Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taiteellinen ja erakkoluonteinen nainen, silti miesmagneetti, miksi?

Vierailija
19.05.2020 |

Vaikka viihdyn yksinäni ja olemukseni huutaa että haluan myös olla yksin, olen myös osaamaton sosiaalisissa tilanteissa. silti miestarjokkaita on, paljon.....

Kommentit (154)

Vierailija
81/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus elämästä täysin päinvastainen. Olen hieman erakkomainen, ujokin, en osaa katsoa vieraita silmiin ja hymyillä kuin vilimitähti. Olen kuitenkin avoin ja ystävällinen ja pystyn juttelemaan kenen kanssa tahansa. Olen hauska ja huumorintajuinen, ja lähes aina rento ja optimistinen.

Olen ihan kivan näköinen nainen, ulkomuotoni vastaa varmasti useimpien käsitystä naisolennosta :). Tällä hetkellä päällä tummansininen, rento mutta siisti mekko ja valkoiset tennarit, pitkän polkan mittaiset vaaleat hiukset vähän kiharalla, punaiset kynnet. Painoindeksi 24, tosin olen tässä jo hoikistunut mutta aion jatkaa.

Miesten kiinnostus elämäni aikana on ollut täysi 0. Olen itse yrittänyt saada juttuja aikaiseksi mutta ei siitä mitään ole tullut. Edes minulle selkeästi flirttailleet miehet eivät halunneet kanssani edes hetken kivaa.

En todellakaan tiedä mitä teen väärin tai miksi olen näkymätön kaikille. Voiko olla autisti vain yhdellä elämän osa-alueella? Olen mielestäni sosiaalisesti aivan normaali muuten, mutta tätä en ymmärrä vaikka mitä yrittäisin tai olisin yrittämättä.

Tiedän että epätoivottu huomio ei ole kivaa, mutta todellakin meinaa kadehdituttaa joidenkin naisten jatkuva suosio...

Vierailija
82/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju avauksesta lähtien 110% humble bragia.

Jos minäkin kerron että miehet kiinnostunuvat minusta vaikka en sellaista toivo, on se vaan humble bragia?

Minkälainen asian esitys sinulle kelpaa, faktahan on vain fakta, vaikka se ei sinua miellytä.

Samaistun ap, mutta en koskaan esittäisi "taiteellisuutta" negatiivisena tekijänä, koska selvästikin se ei sellainen ole. Ainoastaan tämän palstan junttien propagandaa.

Osui ja upposi kun meni noin tunteisiin.

Mikä tunne :D

Hänellä meni tunteisiin, jonka alunperin täytyi väittää faktaa humble bragiksi.

Kateellisuutta on aina niin vaikea myöntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minäkin kerron että miehet kiinnostunuvat minusta vaikka en sellaista toivo, on se vaan humble bragia?

Minkälainen asian esitys sinulle kelpaa, faktahan on vain fakta, vaikka se ei sinua miellytä.

Samaistun ap, mutta en koskaan esittäisi "taiteellisuutta" negatiivisena tekijänä, koska selvästikin se ei sellainen ole. Ainoastaan tämän palstan junttien propagandaa.

Ovathan persoonalliset ihmiset kadehdittavia ;)

Vierailija
84/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on ihmeellistä, että miehet kiinnostuu? Kiinnostuu ne monista muistakin naisista. Kertoo melkoisesta omaan napaan tuijottelusta, jos ei itse tajua tätä ja ajattelee, että miehet kiinnostuu jotenkin erityisen paljon juuri sinusta, ja sitten vielä oletat, että se johtuu siitä kun olet niiiin erilainen kuin toiset naiset. #notlikeothergirls

Silloin, kun minulla on ollut ihailijoita kintereillä niin ei se ulospäin näy niin, että miehet lakoaa kadulla eteeni. Puhelimeen tulee viestiä, katselevat vaivihkaa ja sen semmoista. Usein tilanteella ei ole montakaan tarkkaavaista ja kiinnostunutta seuraajaa yleisönä.

Vierailija
85/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muuten ainakin pari eri ihmistä, jotka ovat havainneet ap:n/muut vastaavat jutut humble bragiksi.

Vierailija
86/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikä se on rotallakin.

Vierailija
87/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsepä en ole koskaan herättänyt kiinnostusta. En ollessani sinkku, enkä sen enempää ollessani varattu (netistä löytää sentään). Minusta ei siis välity edes sellaista Onnellisen Varatun "kelpaa muillekin" -auraa. Mutta en sano tätä itsesäälimielessä, ottakaa ihan vaan mielenkiintoisena triviatietona. En todella tiedä mistä on kyse. Voin vaikka kertoa jonkun negatiivisen puolen itsestäni, mutta silti joku muu tulee sanomaan, että kyllä hänellä vientiä riittää siitä huolimatta.

