Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa olla toinen nainen?
Olen aina ihmetellyt sitä kuinka joku voi hyväksyä olevansa se toinen nainen. Pettäminen on väärin, mutta koen myös nämä toiset naiset erittäin moraalittomiksi. Eihän kukaan oman arvonsa tunteva suostu varavaihtoehdoksi. Mitä mieltä olette?
Kommentit (158)
Ei sillä ole omanarvontunnon kanssa mitään tekemistä. Mies oli viehättävä ja mä olin sinkku ja halusin panon. Ilmeisesti joillekin naisille täysin mahdoton ajatus, että nainen voi haluta omasta halustaan sek siä. En mä ikinä "anna", en ole koskaan "antanut." Mä harrastan sek siä kulloisenkin partnerin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen saa miehestä parhaat palat. Minä taas en ymmärrä, miten kukaan itseään kunnioittava nainen voi suostua vaimoksi. Vaimo on ilmainen orja.
Miten sen nyt ottaa. Vaimo on aina prioriteetti ykkönen kuitenkin. Siellä se äijä eniten viettää aikaa, kaikki juhlapyhät sun muut. Ja jos rikas äijä, niin vaimo hyötyy siitäkin eniten ja asustaa hulppeassa talossa, ajaa teslalla ja käy lomilla ulkomailla ja tunturimökillä. Kakkosnainen joutuu vaan patjaksi ja saa rippeitä. Ei kannata lähteä tämmöiseen mukaan.
Minusta on kiinnostavaa, että tässä ketjussa ajatellaan parisuhteen parhaiden ja tavoiteltavien puolien olevan materiaalisia, kuten iso talo, auto, mökki ja rahaa matkailuun. Vai onko niin, että nuo ovat parasta, mitä miehellä voi antaa puolisolleen? Aika ankeaa, sanoisin.
Ymmärrätkö sitten, jos ei välitä mainitsemistasi asioista, tai pystyy hankkimaan ne ihan itse ilman miestä? En minä ainakaan suhteeseen mene noiden asioiden takia.
Ihmiset vaan ovat nykyään aika pinnallisia ja materialistisia, pakko kai se on uskoa.
Mummomainen ajatusmaailma paistaa AP:n tekstistä. Jokainen moderni ja seksuaalisesti vapaa nainen voittaa, jos mies on varattuna. Saan ainakin itse parasta mahdollista seksiä juuri niin usein kuin haluan ja mies hemmottelee minua kivasti. Minun ei tarvitse pyykätä miehen likaisia vaatteita, koska pullantuoksuinen vaimo huolehtii tästä. Mies rakastaa minua fyysisesti ja henkisesti. Avioliitto on hänelle kuin työvelvoite, jossa ollaan lasten takia. Nautin vapaudesta ja saan rusinat pullasta. En tosiaan ole mikään uhri.
N37
Paras teko kiinni jääneille pettäjämiehille on vapauttaa heidät välittömästi parisuhteesta. Mitä kauemmin pettämistä sietää ja antaa anteeksi aina "kännimokat" sen varmemmin homma jatkuu. Tiedän kokemuksesta, että nämä pettäjät osaavat puhua mustat valkoisiksi sekä puolisolleen, että sille salarakkaalle. Yleensä syynä on se, että pettäjämies ei halua menettää omaisuutta tai perhettä, joka aina väistämättä eron myötä tapahtuu. Salarakkaan antama huomio hivelee itsetuntoa ja antaa boostia miehisyydelle. Valitettavasti pettäjät ovat yleensä narsismiin taipuvaisia, joille egoboostaus on kaiken a ja o.
Ja vastaus ap:n kysymykseen - ihmisiä on niin erilaisissa elämäntilanteissa ja tunnemaailmalla varustettuna, että jollekin ns 2. naisen rooli ei tuota mitään ongelmaa. Jos haluaa vaan rusinat pullasta ilman, että nurkissa majailee joku Mr. Turhapuro, niin silloin toisen naisen rooli on varmaankin ihan ok. Seksuaalinen viehätys on eri asia kuin rakkaus - eivätkä kaikki vapaat naiset edes halua parisuhdetta.
Jos naisella on itseluottamus kohdillaan, niin silloin tiedostaa että vaihtoehtoja on muitakin olemassa.
Vaihtoehdo on silloin ainoastaan SINKKU MIES, EI VARATTU.
Jos omissa ystävissäni olisi ystävänä nainen, joka tieten tahtoen koittaa varattua miestä saada iskettyä tai roikkuu varatun miehen perässä, en luultavasti arvostaisi ystävää enää ja ajattelisin, että nainen ei kunnioita itseään.
