Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen taiteellinen ja erakkoluonteinen nainen, silti miesmagneetti, miksi?

Vierailija
19.05.2020 |

Vaikka viihdyn yksinäni ja olemukseni huutaa että haluan myös olla yksin, olen myös osaamaton sosiaalisissa tilanteissa. silti miestarjokkaita on, paljon.....

Kommentit (154)

Vierailija
61/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humble brag huomionkalastelu. Ap muka ihmettelee asiaa, niin että kaikki kehuu hänen kaltaisensa mysteerisen naisen vetovoimaista olemusta.

Ei ap minusta siltä kuulosta. Tällaisia asioita vaan on mukava pohdiskella. Huomaa ristiriitaisen ilmiön ja haluaa pohdiskella sitä.

Esim. minun kohdallani kyse ei missään tapauksessa ole siitä että miehet pitäisi minua jonain seksin jumalattarena. Jopa oma mieheni on sanonut minua hiirulaiseksi. Mutta SILTI miehet pitää minusta, omituisesta, erakkoluonteisesta ja  huonosti pukeutuvasta hiirulaisesta. Onhan se nyt pohdiskelemisen arvoinen asia maailmassa, jossa meille väitetään että vain kauniit ja hienosti pukeutuneet naiset on arvokkaita.

t: se joka pukeutuu kuten isänsä keski-ikäisenä

Ratkaisu löytyi: hiirulainen. Joillekin miehille vaatimattoman näköinen ja hiljainen huomaamaton nainen on helmi. Monessakin mielessä. Niin kotona kuin ulos mennessä.

Tämä mieltymys riippuu miehen omasta luonteesta tai taustasta miksi.

Vierailija
62/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis ja hoikka ja/tai muodokas, jolloin arkuudella tai "liiallisella" taiteellisuudella ei olekaan väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet todennäköisesti laiha tai normaalipainoinen ja ihan hyvän näköinen. siinä miesten isoimmat kriteerit. ja vielä jos olet itsenäinen, etkä roiku miehessä niin ne roikkuu sinussa.

Kerta kaikkisen outoa. Onko tälle mitään järkevää vastausta minkä takia valtaosa tuntuu haaveilevan noista idän kaunottarista? Nehän usein ovat riippuvaisia miehestään.

Vierailija
64/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju avauksesta lähtien 110% humble bragia.

Vierailija
65/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen, itsellinen nainen joka ei pälyile ympärilleen huomiota hakien, on niille raivostuttava: jotkut miehet ei kestä ilman toisilta saamaansa huomiota, ja vihaavat että toiset kestää. Eli haluavat tukahduttaa toisen itsellisyyden jotta eivät tuntisi itseään niin mitättömäksi kuin ovat.

Yleensä miehen tarve käyttää valtaa korreloi itsetunnon kanssa. Terveiden ei tarvi korostaa itseään.

Ne voi myös olla kuin metsästäjiä: jotkut suhdetta hakevat on kuin liian helppoja saaliita jotka menee aseen eteen, että ammu mut. Mutta ne toiset tykkää jahdata, se on niiden luonto. Naisen kiusaaminen on niille aktiviteetti, niillä on elukan luonto. Olet kuin harvinainen eläin jonka kiusaamisesta saa lisäkiksit.

Vierailija
66/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Humble brag huomionkalastelu. Ap muka ihmettelee asiaa, niin että kaikki kehuu hänen kaltaisensa mysteerisen naisen vetovoimaista olemusta.

Ei ap minusta siltä kuulosta. Tällaisia asioita vaan on mukava pohdiskella. Huomaa ristiriitaisen ilmiön ja haluaa pohdiskella sitä.

Esim. minun kohdallani kyse ei missään tapauksessa ole siitä että miehet pitäisi minua jonain seksin jumalattarena. Jopa oma mieheni on sanonut minua hiirulaiseksi. Mutta SILTI miehet pitää minusta, omituisesta, erakkoluonteisesta ja  huonosti pukeutuvasta hiirulaisesta. Onhan se nyt pohdiskelemisen arvoinen asia maailmassa, jossa meille väitetään että vain kauniit ja hienosti pukeutuneet naiset on arvokkaita.

Ratkaisu löytyi: hiirulainen. Joillekin miehille vaatimattoman näköinen ja hiljainen huomaamaton nainen on helmi. Monessakin mielessä. Niin kotona kuin ulos mennessä.

Epävarmat miehet haluaa hiirulaisen naisen. Narsistit mahdollisimman kauniin.

Vierailija
67/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsenäinen, itsellinen nainen joka ei pälyile ympärilleen huomiota hakien, on niille raivostuttava: jotkut miehet ei kestä ilman toisilta saamaansa huomiota, ja vihaavat että toiset kestää. Eli haluavat tukahduttaa toisen itsellisyyden jotta eivät tuntisi itseään niin mitättömäksi kuin ovat.

Yleensä miehen tarve käyttää valtaa korreloi itsetunnon kanssa. Terveiden ei tarvi korostaa itseään.

Ne voi myös olla kuin metsästäjiä: jotkut suhdetta hakevat on kuin liian helppoja saaliita jotka menee aseen eteen, että ammu mut. Mutta ne toiset tykkää jahdata, se on niiden luonto. Naisen kiusaaminen on niille aktiviteetti, niillä on elukan luonto. Olet kuin harvinainen eläin jonka kiusaamisesta saa lisäkiksit.

Itsenäinen nainen, joka kantaa kauniisti itsensä, on myös naisille punainen vaate.