Vierailija
88/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain tunnut kiinnittävät paljon huomiota siihen miten miehet käyttäytyvät seurassasi ja sitten ylitulkitset heidän käytöstään. Jos joskus on ollut jotain selkeitä ihastumisia sinua kohtaan, mutta ole kiinnostunut heistä on sinulle ehkä jäänyt joku päähänpinttymä siitä, että kaikki miehet, jotka vähääkään osoittaa ystävällisyyttä olisivat jotenkin erityisen kiinnostuneita sinusta.

On myös henkilöitä, jotka eivät ikinä tajua, jos joku on heihin ihastunut.

Vierailija
89/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on ihmeellistä, että miehet kiinnostuu? Kiinnostuu ne monista muistakin naisista. Kertoo melkoisesta omaan napaan tuijottelusta, jos ei itse tajua tätä ja ajattelee, että miehet kiinnostuu jotenkin erityisen paljon juuri sinusta, ja sitten vielä oletat, että se johtuu siitä kun olet niiiin erilainen kuin toiset naiset. #notlikeothergirls

Silloin, kun minulla on ollut ihailijoita kintereillä niin ei se ulospäin näy niin, että miehet lakoaa kadulla eteeni. Puhelimeen tulee viestiä, katselevat vaivihkaa ja sen semmoista. Usein tilanteella ei ole montakaan tarkkaavaista ja kiinnostunutta seuraajaa yleisönä.

Eri vastaa: sinänsä hyviä pointteja. Minun kokemuksenihan ei ole, että saisin miehiltä ei-toivottua huomiota, kuten ap:lla. Vaan koen, että miehet kohtelee minua tosi hyvin, ystävällisesti, ritarillisesti ja kaiken lisäksi huomaa minua (myönteisessä mielessä) enemmän kuin olisi mitenkään ulkonäöllä selitettävissä.

Oletan, että saamani huomio/kohtelu on poikkeuksellista, koska olen a) keskustellut aiheesta muiden naisten kanssa ja b) palstoja kun lukee, valtaosa naisista kokee saavansa miehiltä vain huonoa kohtelua osakseen. Toisin sanoen, en oleta muiden naisten saamaa kohtelua tai huomiota vaan ne ihan itse kertoo saavansa erilaista huomiota kuin minä.

Tietysti on aina mahdollista, että minä tulkitsen myönteisesti sen, minkä joku muu nainen tulkitsisi kielteisesti: moni nainen nykyään ehkä loukkaantuisi jos mies ojentaa kätensä auttaakseen sinua ojan yli ("pärjään kyllä itsekin, kiitos vaan paljon"). Mutta muiden naisten kertomusten perusteella tuollaista ei heille juurikaan tapahdu.

Mitä tuohon #notlikeothergirls -juttuun tulee, osa meistä on ihan oikeasti tosi erilaisia. Miksei sitä saisi sanoa julki? Miksi reagoit siihen noin, että "luulet vaan vaikka olet tavis?" Minua ainakin ihmiset on ihan nuoresta saakka sanoneet omituiseksi, joten kyse ei ole mistään "kylläpä olenkin erilainen" humble bragista. Vaan minut ihan aidosti koetaan omituisena, ellen erityisesti ja suurta vaivaa nähden esitä normaalia.

Tämän takia sanoin ensimmäisellä sivulla että miehet ilmeisesti tykkää omituisista naisista.

t: se, joka pukeutuu kuten isänsä keski-ikäisenä

Vierailija
90/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on muuten ainakin pari eri ihmistä, jotka ovat havainneet ap:n/muut vastaavat jutut humble bragiksi.

Kaltaistenne mielestä kaunis nainenkin ihan vain pelkällä olemuksellaan kehuskelee teille. Ja näin saatte syyn haukkua hänet lyttyyn. Mutta kateellisia ette ole :D Säälittävää. Ja vielä mietitte kun miehet ei pidä teistä, vaan ap:sta.

Haha!

Vierailija
91/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet todennäköisesti laiha tai normaalipainoinen ja ihan hyvän näköinen. siinä miesten isoimmat kriteerit. ja vielä jos olet itsenäinen, etkä roiku miehessä niin ne roikkuu sinussa.

