Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa olla toinen nainen?
Olen aina ihmetellyt sitä kuinka joku voi hyväksyä olevansa se toinen nainen. Pettäminen on väärin, mutta koen myös nämä toiset naiset erittäin moraalittomiksi. Eihän kukaan oman arvonsa tunteva suostu varavaihtoehdoksi. Mitä mieltä olette?
Kommentit (158)
Kakkoseksi jää kun ei pääse ykköseksi. Se on fakta. Todellisuudessa mies ei vaihtaisi kakkosta ikinä ykköseksi. Kakkonen on aina kakkonen ja lopulta aina hävijä tuossa pelissä.
Sen ukkomiehen kanssa on kiva leikkiä. Ei liian vakavaa, molemmat nautitaan.
Elämä on nauttimista varten, ei tylsää avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Kakkoseksi jää kun ei pääse ykköseksi. Se on fakta. Todellisuudessa mies ei vaihtaisi kakkosta ikinä ykköseksi. Kakkonen on aina kakkonen ja lopulta aina hävijä tuossa pelissä.
Pääse ykköseksi? Ei kaikki hae itselleen pysyvää riipaa jostain henkilöstä joka on valmis pettämään. Lyhytaikainen hauskanpito ja nautinto on se päämäärä
Pari kertaa kakkosena lyhyen aikaa, koska en kestänyt sitä etten saa olla ykkönen miehen elämässä vaikka niin väitti ja lopulta, erosin, koska en halunnut miehekseni miestä joka petti vaimoonsa. Satavarmasti olisi minuakin tullut pettämään. Kerran pettäjä aina pettäjä.
Siksi minä leikin vain avioliitossa olevien kanssa itsekin, koska olen avioliitossa :) Molemmat tasa-arvoisia eikä toinen yritä käräyttää toista mustasukkaisuuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä toinen nainen ja pettävä mies ja jokainen pettävä osapuoli sukupuoleen katsomatta, sinun tulisi nähdä silmästä silmään se lasten suunnaton henkinen tuska kun perhe hajoaa näiden leikkienne takia. Ei lasta voi loputtomiin huijata, hän tulee kyllä kärsimään pohjaan saakka.
Kun en ole kiinnostunut vaimosta niin lapsista vielä vähemmän. Ne on ihan täysin miehen ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä toinen nainen ja pettävä mies ja jokainen pettävä osapuoli sukupuoleen katsomatta, sinun tulisi nähdä silmästä silmään se lasten suunnaton henkinen tuska kun perhe hajoaa näiden leikkienne takia. Ei lasta voi loputtomiin huijata, hän tulee kyllä kärsimään pohjaan saakka.
Kun en ole kiinnostunut vaimosta niin lapsista vielä vähemmän. Ne on ihan täysin miehen ongelma
Eli toisena naisena olevat ovat narsistisia?
Miksi kukaan itseään kunnioittava ihminen välittäisi muiden määritelmistä?
Mulla on olmut jo pitkään suhde varatun miehen kanssa ja olen itsekin varattu.
Me harrastamme yhdessä hyvää seksiä, juomme viiniä ja parannamme maailmaa. Juttelemme vaikka mistä. Me olemme entinen työpari, eli tunnemme toisemme hyvin. Ja kykenemme edelleen auttamaan toisiamme myös työasioissa. Me tykkäämme toisistamme, tuskin juttu muute olisi jatkunut vuosia, mutta kuorimme myös kermaa. Olemme siis ystäviä joilla on seksisuhde.
Miksi näin: miehen kotona ei ole ollut seksiä vuosiin ja niin seksuaalinen mies kuin hän on, ei ole ilman. Hänellä on ollut juttuja siis ennen minuakin.
Miksi he eivät eroa. Pari on ollut yhdessä kymmeniä vuosia. On totuttu yhteiseen tekemiseen, yhteiseen ystäväpiiriin ja viihtyy siinä elämässä. Nainen o n tiennyt yhdestä suhteesta - ei ilmeisesti välitä, koska hyötyy huomattavasti parempituloisesta puolisostaan.
Meillä sama tarina, seksiä ei ole ollut useampaan vuoteen ja en halua olla ilman.
Miksi en eroa. Miehellä on ongelmia, joiden pelkään kärjistyvän erotilanteessa. Elämä on ihan hyvää näin. Ja niin omassa parisuhteessani minä olen se huimattavasti parempituloisempi. Minä tienaan noin puolet enemmän kuin puolisoni.
Jos se vaimo olisi ykkönen silloin ei kakkosta olisi edes olemassa.
Mies laittaisi vaimon niin ykköseksi, että ei pettäisi eikä kiinnostuisi muista naisista.
Se kertoo jo sen ettei ole ykkönen kun mies on välillä jonkun muun kanssa.
Ei ole ykköstä, kakkosta, kolmosta jne. On vain niin, että miehellä on useampi nainen kuin yksi.
Jos siis niin on, että on.