Hyvän itseluottamuksen omaava nainen myös uskaltaa vaatia mieheltä, eikä alunperinkään lähde varatun kanssa sekoilemaan. Itse en arvostaisi miestä, joka varattuna tulisi lirkuttamaan, vaan ihmettelisin miksi mies on suhteessa ylipäätään jos oma nainen ei ole riitä.
Oman kokemukseni mukaan reppanoita ja yleensä semmoisia jotka eivät ulkonäkönsä takia saa muuta
Moderni nainen kirjoitti:
Mummomainen ajatusmaailma paistaa AP:n tekstistä. Jokainen moderni ja seksuaalisesti vapaa nainen voittaa, jos mies on varattuna. Saan ainakin itse parasta mahdollista seksiä juuri niin usein kuin haluan ja mies hemmottelee minua kivasti. Minun ei tarvitse pyykätä miehen likaisia vaatteita, koska pullantuoksuinen vaimo huolehtii tästä. Mies rakastaa minua fyysisesti ja henkisesti. Avioliitto on hänelle kuin työvelvoite, jossa ollaan lasten takia. Nautin vapaudesta ja saan rusinat pullasta. En tosiaan ole mikään uhri.
N37
Sinähän se tiedät mikä se avioliitto on...Luultavasti mies rakastaa vaimoaan, mutta kuten miehille on ominaista, meisseliä on kiva uittaa eri paikoissa, etenkin kielletyissä. Sinä mahdollistat tätmän mukavasti ja turvallisesti, ilman että esim tarvii irtopanoja etsiä kun kyllästyttää. Minun silmissäni olet hyväksikäytetty ja hyväksikäyttäjä.
Narsistilla ei ole vaan kahta vaan voi olla monta.
Vierailija kirjoitti:
Paras teko kiinni jääneille pettäjämiehille on vapauttaa heidät välittömästi parisuhteesta. Mitä kauemmin pettämistä sietää ja antaa anteeksi aina "kännimokat" sen varmemmin homma jatkuu. Tiedän kokemuksesta, että nämä pettäjät osaavat puhua mustat valkoisiksi sekä puolisolleen, että sille salarakkaalle. Yleensä syynä on se, että pettäjämies ei halua menettää omaisuutta tai perhettä, joka aina väistämättä eron myötä tapahtuu. Salarakkaan antama huomio hivelee itsetuntoa ja antaa boostia miehisyydelle. Valitettavasti pettäjät ovat yleensä narsismiin taipuvaisia, joille egoboostaus on kaiken a ja o.
Ja vastaus ap:n kysymykseen - ihmisiä on niin erilaisissa elämäntilanteissa ja tunnemaailmalla varustettuna, että jollekin ns 2. naisen rooli ei tuota mitään ongelmaa. Jos haluaa vaan rusinat pullasta ilman, että nurkissa majailee joku Mr. Turhapuro, niin silloin toisen naisen rooli on varmaankin ihan ok. Seksuaalinen viehätys on eri asia kuin rakkaus - eivätkä kaikki vapaat naiset edes halua parisuhdetta.
Jotain ongelmia on pakko olla oman tunne-elämän kanssa tai ajatuskuvio on epäterve pettäjällä. Mikään ei oikeuta pettämistä, siis jos kyseessä on muuten päällisin puolin normaali suhde, eikä siis mikään ääripää. Ääripää parisuhteella tarkoitan suhdetta, jossa jompi kumpi osapuoli aiheuttaa toiselle jatkuvasti fyysistä tai psyykkistä väärinkohtelua, ja toinen sen johdosta päätyy pettämään. Joissain tilanteissa se jopa voi olla oikeutettua, että huonosti kohdeltu kumppani pääsee vihdoin eroon sairaasta parisuhteesta.
Pettäjät jotenkin oikeuttavat pettämisen ja eivät ilmeisesti pode siitä huonoa omatuntoa, pidän itsekkin sellaista jossain mielessä narsistisena ja onhan se tietoista toimintaa.
Jos itse pettäisisin niin potisin siitä kyllä aika pahaa oloa, enkä osaisi salailla asiaa mutta toisaalta en usko että olisin suhteessakaan jossa katselisin jatkuvasti muita, vaan siinä tapauksessa sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
N37
Sinähän se tiedät mikä se avioliitto on...Luultavasti mies rakastaa vaimoaan, mutta kuten miehille on ominaista, meisseliä on kiva uittaa eri paikoissa, etenkin kielletyissä. Sinä mahdollistat tätmän mukavasti ja turvallisesti, ilman että esim tarvii irtopanoja etsiä kun kyllästyttää. Minun silmissäni olet hyväksikäytetty ja hyväksikäyttäjä.
