielessä en ole saanut onnistumisen kokemuksia ulkonäön takia. Tarkoitan hyväksikäytöllä yhden yön juttuja, jossa olen ihastunut, mutta mies onkin sitten torjunut myöhemmin. Jotkut noista kokemuksista ovat olleet aika kipeitä. Siitä sitten olen ajatellut, että ei hoikkuudesta ole mitään hyötyä, saan vain siipeeni. Kuitenkin sitä toivoo, että ihminen näkisi sisimmän ja ulkoinen ei olisi se merkittävin.

Se, että uskaltaa näyttäytyä rumana ja lihavana, on myös eräänlaista narsismin kuorimista. Narsistinen kuori tekee onnettomaksi ja estää nauttimasta elämän kauneudesta. Lihomisessa on kyse irtipäästämisestä. 

Niin. Minusta on vaan ollut ikävä huomata, miten suurin osa miehistä on todella pinnallisuus- tärkein asia naisessa on ulkonäkö ja seksuaalinen viehättävyys. Luonteella ja sillä "sisäisellä kauneudella" ei ole mitään väliä. Todella pintaliidolla mennään, jos mahanakjaroilla on väliä, mutta kun on. Naiset eivät ole in pinnallisia. Toivoisin olevani lesbo tai edes bi, koska olen kyllästynyt miehiin ja niiden pinnallisuutern

Ihan yhtä pinnallisia naisetkin ovat. Miehelle hyvän itsetunnon, itsevarmuuden, rohkeuden, yltiönormaaliuden ja yltiösosiaalisuuden saavuttaminen sen ulkonäön päälle on vieläkin hankalampaa kuin lihavan naisen laihduttaminen.

Vierailija
211/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen on, jos painoindeksi on välillä 18,5-25. Eli 170 cm pitkällä 54-73 kg. Eli minulla on 7 kg matkaa normaalipainoon. Toki normaalipainoinenkin voi olla lihava, jos ei ole lihaksia ja kaikki kertynyt vyötärölle. Vastaavasti esim. kehonrakentajilla voi olla korkea paino ja silti alhainen rasvaprosentti. Toki normaalipainon yläpäästä on vielä matkaa hoikaksi. Tässä vähän faktoja. Ap

Vierailija
212/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165cm ja 55kg, käytän pääsääntöisesti M-koon vaatteita. Joskus S. En koe olevani hoikka, vaan normaalivartaloinen. Mielelläni ottaisin pari kiloa pois, mutta kun herkut ja roskaruoka maistuu.

T: N32

Vierailija
213/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No painoindeksihän ei kerro mitään, kun ei ole liikalihava tai alipainoinen. Onko tosiaan vielä ihmisiä, jotka tuijottavat painoindeksiä? Peili kertoo enemmän.

Vierailija
214/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen aina ollut hoikka, jopa laiha, mutta minulla ei ole koskaan ollut vyötäröä. Pelkkää tasapaksua vyötärön ja lantion seudulla, johtuen kapeasta lantiosta. Myös rinnat ovat pienet. En ole hirveästi saanut miehiltä huomiota.

Harva mies halua sänkyyn poikavartaloisen naisen kanssa, näin se vaan valitettavasti menee. Miesten perimään on koodattu rehevälanteisen naisen kiihottavuus, kun runsaasti vararavintoa omaava nainen koetaan alitajuisesti hyvänä suvunjatkajana, vaikkei mies edes haaveilisi jälkikasvusta.

Samaan "koodiin" liittyy myös se vaiettu totuus, että hyväkuntoisen naisen kanssa parisuhteessa olevat miehet himoitsevat viihteellä ollessaan säännöllisesti reheviä naisia yhden yön kumppaneiksi. Täälläkin saa usein lukea jopa voimaannuttavia kommentteja ylipainoisten naisten kirjoittamana, kuinka vientiä riittää komeiden ja hyväkuntoisten miesten puolelta niin paljon kuin vaan jaksaa "laittaa".

Niin, miksiköhän... 

Vierailija
215/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on tyytyväinen elämäänsä jo, eikä mikään materiaalinen tee onnelliseksi? Miten palkita itsensä laihtumaan? Huomiotakaan en oikeastaan kaipaa ja minulla on ympärillä kaikkea mitä tarvitsen.

Lihavuus on suojakuori. Edellisessä parisuhteessa olin onneton ja lihoin viisitoista kiloa. Lihavuus oli epäsopivan kumppanin työntämistä pois. 

Nuorempana ylimääräiset kilot olivat turva. Sain omaa rauhaa ja tilaa oman nahkani sisällä.

