Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen taiteellinen ja erakkoluonteinen nainen, silti miesmagneetti, miksi?

Vierailija
19.05.2020 |

Vaikka viihdyn yksinäni ja olemukseni huutaa että haluan myös olla yksin, olen myös osaamaton sosiaalisissa tilanteissa. silti miestarjokkaita on, paljon.....

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kengistä johdu. Jotenkin yrität ehkä liikaa, sellainen sisäinen rauha puuttuu ja se karkoittaa ihmiset. Tuo ketjuun kirjoittanut miesten vaatteisiin pukeutuva nainen vain on, eikä yritä tehdä vaikutusta ja vaikuttaa muihin ihmisiin. Se on hyvin viehättävää ja teeskentelemätöntä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus elämästä täysin päinvastainen. Olen hieman erakkomainen, ujokin, en osaa katsoa vieraita silmiin ja hymyillä kuin vilimitähti. Olen kuitenkin avoin ja ystävällinen ja pystyn juttelemaan kenen kanssa tahansa. Olen hauska ja huumorintajuinen, ja lähes aina rento ja optimistinen.

Olen ihan kivan näköinen nainen, ulkomuotoni vastaa varmasti useimpien käsitystä naisolennosta :). Tällä hetkellä päällä tummansininen, rento mutta siisti mekko ja valkoiset tennarit, pitkän polkan mittaiset vaaleat hiukset vähän kiharalla, punaiset kynnet. Painoindeksi 24, tosin olen tässä jo hoikistunut mutta aion jatkaa.

Miesten kiinnostus elämäni aikana on ollut täysi 0. Olen itse yrittänyt saada juttuja aikaiseksi mutta ei siitä mitään ole tullut. Edes minulle selkeästi flirttailleet miehet eivät halunneet kanssani edes hetken kivaa.

En todellakaan tiedä mitä teen väärin tai miksi olen näkymätön kaikille. Voiko olla autisti vain yhdellä elämän osa-alueella? Olen mielestäni sosiaalisesti aivan normaali muuten, mutta tätä en ymmärrä vaikka mitä yrittäisin tai olisin yrittämättä.

Tiedän että epätoivottu huomio ei ole kivaa, mutta todellakin meinaa kadehdituttaa joidenkin naisten jatkuva suosio...

Se on noi tennarit. Ehdoton turn off.

Voi harmi :D. Millaiset kengät sitten pitäisi olla?

Vierailija
142/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ihmeellisen näköinen olla, että mies kiinnostuu. Reikä rinkelilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain ole nk. "kuvitellut", semmoista tapahtuu erakoituessa 

Vierailija
144/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta tavisnaisia on usein helpompi lähestyä. Pakit ei pelota niin paljon.

Vierailija
145/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta tavisnaisia on usein helpompi lähestyä. Pakit ei pelota niin paljon.

Miksi ei pelota?

Vierailija
146/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei pelota?

Olen eri, mutta ainakin omalta kohdaltani pakit pelottaa aina paljon ja sattuu aina paljon ( vaikka naiset luuleekin että miehille pakkien ottaminen on kevyttä). Vähemmän suosittuja naisia on kuitenkin siinä mielessä helpompi lähestyä, että ainakin luulisin ettei heillä ole ihan niin valtavaa määrää miehiä perässä kuin suosituimmilla naisilla, jotka saa treffipyyntojä joka viikko.

Vierailija
147/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei voi kestää pakkeja ja sitä ettei niitä huomata :D

Vierailija
148/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä mystisyys kiehtoo? alfauros haluaa valloittaa "erikoisen" yksilön

Ei halua. Miksi vän hukkaisi aikaansa outoihin tyttöihin, jos hän ei saa ojtoudesta mitään? Erikseen jotkut suorittajaviulistit tai muut keslikuokkaisemmat. Sellainen henkevä naapurintyttö.

Vierailija
149/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä mystisyys kiehtoo? alfauros haluaa valloittaa "erikoisen" yksilön

Mistä lähtien seinäruusut ovat olleet mystisiä?

