Olen taiteellinen ja erakkoluonteinen nainen, silti miesmagneetti, miksi?
Vaikka viihdyn yksinäni ja olemukseni huutaa että haluan myös olla yksin, olen myös osaamaton sosiaalisissa tilanteissa. silti miestarjokkaita on, paljon.....
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä mystisyys kiehtoo? alfauros haluaa valloittaa "erikoisen" yksilön
Mistä lähtien seinäruusut ovat olleet mystisiä?
Vaikka sinä noteeraat vain seinäruusun, seinäruusu on paljon muutakin, mutta ei avaa kaikille kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet tykkää omituisista naisista. En keksi mitään muuta selitystä miksi minustakin pidetään. Olen erakkoluonne, autismin kirjolla, en meikkaa ja pukeudun samoin kuin isäni keski-ikäisenä. Taiteellinen en kyllä ole pätkääkään.
Silti, jos vain olen oma itseni, about kaikki miehet tykkää minusta. Jos yritän esittää normaalia, tulen paremmin naisten kanssa toimeen mutta miesten en. Outoa.
Olen vieläpä onnistunut päätymään parisuhteeseen aivan ihanan ja täydellisen miehen kanssa. Ihmettelen vielä 15 vuotta myöhemminkin miten se on mahdollista.
Vau, sain kuusi yläpeukkua enkä yhtään alapeukkua. Ensimmäinen kerta tällä palstalla. Kiitos. :)
Minä olen introvertti, omaan asperger-piirteitä, olen taiteellinen, pidän syvällisistä keskusteluista...miehet, jotka mun seuraan pyrkivät, haluavat musta vain seuraa sänkyyn, ikävää. Olen lisäksi demiseksuaali ja liian isorintainen, välillä tuntuu, että mut nähdään vain rintaparina. Joskus tuntuu, että pitää mennä rintojen pienennysleikkaukseen, että musta nähtäisiin muutakin kuin ulkokuori. Lisäksi pyrin olemaan aina oma itseni, mutta saan aika paljon kummastelua osakseni.
No onhan taiteelliset naiset <3<3<3 peruspulliaisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
ehkä mystisyys kiehtoo? alfauros haluaa valloittaa "erikoisen" yksilön
eikö yleisesti taiteelliset ihmiset ole mt-ongelmaisia ja näin tietää karttaa?
Vaikka naiset haluaa kaikki samanlaisen )änniksen niin ei tarkoita sitä että miehet haluaisivat kaikki yhdenlaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Luokaton väite :)
Vierailija kirjoitti:
kuka vain kelpaa miehille :)
Ei kelpaa.
Koska olet nainen. Erakkoluonteinen nainen on paras parisuhteeseen. Taiteellisuudella ei merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä taiteellisen naisen tunnistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole patriarkaatilla ja perusnaisihanteen omaavalla setämiehellä vain tainnut lykästää.
Minäkin kuvittelin noin että olen erikoinen siinä mielessä että kiinnostuneita miehiä riittää, kunnes tajusin että samat miehet yrittää ketä tahansa, kunhan on mukavaa seuraa ja sille uskaltaa jutella :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olen introvertti, omaan asperger-piirteitä, olen taiteellinen, pidän syvällisistä keskusteluista...miehet, jotka mun seuraan pyrkivät, haluavat musta vain seuraa sänkyyn, ikävää. Olen lisäksi demiseksuaali ja liian isorintainen, välillä tuntuu, että mut nähdään vain rintaparina. Joskus tuntuu, että pitää mennä rintojen pienennysleikkaukseen, että musta nähtäisiin muutakin kuin ulkokuori. Lisäksi pyrin olemaan aina oma itseni, mutta saan aika paljon kummastelua osakseni.
Miksi hakeudut sikamiesten seuraan etkä omantyylistesi? Taitaa olla vaan taas niin että oikeasti kiinnostaa jännät miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Kepulaisten kannattaa vain pysyä kepuemakoissa ja aasialaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuvittelin noin että olen erikoinen siinä mielessä että kiinnostuneita miehiä riittää, kunnes tajusin että samat miehet yrittää ketä tahansa, kunhan on mukavaa seuraa ja sille uskaltaa jutella :D
Ei päde kaikkiin miehiin. Tempparinaiset ei edelleenkään tätä Jantteria kiinnosta. :)
Miten tällainen miesmagneettisuus näkyy käytännössä? Alkaako miehet juttelemaan kaupan kassalla? Kaksien treffejen jälkeen ovat muuttamassa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä taiteellisen naisen tunnistaa?
Huomiovärjätyistä hiuksista, värikkäästä pukeutumisesta, baskerista..
Miehet tykkää oudoista linnuista 😂. Olin reilu vuoden yksin, niin sinä aikana oli jos minkälaista ihailijaa. Mä poikkean normi naisesta monella tapaa. Tapasin miehen, johon rakastuin. Hän rakastaa outouttani. Siihen oli plussana kuulemma kauneuteni ja täydellinen vartaloni. Olen tässä muutaman kuukauden aikana joutunut sanomaan kolmelle jo, että jättäkää mut rauhaan. Mulla on mies.
Jotkut vaan on. Tunnen naisia, joista joka ikinen mies lumoutuu, vaikka näin naisen näkökulmasta ei ole mitään käsitystä, mikä se piirre voisi olla. Kysyin kerran omalta mieheltäni, että mikä se on tuossa ”Liisassa”, mikä viehättää, vastasi että: no se on semmoinen iloinen ja helposti lähestyttävä.
Kyseessä on tosi kiva ihminen, muttei missään mielessä kaunotar eikä erityisen naisellinenkaan. Vetää vaan puoleensa miehiä kuin hunaja mehiläisiä.