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen joka tekee syntiä, on synnin orja" (Joh. 8:34). Ihminen luulee hallitsevansa ja vallitsevansa väärintekonsa, olevansa itsellinen jne. Tosiasiassa ihminen on oman syntinsä orja, joka ei päästä enää otteestaan ja jonka seurauksia ihminen ei voikaan hallita. Synnin lopullinen palkka on kuolema, ikuinen ero Jumalasta. Vain Jeesus voi pelastaa sinut synneistäsi. Käänny Jeesuksen puoleen ja hylkää pahat tekosi.
Ihmettelen, että vielä 2020 joku höpisee Jumalasta ja Jeesuksesta. En usko niihin enempää kuin Joulupukkiin. Naurettavaa!
Olin 8 vuotta naimissa ja petin miestäni koko ajan. Seuraava suhde 15 vuotta ja taas petin. Miehet joiden kanssa petin olivat myös naimisissa. Kenelläkään ei ole yksinoikeutta minuun.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi pitäisi olla uskollinen.
Meillä mies valitsi muutamaksi päiväksi tylsän kakkosen kun ei saanut kotoa sitä hoivaa 😂. En oo mikään kodin hengetär kun kokkaaminen on musta tylsintä ikinä ja seksinkin otan mielelläni rouheana ja alistettuna. Toki se, ettei meillä ole lapsia, helpottaa tätä boheemia tapaa elää.
Mies tuli kuitenkin muutamassa päivässä takaisin. Elämä äitihössön kanssa olikin kuulemma ahdistavaa. Se että se laittoi jokapv valmiin ruoan eteen oli kuulemma kivaa, mutta se että se ei osannut puhua muusta kuin lapsistaan ja ruoasta oli tylsää. Hän huomasi että loppuelämä olisi mielenkiintoisempi kuplivan ihmisen kanssa kun äidin rooliin lysähtäneen eronneen naisen kanssa.
Siksi vähän ihmettelen näitä kakkosten kommentteja että kuka haluaa kotiorjaksi eli vaimoksi. Sehänon ihan oma valinta ja luonteenlaatu kuinka haluaa paapoa. Ei siinä mitään aihetta ylenkatsomiseen ole.
Mä en ole myöskään mitenkään mustasukkainen joten meidän elo jatkuu parempana kuin koskaan. Mies pitää kuin kukkaa kämmenellä kun sekoilujensa vuoksi alkoi nähdä meidän suhteemme parhaat piirteet ja myös ne mun ärsyttävät boheemit piirteet ovat yhtäkkiä taas olla söpöjä -aivan niinkuin alkuaikoina.
Mä en tiedä mitä kakkonen etsii varatuista -tää kai rakastui ja siinä auttoi myös miehen varallisuus. Kunon monta lasta edellisestä suhteesta kaipaa kai sitä taloudellista lisätukeakin. Mutta, sen tiedän että moraalikysymyksiähän nuo. Vaikka olenkin aika tuhma nainen noin niinkuin seksuaalisuudeltani, en koskaan itse ole koskenut varattuun enkä koske. Aina olen kieltäytynyt varatun seurasta ja ainoa syyni on eettiset arvot. Ei mun tarvitse olla jonkin suhteen "loppu". Varattu Mies duunatkoon eronsa muulla tavoin kun mua panemalla, vähän liian usein muutenkin piilottavat päänsä pensaaseen ja antaavat tyytymättömyyden kasvaa. Siinäpä kehittyyvät ihan itse ja tekevät oikeamielisiä ratkaisuja ja toivottavasti älyävät lopettaa liiton ennen suhdetta ihan omia aivoja käyttämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmisten pahuus oikein loistaa tässä ketjussa. Miten jollakin voi olla niin löyhä moraali, että haluaa varatun miehen itselleen. Tai haluta voi, mutta että suostuu moiseksi tarpeiden tyydyttäjäksi. Varattu mies todennäköisesti tulee tulevaisuudessakin pettämään (jos tämän ”ritarin” onnistuu itselleen saamaan), ellei poikkeuksia lasketa.
Olen huomannut että jonkinlaista egon pönkitystä nämä naiset varmaan hakevat.Elämässä on sattunut ja tapahtunut ja on liikaa kokemusta näistä naisista, jotka havittelee mieheni housuihin. Jopa ns. ystävät ovat yrittäneet tätä ja tämän vuoksi mennyt välit poikki. Oma raivoni näitä toisia naisia kohtaan varmaankin kumpuaa siitä.
Hahhhahhah. Pidät siis miehiä niin lapsen tasolla olevina, että he siis ovatkin niitä ressukka uhreja joita paha ja löyhämoraalinen nainen vikittelee. Se ei ole muiden naisten vika, jos sun parisuhteessa oleva, varattu mies ei osaa pitää m*unaa housuissa. Se kertoo vain ja ainoastaan sen miehen moraalista ja kieroudesta. Sinkkunainen on nimensä mukaisesti sinkku, hän ei ole siinä pettämässä ketään. Sinun löyhämoraalinen miehesi oli jo ennestään löyhämoraalinen, jos päätyy pettämään! Sinkkunaisen tulee vain laittaa vaimolle viestiä miehen puuhista kun suhde loppuu.