Mainoskieltä.

Ennen vanhaan taiteilijat olivat arkisia, nukkavieruja, usein ujoja. Eli hyvinkin seinäruusuja.

En sitten tiedä nykyään, kun kaikki on mennyt itsensä myymiseksi. Ko persoonan pitäisi olla brändi, taiteilijallakin.

Vierailija
150/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei voi kestää pakkeja ja sitä ettei niitä huomata :D

Mitä tää tarkoittaa?

Vierailija
151/154 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle miehet sanoneet, että kiinnostaa mun "persoonallisuus". Eli outous kauniimmin muotoiltuna. Olen sosiaalisesti kömpelö, taiteellinen huithapeli.

No niin justiinsa. "Persoonallisuushan" se miehiä kiinnostaa. Juupa juu. Ja sinä uskot. No pyhä yksinkertaisuuskin kiehtoo joitakin miehiä.

Kertoisitko vähän tarkemmin. Ilmeisesti vihjailet jotain, mutta viestisi ei ole kovin selvä. 

Vierailija
152/154 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet OK näköinen ja liikut tilanteissa, joissa käy miehiä, voit saada kiinnostusta. Jos olet erakkoluonne, on kiinnostavaa, että miehiä liikkuu samoissa paikoissa.

Vierailija
153/154 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut vaan on. Tunnen naisia, joista joka ikinen mies lumoutuu, vaikka näin naisen näkökulmasta ei ole mitään käsitystä, mikä se piirre voisi olla. Kysyin kerran omalta mieheltäni, että mikä se on tuossa Liisassa, mikä viehättää, vastasi että: no se on semmoinen iloinen ja helposti lähestyttävä.

Kyseessä on tosi kiva ihminen, muttei missään mielessä kaunotar eikä erityisen naisellinenkaan. Vetää vaan puoleensa miehiä kuin hunaja mehiläisiä.

Höpöhöpö. Ei sellaista naista olekaan, josta "joka ikinen mies lumoutuu". Järkikin sen sanoo, ettei se ole mahdollista. Vaikka olisi millainen nainen, niin ei voi koskaan kaikkia miehiä miellyttää. Ja samaa pätee miehiin.

Vierailija
154/154 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adolfina Mielivalta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ja Adolfinalla on vain yksinkertaisesti hyvä pylly. Jos näin niin pukeutuminen sitten sen mukaan. Siististi vyötetty, tarpeeksi iso, harmaa jätesäkki toimii hienosti mustan tai valkoisen t-paidan ja crocksien kanssa.

Ehkä kuitenkin kannattaisi opetella sellaisia kohteliata torjuntoja? Jokin ominaisuus itsessä joka, valitettavasti, estää lähemmän kanssakäymisen? "Mulla kun on toi keliakia/katarri/ripuli/helkobakteerihoito jne, ja maha just ihan huonona, niin en voi oikein lähteä kahville, sori vaan."

Että tällainen teoria! Kiitos vinkeistä, kuulostavat ihan käyttökelpoisilta.

Ei siihen tuon kummempaa tarvita, me miehet innostumme naiskauneudesta. Se on se mekanismi kaiken taustalla loppujen lopuksi. Sitten jos nainen on lisäksi vielä vähän arvoituksellinen, niin johan kiehtoo.

Höpöhöpö sinullekin. Monet miehet kiinnostuvat mukavista, tavallisen näköisistä naisista. Kauneus on vain yksi osa ihmisen vetovoimasta, eikä todellakaan se ainut ja tärkein asia tai kaikki kaikessa. Voi olla piirteiltään ja vartaloltaan täysin virheetön, ja silti voi olla ettei koe yhtään mitään tunteita sitä ihmistä kohtaan. Ja siitäkin voidaan kiistellä, että mikä edes on kaunista kenenkin mielestä. Kauneus tulee syvemmältä kuin pelkästä kuoresta.