Millä lailla nainen on hyväksikäytetty, jos itsekin haluaa vaan seksiä ja mukavaa yhdessäoloa? Mutta ei esim. halua suhdetta. Ei kaikille ole mikään ongelma se, että mies rakastaa vaimoaan - eihän se kakkosnainenkaan välttämättä ole rakastunut saati että rakastaisi. Voi olla ihastunut ja tykätä miehestä, mutta ei halua mitään seurustelua.
Ei kukaan itseään kunnioittava halua olla toinen nainen.
Osa naisista on niin säälittäviä ja epätoivoisia, että heille kelpaa kuka tahansa - jopa varattu tai perheenisä.
Toivon, että jokainen parisuhteisiin sotkeutuva kärsii tilanteesta. :)
N37
Olet sinä, mutta et käsitä tilannetta.
Toivottavasti olet joskus rakastunut ja parisuhteessa ja miehesi hylkää sinut kaltaisesi naisen vuoksi.
ohis
Vierailija kirjoitti:
N37
Olet sinä, mutta et käsitä tilannetta.
Toivottavasti olet joskus rakastunut ja parisuhteessa ja miehesi hylkää sinut kaltaisesi naisen vuoksi.
ohis
Miksi tuollaista toivot? Että tulisi miehen hyväksikäyttämäksi ja jättämäksi vaimoksi.
Puhe ykkösnaisista ja kakkosnaisista on lapsellista, ikään kuin miehen toiminta määrittäisi sen, kuka sijoittuu mitenkin. Joka käyttää noita termejä on jo hävinnyt ja miehelle alisteinen.
Onpa sekin ihme nähty, kun myöhemmin kuvioihin tullut nainen luuli olevansa tällainen ns. ykkönen, ja yritti komennella pidempään miehen kanssa suhteessa ollutta naista jättämään miehen rauhaan :-D
Naisen ei pitäisi alentua kilpailemaan tai taistelemaan miehestä koskaan. Mies, joka ei ole uskollinen, ei ole tavoittelemisen arvoinen, enkä suosittele edes kertakäyttöön. Herpes voi tarttua vaikka kumia käytettäisiinkin.
Kannattaa myös miettiä, jos itsellä on tyttäriä, millaisen roolimallin heille antaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhe ykkösnaisista ja kakkosnaisista on lapsellista, ikään kuin miehen toiminta määrittäisi sen, kuka sijoittuu mitenkin. Joka käyttää noita termejä on jo hävinnyt ja miehelle alisteinen.
Onpa sekin ihme nähty, kun myöhemmin kuvioihin tullut nainen luuli olevansa tällainen ns. ykkönen, ja yritti komennella pidempään miehen kanssa suhteessa ollutta naista jättämään miehen rauhaan :-D
Naisen ei pitäisi alentua kilpailemaan tai taistelemaan miehestä koskaan. Mies, joka ei ole uskollinen, ei ole tavoittelemisen arvoinen, enkä suosittele edes kertakäyttöön. Herpes voi tarttua vaikka kumia käytettäisiinkin.
Kannattaa myös miettiä, jos itsellä on tyttäriä, millaisen roolimallin heille antaa.
Olen samaa mieltä. Kaikista suurin häviäjä on kuitenkin se nainen, joka ottaa tuollaisen miehen tosissaan ja hukkaa vuosia elämästään sellaisen kanssa.
Kuule, rakkaus ei kysy kunnioituksesta, ei omasta eikä toisen!
Te toiset naiset, ajatteletteko yhtään, että rikotte sen miehen lasten sisimmän, luottamuksen, perheen ja mahdollisesti koko elämän, kun kaikki paljastuu ja perhe hajoaa? Mitä jos sinä olisit ollut se lapsi, jonka perhe olisi hajonnut isän tai äidin sivusuhteeseen?
Ilmeisestikään ette usko Jumalaan, mutta Raamatun mukaan kyseessä on synti, avionrikkojat eivät pääse taivasten valtakuntaan. Tehkää parannus itsekkyydestänne ja kylmyydestä ne. Teoillanne on erittäin pitkäaikaisia seurauksia.
N37
Tuohan se vasta mummomainen ajatusmaailma on, että vaimo olisi jotenkin erityisesti kotona ja pullantuoksuinen. Plus että pettäjä ketään rakastaisi :-D Tervetuloa sieltä 50-luvulta nykymaailmaan ja todellisuuteen.
Valheellisilla ja salassa pidetyillä sivusuhteille ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa, vaikka se kuinka tuntuisi siltä. Rakkaus, totuudellisuus ja totuuden puhuminen ja tekeminen kuuluvat yhteen.
Se ei ole ihan tuulesta temmattu, että jos haluat baarista naisen seuraa, niin laita sormus vasempaan nimettömään.