Terv. Parisuhteessa petetty, nykyinen sinkkunainen. En kä ole tapaillut varattua.
Mä oon vähän toista mieltä tästä siinä mielessä, että me naiset ollaan aika eteviä selkäänpuukottajia ja meiltä puuttuu solidaarisuus toisia kohtaan. Tai voisiko sanoa myötätunto? Tuo munkin mies lähti sellaisen naiskakkosen mukaan jonka oma avioliitto ja mielenterveys oli hajonnut hänen oman aviomiehen ulkopuoliseen salasuhteeseen. Tarkkaa diagnoosia ei mieheni kertonut, mutta syö ahdistuslääkkeitä ja unilääkkeitä et pystyy nukkumaan. Mitä siis mahtaa sellaisen naisen päässä pyöriä, jonka oma maailma on hajonnut pettämiseen, mutta silti hän ajautuu kakkoseksi ja haluaa vielä ykkösen tilalle vaikka tietää miten se oma "rakas" pettää ykköstään. Eli kyllä minusta kakkosillakin on jokin vastuu suhteen muodostumisessa. Vastuu on ei ja kyllä sanan muotoinen. Ihan sama kuin ajaisit kolaripaikan ohitse ignooraamatta ja välittämättä toisesta. Toivon toki etten ole ainoa maailmassa joka ajattelee näin kuin näitä kätensä kaikesta vastuusta peseviä kakkosia tänkin ketjun mukaan näyttää olevan paljon. Maailma olis näet paljon parempi paikka jos meitä olis edes kaksi ;)
Vähemmän pelkoa siitä että äijä alkaa haikailla enemmästä kuin seksistä.
Kun ei ole väliä siitä mitä mies tekee sen jälkeen kun yhteinenkiva on ohi.
😊
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmisten pahuus oikein loistaa tässä ketjussa. Miten jollakin voi olla niin löyhä moraali, että haluaa varatun miehen itselleen. Tai haluta voi, mutta että suostuu moiseksi tarpeiden tyydyttäjäksi. Varattu mies todennäköisesti tulee tulevaisuudessakin pettämään (jos tämän ”ritarin” onnistuu itselleen saamaan), ellei poikkeuksia lasketa.
Olen huomannut että jonkinlaista egon pönkitystä nämä naiset varmaan hakevat.Elämässä on sattunut ja tapahtunut ja on liikaa kokemusta näistä naisista, jotka havittelee mieheni housuihin. Jopa ns. ystävät ovat yrittäneet tätä ja tämän vuoksi mennyt välit poikki. Oma raivoni näitä toisia naisia kohtaan varmaankin kumpuaa siitä.
Ihmisillä on erilaiset arvomaailmat. Siksi on niin tärkeää selvittää muiden arvot ennen mitään läheisempää kanssakäyntiä. Myös eräästä lapsuudenystävästäni kasvoi tällainen varattujen miesten kakkosnainen. Ei hän halua olla mitään muuta koskaan. Hänellä on ollut kymmeniä miehiä ja kaikille ollut kakkonen. Olen riidellyt asiasta hänen kanssa usein, mutta hän vaan toteaa kylmän rauhallisesti, että kai hän sitten vaan on moraaliton.
Eihän miehiä haittaa moraalittomat naiset. Miehet haluavat kakkosnaisia ja kullankaivajia, että on miehilläkin tässä yhtälössä oma osuutensa, eivät he mitään uhreja ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on erilaiset arvomaailmat. Siksi on niin tärkeää selvittää muiden arvot ennen mitään läheisempää kanssakäyntiä. Myös eräästä lapsuudenystävästäni kasvoi tällainen varattujen miesten kakkosnainen. Ei hän halua olla mitään muuta koskaan. Hänellä on ollut kymmeniä miehiä ja kaikille ollut kakkonen. Olen riidellyt asiasta hänen kanssa usein, mutta hän vaan toteaa kylmän rauhallisesti, että kai hän sitten vaan on moraaliton.
Eihän miehiä haittaa moraalittomat naiset. Miehet haluavat kakkosnaisia ja kullankaivajia, että on miehilläkin tässä yhtälössä oma osuutensa, eivät he mitään uhreja ole.
"Eihän miehiä haittaa moraalittomat naiset".
Tässä se pointti juuri on. Kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat minne vaan!
Kyllä varmaan kaikki ihastuvat joskus ja saattavat tuntea haluaakin jotakin avioliiton ulkopuolista ihmistä kohtaan. Ei pidä kuitenkaan lähteä toimimaan näiden tunteiden mukaan, jos on siis kyse varatuista ihmisistä.