Paitsi että et saa, kun tälläkin palstalla aina miehet muistavat kertoa että läskeiltä kannattaa pillua pyytää kun laskin pitäisi olla otettu että kelpaa runkkuoatjaksi ja läskit eivät saa kieltäytyä

Tämä palsta on tämä palsta ;) Ei kukaan niin normaalielämässä sano suoraan. Mutta minua on kyllä käytetty aika paljon hyväksi, joten siinäkään mielessä en ole saanut onnistumisen kokemuksia ulkonäön takia. Tarkoitan hyväksikäytöllä yhden yön juttuja, jossa olen ihastunut, mutta mies onkin sitten torjunut myöhemmin. Jotkut noista kokemuksista ovat olleet aika kipeitä. Siitä sitten olen ajatellut, että ei hoikkuudesta ole mitään hyötyä, saan vain siipeeni. Kuitenkin sitä toivoo, että ihminen näkisi sisimmän ja ulkoinen ei olisi se merkittävin.

Se, että uskaltaa näyttäytyä rumana ja lihavana, on myös eräänlaista narsismin kuorimista. Narsistinen kuori tekee onnettomaksi ja estää nauttimasta elämän kauneudesta. Lihomisessa on kyse irtipäästämisestä. 

Niin. Minusta on vaan ollut ikävä huomata, miten suurin osa miehistä on todella pinnallisuus- tärkein asia naisessa on ulkonäkö ja seksuaalinen viehättävyys. Luonteella ja sillä "sisäisellä kauneudella" ei ole mitään väliä. Todella pintaliidolla mennään, jos mahanakjaroilla on väliä, mutta kun on. Naiset eivät ole in pinnallisia. Toivoisin olevani lesbo tai edes bi, koska olen kyllästynyt miehiin ja niiden pinnallisuutern

Ihan yhtä pinnallisia naisetkin ovat. Miehelle hyvän itsetunnon, itsevarmuuden, rohkeuden, yltiönormaaliuden ja yltiösosiaalisuuden saavuttaminen sen ulkonäön päälle on vieläkin hankalampaa kuin lihavan naisen laihduttaminen.

Auuuuuuuu. No saman kaavan mukaan MIEHET vaativat, että nainen on Max 25, kaunis, hoikka, imee kuin hoora, mutta on neitsyt, siivoaa, kokkaa, leipoo. ...

Vierailija
216/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylriönormaaliys ja yltiösosiaalisuus....eheheheeeeeeeeeeeeeeeeee. Ja taas on naisten vika kun sinä et kelpaa- varuilta vielä liioittele 1000x. Kuule, lopeta tuo paskan jauhaminen

Vierailija
217/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet maksavat paljon enemmön veroja kuin naiset ja sitä kautta elättävät välillisesti suurta joukkoa naisia. Joten ehkä heillä on jonkinlainen oikeus vaatia.

Me naiset teemme kaikki ihmiset. Te miehetkin olette naisten tuskalla ja työllä tekemiä, te olette naisten lapsia. Te miehet ette koskaan ikipäivänä pysty maksamaan, kompensoimaan sitä meille naisille. Te jäätte aina velkaa aivan älyttömästi. Se että kaikki miehet kävisivät töissä on ihan minimi ihmisen osa.

Tiesitkö että sen lisäksi että naiset tekee kaikki ihmiset niin naisten palkkatyössäkäyntiprosentti on 72 ja miesten 73?

Vierailija
218/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No painoindeksihän ei kerro mitään, kun ei ole liikalihava tai alipainoinen. Onko tosiaan vielä ihmisiä, jotka tuijottavat painoindeksiä? Peili kertoo enemmän.

Peili nimenomaan ei kerro mitään, se näyttää sen mitä sieltä olettaa näkevänsä. Samoin se, mitä peilistä näkyy, on makukysymys. Paino taas on mitattavissa oleva suure.

Voit vapaasti pitää itseäsi pyörenä, pulleana, tanakkana. Mutta ylipainoinen et ole.

Vierailija
219/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

op

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinen on ok. Mutta hoikkaba pysyminen/ hoikkuuden saavuttaminen on yhtä helppoa kuin miehen pysyminen timminä/sporttisena, sopivan lihaksikkaana.

Vähän vaan miehenä nöwt vaivaa, ei tarvitse edes paljon, ihan vaan jöyt punttisalilla 4x viikossa, harrastaa aerobista päivittäin, sylt kuin fitnessurheilija

Jännä juttu muuten. Naiselle pitäisi riittää vain miehen hieno luonne- silloinhan myös miehille pitäisi riittää naisen hieno luonne- eikä vaatia esim hoikkuutta

Vierailija
220/515 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on vain 8kg ylimääräistä. 80kg/170cm on ylipainoinen, ei lihava (yleisesti lihavana pidetään BMI>30).