Totta 😉

Vierailija
92/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus elämästä täysin päinvastainen. Olen hieman erakkomainen, ujokin, en osaa katsoa vieraita silmiin ja hymyillä kuin vilimitähti. Olen kuitenkin avoin ja ystävällinen ja pystyn juttelemaan kenen kanssa tahansa. Olen hauska ja huumorintajuinen, ja lähes aina rento ja optimistinen.

Olen ihan kivan näköinen nainen, ulkomuotoni vastaa varmasti useimpien käsitystä naisolennosta :). Tällä hetkellä päällä tummansininen, rento mutta siisti mekko ja valkoiset tennarit, pitkän polkan mittaiset vaaleat hiukset vähän kiharalla, punaiset kynnet. Painoindeksi 24, tosin olen tässä jo hoikistunut mutta aion jatkaa.

Miesten kiinnostus elämäni aikana on ollut täysi 0. Olen itse yrittänyt saada juttuja aikaiseksi mutta ei siitä mitään ole tullut. Edes minulle selkeästi flirttailleet miehet eivät halunneet kanssani edes hetken kivaa.

En todellakaan tiedä mitä teen väärin tai miksi olen näkymätön kaikille. Voiko olla autisti vain yhdellä elämän osa-alueella? Olen mielestäni sosiaalisesti aivan normaali muuten, mutta tätä en ymmärrä vaikka mitä yrittäisin tai olisin yrittämättä.

Tiedän että epätoivottu huomio ei ole kivaa, mutta todellakin meinaa kadehdituttaa joidenkin naisten jatkuva suosio...

Millaisia miehiä olet yrittänyt? Jos eivät ole tavallisia miehiä vaan esim. tavallista komeampia, niin tuo se ilmi.

Vierailija
93/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vain tunnut kiinnittävät paljon huomiota siihen miten miehet käyttäytyvät seurassasi ja sitten ylitulkitset heidän käytöstään. Jos joskus on ollut jotain selkeitä ihastumisia sinua kohtaan, mutta ole kiinnostunut heistä on sinulle ehkä jäänyt joku päähänpinttymä siitä, että kaikki miehet, jotka vähääkään osoittaa ystävällisyyttä olisivat jotenkin erityisen kiinnostuneita sinusta.

On myös henkilöitä, jotka eivät ikinä tajua, jos joku on heihin ihastunut.

*mutta et ole kiinnostunut heistä

Vierailija
94/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo 30-40 vuotiaita äiti- ihmisiä vaikka vanhempainillassa pikkukaupingissa, niin missä on ne " täydelliset instanaiset"? Ei missään! On muutama kouvolatukkainen crocseissa painelija, jokunen varakkaan ja hoidetun oloinen nuorekas rouva, mutta pääosa on meitä taviksia rillipiruja, kunnalla töissä tylsissä ammateissa. En ihmettele että se hippiäiti pitkine hennahiuksineen ja tatuoituine säärineen erottuu joukosta nuorekkaana ja kinnostavana.

Vierailija
95/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
96/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoo 30-40 vuotiaita äiti- ihmisiä vaikka vanhempainillassa pikkukaupingissa, niin missä on ne " täydelliset instanaiset"? Ei missään! On muutama kouvolatukkainen crocseissa painelija, jokunen varakkaan ja hoidetun oloinen nuorekas rouva, mutta pääosa on meitä taviksia rillipiruja, kunnalla töissä tylsissä ammateissa. En ihmettele että se hippiäiti pitkine hennahiuksineen ja tatuoituine säärineen erottuu joukosta nuorekkaana ja kinnostavana.

Hipitkö on cool?

Vierailija
97/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa miehistä nyt vaan yrittää ihan koko ajan aivan kaikkia naisia.

Vierailija
98/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hipitkö on cool?

Verrattuna tylsiin toimistotanttoihin, kyllä.

Vierailija
99/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski ja sosiaalisesti hieman kömpelö, mutta kasvoilta kuulemma Miesten mielestä kaunis ja Ihanan erilainen. Oikeasti tavallisen näköinen ja add/aspergerpiirteinen. Parisuhteessakin ja muuta, mutta ihmeen usein miehiä pörrää ympärillä ahdistavuuteen asti. Liekö sitten sama syy kuin kehitysvammaisillakin on omat ahdistelijansa. Miehet luulee, että on niin vajaaälyinen että kannattaa yrittää...

Vierailija
100/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehet sanoneet, että kiinnostaa mun "persoonallisuus". Eli outous kauniimmin muotoiltuna. Olen sosiaalisesti kömpelö, taiteellinen huithapeli.