Vierailija
68/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä mystisyys kiehtoo? alfauros haluaa valloittaa "erikoisen" yksilön

eikö yleisesti taiteelliset ihmiset ole mt-ongelmaisia ja näin tietää karttaa?

taiteelliset ihmiset ovat tutkimusten mukaan keskivertoa älykkäämpiä, en tietenkään karta :)

Vierailija
69/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet ajattelevat että boheemi nainen ei halua vangita heitä porvarilliseen idylliin, vaan hänen kanssaan voi seikkailla, niin vapaan rakkauden kuin älyllisten keskustelujen merkeissä.

Jos hänellä on ollut tylsiä ja sovinnaisia exiä, etsii sitten jotain ihan muuta.

Vierailija
70/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ap olet taiteellinen? Ihmiset tarkoittaa sillä aika eri asioita.

Vierailija
71/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä mystisyys kiehtoo? alfauros haluaa valloittaa "erikoisen" yksilön

eikö yleisesti taiteelliset ihmiset ole mt-ongelmaisia ja näin tietää karttaa?

taiteelliset ihmiset ovat tutkimusten mukaan keskivertoa älykkäämpiä, en tietenkään karta :)

Monet ihmiset kiinnostuu ongelmista.

Vierailija
72/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minäkin kerron että miehet kiinnostunuvat minusta vaikka en sellaista toivo, on se vaan humble bragia?

Minkälainen asian esitys sinulle kelpaa, faktahan on vain fakta, vaikka se ei sinua miellytä.

Samaistun ap, mutta en koskaan esittäisi "taiteellisuutta" negatiivisena tekijänä, koska selvästikin se ei sellainen ole. Ainoastaan tämän palstan junttien propagandaa.

Vierailija
73/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä miehet ajattelevat että boheemi nainen ei halua vangita heitä porvarilliseen idylliin, vaan hänen kanssaan voi seikkailla, niin vapaan rakkauden kuin älyllisten keskustelujen merkeissä.

Jos hänellä on ollut tylsiä ja sovinnaisia exiä, etsii sitten jotain ihan muuta.

ovatko boheemit naiset muka haluttuja? eivätkö miehet etsikään täydellisiä instanaisia :)

Vierailija
74/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä joskus ihmetellyt kun komeallakin miehellä saattaa olla vaatimattoman näköinen nainen tai jopa melko iso ja romuluinen.

Joskus luulen, että syy miksi ovat yhdessä on se, että sen naisen täytyy olla mukava tai fiksu, mutta usein sekään ei pidä paikkaansa.

Tutkimattomia ovat nämä jutut.

Vierailija
75/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä joskus ihmetellyt kun komeallakin miehellä saattaa olla vaatimattoman näköinen nainen tai jopa melko iso ja romuluinen.

Joskus luulen, että syy miksi ovat yhdessä on se, että sen naisen täytyy olla mukava tai fiksu, mutta usein sekään ei pidä paikkaansa.

Tutkimattomia ovat nämä jutut.

Villi veikkaus. Olisiko sinut itsensä kanssa? En jaksa joka kerta alkaa maalailemaan piruja seinille alistussuhteista. Rujon näköisillä voi olla sitten näyttävä instamalli.

Vierailija
76/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuus kiinnostaa

-mies

Vierailija
77/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun miehet nimenomaan huomaa minut ja saan osakseni myönteistä kohtelua? Eli hiirulainen ei tarkoitakaan huomaamatonta. Ja pukeudun tosiaan sen verran omituisesti, että siitä on huomaamattomuus kaukana.

Ap:n kohtelusta on tiedä, mutta minä saan osakseni mm. sellaista, että joku työkaverimieskin saattaa  "ohjata" minua jos kävellään yhdessä lounaspaikkaan ja on tungosta. Siis sellainen kevyt kosketus selkään. Tai kun oltiin miehen kavereiden kanssa kalassa ja päälläni oli sensuelli kelluntapuku, miehen kaveri ojensi kätensä auttaakseen  minut veneestä rannalle. Jos miehiä on läsnä, minun ei tarvitse kantaa edes käsilaukkuani (jota en kyllä käytä mutta ymmärrätte mitä tarkoitan.) Appiukko nappaa mökillä vesiämpärit käsistäni ja käskee minut lepäämään.  Kaikkea tuollaista refleksinomaista ritarillisuutta, mitä käsittääkseni ei nykyään edes paljon harrasteta.

Siis jostain normaalijärjelle käsittämättömästä syystä miehet paitsi huomaa minut, haluaa kohdella minua erityisen hyvin. Enkä ole edes muuttunut näkymättömäksi vaikka olen jo nelikymppinen.

Ymmärtäisin jos olisin siro ja pieni ja kaunis ja pukeutuisin sievästi, mutta kun olen ihan päinvastainen.

-lainaamasi-

Vierailija
78/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minäkin kerron että miehet kiinnostunuvat minusta vaikka en sellaista toivo, on se vaan humble bragia?

Minkälainen asian esitys sinulle kelpaa, faktahan on vain fakta, vaikka se ei sinua miellytä.

Samaistun ap, mutta en koskaan esittäisi "taiteellisuutta" negatiivisena tekijänä, koska selvästikin se ei sellainen ole. Ainoastaan tämän palstan junttien propagandaa.

Osui ja upposi kun meni noin tunteisiin.

Vierailija
79/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitous? Olen kuullut että naiset, jotka ovat rohkeasti oma itsensä, vetävät jollain lailla miehiä, vaikkei olisikaan tarkoitus. Sinussa on jotain, mikä miellyttää miehiä. Kuitenkin jotkut noista voivat olla oikeasti urpoja, jotka uskovat sinun olevan helppo. Jos kiinnostutkin jostakusta, etene varovaisesti. Uskon että opit kyllä sosiaalisia taitoja, ne voivat kehittyä itsestään :) 

Vierailija
80/154 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt taiteellista naista koko elämäni. Vielä ei ole löytynyt.